مصاحبه با Snopes.com در مورد مبارزه با کروناویروس نهفته است


Snopes.com logo surrounded by questions about COVID-19

تصویر عکس با تخته سنگ. تصاویر از طریق Snopes.

در جمعه محترم اینترنت واقعیت-جستجوگر Snopes منتشر شد نامه ای اعلام کرد که این سایت شده است غرق COVID-19 pandemic اطلاعات غلط. چه آن را مانند در حال اجرا یک واقعیت-چک کردن سازمان در طول یک “infodemic”? چرا بیشتر سازمان های خبری چیدن تا واقعیت-بررسی باتون? من به صحبت Vinny, سبز, Snopes’ مدیر کل در مورد حاشیه های بالا از کلاهبرداری در مورد آنچه گوگل و Facebook در حال انجام اشتباه و در مورد “گلوله نقره ای” برای حل این مشکل از اطلاعات غلط در اینترنت. مکالمه ما شده و تغلیظ شده و ویرایش شده برای وضوح.

تخته سنگ: آیا شما مشخص این را به عنوان یک رویداد فوق العاده ای در زندگی Snopes?

Vinny سبز: اوه بله ، در 30 روز گذشته ما رسیده ایم 36 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد و آن را بیش از 50 درصد افزایش پس از گذشته 30 روز. مردم با ایمیل ما خیلی بیشتر COVID-19 شایعات تقریبا قابل کنترل مقدار ورودی—مردم خواستار اطلاعات غلط هر دو در یک سطح ملی و اتفاق می افتد در داخل خود محله. این واقعا طاقت فرسا چقدر نیاز وجود دارد.

چگونه است که سیل از اطلاعات مربوط به سیل ترافیک در حال تغییر همه چیز در Snopes? شما ramped تا مقالات? افرادی هستند که کار در تمام ساعات روز و شب را به مطمئن شوید که چیزهایی می شود ؟

هیچ, هیچ, هیچ کدام از آن! هیچ یک از آن. ما دست پرتاب! این نامه ای است که ما خود به جامعه است که ما نمی تواند کمک کند که شما نیاز دارید. ما نمی توانیم به مناسبت افزایش یابد. است در اقتصاد وجود دارد وجود دارد و نه صنعت است که پشتیبانی از یک واقعیت-بررسی سازمان جلسه تقاضا است. ما نمی توانیم به کارکنان ما و رفتن “شما دائما در پاسخ به یک هرگز پایان دادن به یورش اطلاعات غلط. در حال حاضر آن را موضعی و ما باید مقدار زیادی از ترافیک به طوری که می تواند کار شما را در 120 درصد در حالی که زندگی خود را از هم جدا چرا که زن و شوهر هستند و از کار و کودکان در خانه و کاغذ توالت سخت است برای پیدا کردن؟”

ما نمی توانیم مقیاس کسب و کار ما به منظور دیدار با تقاضا به عنوان همه چیز را می شود بیشتر و بیشتر به مخاطره انداخته است. آگهی بازارهای بیشتر مخاطره آمیز و ما در حال رفتن به دیدن یک فرسایش. Snopes باید به خوبی تامین می شود واقعیت-چک کردن سازمان با اسمی بودجه از یک میلیون دلار است. ما نیاز به اطلاع رسانی به جامعه است که ما نیاز به آماده شدن برای آینده یکی این است که به دلیل جنگ اطلاعات بیش از COVID-19 از دست داده بود هفته پیش و این ایده که ما در حال رفتن به تغییر جزر و مد به طور چشمگیری با داشتن پنج واقعیت-چکرز کار خود را به مرگ—آن اتفاق می افتد نیست.

ما در حال حاضر بازی از پشت سر بر اطلاعات غلط?

ما بازی می کردند از پشت از 2014 با اطلاعات غلط بحران! مانند فقدان اندیشه در اطراف ما چگونه اطمینان از یکپارچگی سیستم های اطلاعاتی. ما خیلی دیر به این مبارزه در سال 2014 و رفتن به انتخابات و در حال حاضر ما به دنبال در جهانی همه گیر که در آن مردم در حال گرفتن ماهی های تانک تمیز کننده و فکر کردن در آن را برای درمان COVID-19 و در حال مرگ و یا نادیده گرفتن اقامت در خانه سفارشات و تمام انواع چیزهای دیگر. این کار از یک واقعیت-جستجوگر بسیاری از زمان است که “آیا بتی سفید مرده یا نه؟” اما وقتی که می آید به جهانی همه گیر آنها نمی باید زیرساخت به مطمئن شوید که آنها نمی کشتن مادر بزرگ.

آیا شما چیزی خاص شما را به نقطه که باعث این نارساييهای موجود در بازار ؟

اوه آره. اوهآره. من نفرت را به می گویند که وجود دارد یک گلوله نقره ای برای این کار, اما من فکر می کنم وجود یک گلوله نقره ای.

من می خواهم برای شنیدن گلوله نقره ای!

