آمریکایی ها عدم توانایی برای مقابله با خستگی ترغیب گسترش coronavirus

فاجعه مانند فیلم “سرایت” و “شیوع” به تصویر کشیده بیماری های همه گیر به عنوان نمایشی حتی عمل بسته بندی شده. معلوم می شود این قضیه صادق است: یک نوپای زندگی واقعی همه گیر مشکل به نظر می رسد این است که آمریکایی ها در حال تجربه یک چشم انداز مثبت در خستگی. در ماه ژوئن محققان در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل و دانشگاه هاروارد منتشر شد “ملی آمریکا همه گیر عاطفی تاثیر گزارش” که در بر داشت که 53 درصد از آمریکایی ها بررسی گزارش داد که بیشتر خسته تر از قبل از ظهور COVID-19.

شاید به همین دلیل است که بسیاری از آنها نادیده گرفتن قوانین مربوط به قرنطينه و جمعیت را به عنوان آنها در جستجوی سرگرم کننده; در واقع یک تیر مطالعه فقط منتشر پیشنهاد خستگی ممکن است تضعیف سلامت اقدامات احتیاطی از قبیل اجتماعی فاصله و خود منزوی. یک مطالعه اخیر نشان داد که آمریکایی ها بودند که نوشیدن بیشتر الکل در طول همه گیر آن دیده می شود به عنوان یک راه برای مقابله با خستگی. “ما در حال ورود به یک عصر جدید از خستگی” مجله Wired اظهار و اضافه میکند: “تقریبا هیچ یک از منابع ما تحقق متکی بود . . . [در گذشته] به راحتی قابل دسترس هستند.”

تبلیغات:

در میان همه گیر آمریکایی ها نیاز به یاد بگیرند که چگونه به مقابله با کندی — چیزی شده اند کمی عادت کرده اند در دهه های اخیر. فرهنگ ما و فن آوری ما را ترک کرده اند ما بد مجهز برای مقابله با یکنواختی ماندن خانه از پرش احزاب, فیلم, پارک های تفریحی و تعطیلات از لغو سنتی هیجانات تابستان و به جای پذیرش تکراری روال قرنطینه زندگی است.

در عین حال ما در زمان مبارزه با خستگی خواهد پازل اجداد ما برای خستگی نیست همیشه یک مشکل احساس. پس از همه خستگی حتی نمی وجود دارد به عنوان یک کلمه تا اواسط قرن 19. (خسته و خسته کننده و وارد زبان انگلیسی تنها کمی زودتر.) در حالی که نسل قبلی با استفاده از کلماتی مانند کسل کننده و خسته کننده برای توصیف وظایف و موعظه كرد و در یک کلمه به درون احساسی دولت تحت تحریک تا 1850s; یکنواختی و تکرار شد و بیشتر انتظار می رود بخش هایی از زندگی و کمتر تعجب آور است. در واقع آنها به عنوان لازم هزینه فضیلت کار سخت است. کمی تعجب می کنم که کتاب با عنوان “برکت بود خرحمالی” محبوب بودند می خواند در سال 1890.

آن را تنها در اواخر قرن 19 و اوایل 20 قرن با ظهور یک مصرف کننده اقتصاد است که وعده داده شده هیجان با هر خرید که خستگی شروع به قاب به عنوان یک مشکل. Phonographs, فیلم, رادیو, همه وعده داده شده برای حل این مشکل است. “پذیرفت و خستگی” اعلام کرد تبلیغات برای Victrola phonographs در حالی که تصویر حرکت صنعت توصیف آن سینما به عنوان “مبارک پناهگاه[s]” که “میلیون ها نفر ممکن است با اطمینان می آیند برای رهایی از خستگی و مراقبت است.” حتی kellogg’s انواع حبوبات بسته قول داد برای پایان دادن به “صبحانه خستگی.”

