فرودگاه نظارت در مورد رسیدن به یک سطح کاملا جدید از Ridiculousness


A woman wearing a face mask and looking at her cellphone walks through an airport.

یک مسافر می پوشد یک ماسک صورت را به عنوان او راه می رود از طریق ترمینال در رونالد ریگان واشنگتن ملی فرودگاه در مارس 5.

درو Angerer/گتی ایماژ

این مقاله بخشی از حریم خصوصی در این بیماری همه گیردر یک زمان آینده سری.

پرواز به نظر می رسد فقط در مورد خطرناک ترین چیز شما احتمالا می تواند انجام دهد در حال حاضر. شما صرف ساعت محدود در یک لوله فلزی با صدها نفر از غریبه ها از سراسر جهان بدون هیچ گونه راهی برای دانستن جایی که آنها بوده است و یا آنها بوده است ، تحت این شرایط شما می خواهم انتظار چند ایمنی اضافی مورد نیاز است. هیچ کس می خواهد به بیمار—پس چه از دست دادن یک کمی بیشتر به حریم خصوصی اگر آن را نگه می دارد شما را از راه آسیب است?

که حداقل این است که منطق پشت یک ناوگان از اقدامات جدید یا تحت نظر گرفتن و یا در حال حاضر در محل در فرودگاه ها در سراسر جهان است. در ایالات متحده اداره امنیت حمل و نقل گزارش شده است که در حال آماده شدن برای شروع به چک کردن مسافران درجه حرارت قبل از آنها در هیئت مدیره. تازه واردان به انگلستان باید به عنوان ژوئن 8, ارائه یک آدرس که در آن آنها را از خود جدا برای 14 روز. (پلیس به دنبال خواهد داشت تا با “تعجب” در چک.) بیش از 45 کشور باید نورد “دیجیتال مچ پا دستبند” نرم افزار ردیابی که به احتمال زیاد یا اجباری و یا به شدت تشویق برای مسافران هوایی. در ضمن بیومتریک اسکن برای بررسی مردم علیه خود را شناسایی است که به شدت تست شده توسط فرودگاه از مونیخ به سیدنی.

پس از 9/11 ما عادت کرده اند به خطر انداختن حریم خصوصی زمانی که ما پرواز. این یک trade-off: هیچ کس دوست دارد به X-rayed, تماسهای مکرر یا بکند اما این قیمت که ما آموخته ایم به پرداخت هزینه برای ما ادعا ایمنی. چند امر مبارزه با گسترش آن اقدامات برای محافظت از ما را از گرفتن بیمار—ارائه آنها در واقع انجام این کار است. اما حریم خصوصی کارشناسان و اپیدیولوژی یکسان سوال این ابزار از برخی از برنامه های پیشنهادی و همچنین به عنوان که مسئولیت آنها. بهتر است به اطلاعات خود را برگزار می شود به طور نامحدود توسط دولت و یا توسط یک شرکت هواپیمایی? و اگر این اقدامات کار نمی کنند, آنچه در آنها وجود دارد ؟

بهتر است به اطلاعات خود را برگزار می شود به طور نامحدود توسط دولت و یا توسط یک شرکت هواپیمایی? و اگر این اقدامات کار نمی کنند, آنچه در آنها وجود دارد ؟

در اینجا چیزی است: بین بیمارستان-فیلتر هوا درجه و بسیار خشک, هوا, هواپیما در حال پرواز در واقع به نظر می رسد نسبتا نامهربان محیط زیست برای ویروس—حداقل در مقایسه با بیرون رفتن برای شام حضور در یک مهمانی و یا حتی رفتن به گروه کر عمل. وجود دارد برخی از خطر به خصوص در ترمینال و یا در طول شبانه روزی اما به نظر می رسد قابل مقایسه با یک اتوبوس با یک قطار یا هر محیط شلوغ که هیچ کدام به احتمال زیاد به بیشتر اقدامات امنیتی.

نگاهی به یک مطالعه اخیر منتشر شده در Canadian Medical Association Journal: در 15 ساعت پرواز بین گوانگژو چین و تورنتو بیش از 25 نفر نشسته عرض 2 متر (7 فوت) از یک علامتی مسافر. نه یکی از آنها را بعد از آزمایش مثبت برای COVID-19. در ضمن ردیابی 1,100 آلوده مسافران هوایی که بین آنها آمد به تماس با 100000 دیگران “نشان داد هیچ ثانویه انتقال” با توجه به بیانیه ای از بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن. (دو خدمه ممکن است آلوده شده است توسط یکی از این مسافران است.)

