آلن یانگ در ساخت Netflix سرسبز و ویرانگر “Tigertail” و ترانه ساخته شده است که رشد مردان گریه

آلن یانگ (“استاد هیچ,” “برای همیشه”) باعث می شود خود را از ویژگی های کارگردان اولین با “Tigertail” یک داستان مهاجرت است که احساس می کند هر دو کلاسیک و جدید. آن را می گوید movingly داستان تخیلی داستان از پدرش (با بازی Tzi Ma) مهاجرت از تایوان به ایالات متحده در جستجوی فرصت های بهتر و امید اجازه می دهد خود را به ترک او خسته کننده کارخانه ، خروج است هرگز آسان است. او در پشت برگ نه تنها در کشور خود بلکه با عشق از زندگی خود را.

هر چند تم خود را از نوستالژی و فداکاری بسیار آشنا “Tigertail” هرگز بازده برای خالی کردن احساس خوب platitudes یا کلیشه. آن را عمیقا humanizes چه یانگ توصیف به عنوان “رواقی آسیایی, پدر,” کهن الگوی وام بسیار مورد نیاز بعدی را از طریق متضاد فلش بک از فرهمند جوانتر پینگ-Jui در تایوان — یک زمان پر از رقص و فساد با وجود مشکلات مالی شدید — و در سال های بعد به عنوان یک پیرمرد سخت با سختی و جدا از دختر خود را رشد دختر آنجلا (کریستین Ko). این فیلم lushly زیبا و بی سر و صدا ویرانگر است.

تبلیغات:

سالن صحبت با یانگ در مورد ساخت “Tigertail.”

با تشکر از شما برای پیدا کردن زمان برای صحبت با من با وجود انجام همه گیر. چگونه آیا شما شده است به نگه داشتن ؟

خانه من در حال حاضر یک استودیو; آنها فرستاده من یک حلقه نور, میکروفون, هدفون. آن را به یک حرفه ای واقعی عملیات. من باید segue از کارگردانی به میزبانی junkets در خانه من.

تبلیغات:

شما گفت که آنها به شما ارسال می شود یک حلقه نور ؟ شما در واقع یک Instagram تاثیر گذار در حال حاضر.

[خنده]

به نه بیش از حد دور کردن موضوع – من واقعا لذت می برد فیلم “Tigertail” و من هیجان زده به صحبت کردن با شما در مورد آن. من می دانم آن را بر اساس خود پدر مهاجرت اما من میخواستم بدونم که چگونه نزدیک شما گیر کرده و به زندگی خود و چقدر از این فیلم ایجاد خود را?

تبلیغات:

من از یک نمایشگاه تعدادی از سوالات در مورد پدر, پیر زندگی, و حکایات و آنچه من احساس بود احساسی هسته و عاطفی حقیقت از داستان خود را. اما من به ترک مقدار زیادی از اتاق را برای تخیل از آنجا که من نمی خواهم آن را به طور دقیق بازگویی آن را یک فیلم مستند نیست یک بیوگرافی. این واقعا در مورد این ایده که همه ما پدر و مادر باید این داستان های شگفت انگیز و ما کور به آنها برای بسیاری از ما زندگی می کند. و در نهایت هنگامی که شما تبدیل به یک سن خاص شما دیدن پدر و مادر خود را به عنوان انسان و شما شروع به تجسم آنها را به عنوان افراد جوان است.

من فکر می کنم واکنش من در حال حاضر بدست در ساعت آن بوده است خارج شده است و مردم گفت: “هر رواقی آسیایی, پدر کاریزماتیک پسر جوان که رقص در اطراف هنگامی که او جوان تر بود?” آن اتفاق می افتد! این واقعا چیزی است که ما نمی فکر می کنم. ما رواقی آسیایی پدران در صدها, فیلم, اما من فکر نمی کنم ما به بررسی این طرف دیگر از آنها چه از طریق آنها رفته چه آنها که در راه است. پدرم نقطه ورود و من امیدوارم که وجود دارد یک جهان شمولی و اشتراکات که دیگران پیدا کنید.

تبلیغات:

چگونه درگیر شدند پدر و مادر خود را در ساخت این فیلم ؟

من اجازه دهید آنها را می دانیم در اوایل که من در ساخت این فیلم و که من می خواهم از آنها درخواست برخی از سوالات. من نمی کوره آنها را مانند یک روزنامه نگار, من یک ضبط — هیچ یک از این مسائل. من می خواهم آنها را ارسال متون در هر حال حاضر و پس از آن بحث به آنها را بر روی تلفن. و البته من و پدرم در زمان سفر به تایوان بود که واقعا با ارزش در ساخت فیلم است. این یک فرایند تدریجی است.