تبلیغات:

به عنوان انتظارات برای ثابت هیجان و تحریک گسترش روانشناسان تقویت این پیام است که سرگرمی بود حق. در 1930s و روانکاو اتو Fenichel افراد ادعا کرده بود “حق انتظار” برخی از انحراف از جهان ، توسط 1957 یک مقاله علمی آمریکایی بود که برچسب خستگی یک “آسیب شناسی.” نویسنده وودبورن حواصیل داشت که “طولانی مدت قرار گرفتن در معرض خسته کننده محیط زیست است . . . قطعا اثرات زیان بار” و تایید این ایده که انسان نیاز به تنوع است. تمایل و توانایی تحمل کندی و هر دری سخنی بود فرسایش. در طول قرن 20th, تبلیغ, سرگرمی و صنعت مسافرت و روانشناسان شروع به نخست آمریکایی ها به انتظار ثابت انحراف و به نگرانی در زمانی که از آن وجود نداشت از زندگی خود را. توسط 1980s روانشناسان بودند در حال توسعه “خستگی احتمال ابتلا مقیاس” که اجازه می دهد آنها را بهتر شناسایی و درمان بیماران مبتلا به این بیماری است.

خستگی حال تبدیل شدن به یک مشکل هیجانی اواخر قرن 20th. در چند دهه گذشته به عنوان فن آوری های دیجیتال ارائه شده ما بازی ها, برنامه های موسیقی و رسانه های اجتماعی ما عدم تحمل یکنواختی و ترس ما از خستگی افزایش یافته است. پیاز معروف تمسخر این و مجزا مدرن تمایلات در سال 2014 در یک قطعه طنز با عنوان “آمریکایی ها تقاضا شکل جدیدی از رسانه ها به پل سرگرمی شکاف در حالی که به دنبال از لپ تاپ به تلفن.” “با توجه به گزارش ها از سراسر کشور و شهروندان هستند و با صدای بلند خواستار یک دستگاه یا برنامه قادر به نگه داشتن آنها را گرفتار آنها به عنوان حرکت چشم خود را از صفحه نمایش کامپیوتر به گوشی های هوشمند و صفحه نمایش با این استدلال که یک منبع صوتی و تصویری تحریک حیاتی برای کاهش مشقت و خستگی که در حال حاضر به همراه این طولانی انتقال” نویسندگان نوشت.

و یا به عنوان یک بیست و یک ساله دانشجوی کالج به ما گفت: “من فکر می کنم داشتن تکنولوژی در نوک انگشتان باعث می شود احساس خستگی بسیار خطرناک تر است…. آن را مانند اگر شما خسته هستید, آن را تعمیر سریع است.”

تبلیغات:

هیچ یک از این تغییرات در آمریکا تمایلات ممکن است به نظر می رسد مهم است. به جز که آنها انجام می دهند. به جای تحمل کمی یکنواختی ما قمار بیشتر از ما باید برای جلوگیری از آن. ما می خواهیم نگاه ما گوشی های هوشمند در حالی که رانندگی می کنیم—حتی اگر ما می دانیم که برای رفو مطمئن است که ما نباید. به خاطر یک لحظه تکان خوردن دوپامین کاربران رسانه های اجتماعی خواهد صدای جیر جیر دور شهرت است که در زمان سال برای ساخت. و به تازگی از اولین ماه از COVID-19 انزوا را فرسوده نازک که ریسک و گریزی به خستگی تنها رشد کرده است. میله در حال پر کردن. تصاویر از سواحل شلوغ در حال ساخت خبر داد. پارک های تفریحی را قفل دروازه های خود را. مقاومت در برابر این کشت از اپيدميولوژيستها که مشاوره ما که coronavirus همه گیر است که به مناسبت به صرف زمان از هم جدا. اما ما خستگی همه گیر است و همه بیش از حد اغلب تبدیل به یک مناسبت به حزب.

ما دچار یک ویروس اخیر منشاء. اما پاسخ ما به این شکل با احساسات است که سرچشمه در قرن 19. تا زمانی که ما یک دسته بهتر در آن گذشته و یادگیری به مقابله با خستگی, این بیماری همه گیر است که بعید است برای از بین برود.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

خرید کتاب زبان اصلی