آمازون شکارچیان بازیگران Al Pacino, یک استثماری هولوکاست فانتزی انتقام

در نزدیکی پایان “در شکم نهنگ” اولین قسمت از آمازون سورئال سری جدید شکارچیاننازی در واشنگتن, DC مبتنی بر ماشین لباسشویی ominously می گوید زن انجام لباس های شسته شده بعد به او که “زمانی که شما لازم نیست جدا کردن سفیده از رنگ ها این رنگ ها همیشه خونریزی.” این نوع سنگین-دست ضعیف نوشته شده و انقباض غیر ارادی ماهیچه القا لحظه ای است که تکرار میشود و در طول این ناراحت کننده جدید انتقام فانتزی که بر پنهان جامعه از نازی شکارچیان.

اجرایی تولید شده توسط Jordan Peele, شکارچیان یک معما است. هر چند آن را به شدت تلطیف ’70s زیبایی آن را مستقیما در حالت “Jewsploitation” نکردم داستان های مشابه از نیمه طنز یهودی انتقام (مانند کوئنتین تارانتینو در Inglourious Basterds) آن طول می کشد آن داستان بیش از حد به طور جدی موثر به عنوان تقلیدی. به جای آن اشتیاق به تصویر کشیدن آن موضوع از طریق pivoting لنزهای خوشدل طنز و بالا ملودرام, شکارچیان معمولا شیفت به خالی تحریک.

شکارچیان‘ خالق تلویزیون تازه وارد دیوید ویل بر اساس شکارچیان در بخش پس از پدربزرگ و مادربزرگ خود را تجربه به عنوان بازماندگان هولوکاست. که به نظر می رسد مانند یک مجموعه قدرتمند برای داستان سرایی. اما به عنوان من تماشا شکارچیان, من نگران است که نشان می دهد ممکن است به مراتب بیشتر موثر در برانگیختن و برانگیختن نازی هواداران از آن است که در صحبت کردن به جامعه یهودی.

برای همه آن تاکید بر یهودی سنت مناسک داستان سرایی و افسانه-ساخت شکارچیان می دهد آن خائنانی فضای کافی برای استدلال خود را امتیاز. هر نازی شخصیت یک دلقک یک نوع بد گفتار گیری نازی ها از ماراتن مرد یا فهرست شیندلر. اما تنها وجود دارد در بسیاری از مواقع نشان می دهد می توانید برش را به کسانی که کاریکاتور و اجازه دهید آنها را تبدیل به فعل خود منحرف ایدئولوژی ضد سامی تهمت و حفاری در مورد قوم یهود و کوره های قبل از آن را به طور کامل تضعیف آن نقطه اگر نشان می دهد تا کنون واقعا یکی بود.

شکارچیان آزمون بینندگان حس از واقعیت از آن صحنه باز هنگامی که ما یاد بگیرند که در یک عمیقا نگران کننده لحظه ای که ما از دولت این است که در واقع یک سطح بالا نازی سابق “قصاب” از یک اردوگاه کار اجباری. این کشف باعث یک وضعیت خیلی دور از هر لحاظ تاریخی دقیق تصویر از نازی ها پس از جنگ نازی ها که قطعا به امریکا آمد اما چه کسی زندگی می کردند زندگی “گمنامی و بدون موشکافی” — که آن را به طور کامل غیر ممکن است را به طور جدی.

در عین حال شکارچیان ارائه آن صریح به عنوان شروع عجیب و غریب رقص بین gravitas و پوچی است که نشان می دهد انجام می دهد برای بقیه فصل.

شکارچیان عمدا کانال بزرگ اسطوره ای روح عصر طلایی کتاب های کمیک است. افسانه ای کمیک سازندگان مانند استن لی و جک کربی و جو سیمون همه کودکان مهاجر یهودی در خانواده ها ایجاد شده و بسیاری از کمیک ترین تر از زندگی قهرمانان به مبارزه با بزرگتر-از-زندگی جنگ است. شکارچیاناصلی شخصیت یونس (لوگان لرمان نوعی بازی 19-یک دهه پس از او یک نوجوان یونانی خدا در Percy Jackson) هیچ ابرقدرت اما او اسلات درست به جایی در میان این قهرمانان به عنوان یک یهودی پیتر پارکر-نوع. تلاش خود را برای پیدا کردن پاسخ برای قتل مرموز از مادر بزرگ خود او منجر به کشف یک راز تکان دهنده: مادر بزرگ او یک بازمانده هولوکاست بخشی از یک شبکه از vigilante جاسوسان که دنبال کردن نازی ها که نفوذ پس از جنگ جامعه غربی است.

