خوش آمدی! ما از اینکه اینجا هستید هیجان زده ایم!

اگر قبلاً درک کاملی از SEO و دلیل مهم آن داشته اید ، می توانید به فصل 2 بروید (اگرچه ما هنوز هم توصیه می کنیم بهترین روش های Google و Bing را در انتهای این فصل حذف کنید ؛ آنها بازآفرینی های مفیدی هستند).

برای هر کس دیگری ، این فصل به شما کمک می کند تا دانش و اعتماد به نفس بنیادی شما را در حین حرکت به جلو افزایش دهید.

سئو چیست؟
SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. این روش افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت و همچنین قرار گرفتن در معرض نام آموزش سئو تجاری شما از طریق نتایج موتور جستجوی غیرپولی (همچنین به عنوان “ارگانیک” شناخته می شود) است.

علی رغم اختصار ، SEO به همان اندازه که در مورد خود موتورهای جستجو است مربوط به افراد است. این درمورد سئوکار درک آنچه افراد به دنبال آنلاین می گردند ، پاسخهایی که می خواهند ، کلماتی که استفاده می کنند و نوع محتوایی که می خواهند مصرف کنند. دانستن پاسخ این س questionsالات به شما امکان می دهد تا با افرادی که به دنبال آنلاین راه حل های شما ارائه می دهند ، ارتباط برقرار کنید.

اگر دانستن هدف مخاطبان خود یک طرف سکه SEO است ، ارائه آن به روشی که خزنده های موتور جستجو می توانند آن را پیدا و درک کنند ، طرف دیگر است. در این راهنما ، انتظار داشته باشید که یاد بگیرید که چگونه هر دو کار را انجام دهید.

معنی این کلمه چیست؟
اگر با هر یک از تعاریف این فصل مشکل دارید ، حتماً واژه نامه SEO ما را برای مراجعه باز کنید!

واژه نامه جستجوگرها را بررسی کنید
اصول موتور جستجو
موتورهای جستجو دستگاه پاسخگویی هستند. آنها میلیاردها قطعه محتوا را شسته و هزاران عامل را ارزیابی می کنند تا مشخص کنند کدام محتوا به احتمال زیاد به س yourال شما پاسخ می دهد.

موتورهای جستجو همه این کارها را با کشف و فهرست بندی تمام محتوای موجود در اینترنت (صفحات وب ، PDF ، تصاویر ، فیلم ها و غیره) از طریق فرایندی به نام “خزیدن و نمایه سازی” انجام می دهند و سپس آن را با توجه به مطابقت با پرس و جو در فرایندی که از آن با عنوان “رتبه بندی” یاد می کنیم. ما در فصل 2 به جزئیات بیشتر خزیدن ، نمایه سازی و رتبه بندی خواهیم پرداخت.

کدام نتایج جستجو “ارگانیک” هستند؟
همانطور که قبلاً گفتیم ، نتایج جستجوی ارگانیک مواردی است که از طریق SEO موثر بدست می آید ، هزینه آن را پرداخت نمی کند (یعنی تبلیغات نکردن). این موارد قبلاً به راحتی قابل مشاهده بودند – تبلیغات به وضوح به این صورت برچسب گذاری می شدند و نتایج باقیمانده معمولاً به شکل “10 پیوند آبی” ذکر شده در زیر آنها بود. اما با تغییر روش جستجو ، چگونه می توانیم امروز نتایج ارگانیک را تشخیص دهیم؟

امروزه ، صفحات نتایج موتور جستجو – که معمولاً “SERP” نامیده می شوند – با هر دو قالب تبلیغاتی و پویاتر از نتایج ارگانیک (به نام “ویژگی های SERP”) پر از آنچه که قبلاً دیده ایم ، پر شده است. برخی از نمونه های ویژگی های SERP ، قطعه های برجسته (یا جعبه های پاسخ) ، جعبه های افراد همچنین از آنها س Askال می شود ، چرخ فلک های تصویری و غیره وجود دارد. ویژگی های جدید SERP همچنان تحت تأثیر آنچه مردم بدنبال آن هستند ، ظاهر می شوند.

به عنوان مثال ، اگر “آب و هوای دنور” را جستجو کنید ، پیش بینی آب و هوا برای شهر دنور را به جای پیوند به سایتی که ممکن است پیش بینی کند ، مستقیماً در SERP مشاهده خواهید کرد. و اگر “پیتزا دنور” را جستجو کنید ، نتیجه “بسته محلی” متشکل از مکان های پیتزا دنور را مشاهده خواهید کرد. راحت است ، درست است؟

مهم است که به یاد داشته باشید موتورهای جستجو از طریق تبلیغات درآمد کسب می کنند. هدف آنها حل بهتر س quالات جستجوگر (در SERP ها) ، بازگرداندن جستجوگران و نگه داشتن آنها در SERP ها برای مدت طولانی تری است.

