راه عملی برای مدیریت استرس

[ad_1]

استرس تبدیل شده است مهم ترین علت ریشه ای بیماری ها در زمان ما. این به ضرر ما سلامت باعث بیماری می شود و زندگی پر از بدبختی در هزاران راه. استرس در دوزهای متوسط ضروری است در زندگی ما, اما بیش از حد آن خطرناک است. استرس نیاز به مدیریت و تحت کنترل قرار داده با یادگیری آنچه در آن است چه علائم آن هستند و چه تغییراتی در رفتار مورد نیاز برای مقابله با آن است.

در اجدادی ما زندگی استرس است که باعث تحریک بیش از جریان از هورمون ها در جریان خون مشغول به کار به عنوان یک ضروری مکانیسم بیولوژیکی فعال اجداد ما برای فرار از شکارچیان به مبارزه با دشمنان و به مقابله با دشمن محیط زیست است. این میراث تبدیل کرده است ما را به سوپر پاسخ به هر استرس زا وضعیت زندگی در اطراف ما بدون خودمان مراقبت بسیار در مدیریت راه ما واکنش نشان می دهند به همیشه در حال رشد استرس محرک از فن آوری مدرن جهان است.

در حال حاضر ما در یک گام سریع, مشکل, پر, زندگی پیچیده وضعیت که در آن بسیاری از استرس محرک فوران پی در پی در یک صورت ما نمی توانیم مقابله با آنها را به راحتی. در دوران کودکی سال, تقریبا همه کودکان در حال آموزش دیده به بیش از پاسخ دهندگان به هر منابع استرس. آنها شده اند به درستی آموزش داده شود چه به نادیده گرفته می شود و چه می شود در پاسخ به, در همه.

استرس نه مستقیم مسبب بیماری, اما آن را کاهش ایمنی ساخت تا احتمال ابتلا به بیماری را مورد بیماری های غیر مستقیم. تمرکز در مدیریت استرس به تنهایی کاهش می دهد طیف گسترده ای از استرس ناشی از بیماری از سردرد به زخم به کشش بیش از حد.

اولین گام عملی برای مدیریت استرس است که برای شناسایی علائم استرس یک جمله سردرد و بی خوابی و افسردگی و تغییرات در عادات رفتاری و…. استرس علائم ممکن است از محدوده فیزیکی و فیزیولوژیکی به رفتاری هستند. سپس لینک علائم آن به طور مستقیم منابع استرس مانند فقیر مدیریت زمان نامناسب خوردن نظم خانه داری و غیره و پیدا کردن راه حل های مناسب با تغییر یک نگرش کار عادت یا الگوی واکنش.

یک راه موثر برای مدیریت استرس است به انتخاب کردن برای یک تغییر نگرش و یا برای انتخاب یک تغییر در الگوی فکری. اگر ما تغییر راه ما واکنش نشان می دهند به علل استرس نمی خواهد ظهور به عنوان یک تبه کار. مشاهده استرس به عنوان چیزی سازنده و نه مخرب است که یک گام در جهت حرکت به دور از مشکلات از استرس است. اما یک مقدار مشخصی از استرس اجتناب ناپذیر است برای نگه داشتن از سلامت طبیعی و یا دستیابی رقابتی اهداف زندگی در این جهان جهانی شده. استرس اگر به درستی channelized می تواند در واقع افزایش عملکرد ما در هر رقابتی فعالیت است. آماده به استفاده از استرس به عنوان یک انگیزه برای رسیدن به موفقیت است. آن را تحریک یک دانشکده ها کمک می کند کشف یک پتانسیل واقعی و یکی از تیز عملکرد و اگر نگهداری در محدوده قابل کنترل. بنابراین مقابله با استرس با توسعه استرس تحمل نگرش و مطبوع مغز به مشاهده آن را به عنوان طبیعی و پاسخ مثبت که می تواند channelized سازنده.