بعد پدر من در واقع کمی بیشتر درگیر چرا که او بازنشسته شد و پس از او تا به حال کمی بیشتر از زمان مادر من. بنابراین من می خواهم او ارسال ترجمه به تواند انجام شود اگر ما می رویم به استفاده از آهنگ من می پرسند: “آیا آنها گفت: در این آهنگ؟” هر زمان که من نیاز نوشته ماندارین بر روی صفحه نمایش مانند در باز کردن اعتبار من تا به حال او واقع-آن را چک کنید چرا که من نمی توانم جزئیات ماندارین. و در نهایت او به صدای خارج از قاب در آغاز و پایان فیلم. و بنابراین او بخشی از خدمه در برخی از راه های که واقعا معنی دار برای من. آن را واقعا به ارمغان آورد به ما هم نزدیک است.

تبلیغات:

صحبت از موسیقی من کنجکاو در مورد اینکه آیا یائو Su Rong [خواننده متمایز آهنگ در حال پخش به عنوان پینگ-Jui سر به فرودگاه با همسر جدید خود را به ترک تایوان] مورد علاقه خود را?

که اختراع خود من. من تحقیق چه محبوب در دهه 70 در تایوان و من برداشت این آهنگ به خاطر من آن را دوست داشتم اولین رکورد که یائو Su Rong آهنگ. من فکر می کنم این آهنگ ترکیبی از شرق و غرب که در آن یک گروه راک, حمایت از این خواننده زن که آواز در ماندارین. آن را بر خلاف هر چیزی من تا کنون شنیده ام و واقعا محصور به هیجان و شور و شوق این مرد جوان است.

مامان من عاشق این خواننده. من فکر کردم که آهنگ واقعا یک انتخاب بزرگ است.

تبلیغات:

من تا به حال هیچ ایده! پدر و مادر من فقط آن را تماشا و کریستین Ko پدر و مادر فقط آن را تماشا کردند — او تایوانی به عنوان به خوبی و رفتن آنها ، آنها گفتند این احساس مانند آنها در فیلم است. مادر او یک دوست که صاحب یک زنجیره ای از IMAX تئاتر به طوری که آنها به تماشای فیلم در یک تئاتر IMAX و او گفت که او بود احاطه شده توسط این 60 سال مردان آسیا و همه آنها گریه. که به من نمی مراقبت از آنچه دیگران فکر می کنم — که داستان خود را.

وجود هر گونه خاص فیلمسازان آسیایی است که الهام بخش شما در حالی که شما ساخته شده “Tigertail”? آنها الهام بخش خاص فیلمسازی تکنیک های شما استفاده می شود ؟

البته من دیدم که خیلی تایوانی سینما به عنوان من می توانم قبل از اینکه ما شروع به ساخت آن است. فیلم ادوارد یانگ و هو Hsiao-hsien در خاص است. و البته وجود دارد وونگ کار وای به عنوان یک منبع الهام بصری در فیلمبرداری و طراحی صحنه و لباس ما استفاده می شود در این فیلم است. اما اینها شاهکارهای من صحبت کردن در مورد, و من از آنها بدم میاید به دعوت مقایسه.

ما با استفاده از چندین جدول زمانی برای نشان دادن پینگ-Jui هرگز واقعا در حال حاضر در یک نقطه خاص به دلیل تصمیم گیری های او پشیمان ساخت. او همیشه پاره شده. و همین صحنه شات در گذشته بسیار واضح تر و با شکوه و به طور سنتی ، که او حافظه خود را از گذشته است. شاید حتی دقیقا مثل آن بود که احتمالا در برخی از نسخه های که و او را جلال آن را در ذهن خود. من فکر می کنم وجود دارد یک نسخه از آن در بسیاری از مهاجر و داستان های که در آن آنها را به یک حافظه از گذشته است که هرگز به طور کامل از بین می رود, مهم نیست که چقدر به شما عشق خود را در کشور جدید. که به اطلاع ما تکنیک در تیراندازی آن صحنه.

