30 Rock‘s مراسم بود که تبلیغات برای خود محجور


Tina Fey, as Liz Lemon, talks on the phone in her apartment.
تینا فی در 30 Rock: یک زمان خاص
NBC

30 Rock نمیفهمد چگونه برای قرار دادن محصول خنده دار یک مدت زمان طولانی پیش—در پنجمین قسمت در سال 2006. “شما گفت: شما می خواهید ما را به استفاده از نمایش به فروش چیزهای؟” لیز لمون (تینا فی) incredulously او می پرسد, رئیس, جک Donaghy (الک بالدوین) که فقط با توجه به ارائه شعار مزایای محصول ادغام. “بیا جک, ما در حال انجام آن است. ما شامل یکپارچگی نشان می دهد به…” “این است که رژیم غذایی Snapple?” او همکار پیت وقفه. “من می دانم! طعم آن فقط می خواهم به طور منظم Snapple نمی کند؟” لیمو gushes بازگشت. “من فقط تاریخ از بچه ها که نوشیدن Snapple,” پس از اتمام لیز داغ دستیار Cerie. با این بیت و بعد از آن حتی بیشتر آشکار پلاگین برای Verizon به پایان رسید که با لیمو (واقعا Fey) گفت: “آیا ما می توانیم پول ما در حال حاضر ؟” مستقیما به دوربین 30 راک در بر داشت یک راه برای نقد چیزی و چیزی را به استهزاء گرفتن پول در حالی که گرفتن پول به فروش با فقط به اندازه کافی بدبینی به تضعیف فروش: منظورم این است که آیا این توالی را شما می خواهید برای خرید Snapple یا 30 Rock?

این سوال مربوط به این نمایش اولین قسمت جدید در هفت سال “یک زمان خاص” که پخش پنج شنبه شب در NBC. به جای اینکه خالص 30 Rockقسمت نظارت و تصور by NBCUniversal آگهی فروش بخش بود جایگزینی برای شبکه های در صف مقابل ارائه و به مناسبت به مشتری جلب کردن آن به تازگی راه اندازی خدمات جریان طاووس. (وابسته به ایستگاه های کنترل بیش از نیمی از NBC بازار حاضر به پخش این قسمت دقیقا به خاطر آن بود که تبلیغات برای طاووس که کسانی که وابسته به دیدن نیست و به اشتباه به عنوان یک تهدید برای کسب و کار خود را.) جدید 30 Rockدیگر عبارت بود از قرار دادن محصول برای NBC Universal است که در سال 2020 نیاز به فروش بیش از Snapple یا Verizon.

این قسمت به خوبی آغاز شده و با لیز لیمو فریاد در غیر ماسک پوشیدن مرد در خیابان. (“یکی دیگر از تعامل موفق با یک مرد!” لیمو هنوز هم آن را کردم!) وجود دارد تن از حواس پرت, متراکم, جوک و حتی فلش بک (یک علاقه شخصی بود تریسی اردن خواندن لغت در مقابل یک صفحه نمایش سبز) آن را به عنوان قرار داده و طرح آن با هم: Kenneth Parcell سابق صفحه و در حال حاضر رئیس ان بی سی می خواهد به راه اندازی مجدد لیز را به دختر نشان می دهد و اعلام آن در شبکه های آنلاین در صف مقابل ارائه شده است. نشانه لیز زوم هر کس در بازیگران و تعدادی از مهمانان ویژه همه را به این باند برگشت با هم—اما شما می دانید در فرد است. (یک عنوان در پایان این قسمت اطمینان ما که کل چیزی که به ضرب گلوله کشته شد “با خیال راحت” توسط بازیگران در خانه های خود.) 30 سنگ به نظر می رسید whirring به آن علامت تجاری سرعت: جک در Hamptons با آی فون جدید 40; تریسی در کانادا زندگی می کند و در حال حاضر اختصاص داده شده racewalker (پس از در نظر گرفتن راه رفتن به طور منظم در اواخر 30s); جینا شده است طرد برای “گوزیدن مندی مور فلاسک” و همچنین دارای قسمت خفا بهترین خط تلاش به بهانه ای او رفتار بد: “اواخر 2010s بودند بسیار متفاوت ، اما سرعت مختل شد به طور فزاینده غالبا با پرتاب به NBC Universal, محتوا.

