بخش مهمی از نظارت اصلاحات در حال حاضر در معرض خطر


A gavel in front of two blue circles.

تصویر عکس با تخته سنگ. عکس از گتی ایماژ به علاوه.

نظارت اصلاحات گریزان هدف است. از ماه مارس در کنگره شده است با توجه به ایالات متحده آمریکا آزادی عمل با عبور نمود از سال 2020 که تمدید سه نظارت مقامات و شامل تعدادی از اقدامات طراحی شده برای افزایش تدابیر برای حفظ حریم خصوصی و آزادی های مدنی. چه تعداد از اقدامات و چگونه قوی برای اصلاحات شده است موضوع بحث شدید و سه مقررات در واقع تمام شده در مارس 15. از آخر هفته روز یادبود آن به نظر می رسد که کنگره در مسیر تصویب معنی دار اصلاحات لایحه که reauthorize نظارت مقامات به عنوان بخشی از یک بسته است که به حمایت از طرفداران حفظ حریم خصوصی. اما فقط یک هفته بعد ظاهری توافق افتاده بود از هم جدا.

مجلس نمایندگان و سنا گذشت دو رقیب نسخه از این لایحه که در حال حاضر خواهد شد به احتمال زیاد حرکت به کنفرانس. به عنوان یک نتیجه, یکی از مهم ترین و بالقوه تاثیرگذار اصلاحات موجود در نسخه مجلس سنا این قانون در حال حاضر در معرض خطر است. اما این مهم است که conferees کار برای حفظ مجموعه ای از مقررات موجود در لی/Leahy متمم که گسترش و تقویت نقش “amici” و یا “دوستان از دادگاه” در راز نظارت بر اطلاعات خارجی دادگاه یا دادگاه FISA و نظارت بر اطلاعات خارجی دادگاه بررسی است.

در مارس 11, مجلس تصویب H. R. 6172, ایالات متحده آمریکا آزادی عمل با عبور نمود که گسترش سه در حال حاضر منقضی شده نظارت مقررات تا دسامبر سال 2023 و شامل برخی از کلید های مدنی اصلاحات. در مه 14, مجلس سنا گذشت همان لایحه با علاوه بر این از لی/Leahy اصلاح—تنها تفاوت بین این دو اسکناس. (Frustratingly Daines/Wyden متمم آن را روشن است که دولت باید یک علت احتمالی نشان به منظور جمع آوری مرور اینترنت و جستجو در تاریخ سقوط کوتاه در سنا فقط یک رای و پس از آن رها شده بود در خانه.) پس از آن خانه رهبری لغو شد رای گیری در مورد این لایحه به تصویب سنا و مجلس رای دادند به جای کنفرانس با سنا در دو صورتحساب.

این قانون به تصویب مجلس سنا می افتد کوتاه از اهداف از طرفداران حفظ حریم خصوصی و نتواند شامل ارائه محافظت وب گردی و جستجو در اینترنت, تاریخچه, اما آن را شامل چند معنی دار اصلاحات کمک خواهد کرد که در مهار overbroad نظارت و بهبود نظارت. به عنوان یک ماده اولیه هر دو مجلس نمایندگان و سنا نسخه از این قانون در نهایت پایان فله مجموعه ای از آمریکایی ها سوابق تلفن با حذف اقتدار را برای بخش 215 تماس جزئیات پرونده برنامه. این CDR برنامه جایگزین قبلی فله سوابق تلفن برنامه نازل شده به مردم توسط ادوارد اسنودن در سال 2013 اما هنوز اجازه دولت به جمع آوری گسترده احداث مخازن آمریکایی’ سوابق تلفن. پایان دادن به این بی اثر است اما حفظ حریم خصوصی تهاجمی برنامه مهم است اما حداقل برای یک لایحه اصلاحات.