اگر خطر است نسبتا کوچک برای شروع, ما ممکن است انتظار می رود که هر گونه اقدامات انجام شده موثر واقع خواهد شد—به خصوص اگر حفظ حریم خصوصی ما طول می کشد یک ضربه در این فرآیند است. اما بسیاری از طرح های پیشنهادی در واقع به نظر نمی رسد به انجام این کار نگرانی که آنها ممکن است کمی بیشتر از سلامت و امنیت تئاتر طراحی شده برای تشویق مسافران برای بازگشت به آسمان. “مردم می خواهند که ساده است راه حل خود را به صلح از ذهن است که آن را تمام می شود خوب می گوید:” جف قیمت یک کارشناس امنیت حمل و نقل هوایی. “حتی اگر راه حل این است که انجام نمی دهد هر چیزی را واقعا حل مشکل—آن را فقط به ظاهر.”

نگاهی به متوسط چک. در اوایل ماه مه مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از دانشمندان به عقب رانده در برابر وزارت امنیت داخلی درخواست برای معرفی گسترده حرارتی اسکن در فرودگاه. در یک ایمیل به DHS مقامات به دست آمده توسط ایالات متحده آمریکا امروز مارتین Cetron های CDC مدیر جهانی کاهش و قرنطینه در توصیف این فرایند به عنوان “ضعیف طراحی شده” و بدون “احتمال موفقیت ماموریت.” او نتیجه گرفت: “لطفا با مهربانی به اعتصاب CDC از این نقش است.”

وقتی که می آید به COVID-19 تشخیص کارشناسان بهداشت می گویند متوسط چک به تنهایی و به سادگی نمی حساس به اندازه کافی برای انجام این کار به خصوص به عنوان بسیاری از عفونی مسافران نمایشگاه بدون علائم است. یک درجه حرارت بالا می تواند ناشی از درمان سرطان و عفونت ادراری و یا دیگر عوامل نامربوط که بسیاری از آنها می تواند سخت برای توجیه به یک عامل امنیتی. (آن را نیز بسیار ممکن است به “ترفند” این سنسورها از جمله مصرف ایبوپروفن برای کاهش تب.)

با CDC انصراف دولت ایالات متحده نیز تبدیل به TSA به انجام این کار. این مشکل می گوید: قیمت: “TSA را تابع اولیه این است که امنیت برای, حمل و نقل, نمی, بهداشت عمومی. آنها آموزش دیده برای مواردی است که می تواند آسیب و یا هواپیما استفاده می شود به آسیب یک هواپیما و یا ربودن یک هواپیما,” او می گوید. “آنها آموزش دیده به عنوان کارشناسان بهداشت و درمان.”

تراویس LeBlanc یکی از دو حزب دموکرات در حریم خصوصی و آزادی های مدنی نظارت هیئت مدیره یک سازمان مستقل در درون دولت ایالات متحده است که وزن آن شهروندان حق حریم خصوصی در برابر قوانین طراحی شده برای مقابله با تروریسم است. سال گذشته او می گوید: این هیئت با انجام نظارت تحقیقات مربوط به استفاده از بیومتریک در امنیت حمل و نقل هوایی در درجه اول با تمرکز بر استفاده از تکنولوژی شناسایی چهره. داده های فعلی خود را کار می کنند او می گوید: او شوکه شده بود به یاد بگیرند که از گزارش های رسانه ها به جای دولت خود را که TSA شد با توجه به انجام اجباری متوسط چک در مسافران. “ما باید یک نظارت پروژه و هیچ کس به ذکر است که” او می گوید. “من شگفت زده بود که چگونه TSA می تواند از اختیارات قانونی برای انجام این کار است.”

در بسیاری از موارد این حقوق مدنی موضوع او می گوید: “ما می دانیم که فعالیت های نظارتی به طور معمول به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردم رنگ.” بیش از آن است که او نگران است که ممنوع کردن مردم با COVID-19 از پرواز که آیا یا نه آنها را عفونی می تواند به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردم رنگ شده اند که بیشتر احتمال دارد به قرارداد ویروس. برای مسافرت های منظم پرواز در هفته و یا تا بعد ممکن است یک مشکل است اما از آن سختتر می شود به قاضی که اجازه می دهد یک مسافر به پرواز می تواند هزینه آنها اشتغال است.

LeBlanc ترجیح می دهند شرکت های هواپیمایی به مسئولیت برای این و یا دیگر چک. آن را می سازد آن را آسان تر برای شرکت های هواپیمایی به rebook مسافران بر روی پرواز مختلف به حداقل رساندن احتمال که آسیب پذیر مسافران باد می تواند رشته. او می گوید: “این شرکت هواپیمایی که به احتمال زیاد به جمع آوری اطلاعات در یک پایگاه داده دولت که در دسترس است توسط بسیاری از سازمان های دولتی و نگهداری در ابد.”

