در واقع این کار کمک می کند تا شانس نمایش صفحه در رتبه صفر نتایج جستجو ارتقا یابد و همانطور که می دانید این مزیت بزرگی برای سایت محسوب می شود. فرآیندی که بر اساس آن موتورهای جستجو، صفحات وبسایت شما را شناسایی می کنند. می توانید برای صفحات کلیدی و کلمات مختلف با صفحات مختلف رتبه بندی کنید. گوگل توجه ویژه ای به رضایت کاربران از نتایج جستجو دارد و تلاش میکند تا سایت هایی را در رتبه های بالا قرار دهد که محتوای آنها برای کاربران رضایت بخش است. رضایت کاربر از محتوای شما به عوامل متعددی بستگی دارد. برای کسب موفقیت در سئو باید بیش از هر چیز به رضایت کاربر توجه کنیم. در صورت تمایلتان به مطالعه اصلاحات تخصصی سئو, میتوانید پست Forty Essential SEO Terms Marketers Should Know از Hubspot را مطالعه کنید. نتایج تصویری در بعضی از SERP ها ، که از چپ به راست قابل اسکرول هستند.

این نوع از آموزش برای افرادی مناسب به نظر میرسد که تمایل دارند در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا حرفهای این آموزش را کامل یاد بگیرند. در سال های گذشته آنقدر این بحث مهم شد که سایت copyblogger در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شش مطلب دیگر را در این زمینه منتشر کرد. این حوزه ها می تواند شامل تبلیغات گوگل ادوردز، تبلیغات بنری و بسیاری از دیگر گزینه ها باشد. برای مثال اگر رسما بگوید گذاشتن جدول خیلی خوبه, از روز بعد خیلی ها بی دلیل جدول میزارن! مثلا هیچ مقاله ای در گوگل نیست که گفته باشد اگر در مطلب خود جدول بگذارید بهتر نتیجه میگیرید! به زبان ساده تر چگالی کلید اصلی یعنی در محتوا چند بار از کلید اصلی خود استفاده کرده اید. بنابراین بهتر است برای تمامی لینک های خارجی، که به سایت هایی می روند که نمی توانید به طور ۱۰۰% به آنها اعتماد کنید، تگ نوفالو را قرار دهید (برای تمامی لینک های موجود در کامنت ها، لینک های تبلیغاتی که در بنر سایت قرار می دهید و غیره…). سئو مانند این است که شما تمام راهرو های درون سایت تان را برای گوگل روشن کرده اید. یک لیست بندی آزاد که برای کسب و کارهای محلی در دسترس است.

در سئو، هدف اشاره به خواسته واقعی کاربر بر اساس کلماتی است که در نوار جستجو تایپ می کند. کاراکترهای خاص و دستوراتی که شما در نوار جستجو تایپ می کنید تا عبارت جستجوی شما را مشخص تر کند. در نتیجه متوجه شدیم که گوگل تنها موتور جستجو نیست بلکه مهم ترین آن هاست. البته فرض کنید برای یک سایت تخصصی سئو یا کسی که دانش کافی در این زمینه دارد این کار را انجام دهید، باز هم بی نتیجه خواهد بود. به دنبال بک لینک هایی که کسب آن بسیار ساده است، نروید. بخش هایی از کد که دستورهایی را به خزنده ها برای نحوه کراول یا ایندکس کردن محتوای صفحات وب، ارائه می کند. 1. این دوره به زبان ساده و ویدیویی آماده شده و برای افرادی که هیچ پیش زمینه ای از سئو ندارند نیز مناسب است. 2- برای پروژه های بزرگ و پیچیده نیازمند تولید محتوا و انجام فعالیت های بسیاری هستیم در نتیجه سپردن آن به یک نفر یا شرکت ناممکن است. یکی از فاکتورهای رتبه بندی سایت ها توسط گوگل که دیگر بر کسی پوشیده نیست، سرعت سایت است. مثلا اگر من کلمه آموزش سئو را لینک کنم بر روی صفحه دیگر باز هم لینک داخلی حساب می شود.

اگر شما لینکی از صفحه سایتتان را در سایتی دیگر قرار دهید در اصل لینک خارجی ایجاد کرده اید. در یک آموزش سئو دیگر سعی میکنیم راجب آموزش سئو کلاه سیاه توضیح دهیم. رضا شیرازی مفرد سابقه انجام بیش از 500 پروژه سئو موفق به زبان­های فارسی، انگلیسی و فرانسوی را دارد و از سال 1383 تا کنون به صورت تخصصی در زمینه سئو فعالیت می کند. این که Title Tag شما عبارت عمومی و کلی نباشد به این معنی است که مثلاً همه صفحات سایت یک Title Tag به صورت پیش فرض نداشته باشند و همچنین همان طور که گفته شد، به کار بردن کلمات کلیدی در Title Tag از این نظر هم اهمیت دارد. تنها افرادی که حواسشان را جمع کنند و خیلی با احتیاط و محسوس تکنیک های این نوع سئو را انجام دهند می توانند در رشد کسب و کار و افزایش بازدید سایت خود تاثیر گذار باشند.