اما شاید مهم ترین اصلاحات موجود در این لایحه در مجلس سنا هستند یک سری مقررات است که قابل ملاحظه ای گسترش نقش و اقتدار “amicus curiae” (از دادگاه) در مشاوره قضات دادگاه FISA و FISCR. اگر چه حتی این بسته می شده اند بیشتر بهبود یافته جدید amicus نقش بالقوه برای تغییر عملکرد داخلی از دادگاه FISA و FISCR توازن نظارت نظارت و ارائه بسیار مورد نیاز پاسخگویی برای بهره برداری از این دادگاه ها. اما از آن است که این مجموعه از اصلاحات موجود در لی/Leahy متمم است که در حال حاضر در خطر است.

کنگره در اصل این نقش در تلاش برای اصلاح دادگاه FISA و FISCR هنگامی که آن را تصویب ایالات متحده آمریکا آزادی عمل در ماه ژوئن 2015. که قانون مستلزم آن است که ریاست قضات دادگاه FISA و FISCR تعیین یک پنل از حداقل پنج تن از کارشناسان مستقل با امنیت گواهی عدم سوء پیشینه که دارای تخصص در حریم خصوصی و آزادی های مدنی و هوش مجموعه و یا فن آوری ارتباطات. قضات باید پس از انتخاب اعضای پانل به شرکت در موارد مربوط به “رمان و یا قابل تفسیر قانون” و amici وظیفه با مشاوره قضات در مناطق خود از تجربه و تخصص خود را. اما “رمان و یا قابل تفسیر” استاندارد مربوط به مسائل حقوقی درگیر در این پرونده و نه در سطح تهدید است که پیشنهاد نظارت به حریم خصوصی و آزادی های مدنی.

این دادگاه FISA و FISCR لزوما عمل در نهان به منظور بررسی اطلاعات طبقه بندی شده است که پشتیبانی از درخواست دولت برای انجام نظارت بر اطلاعات خارجی. از زمان این دادگاه ها ایجاد شد در سال 1978 تا زمانی که ایالات متحده آمریکا آزادی عمل تصویب شد, دولت, وکلای خواهد خود را در حال حاضر نظارت برنامه های کاربردی به دادگاه FISA بدون هر گونه دیگر وکیل شرکت به ارائه دیدگاه مخالف است. در طول این زمان چند نفر تا به حال هیچ آشنایی با چگونگی دادگاه FISA یا FISCR اداره می شود. اما اولیه افشاگریهای اسنودن در ژوئن 2013 تابیده نور روی راز دادگاه و سوال مطرح شده که آیا دادگاه FISA بود “لاستیک مهر” برای دولت نظارت درخواست.

زیر ماه, حفظ حریم خصوصی و آزادی های مدنی نظارت هیئت مدیره که در آن من به عنوان مدیر اجرایی از سپتامبر 2013 تا ژانویه 2017, عمومی برگزار شد کارگاه بررسی برنامه نظارت اسنودن نشان داد و در نظر بگیرید که چگونه برای اصلاح این عملیات از دادگاه FISA. یکی از اعضا بود قاضی جیمز رابرتسون یک قاضی فدرال که قبلا خدمت در دادگاه FISA که استدلال می کرد که برای جلوگیری از یک مهر و موم لاستیک روند نیاز به “دشمن … را به چالش بکشد و از طرف دیگر هر چیزی که ارائه شده به دادگاه FISA.” به عنوان او آن قرار داده است “[J]udges در حال آموخته شده در قانون و آنچه را که, اما هر کسی که شده است یک قاضی به شما خواهد گفت که یک قاضی نیاز به شنیدن هر دو طرف از یک مورد قبل از تصمیم گیری.” زمانی که PCLOB صادر شده در سال 2014 در گزارش فله سوابق تلفن برنامه آن را به اتفاق آرا توصیه می شود که کنگره ایجاد یک ویژه مدافع نقش به ارائه دیدگاه مستقل به دادگاه FISA و به “استدلال حقوقی پرداختن به حریم خصوصی و حقوق مدنی و آزادی های مدنی منافع است.”