تبلیغات:

من هم با الهام از فیلم های که رک و پوست کنده وقت خود را. من فکر می کنم ما را مشروط به عنوان آمریکایی فیلم و تلویزیون مخاطبان برای رفتن سریع تر و سریع تر و سریع تر و زمانی که من به تماشای تلویزیون را نشان می دهد و فیلم در حال حاضر آن را برای من سخت به نگه دارید تا. آن را تقریبا احساس نمی کند چگونه واقعیت احساس می کند دیگر. من شده است در تلاش برای یادگیری از برخی از بزرگترین فیلم تا کنون ساخته شده بود [اینگمار] برگمن یا [استنلی] Kubrick و این مدیران وقت خود را. به قدم زدن است که نمی تواند برای همه. اما من فکر می کنم وجود دارد یک زن و شوهر از راه های مختلف یک فیلم را می توان “خسته کننده است.” اگر آن را بیش از حد آهسته گام اما دو اگر آن را انجام می دهند چیزی است که شما را دیده ام یک میلیون بار. من می خواستم به درخواست یک نسخه از آن تکنیک های مدرن داستان و نگرانی و یکی از این نگرانی ها این است که مهاجرت به خارج از مهاجر به آمریکا است. من فقط دیده نشده است.

شما می توانید به تماشای غربی, سینما, شما می توانید به تماشای فیلم من فقط دیده می شود نیست این تکنیک کاربردی برای این نوع از داستان خیلی اوقات اگر در همه.

این هیجان انگیز است برای دیدن طیف وسیع تری از فیلم های ساخته شده توسط و بازیگران آمریکایی های آسیایی تبار در سیستم عامل های مانند Netflix بکشد. فقدان چنین فیلم واقعا فشار قرار می دهد در هر فرد یکی به صحبت می کنند به نمایندگی از همه آمریکایی های آسیایی تبار است که به وضوح غیر ممکن است. آیا شما احساس می کنید مانند وجود دارد بیشتر از یک توده مهم در راهی قرار می دهد که فشار کمتر بر روی شما به عنوان یک فیلمساز?

من باور نکردنی مبارک با پیشرفت هایی که آسیایی آمریکایی فیلمسازان ساخته شده اند. فقط با داشتن بیش آسیایی, چهره ها در صفحه نمایش که آیا آنها آسیایی و آمریکایی یا آسیایی فیلم هایی مانند “انگل.” و بدیهی است که وجود دارد تمایز بین این دو فیلم ساخته شده در آسیا توسط مردم در مقابل فیلم های آمریکایی. اما من فکر می کنم ما هنوز کمی راه دور. هنگامی که فقط یکی وجود دارد یا زمانی که وجود دارد تنها سه یا وقتی فقط شش, شما هنوز هم در آن نقطه است. شما می توانید تصور کنید که اگر سال پیش شما صحبت برای یک مدیر و پرسید: “آیا شما فکر می کنم این است که هر فرد سفید است؟” آن را به یک خانواده خاص و یا هر کس از آن است.

تبلیغات:

آن را یک اولویت سیاسی رفتن به فیلم — و بدیهی است که می توانست پیش بینی آب و هوا مجنون ما هستید — اما قطعا من احساس کردم برای یک مدت زمان طولانی است که آسیایی آمریکایی شخصیت های بر روی صفحه نمایش شده اند تا پهن و حذف از شخصیت خود را. بخشی از آن است که طرد و نه اینکه شخصیت اصلی است. اما بخشی از آن است که رک و پوست کنده کلیشه و کلیشه کسی بودن رباتیک یا خارجی یا بیگانه. آن را برای تلفن های موبایل بسیار اساسی اما من فکر می کنم آن را واقعی است. بیشتر توصیفاتی از آمریکایی ها به صورت سه بعدی انسان, به عنوان مردم با غنی عاطفی زندگی تنها می تواند کمک کند.

من فکر می کنم پیشرفت به طور کلی حرکت رو به جلو و من فکر می کنم ما در راه ما. این بسیار دلگرم کننده است. راستش من فکر نمی کنم این فیلم می توانست پنج سال پیش ساخته شده و یا حتی ده سال پیش. من فکر می کنم وجود دارد بسیاری از فیلمسازان وجود دارد که آماده برای ساخت فیلم و بگویید کاملا متفاوت داستان. این داستان است که با نسل قبلی است و در رابطه با هویت و میراث فرهنگی و دست و پنجه نرم کردن با مبارزه بین نسل ها. اما من به دنبال به جلو به داستان است که فقط در حال حاضر و یا در گذشته و یا در آینده. شاید حتی یک داستان علمی تخیلی. ما لازم نیست که هر یک از آن. بوم باز برای ما.

“Tigertail” در حال حاضر جریان در Netflix بکشد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>