داشتن متعهد نامزدی یا مشارکت در هر پروژه ای است که به شما می دهد لذت می توانید احساس خود را از ارزش خود را. این می تواند به شما مثبت تر و کمتر منفی در رویکرد خود را نسبت به محیط های استرس. که ایجاد یک تغییر مشخص در رویکرد خود را نسبت به استرس محرک است. ایده اساسی این است که اگر شما می توانید تغییر در وضعیت مناسب ایجاد تغییر در نگرش خود را نسبت به این وضعیت است.

همیشه در هر استرس محیط زیست به عنوان هیجان انگیز تجربه یادگیری است. نگاه در آن جنبه های مثبت و منفی آن را نادیده گرفت. ناخواسته هر تغییر در روال عادی باعث می شود بسیاری از مشکلات سازگاری در بسیاری از مردم است. حتی یک تغییر به یک محل زندگی می تواند باعث گرايش به خودکشی در سالمندان است. اگر شما تمایل به ایجاد اضطراب که در روال عادی در حال تغییر هدفمند عمل انجام کاری خاص در هر روز را به خودتان آموزش در یادگیری خود عادت با تنظیم همیشه در مواجهه با تغییرات به تدریج. مواجهه با تغییرات اجتناب ناپذیر سر در با جسارت قطعا به ارمغان بیاورد بهتر است تغییر محل اقامت عادت در شما.

اگر شما در ساخت یک نگرش اعمال نوعی کنترل بر رویدادها یا شرایطی که باعث ایجاد استرس و آن را به شما کمک کند به نوبه خود مضر استرس وضعیت به یک سالم است. مضر استرس است نه مطلق محصول از هر موقعیتی اما یک نتیجه از یک نگرش نسبت به آن. بنابراین آنچه که مورد نیاز است به تغییر نگرش خود را نسبت به استرس و استرس محرک است. یک کنترل بیش از یک وضعیت مربوط است به آنهایی که مشارکت و تعهد نسبت به آن. درگیر بودن و باقی مانده متعهد به درگیری می تواند به توسعه الگوهای رفتاری است که به طور خودکار قرار دادن یکی بهتر کنترل بیش از آن. همیشه بهتر است آن را به هر استرس به عنوان یک energizer است که به ارمغان می آورد خود را رقابتی بالقوه و یا توانایی برای مقابله با آن است. به عنوان یک بازیگر خوب در یک رقابت شدید شما نیاز به یک مقدار حداقل از استرس است. بدون شک وجود دارد که استرس می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ورودی موثر برای تقویت و بهترین آنهایی که در کیفیت. برای این کار شما باید به فکر می کنم تا متقاعد کننده است که شما می توانید تبدیل هر موقعیت استرس زا به یک مثبت است. درک هر رویداد استرس زا به عنوان یک چالش است که شما می توانید مقابله با و استفاده از آن به نفع خود استفاده کنید. دریغ نکنید به تغییر راه ما با مشکلاتی که مواجه هستیم.

ضعیف کار مدیریت و معیوب مدیریت زمان ثابت سازندگان از استرس است. ناتوانی در مدیریت زمان در آنهایی که اختیار برای انجام هر نقش در میان انبوه از نقش موثر یک عامل استرس. آموزش علمی و مهارت های مدیریت زمان و تمرین آن مناسب خواهد کمک به سازماندهی فعالیت های خود را به طوری که برای کاهش استرس است.

شکست در اهداف به حداقل برسد می تواند با پیدا کردن خود را در بهترین زمان کار و استفاده از آن است. به برخی از آن خواهد بود در صبح اما به دیگران آن را در شب. همیشه به یاد داشته باشید در نظر گرفتن یک استراحت از هر چند ساعت به طرح بیشتر کار جلوتر بنابراین به عنوان به آن را مدیریت کند و بدون سوختگی-outs. هرگز ساکن در ناراضی حوادث در گذشته است. آن را دور انرژی خود را بی ارزش اما شما نمی توانید هر چیزی در مورد آن. هنگامی که شما در مقابله با هر وضعیت است که شما نمی توانید به مقابله با و یا تغییر مجموعه, همه چیز برای جلوگیری از وقوع چنین شرایطی در آینده است.

