5 پادکست به جرقه خلاقیت خود را

به عنوان ما همه صرف زمان بیشتری را در خانه و به عنوان صف Netflix بکشد خود را ممکن است به دنبال یک کمی کهنه — شاید شما احساس مانند پریدن به نوعی خلاق سرمایه گذاری: آشپزی, موسیقی-ساخت و طراحی و کار تهیه.

هر آنچه در آن است در اینجا پنج پادکست انتخاب شده توسط سالن به جرقه خلاقیت خود را و الهام بخش پروژه بعدی خود را.

تبلیغات:

99% نامرئی

ایجاد شده توسط روم مریخ “99% نامرئی” یک پادکست است که اختصاص داده شده به گرفتن یک شیرجه عمیق به معماری و طراحی شگفتی است که به دور بماند در زندگی روزانه ما است. چیزهایی مانند Milton Glaser همه جا حاضر “I Love New York”, طراحی درب های گردان و کسانی که تورم لوله مردان که تسلط ماشین استفاده می شود ،

هر قسمت اجرا می شود کمتر از 30 دقیقه است و شما باید نزدیک به 400 قسمت به غربال کردن از طریق از جمله “مقالات مورد علاقه” سری محدود که به نظر می رسد در دنیای مد و لباس از طریق لنز بچه, لباس, شلوار جین آبی شطرنجی پیراهن هاوایی جیب و سبک پانک.

تبلیغات:

یکی از کلیدهای خلاقیت تفکر در مورد جهان اطراف شما در راه های مختلف و “99% نامرئی” یک راه یقین برای الهام بخشیدن به آن است.

این Allusionist

کلمه پیشرفته خط. این پادکست برای شما است. میزبانی شده توسط هلن Zaltzman (و در اصل بودجه روم مریخ از “99% نامرئی”) ، “Allusionist” به بررسی واژگان انگلیسی با کمک از زبان کارشناسان شنونده سوالات و کلمات از روز است. و اگر شما فکر می کنم که برای تلفن های موبایل شما هستند بشدت در اشتباهند. Zaltzman را مزه برای نوشته و دکلمه و خشک شوخ طبعی به این معنی است که او می تواند مرا بخوانید دیکشنری (که او می کند!), و من می خواهم در اینجا به آن است.

تبلیغات:

برای هر کسی که کار می کند با کلمات — شاعران, نویسندگان داستان نویسان, podcasters — “این Allusionist” را واقعا بیشتر عشق خود را از زبان و تشویق شما را به ملاحظه و سرگرم کننده در چگونه شما از آن استفاده کنید بعدی.

آهنگ Exploder

“آهنگ Exploder” ایجاد شد Hrishikesh Hirway با یک ماموریت ساده: نگاهی به جهان آهنگ های مورد علاقه و با کمک خود سازندگان آنها منفجر کردن و قرار داده و آنها را به عقب با هم گام به گام. در انجام این کار شنوندگان دریافت نگاه کردن به درون به چگونه آنها ساخته شده است در وهله اول.

تبلیغات:

این نشان به صحبت با هنرمندان مانند Bjrk متالیکا, ریشه Solange, Lorde, Brittany Howard, Iggy Pop, MGMT, Weezer های خدمات پستی Ghostface Killah و U2. آنها همچنین ساختار شکنی موضوع آهنگ به خوبی شناخته شده تلویزیون نشان می دهد مانند “باب برگر” و “Downton Abbey.”

برای مشتاق نوازندگان و ترانه سرایان در خانه “آهنگ Exploder” یک پنجره به فرایند خلاق چگونه جوانب مثبت آن را انجام داده و تشویق شنوندگان به تامل چگونه آنها در حال ایجاد آهنگ های خود را از ابتدا.

طراحی امور

تبلیغات:

تاسیس در سال 2005 “طرح مسائل” ایجاد شد و به میزبانی دبی Millman در نظر گرفته شده است را برای اولین بار و طولانی ترین در حال اجرا پادکست در مورد طراحی. در طول دهه گذشته و نیم Millman است honed نشان می دهد فرمول; هر قسمت اجرا می شود بین 30 تا 60 دقیقه و ویژگی های مصاحبه با صنعت پیشرو طراحان گرافیک مربیان و هنرمندان و متفکران.

صفحه اصلی پخت و پز

“نمک, چربی, اسید, گرما” نویسنده و Netflix بکشد نشان می دهد ستاره ثمین نصرت اعلام کرد در اوایل ماه مارس که او می تواند میزبانی یک پادکست جدید برای کمک به مردم شکل عجیب و غریب در روند پخت و پز از طریق قرنطینه. این پروژه یک سرمایه گذاری مشترک بین نصرت و Hirway “آهنگ Exploder” (بله پیشنهادهای شما گاهی اوقات احساس می کند مانند یک جهان بسیار کوچک).

تبلیغات:

هر قسمت را آزادانه مرکز در یکی از مواد تشکیل دهنده. قسمت اول برای مثال به نام “باقلا وجود دارد که انجام می شود.” نصرت نیز پاسخ شنونده سوالات هر قسمت.

“ثبت یک قرنطینه پخت و پز سوال یا اضطراب با استفاده از voice memo app بر روی گوشی خود و ارسال آن به ما در [email protected]” او ارسال شده on Instagram.

گوش دادن به آن برای الهام بخشیدن به خود و آینده #qaurantinecooking وعده غذایی.

تبلیغات:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>