این تجمع حمایت از جاسوسان است “مایر” بازی های برگزار شده توسط, اصل, ایتالیایی, Al Pacino انجام مبهم یدی لهجه. مایر یک grandfatherly علاقه یونس به عنوان او lures او را به حلقه جاسوسی. معرفی جاسوسان بسیاری از آنها خود آموخته و unextraordinary حرکت ما به عرصه ساختگی و کمدی. در یک دیوار چهارم-فوق العاده مونتاژ آنها پرخرج را به ما معرفی خواهم اکشن قهرمانان. (به عنوان مثال یک جفت از بازماندگان هولوکاست (کارول کین و Saul Rubinek کارشناسی ارشد که موفق به کار با این نمایش را مطلوب نوشتن) است که به عنوان “یک زن و شوهر از خبد-سنجش.”)

جاسوسان’ کار این است مرگبار جدی: آنها در حال تلاش برای خر خر کردن و مجازات نازی ها که میرم جذب شده به جامعه آمریکا پس از جنگ به عنوان آنها در تلاش برای ساخت به آرامی قدرت و شروع به “رایش چهارم.”

این همه بسیار S. H. I. E. L. D. مقابل هیدرا. اما در این هذلولی, کارتونی, پس زمینه نشان می دهد همچنین لایه های خود جدی اسطوره هولوکاست بقا — و اگر شما مطمئن نیستید که آیا این چیزهایی که بازی خوبی در برابر هر یک از دیگر, شما تنها نیستید. شکارچیان‘ بازی گاه به گاه ultraviolence آن دور از ذهن جاسوسی shenanigans و آن درهم و برهم تبه سخنرانی دریافت زوج با هولوکاست فلش بک و همزمان به نسل کشی و مربوطه به اهنگ صدا whiplash دائمی رهبری در حال حاضر ضعیف طرح.

البته در سن که در آن جناح راست افراطی گری در حال افزایش است که در آن نازی ها دریافت پروفیل در نیویورک تایمز شاید شکارچیان است که به شدت مضحک نازی ها نشان می دهد ما سزاوار است. در برابر این پس زمینه است و حتی ممکن است به یک تصویر از درگیری های قومی که بیش از حد کارتونی?

شاید. و من دوست دارم که بحث در مورد بهتر نشان می دهد. اما ویل و شرکت خود showrunner کهنه نویسنده-تهیه کننده نیکی Toscano (انتقام) نیست ساخته شده از آن آسان است برای من.

در بسیاری از آنچه شکارچیان در تلاش است برای انجام جاه طلبانه است. شخصیت های آن غالبا شکستن دیوار چهارم آن روایت سبک اغلب به طور ناگهانی تغییر تن آن مخلوط انواع سینمایی زبان های معلق در هوا را در جایی بین جوجو خرگوش, جکی براوناواسط 2000s فرقه انگلیسی, سریال کمدی بلکپولو 2010s جاسوسی نشان می دهد اهرم. هیچ کدام از این چیزها را از راه دور به طور یکسان و تلاش برای پیدا کردن یک طریق خط بین آنها غیر ممکن است. در شیفت مربوطه به اهنگ صدا از قسمت به قسمت و اغلب از صحنه به صحنه است آزرده; شکارچیان تلاش می کند به یک Kavalier & رس-esque fantasia بر یهودی-آمریکایی زندگی یک کمدی جاسوسی جیغ وداد بازی کردن و بسیار جدی Kaddish هولوکاست همه در یک بار. آن کار نمی کند.

شاید آن می تواند کار اگر آن را باهوشتر. شکارچیان‘ صحنه های محتمل به نظر می رسد انتقام teleported در از باور نکردنی تب رویای بیش از حد بالا نازی پورنو یهودی heroics — و به لطف بیش از حد اشباع رنگ آنها اغلب نگاه که راه بیش از حد. لمس سورئالیسم می تواند جالب یک نقطه شروع برای یک داستان است که پیچیده خود عناصر تحقق آرزو با خود آگاه نگاه کنید مشکل از ریشه, شخصی, توپ لیس از سوء استفاده سیستمیک. است که به خصوص ممکن است در مورد زندگی واقعی نازی ها پس از جنگ که اغلب طفره رفت و عدالت که دادستان اغلب ایجاد رمز و راز تر از پاسخ.