کار همیشه غالب منبع استرس است. برخی از ساده استراتژیک تغییر در روش انجام کار خود را می تواند از بین بردن مقدار زیادی از استرس. همیشه پیدا کردن ساده ترین راه برای انجام یک کار به صرفه جویی در وقت. یک رویکرد سیستمی و یا ماکروسکوپی مشاهده اجزای کار و پیدا کردن آلی همکاری میان آنها می تواند کار شما را آسان تر است. نمودار گردش کار در عمده فعالیت های مرتبط با کار مفید خواهد بود در از بین بردن کار برکنار شده و کار است که به طور غیر مستقیم منجر به موقعیت های استرس.

اگر شما نمی توانید به پاک از بین بردن استرس شغلی عوامل با تمام تلاش های خود را بهتر است سعی کنید به صورت یک نگرش تغییر یا اصلاح رفتار. فکر می کنم که وجود دارد نمی توان هر کار کامل وضعیت بدون مشکل است که دقیقا منطبق با آنهایی که کار آرمان. پس انتظارات خود را پایین تر, بنابراین به عنوان برای جلوگیری از عدم تطابق با واقعیت. انتظار همیشه باعث کاهش شادی.

یادگیری برای گفتن ‘نه’ پافشاریای مطمئن دارو برای کاهش استرس است. اگر کسی به طور مداوم باعث استرس در زندگی شما محدود کردن مقدار زمان شما صرف با او و یا پایان آن رابطه استراتژیک است. اگر چیزی یا کسی که شما را آزار دائمی بگویید احساس خود را در باز اما مودب راه برای جلوگیری از غیر ضروری ایجاد خشم در شما.

همه در حال حاضر موافق است که آرامش عمیق می تواند به تسکین تنش و استرس اما بسیاری نمی دانند که این راه عملی برای رسیدن به یک حالت آرامش عمیق. مناسب, مواد غذایی مناسب و ورزش مناسب و استراحت مناسب و خواب مناسب تفکر تنفس مناسب و غیره حق ورودی برای استراحت و آرامش. تغییرات جزئی در تمام این جنبه ها را مشخص تغییرات در توانایی خود را برای مقابله با استرس است. هنگامی که ما استراحت ما حذف ناخودآگاه استرس انباشته شده در بدن ما است. هر دو استرس و آرامش نمی تواند وجود داشته باشد به طور همزمان در یک فرد است.

فعالیت بدنی منظم مانند پیاده روی یک راه موثر برای مقابله با استرس است. این کمک می کند تا به تنظیم بد اثر هورمون های استرس کاهش افسردگی و خواب بهتر. ورزش روزانه مانند پیاده روی یا شنا دو و میدانی را بهبود می بخشد هضم فیزیولوژیکی فعالیت ها و به طور کلی روانی خوبی بودن.

تمرین منظم یوگا می تواند به آرامش در بدن می شود. یوگا چیزی جز علمی و جوارح. آن را می دهد, انرژی, بهتر, سلامت, بدن انعطاف پذیر و صلح از ذهن برای مقابله با استرس است. در حالی که یوگا انجام آن را با معده نمی, کامل, روده پاک و مغز تیره با تفکر است. یوگا درگیر یک ذهن با بدن است. این یک راه حل کامل برای سلامتی بهتر است. آن را کاهش می دهد, بیماری ها, افزایش سلامتی و انرژی زندگی است. مدیتیشن یک خواهر جزء یوگا وسیله ای برای استراحت و آرامش عمیق, قطعه ای از ذهن و آسان کاهش استرس است. وجود دارد بسیاری از جریانهای تکنیک های مراقبه. را انتخاب کنید یکی از سمت راست است که متناسب با شیوه زندگی خود را.

اتخاذ یک طنز دیدگاه نسبت به زندگی. قادر بودن به خنده هوشمندانه ترین راه برای کاهش استرس مشکلات. اندروفین است که محبوب به نام “مبارک هورمون’ منتشر شده است در خنده. این هورمون باعث کاهش درد بدن نیز هست. خنده کمک می کند تا شما مرض جرب استرس به راحتی.

در استرس است که در همه unmanageable مشکل اما نتیجه ناتوانی خود را به استفاده از ابزار مناسب برای مقابله با آن را به درستی.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>