برخی از ویژگی های SERP در Google ارگانیک هستند و می توانند تحت تأثیر SEO قرار گیرند. اینها شامل قطعه های ویژه (یک نتیجه ارگانیک تبلیغ شده است که پاسخی را در داخل یک جعبه نمایش می دهد) و س questionsالات مربوط به آن (جعبه های “مردم نیز می پرسند”)

شایان ذکر است که بسیاری از ویژگی های جستجوی دیگر وجود دارد که اگرچه تبلیغاتی پولی نیستند ، اما به طور معمول نمی توانند تحت تأثیر SEO قرار گیرند. این ویژگی ها اغلب دارای داده های به دست آمده از منابع داده اختصاصی مانند ویکی پدیا ، WebMD و IMDb هستند.

چرا سئو سایت مهم است
در حالی که تبلیغات پولی ، رسانه های اجتماعی و سایر آموزش عملی سئو سیستم عامل های آنلاین می توانند باعث ایجاد ترافیک در وب سایت ها شوند ، اکثر ترافیک آنلاین توسط موتورهای جستجو هدایت می شوند.

نتایج جستجوی ارگانیک املاک و مستغلات دیجیتال بیشتری را پوشش می دهد ، برای جستجوگران باهوش معتبرتر به نظر می رسد و نسبت به تبلیغات پولی کلیک های بیشتری را دریافت می کند. به عنوان مثال ، از کل جستجوهای ایالات متحده ، فقط 2.8 ~ از مردم روی تبلیغات پولی کلیک می کنند.

به طور خلاصه: SEO دارای 20 ~ فرصت ترافیک بیشتر از PPC در تلفن همراه و دسک تاپ است.

سئو همچنین یکی از تنها کانال های بازاریابی آنلاین است که اگر به درستی تنظیم شود ، تدریس خصوصی سئو می تواند به مرور سود خود را پرداخت کند. اگر محتوای جامعی را ارائه دهید که شایسته رتبه بندی برای کلمات کلیدی مناسب باشد ، بازدید شما می تواند با گذشت زمان گلوله برفی داشته باشد ، در حالی که تبلیغات برای ارسال بازدید به سایت شما به بودجه مستمر نیاز دارد.

موتورهای جستجو هوشمندتر می شوند ، اما هنوز به کمک ما نیاز دارند.

بهینه سازی سایت شما به ارائه اطلاعات بهتر به موتورهای جستجو کمک می کند میزفا تا محتوای شما به درستی نمایه و در نتایج جستجو نمایش داده شود.

آیا باید یک متخصص SEO ، مشاور یا آژانس استخدام کنم؟
بسته به پهنای باند ، تمایل به یادگیری و پیچیدگی وب سایت (های) خود ، می توانید SEO اصلی را خود انجام دهید. یا ممکن است کشف کنید که کمک یک متخصص را ترجیح می دهید. در هر صورت اشکالی ندارد!

اگر در نهایت به دنبال کمک متخصص هستید ، مهم است که بدانید بسیاری از آژانس ها و مشاوران “خدمات جستجوگرها را ارائه می دهند” ، اما کیفیت آنها می تواند بسیار متفاوت باشد. دانستن چگونگی انتخاب یک شرکت سئو خوب می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی آموزش تخصصی سئو کند ، زیرا روش های اشتباه سئو در واقع می تواند بیش از آنکه به شما کمک کند به سایت شما آسیب برساند.

کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه SEO
“SEO کلاه سفید” به تکنیک های SEO ، بهترین روش ها و استراتژی هایی گفته می شود که مطابق با قانون موتور جستجو ، تمرکز اصلی آن برای ارائه ارزش بیشتر به مردم است.

“SEO کلاه سیاه” به تکنیک ها و استراتژی هایی گفته می شود که سعی در اسپم کردن / گول زدن موتورهای جستجو دارند. گرچه SEO کلاه سیاه می تواند کارساز باشد ، وب سایت ها را در معرض خطر مجازات و / یا نمایه سازی (حذف از نتایج جستجو) قرار می دهد و دارای پیامدهای اخلاقی است.

وب سایت های مجازات شده مشاغل ورشکسته شده ای دارند. این فقط دلیل دیگری است که باید در انتخاب متخصص یا آژانس سئو بسیار مراقب باشید.

موتورهای جستجو اهداف مشابهی را با صنعت سئو دارند
موتورهای جستجو می خواهند به شما در موفقیت کمک کنند. در واقع ، گوگل حتی یک راهنمای شروع بهینه سازی موتور جستجو دارد ، دقیقاً مانند راهنمای مبتدیان! آنها همچنین کاملاً از تلاشهای انجمن جستجوگرها پشتیبانی می کنند. کنفرانس های بازاریابی دیجیتال – مانند Unbounce ، MNsearch ، SearchLove و MozCon متعلق به خود Moz – به طور منظم مهندسان و نمایندگان موتورهای جستجوی بزرگ را به خود جلب می کنند.