Upfronts که معمولا یک هفته در ماه مه (و نیازی به گفتن نیست در این سال) معمولا به طور کامل از خود تبریک و سرحال-محرک مونتاژهای به عنوان شبکه سعی کنید برای خواستگاری تبلیغ با سقوط برنامه نویسی و قواره و خدمت به آنها را زشت و ناپسند مقدار غذا و الکل به عنوان به خوبی. آنها همچنین موارد برای شبکه استعداد به gamely مطبوعات گوشت و در یک نمایش قرار داده و در حالی که در فرد جزء بود لزوما محدود در این سال های تینا فی به shill برای شما با مطلق رها کردن سخت است به بالا در چاپلوسی بخش.

اما گرفتن Tina Fey به shill برای شما با مطلق رها نیز احساس می کند مانند آن را در تضاد با روح 30 Rock. با آن قبلی قرار دادن محصول—همه از آن به عنوان موفق به عنوان Snapple و Verizon بیت—30 Rock آنقدر پرهیاهو مانور که آن را هنوز هم در آمد در سراسر به عنوان معتبر. چیزی وجود دارد درخشان دبيرستان (یا این که در آن من باید استناد Gen X?) در مورد رویکرد خود را: آن را در بر داشت یک راه گریز و حتی در حالی که مطابق با نامه ای از قانون انجام آنچه شرکت اربابان خواسته با شور و شوق زیادی که تبلیغ واقعا نمی توانست موضوع را با آن اما هیچ کس در حال تماشای می تواند آن را به طور جدی. ویژه یافت یک اشاره از این در الک بالدوین در اوایل خط خوانش اما آن را پژمرده سریع. که در آن وجود دارد یک بار شده بود بی دندان شورش در حال حاضر وجود دارد مشتاق انطباق—حتی اگر این نشان می دهد آموزش داده بود من برای دیدن خلوص شناور در هوا مانند afterimage از خاک فلش.

بازیگران از 30 Rock واقعا متعهد به فروش همه NBC جدید نشان می دهد طاووس و کل برند. هنگامی که کنت می پرسد لیز و جک اگر او می تواند خود واقعی از نظر نشان می دهد او را برداشت و لیز به او می گوید “آن را نشان می دهد شگفت انگیز است من چیزی را تغییر نمی دهد:” من نمی توانم شده اند تنها کسی که در حال انتظار برای jaded wink که نمی آمد تا این قسمت بسیار آخرین صحنه که در آن لیز شکلک خیلی سخت او لطمه می زند و خودش.

این خنده دار—واقعا در یک ha-ha راه—برای earnestness از هر نوع به وارد برای 30 سنگ در این زمینه. قرار دادن محصول تنها یکی از مکان های که در آن 30 Rock‘s مخلوطی از خود آگاهی autocritique و هوش و ذکاوت می تواند آن را نزدیک به غیر ممکن است برای گفتن یک حلقه از خنده شکم درد—که شاید نقطه. در 30 Rock قسمت “TGS متنفر زنان” نشان دادن کبوتر به فمینیستی وبلاگستان از زمان و impugned همه طرف بدون نتیجه گیری بسیار از هر چیزی. در یکی از blackface قسمت به تازگی کشیده از جریان خدمات Twofer (در حال حاضر جیمز), TGS’ دانشگاه هاروارد تحصیل سیاه کارکنان نویسنده می گوید از جینا blackface شخصیت “شما متوجه این است که فوق العاده توهین آمیز است. و شما متوجه blackface آرایش سه مظنون کلیشه های نژادی آفریقایی آمریکایی کار کرده اند و برای صدها سال برای غلبه بر?” و در عین حال نشان می دهد استفاده می شود blackface به هر حال.

در مقایسه با blackface, محصول, قرار دادن یک nothingburger اما مراسم-slash-infomercial نقاط به راه است که 30 راک در برخی از روش های مدرن از تلویزیون نشان می دهد—خنده دار و ناوگان و رعد و برق سریع است که در حال حاضر یک مصنوع از یک مقدار کمتر جدی هنگام پاره کردن همه طرف نبود نوع خود از نظر (همچنین زمانی که شما می توانید خود را ورق کیک و خوردن آن بدون اینکه متهم به کوته سفید فمینیسم). با ویژه 30 راک در نهایت متعهد به چیزی غیر از شوخی و این چیزی است که آن شرکت ارباب. خیلی تاریک شوخی واقع است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>