در حالی که برخی از خطوط هوایی ایالات متحده مانند Frontier تصمیم به انجام خود به خود درجه حرارت غربالگری دیگران شده اند و صریح در تمایل خود را برای دولت به کمر. در دیدار با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مه, Gary کلی جنوب غربی مدیر عامل شرکت تحت فشار قرار دادند برای سلامت غربالگری برای تبدیل شدن به بخشی از TSA تجربه. “یک چک دما مانند ما امروز از آمدن به کاخ سفید خواهد بود بسیار معقول” او گفت: “همراه با سلامت اعلام شده است.” (هنگامی که درباره CDC که متوسط چک موثر نبودند غرب کاهش یافته است به نظر.)

آن را تعجب آور نیست که شرکت های هواپیمایی را برای کاهش هزینه ساخت مسافران احساس امنیت می گوید قیمت. “شرکت های هواپیمایی به طور سنتی نمی خواهید را به هر گونه مسئولیت است که هزینه های که در آن هیچ پول در آوردن بخش می گوید:” قیمت ها. “اما آن را واقعا مسئولیت خود را به اطمینان حاصل شود که هیچ کس است یک خطر ایمنی یا خطر امنیتی یا خطر بهداشت عمومی می شود در هواپیما است.”

دیگر اقدامات طراحی شده برای محافظت از ضروری کارکنان فرودگاه از تماس نزدیک با مسافران. بیومتریک اسکن از مرتب کردن بر اساس در جای خود در استرالیا می تواند اجازه می دهد تا مسافران به حرکت یکپارچه از طریق ترمینال بدون آمدن در عرض چند پا از هر کس دیگری. اما زیادی وجود دارد نگرانی در اینجا هم می گوید جاستین Brookman مدیر مصرف کننده حفظ حریم خصوصی و سیاست های فن آوری برای سازمان های غیر انتفاعی گزارش مصرف کننده. “اطلاعات بیومتریک می تواند سوء استفاده در راه های بسیاری است و می توان به زمینه های دیگر,” او می گوید. “من نا امید شده توسط چگونه به سرعت آن را که به تصویب رسید—من فکر نمی کنم که افزایشی راحتی توجیه می کند مجموعه ای از این واقعا حساس پایگاه داده است.”

در حالی که بیشتر و بیشتر بیومتریک اسکن ممکن است در این نقطه بود اجتناب ناپذیر مسافران باید در برابر تماس با ردیابی نرم افزار. حتی در کشورهایی که نظارت هنجار است مانند سنگاپور تبعيت از نرخ پایین با شهروندان leery از توزیع بیش از این مقدار اطلاعات است. اما با مسافرت های بین المللی در آستانه باز شدن به بالا متحده با قرنطینه روش ممکن است انتخاب کردن به نیاز مسافران ورودی به دانلود یک اگر آنها مایل به ورود به کشور است.

در هند برای مثال مسافران باید نشان دهد که مقامات آنها مشخص شده به عنوان “امن” در کشور تماس با ردیابی برنامه Aarogya Setu (که به معنی “پل را به سلامت” در زبان سانسکریت). در حالی که آن را به شدت اجباری عدم انجام این کار می تواند منجر اضافی قرنطینه مورد نیاز و همچنین نیاز به توجیه خود به مقامات فرودگاه. این مورد می گوید: Brookman. “من نمی خواهم برای دیدن هر سفر مشروط بر های تاریخی خود را و آینده نگر جنبش با دولت است,” او گفت:. “من فکر می کنم که نه توجیه از راه دور تحت شرایط است.”

به عنوان آنها در حال حاضر ایستاده این اقدامات مربوط. اما آنچه مسلما نگران کننده تر این است که مانند بسیاری از post-9/11 اقدامات امنیتی آنها ممکن است در محل باقی می ماند در ابد و یا حداقل پس از اولیه توجیه متوقف می شود مرتبط است. “این یک یادآوری که چرا ما نمی خواهم به ساخت این [امنیت] زیرساخت به دلیل تبدیل شدن آنها بسیار آسان برای گسترش هنگامی که آنها در حال راه اندازی می گوید:” جی استنلی ارشد تحلیلگر سیاست با آیتالله سیستانی سخنرانی حریم خصوصی و فناوری پروژه است. “و چرا ما نمی خواهیم زیرساخت است که ساخته شده به طور خاص برای COVID تشخیص به outlast همه گیر—چون می شود آن را آسان به کول انواع نظارت و بازرسی ویژگی های بر روی آنها است.”

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

خرید کتاب زبان اصلی