بنابراین به عنوان بخشی از 2015 ایالات متحده آمریکا آزادی عمل کنگره ایجاد یک amicus curiae نقش. این یک گام مهم به سوی بهبود بهره برداری از این راز دادگاه. دادگاه FISA قضات باید با تکیه بر amici مواضع و حتی در جایی که دادگاه FISA قضات مخالفت آنها را مورد تجزیه و تحلیل و در نظر گرفته amici استدلال است. اما amici نقش به تصویب رسید در سال 2015 به طور معنیداری سیراب از اوایل کنگره پیشنهادات و آن را ضعیف تر از ویژه حمایت از موقعیت توصیف شده توسط PCLOB در سه انتقادی راه. اولین PCLOB توصیه می شود که به ویژه طرفداران شرکت در بیش از مسائل مربوط به “رمان و قابل توجه” مسائل. دوم PCLOB خواست که ویژه طرفداران باید دسترسی کامل به اطلاعات مربوط به این مسائل در آن شرکت کنند. سوم هیئت مدیره توصیه می شود که به ویژه طرفداران باید قادر به درخواست برای تجدید نظر از دادگاه FISA به FISCR و از FISCR به دیوان عالی کشور. هیچ یک از این چیزها اتفاق افتاده است.

در ماه های منتهی به کنگره اخیر با توجه به ایالات متحده آمریکا آزادی با عبور نمود, عمل, عمومی را به دست آورد بینش بیشتر به چقدر شکسته FISA روند باقی می ماند. در ماه دسامبر وزارت عدلیه در دفتر بازرس کل گزارش بررسی “Crossfire طوفان” بررسی که شامل جنجالی تحقیق و تفحص از کارتر صفحه بود که یک مشاور سیاست خارجی به مغلوب ساختن پیشی جستن در کمپین 2016 حدود شش ماه است. بازرس کل گزارش توصیف کمبود های متعدد از جمله مهم اشتباهات و حذفیات در این صفحه FISA نرم افزار. سپس در ماه مارس بازرس کل منتشر پیگیری گزارش خلاصه نتايج بهدست آمده از بررسی یک نمونه تصادفی از برنامه های کاربردی از هشت FBI زمینه دفاتر. که گزارش در بر داشت آشکار خطا و یا نامناسبی پشتیبانی حقایق در همه فایل ها بررسی شده است.

اگر چه بحث بر کارتر صفحه بررسی شده است به شدت سیاسی بازرس کل گزارش به وضوح نشان می دهد عمده شکست در چگونه وزارت دادگستری و اف بی آی به ارمغان آورده اند مسائل قبل از دادگاه FISA. و بدون هیچ گونه وکلای مدافع برای تست دولتها اظهارات و ارائه جایگزین انداز شده است دشوار است اگر نه غیر ممکن است برای FISA قضات دادگاه برای کشف این مشکلات است.

نسخه مجلس سنا ایالات متحده آمریکا آزادی با عبور نمود عمل خواهد معنی اصلاح دادگاه FISA روند در راه های مختلفی که مهمترین آنها تقویت نقش amici. برای اولین بار این قانون را به طور قابل توجهی گسترش این نوع از موارد که در آن amici مجاز به شرکت. در حال حاضر آنها را نیز درگیر می شود با:

• موارد است که در حال حاضر “نگرانی قابل توجهی” در مورد فعالیت های حفاظت شده توسط متمم اول قانون اساسی;

• “حساس تحقیقی مسائل” که تعریف شده که شامل مسائل مربوط به داخلی مقامات دولتی و یا نامزدها برای دفتر رسانه های خبری و مذهبی و یا سازمان های سیاسی;

• مسائل مربوط به یک درخواست برای تصویب یک برنامه جدید یک فن آوری جدید و یا یک جدید با استفاده از فن آوری های موجود و

• درخواست برای با عبور نمود از برنامه ریزی, نظارت, که شامل سالانه تمدید قدرت برای انجام نظارت در بخش 702 از FISA.

