آمازون نخست را ها شما را فکر می کنم در مورد دیجیتال خود زندگی پس از مرگ


A woman wears a headset displaying the face of a man.

ها.

Amazon Studios/نخست تصویری

به عنوان جمع آوری میکنیم با خانواده و دوستان در فضاهای تصویری با ما مجازی پس زمینه و لمس کردن چهره واقعی ما بدن هستند با خیال راحت ترشح دور در ما مدرن پناهگاه در انتظار روز ما ممکن است بازگشت به زندگی است.

در این زمینه وجود دارد چیزی مضطرب در جریان جدید آمازون نخست سری ها. مانند دیگر نشان می دهد که باید به کاوش در تقاطع میان تکنولوژی و جامعه ها سوال و آنچه در آن به معنی واقعا انسان—و به طور خاص در مورد پتانسیل بخشی از ما selves زندگی به صورت دیجیتال. طرح به شرح زیر برخی از استاندارد استعارههای از جمله whodunit, یک رمان و یک شخصیت است که بسیاری از در حال رشد پس از او درگذشت. اما در زیر این ما با ارائه مجموعه ای از قطعات است که عجیب و غریب امکانات دیجیتال ما selves زندگی ثروتمندان زندگی پس از مرگ و این سوال آنچه در آن به معنی برای زندگی کامل زندگی در میان است.

در قسمت اول 27-year-old توسعه دهنده نرم افزار ناتان براون به شدت مجروح زمانی که او ماشین خود رانندگی نتواند برای جلوگیری از یک پارک کامیون کمپرسی. خود را به عنوان gurney است تحت فشار قرار دادند پایین راهرو در بیمارستان با او روبرو چنگال در جاده ها است. او باید تصمیم بگیرد که آیا او می خواهد به چرخ سمت اتاق عمل و خطر است که او ممکن است “از مد افتاده می میرند” و یا نسبت به یک دستگاه است که ها آگاهی خود را به یکی از بسیاری از خصوصی “آسمان” است که قادر به حفظ آگاهی خود را به طور نامحدود. (تعداد زیادی از مردم ظاهرا خود را انتخاب کنید زندگی پس از مرگ ارائه دهنده قبل از آنها در مواجهه با مرگ اما ظاهرا نسبتا جوان ناتان هرگز ناراحت.) او را انتخاب دومی و ارائه شده است با یک قرص به طوری که او ممکن است قبول این شرایط و ضوابط سرویس از خانه جدید خود را. او اشاره می کند که او نمی تواند فقط ضربه “قبول” را بدون خواندن شرایط که نماینده می پرسد: “آیا شما هرگز بدست یک برنامه همیشه؟” با این که کمتر از رضايت آگاهانه ناتان آگاهی ارسال شده است و باقی مانده از سریال برگ او را در یک فضای آستانه ای: منحصر به فرد زندگی پس از مرگ رفت و آمد مکرر.

داستان های ارواح—از داستان های علمی تخیلی یا سنتی انواع—اغلب مجسم ترسناک و تا حدودی مات غشاء بین دنیای زندگان و مردگان و این باعث می شود تا بخش قابل توجهی از داستان در اینجا به عنوان به خوبی. مانند آینه سیاه و سفید‘s “سن Junipero” این زندگی ممکن است بازدید از این afterworlds به عنوان آینده نگر ساکنان, اما هم وجود دارد مقدار زیادی از فرصت های دیگر برای تعامل.

ناتان برای مثال مهمان افتخاری در مراسم تشییع جنازه و صرف زمان قابل توجهی در این گوشی تلاش برای مرتب کردن امور خود را در کمتر از دنیای مجازی. کسانی که هنوز در خود فانی کویل می پوشند سر-دستگاه های نصب شده را به ارتباط برقرار کردن در فضاهای مجازی با مخلوطی از زندگی مرده و مصنوعی است. وجود دارد این فرصت را به همین لمسی مناسب برای مطلب “صمیمی” فعل و انفعالات. و با وجود وسوسه انگیزی نگاه امکان “دانلود” بازگشت به مصنوعی بدن و یا کنترل اینترنت از چیزهایی که از شخصی ما آسمان است. در همه زندگی پس از مرگ از ها بسیار در ارتباط است.

و اینجا جایی است که غیر طبیعی تقاطع با کسانی که مجبور به انزوای اجتماعی توسط COVID-19 خودشو تحمیل. بسیاری از ما زندگی نسبتا منتزع زندگی از اواخر درگیر شدن با دوستان و خانواده و همکاران به صورت آنلاین از طریق چت تصویری و ویدئویی. من ابتدایی-کودکان در سن منتقل شده خود را در زنگ تفریح به خصوصی Minecraft server که در آنها ساخت و بازی با دوستان خود. خانواده خود من آیا نبرد با محدوده های زمانی در اسپانیا و کالیفرنیا به “ملاقات.” ما حضور در جشن تولد شاد, ساعت شروع مراسم و متاسفانه مجالس ترحیم از طریق همان دستگاه. و وجود دارد همیشه حاضر قرعه کشی بازگشت به “زندگی عادی است.” همه ما هنوز هم زنده است ؟

این استفاده از یک “زندگی پس از مرگ” به نقد مدرن ما تعاملات آنلاین بسیار آشکاری موضوع نشان می دهد. و قطعا آن را به شرح زیر در تعدادی از دیگر نظری نمایش از چگونه رسانه های اجتماعی در حال تغییر است ما در زندگی (و مرگ) زندگی اجتماعی. نیل استفنسون 2019 رمان سقوطبرای مثال تلاش چیزی شبیه جزئیات راه هایی که ما در زندگی اجتماعی به طور فزاینده ای توسط اداره رسانه های اجتماعی “ماشین روز قیامت.” او اشاره می کند در مصاحبه با “ما بیش از تبدیل درک ما از آنچه واقعی به algorithmically هدایت می شود سیستم های طراحی شده اند که به انسان در حلقه زیرا اگر انسان ها در حلقه آنها مقیاس پذیر نیست و اگر آنها مقیاس پذیر نیست و آنها را نمی تواند تن و تن از پول است.”

