آسیب های ورزشی در شنا چیست

شنا نمودن به معنا حرکت انسان ، حیوانات فارغ از هر دسته امداد خارجی باطن آب می باشد. قبل از رفتن به آب دریا در نظر بگیرید: جزر و مد آب، آهسته یا مواج بودن آب دریا یا احیانا وجود هر جور آلودگی مثل باکتری در آب. می بایست بدانید که ورزش های مقاومتی، بهترین شیوه ارتقا گیرایی و اقتدار عضله ها هستند.همچنین ورزش شنا به جهت استحکام استخوان ها به خصوص در زنان یائسه اثر گذار است.3- بهبود انعطاف پذیری بدنبر خلاف وسایل ورزشی موجود در تالار ورزشی ژیمناستیک که هر توشه بر روی یک نصیب تن اثر دارند، ورزش شنا سبب ساز حرکت کل قسمت های بدن می شود و در سرانجام مفاصل و رباط ها را نرم و انعطاف پذیر می کند. بنابراین شنا انتخابی مناسب برای اشخاص مسن به جهت بهبود میزان مرغوب بودن خوابشان است. همچنین تحقیقات اثبات کرده میباشد که ورزش های آبی مانند شنا، در بیماران دچار به استئوآرتریت کارایی مفاصل را بهبود می بخشد و درد آن ها را کاهش می کند.2- ارتقاء جاذبه و اقتدار عضلهشنا در مقایسه اهمیت سایر ورزش های هوازی، توان و گیرایی عضلات را خوب تر ارتقا می دهد.به عنوان مثال شخص زمان دویدن، بدن خودش را در هوا حرکت می دهد، البته در ورزش شنا، فرد خودش را در آب جلو می برد. به کارگیری از وان های آبگرم، چشمه های آب گرم یا حتی حمام های بسیار گرم برای استراحت در بازه زمانی بارداری به ویژه در سه ماهه نخستین بارداری باید محدود شود. آیا شنا در بازه زمانی بارداری بی خطر است؟ شنا کردن هم نظیر دیگر ورزش ها، یک مدل ورزش به حساب می آید که بی شک و تردید در تناسب اندام نیز نقش دارد. دست ها، باسن، پاها، سر و ستون فقرات اهمیت شنا نمودن در آب حرکت می کنند و می چرخند.علاوه بر این، طی هر حرکت به سمت جلو در طی شنا، تن کش می آید که نه فقط سبب ساز ارتقاء کارآیی بدن در آب می شود، بلکه موجب گیرایی بدن از سر تا انگشتان پا می گردد. پمپاژ بهتر خون نیز منجر جریان خون بهتر در سراسر بدن می شود.همچنین تحقیقات نشان دیتا است، ورزش های هوازی می توانند با پاسخ التهابی تن که سبب ساز به بیماری قلبی می شود، پیکار کنند.انجمن قلب آمریکا می گوید فقط 30 دقیقه ورزش در هر روز مثل شنا کردن، خطر بیماری های قلبی عروقی را 30 تا 40 درصد در زنان کمتر می دهد.به علاوه ورزش منظم هوازی، فشارخون بالا را اندک می کند.5- در دست گرفتن وزن بدنبرخی افراد فکر می کنند که چون دمای آب خنک تر از دمای بدن است، کاهش وزن دارای یک ورزش آبی مثل شنا، اختلال است. دمای آب فراوان حیاتی است. ارتقاء دمای تن به دلیل غوطه ور شدن در آب گرم می تواند منجر به ناهنجاری جنین در بدو تولد یا سقط او شود. چون این فرمان می تواند دمای تن مادر را ارتقا دهد. اصلی هست که دمای تن مادر در برهه زمانی بارداری به بیش از ۳۹ درجه سانتیگراد نرسد. بدین ترتیب جدی گرفتن همین توصیه ها مضاعف اساسی است. درصورتیکه بارداری سالمی دارید، می بایست ورزش منظم انجام دهید و در بین تمرین های مختلف، شنا یک تعیین عالی است. حرکات متنوعی وجود دارند که شما میتوانید حیاتی انجام آنان به شنای خویش تنوع ببخشید. اگر دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ اطلاعات دوچندان بخش اعظم در مورد حلقه شنا گردنی نوزاد لطفا به تماشا از وب وب سایت ما.

ایندکسر

خرید کتاب زبان اصلی

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter hovarda bet