محدود اطلاعات در دسترس عموم در مورد دادگاه FISA عملیات نشان می دهد که همه این دسته بندی جدید مهم هستند. در سال 2013 دادگاه FISA نظر (که شامل قابل توجهی redactions), قاضی تجزیه و تحلیل که آیا وجود دارد کافی حقایق نامربوط به متمم اول قانون اساسی فعالیت برای حمایت از درخواست نظارت است. این unredacted زبان الهام بخش اعتماد به نفس است که متمم اول قانون اساسی مسائل مربوط به دریافت توجه; یک amicus می تواند نقش مهمی در این گونه موارد است. جدید متمم اول قانون اساسی دسته به عنوان به خوبی به عنوان جدید حساس تحقیقی مسائل مجوز را تحت پوشش تحقیق و تفحص از کارتر صفحه. بیشتر هر دو PCLOB 2014, گزارش و کنگره شهادت فعلی PCLOB صندلی باید خواست که یک amicus باید شرکت در نوسازی سالانه بخش 702 برنامه ریزی نظارت است.

دوم این قانون را گسترش توانایی amici برای دسترسی به اطلاعات مربوط به مسائل که آنها ظاهر می شود. تحت 2015 ایالات متحده آمریکا آزادی عمل amici تنها اجازه داده می شود برای دسترسی به مواد “که دادگاه تعیین می کند مربوط” به وظایف خود است. سنا لایحه را فراهم می کند که amici “باید دسترسی” به رکورد کامل در یک ماده از برنامه از طریق حرکات از جمله قانونی مربوطه سابقه و unredacted نسخه از قبل از دادگاه FISA نظرات به همان میزان که این اطلاعات در دسترس است به دولت. تحت اصلی 2015, قوانین, amici خواهد نه لزوما شناخته شده اند چه اطلاعاتی آنها فاقد.

سوم, ایالات متحده آمریکا آزادی با عبور نمود عمل در هر دو مجلس نمایندگان و سنا نسخه از این لایحه را فراهم می کند یک روش برای amici به دنبال تجدید نظر از تصمیم گیری. این مقررات اجازه می amici به پرونده دادخواست در دادگاه FISA درخواست قاضی به گواهی یک سوال برای درخواست تجدید نظر به FISCR و اجازه amici به درخواست FISCR به گواهی یک سوال از قانون برای بررسی در دیوان عالی کشور است. ژوئیه نظر FISCR نشان می دهد که چرا این توانایی به درخواست برای تجدید نظر بسیار مهم است. که درخواست تجدید نظر از یک ماه اکتبر 2018 تصمیم دادگاه FISA این FISCR تنها بررسی مسائل که در آن وکلای دولت از دست داده بود و نمی در نظر گرفتن هر یک از این مسائل که در دادگاه FISA تا به حال حکومت در برابر amicus.

این amici مقررات در نسخه مجلس سنا این لایحه باید از این پتانسیل برای ارائه بشدت مورد نیاز نظارت برای FISA روند. چون amici شرکت می کنند پشت پرده است که محافظت از اطلاعات طبقه بندی شده آنها می تواند در خدمت به عنوان عمومی را چشم و گوش هل دادن به عقب در برابر دولت استدلال و نگه داشتن دولت و راز دادگاه پاسخگو باشد. در حال حاضر که کنگره آمده است تا به تصویب این معنی اصلاح مقررات آن خواهد بود بسیار مایه تاسف است اگر آنها شد و یک مصدوم به شدت سیاسی FISA بحث اصلاحات. اما اگر conferees برای مبارزه با این مقررات به عنوان آنها باید ما را در نهایت قادر به ارزیابی جدید و بهبود یافته amicus نقش. با تشکر از یکی اضافی اصلاحات در هر دو نسخه از ایالات متحده آمریکا آزادی با عبور نمود عمل وجود خواهد داشت 180 روز زمان محدود برای انتشار نسخه های طبقه بندی نشده از دادگاه نظرات. این مهلت امکان را می دهد که برای یادگیری سریع تر, چگونه موثر این اصلاحات در عمل و افزایش شفافیت باید با ارائه یک ابزار اضافی برای نگه داشتن دولت پاسخگو باشد.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>