یکی از چند ظاهری مقررات در کسانی که اقامت در ها‘ثانیه زندگی پس از مرگ است که آنها مجاز به کسب درآمد. در عین حال زندگی خود هستند پر از فرصت به صرف پول تا حد زیادی به ارائه حواس پرتی. یکی از مرده برای مثال می پردازد تکهای به تجربه یک سر سرد همراه با pay-as-you-go عطسه صرفا به دلیل آن است که چیزی برای شکستن یکنواختی از ابدیت است. این موضوع از کلاس و مصرف به نظر می رسد نفوذ نشان می دهد اما واقعا هرگز می رود در هر نقطه. آن را دشوار است به آن را بخوانید تا حد یک نقد. جای آن است که به سادگی بسیار کمی اغراق آمیز نسخه آنلاین ما و جهان امروز.

شاید خوشبختانه در حال حاضر ما قادر به انجام هر چیزی در نزدیکی ما آگاهی کامل به عرصه دیجیتال. با اینحال ما ارواح—دیجیتال فانی را تشکیل می دهند که زندگی ما—آیا در ادامه. در آپلود مرده ناتان متعلق به دوست دختر خود را. وجود خود را تا حد زیادی مجاز از طریق او مستمر پرداخت برای نگهداری و به او روشن می سازد در یک نقطه—او به همین دلیل دارای قابلیت به سادگی “حذف” او. هر کسی که صرف وقت خود را در دنیای بازی در انزوای خود می داند میل به اشیاء مجازی است که به دور از آینده دور از نگرانی. و این سوال که صاحب “شما” هنگامی که شما در گذشته است و در حال حاضر یک بیت از یک ظرف غذا. سوال از مجازی مصرف اجرا می شود از طریق نشان می دهد. آنچه را که یک فرد مرده می خواهید با یک تاکو بل chalupa? آن را به سختی به نظر می رسد مانند نوع سوال و انتظار داریم که به درخواست ما در مورد afterlives اما ها معرفی یک جهان که در آن چنین سوالاتی نوع حس را. بزرگتر از مسائل و معنویت و حقیقت احترام داده می شود کوتاهی و ما afterlives ها توسط اداره توخالی شبیه سازی های توخالی قبل از مرگ وجودهای.

ناتان بسیار کمی هنگامی که او برگ جهان زندگی می کنند در بخشی به دلیل آن به نظر می رسد مالکیت معنوی خود را ممکن است absconded با. در واقع زندگی خود را آگاهی ناقص آن را به عنوان ممکن است—به نظر می رسد خود را از دارایی های اصلی و در یک نقطه می شود هدف از بازداشت نبرد. ما در حال حاضر دیده می شود این در بسیاری از موارد واقعی با خانواده های مبارزه با بیش از چگونه یک نویسنده کار می کند ممکن است مورد استفاده قرار گیرد و یا چگونه شکل ممکن به تصویر کشیده هنگامی که آنها در حال مرحوم. بسیاری از ما ممکن است فرض کنیم که ما فاقد انواع فکری و یا کمک های اجتماعی که موضوع پس از ما گذشت اما ها برجسته راه است که در آن حتی بی اهمیت نشانگر از خودمان باقی می ماند مهم است به کسانی که در مورد مراقبت از ما. ممکن است ما هرگز به نقطه که در آن ما می تواند صادرات ما هوشیاری خود را به یک دیسک سخت, اما ما می توانید مطمئن باشید که همیشه زودتر از ما ثبت شده وجود خواهد عمر ما بدن فیزیکی. راه که در آن ما شکل و تنظیم استفاده از این دیجیتال اذکار در حال حاضر خواهد شد که یک اثر در چگونه ما آینده خودشان را می توان مورد استفاده قرار گیرد.

به عنوان یک طنزهای تلویزیونی با گرایش به واضح ترین چشم شوخی بعید است که ها خواهد بود در آغوش گرفت به عنوان یک نوع از آینده کاوشگر در راه است که آینه سیاه و سفید, تغییر, کربن, Westworldیا دیگر سری شده اند. آن سخت است هر چند به ترک نشان می دهد بدون تعجب چه اتفاقی خواهد افتاد در دیجیتال خود زندگی پس از مرگ در جهانی که در آن بیشتر و بیشتر از خودشان ما پیچیده شده تا در آنچه ما در ایجاد فن آوری ما در صفحات رسانه های اجتماعی ما لیست پخش Spotify در ایمیل ما مکاتبه ما عبور حیوانات , خانه, ما, پینترست, تخته سیاه, ما, مالی, معاملات, فیلم های ضبط شده از کار ما خوشحال ساعت بیومتریک از ما تمرینات ما سفر در Waze, و یا اثری از روال روزمره ما در این پرونده به طور فزاینده شهرهای هوشمند و سازمان ها در اطراف ما.

ما ممکن است نسبتا دور از نقطه که در آن ما دیجیتال ارواح برای خود فکر می کنم و خود را طرف عمل اما ما میراث را زنده نگه داشته و زنده از طریق تلاش های هر دو افرادی که مایل خاطرات ما را معطل و فن آوری است که اجازه می دهد که به اتفاق می افتد. حداقل در حال حاضر ما دیجیتال زندگی پس از مرگ است در دست زندگی: کسانی که طرح خود را برای afterlives جلوتر از زمان و کسانی که برای مراقبت از afterlives از دیگران هنگامی که آنها گذشت.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>