Google از طریق تالار گفتمان راهنمای مرکزی وب مستر و با میزبانی پاتوق های ساعت اداری زنده به مدیران وب و سئو سایت کمک می کند. (متاسفانه ، بینگ ، انجمن های وب مستر خود را در سال 2014 تعطیل کرد.)

در حالی که دستورالعمل های مدیر وب سایت از موتور جستجو به موتور جستجو دیگر دوره تخصصی سئو متفاوت است ، اصول اساسی آن ثابت می ماند: سعی نکنید موتورهای جستجو را فریب دهید. در عوض ، یک تجربه آنلاین عالی برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید. برای انجام این کار ، دستورالعمل های موتور جستجو را دنبال کنید و قصد کاربر را برآورده کنید.

رهنمودهای Google Webmaster
اصول اساسی:
صفحات را ابتدا برای کاربران ایجاد کنید ، نه موتورهای جستجو.
کاربران خود را فریب ندهید.
از ترفندهایی که برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می شود خودداری کنید. یک قانون خوب این است که آیا شما راحت می توانید توضیح دهید که با یک وب سایت برای یک کارمند Google چه کاری انجام داده اید؟ تست مفید دیگر این است که بپرسید ، “آیا این به کاربران من کمک می کند؟ اگر موتورهای جستجو وجود نداشت ، آیا این کار را می کردم؟”
به این فکر کنید که چه چیزی وب سایت شما را منحصر به فرد ، ارزشمند یا جذاب می کند.
مواردی که باید از آنها اجتناب کنید:
محتوای تولید شده به صورت خودکار
شرکت در طرح های پیوند
ایجاد صفحاتی با محتوای اصلی کم یا بدون محتوای اصلی (یعنی کپی شده از جای دیگری)
Cloaking – روشی برای نمایش خزنده های موتور جستجو نسبت به بازدیدکنندگان با محتوای متفاوت.
متن و لینک های مخفی
صفحات Doorway – صفحاتی که برای رتبه بندی دوره آموزش سئو مناسب برای جستجوهای خاص جهت هدایت بازدید به وب سایت شما ایجاد شده اند.
خوب است که با دستورالعمل های وب مستر گوگل بسیار آشنا باشید. برای شناختن آنها وقت بگذارید.

دستورالعمل های کامل وب مستر گوگل را اینجا ببینید
دستورالعمل های مدیر وب بینگ
اصول اساسی:
محتوایی واضح ، عمیق ، جذاب و آسان برای یافتن در سایت خود ارائه دهید.
عناوین صفحه را واضح و مرتبط نگه دارید.
پیوندها به عنوان نشانه ای از محبوبیت و پیوندهای پاداش بینگ در نظر گرفته می شوند که رشد ارگانیک دارند.
نفوذ اجتماعی و سهام اجتماعی سیگنال های مثبتی هستند و می توانند در بلند مدت در رتبه بندی ارگانیک تأثیر داشته باشند.
سرعت صفحه همراه با یک تجربه کاربری مفید و مفید مهم است.
برای توصیف تصاویر از ویژگی های alt استفاده کنید تا بینگ بتواند محتوای آن را بهتر درک کند.
مواردی که باید از آنها اجتناب کنید:
محتوای نازک ، صفحاتی که بیشتر تبلیغات یا پیوندهای وابسته را نشان می دهند یا در غیر این صورت بازدیدکنندگان را به سایت های دیگر هدایت می کنند ، رتبه خوبی نخواهند داشت.
تاکتیک های سو linkاستفاده از پیوند که هدف آنها تورم تعداد و ماهیت پیوندهای ورودی مانند خرید پیوندها ، شرکت در طرح های پیوند است آموزش کامل سئو ، می تواند منجر به نمایه سازی شود.
اطمینان حاصل کنید که ساختارهای URL تمیز ، مختصر و متناسب با کلمات کلیدی وجود دارد. پارامترهای پویا می توانند URL های شما را کثیف کرده و باعث ایجاد محتوای تکراری شوند.
URL ها را در صورت امکان توصیفی ، کوتاه ، کلمه کلیدی غنی کنید و از نویسه های غیر حرفی خودداری کنید.
دفن پیوندها در Javascript / Flash / Silverlight؛ محتوا را نیز از این موارد دور نگه دارید.
محتوای تکراری
پر کردن کلمات کلیدی
Cloaking – روشی برای نمایش خزنده های موتور جستجو نسبت به بازدیدکنندگان با محتوای متفاوت.

خرید کتاب زبان اصلی