به جای نشان می دهد vacillates شدید بین زبان-در-گونه کمدی ساده و کسل کننده درام. به عنوان به آرامی به عنوان شکارچیان حرکت آن بسیار vaunted مهره های شطرنج در اطراف ما یاد بگیرند بسیار کمی در مورد آنها که به هر یک از دیگر و یا خود را. خصوصیات بسیار نمی توسعه به عنوان به طور ناگهانی به نظر می رسد مانند وقتی که خفیف ادب بنیه یونس ناگهان مورف به یک کد-خواندن اینتل-جمع آوری سنگ سرد badass نابغه قبل از چشم ما و یا هنگامی که کاراکتر شروع به داشتن حرکت قلب به قلب که در حال حرکت و نه در همه به این دلیل که ما به سختی حتی آنها را ملاقات کرد. (فقط Jerrika Hinton که نقش نشان می دهد آرام کارآگاه FBI Millie موریس سزاوار nod اینجا برای اضافه کردن یک متفکر watchfulness به شخصیت او است که باعث می شود او تنها بافت با حضور در یک نمایش کامل از penciled در استعارههای.)

ویل نوشتن سراسر مناسب و مطلوب — در نظر گرفتن خطوط مانند “بتمن ؟ در حال حاضر من Fatman,” و, “شما فکر می کنم او Shylock هولمز یهودی کارآگاه؟” در حال حاضر در نظر پنج قسمت به ارزش آنها. تاکید بسیار زیادی داده شده است به گفتار رفیع گیری در مورد هویت یهودی که از هر دو یهودی شخصیت ها و نازی ها شخصیت های که در این طرح اغلب کمتر احساس مانند یک داستان و بیشتر شبیه به یک setup برای دوئل موعظه. و هنگامی که یکی از این خطبه است که از یک گروه است که آرزوهای خود را به سیستمیک نابودی دیگر همگروهی صبر و شکیبایی و برای نشستن از طریق سخنرانی رشد می کند بسیار نازک به خصوص زمانی که نقطه بزرگتر می شود اغلب از دست داده و در یک شستشو از خشونت است.

در طول پنج قسمت ساخته شده است در دسترس برای بررسی وجود دارد توصیفاتی از اردوگاه داستان است که به نظر می رسد طراحی شده برای mythologize فرهنگی بقا و مقاومت است. تبدیل شدن آنها به برخی از نشان می دهد بیشتر خسته کننده قطعات به دلیل وجود یک عنصر قوی از شکنجه جنسی درگیر در فریم از این صحنه ها; آنها عمیقا ملودرام و بی رحم در صفحه نمایش خود را از سادیسم خشونت و غیرانسانی. بیش از هر جنبه دیگر از نمایش آنها پا خط بین فریزر خشونت و ترسناک سرگرمی.

آن را قطعا ممکن است برای به تصویر کشیدن هولناک و وحشتناک طبیعت از خشونت نازی ها بدون پیروی از عواطف واحساسات; رومن پولانسکی را پیانیست فورا به ذهن چشمه. و همچنین ارزش بودن روشن است که من انتقادی غرایز در اینجا جنگ من با دانش است که دیگران ممکن است دیدن این صحنه ها بسیار متفاوت است. من نه یهودی. دیگران ممکن است به طرز چشمگیری متفاوت پاسخ. اما این پرسش ما درخواست شده توصیفاتی سفید supremacist تبلیغات برای مدتی در حال حاضر. در سال 2016 به عنوان مثال Vox TV منتقد امیلی VanDerWerff به نام آمازون تلاش های قبلی در انجام نازی ها در قلعه بالا, “عمیقا غیر مسئولانه تلویزیون” برای دلایل مشابه. که نشان می دهد VanDerWerff استدلال کرده بود “تفویض به طرح سنگین نازی kitsch.” چهار سال بعد شکارچیان شروع می شود به طور کامل در آغوش kitsch.

در پایان خسته و آزرده من به سادگی به تلاش برای کشف کردن که ایستاده بود به مشتق ترین عبرت از شکارچیان. من متوجه شدم من می خواهم رسیده و محدود در نیمه راه از طریق قسمت پنج پس از دیگری ذکر است از “کوره.” نشان می دهد دور از ذهن غرور که نازی ها بودند در پشت بسیاری از توطئه های دیپلماتیک فجایع دوران جنگ سرد نازک رمز و راز از شخصیت های’ روابط و wan کشیدن از خود حواس پرت جاسوسی hijinks نیست به اندازه کافی برای توجیه ایدئولوژیک نازی رژه بر روی صفحه نمایش.

10 قسمت فصل اول از شکارچیان است که در حال حاضر جریان در آمازون نخست.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>