Google و Facebook و هر فن آوری پلت فرم است که نیاز به استفاده از شخص ثالث verifiers ما پرداخت کسری از یک پنی در هر زمان آنها با استفاده از یک بررسی واقعیت در تجربه کاربر خود را به رد اطلاعات غلط. و آنها می دانند که چگونه به انجام این کار است. آن را فقط مانند خدمت تبلیغ. گوگل مثلا چه کسی پرداخت نمی کند واقعیت-چکرز هر چیزی—Google Search و Google News با استفاده از چک حقیقت جایی بین 4 تا 5 میلیارد سال گذشته است. در تبلیغات, کسب و کار, اگر شما بودند به دریافت 5 میلیارد دلار برداشت 5 میلیارد بار شما نشان داد یک واقعیت بررسی در $1 CPM [هزینه در برداشت] خواهد بود که 5 میلیون دلار به گرسنگی حیاتی صنعت فقط توسط گوگل که مسئول صدور مجوز و پرداخت یک متناسب با مقدار پول به تقاضا است.

ما نمی توانیم به کارکنان ما و رفتن “شما دائما در پاسخ به یک هرگز پایان دادن به یورش اطلاعات غلط. می تواند کار شما را در 120 درصد در حالی که زندگی خود را سقوط از هم جدا؟” — Vinny سبز

و سپس ما می تواند پاسخ به افزایش تقاضا است که اتفاق می افتد. و این شرکت ها در حال رفتن به انگیزه را بد محتوای پایین. اگر شما نمی خواهید به پایین پلوسی ویدیو در Facebook, اما شما در حال پرداخت پول دست مشت به واقعیت-چکرز که باید افشا و خنثی آن, آن را نمی ممکن است به عنوان سود آور برای شما به فقط ایستاده و اجازه دهید اطلاعات غلط دید در پلت فرم خود را. اما در حال حاضر آن را هم شما به هیچ چیز و یا آن را به برخی از “مشارکت” که در آن آنها فقط پرداخت هر بسته خواهد شد شما را به اجتناب از پاسخگویی.

تا در حال حاضر شده است وجود دارد هر گونه همکاری بین Snopes و هر یک از این سیستم عامل و یا شما نمی دیدن یک سکه از—

آه ما O. G. واقعیت-چک کردن شریک زندگی. ما یکی از اولین و شش واقعیت-چکرز به همکاری با Facebook. من که برای اولین بار موضوع ایمیل قدمت آن به نوامبر سال 2016 پس از Facebook گرفتار شد و پا به حالت صاف ، در ماه فوریه سال گذشته ما علنا اعلام کرد پس از تلاش برای مذاکره با Facebook که ما دیگر به شرکت کنند چرا که به نظر من آن را صرفا یک حرکت روابط عمومی. چگونه می تواند شما را صرف مقدار زیادی از پول برای به دست آوردن بیشترین مقدار از واقعیت-چکرز اساسا. در برخی از نقطه در زمان ما باید به این است که یک همکاری است. این است که آنها را در حال اجرا نعل بیش از کل واقعیت-بررسی صنعت کشیدن درخشان حرکت روابط عمومی و کل صنعت رفتن “همه حق بهتر است از انجام هیچ چیز نیست.” و برای گوگل: آنها فقط در حال و نه در مورد آن گه. آنها با پرداخت پول به هر کسی. آنها حاضر به دادن یک پنی به واقعیت-چکرز است که اجازه می دهد آنها را به ادامه این بی طرفانه پلت فرم در حالی که ما را از همه خطرات.

“هر بازیگر بد در حال اجرا است که کلاهبرداری و grifts در هر گوشه ای از اینترنت است که در حال حاضر رفتن” من آن را COVID-19 زمان.’ — Vinny سبز

آنها موقعیت خود را به عنوان یک داور بی طرف از حقیقت است.

شما در حال جستجو موتور تنها موتور جستجو. شما همه این پول به دلیل این که شما ادعا کرد که شما خنثی است.

اگر ما شلیک این گلوله نقره ای و سیستم پرداخت بهتر که احتمالا incentivizes نشریات دیگر به سرمایه گذاری در واقعیت-چک—

مانند که نمی کند ؟

اما پس از آن تبدیل شدن آنها به رقبای شما در این صنعت است. این است که بهتر از وضعیت موجود برای Snopes?

ما همیشه در حال رفتن به بهترین. من نمی خواهم به بزرگترین گل زیبا در بیابان در حداقل مهمان نواز اکوسیستم. تضمین می کنم که این فرصت را به رقابت در یک بازار که در آن ما پاداش ارزش است که ما Snopes رشد خواهد کرد. من نه مرعوب این ایده است که سازمان های دیگر می توانید در کسب و کار از واقعیت-چک کردن چون من فکر نمی کنم آنها از معده به آنچه ما انجام دهد که تماس مردم و خوردن گه که سراشیبی رول برای سیلی کاذب امتیاز در مسائل است. ما را تهدید به مرگ هر ماه و نفرت ایمیل در هر روز است.

آنچه در آن است در مورد COVID-19 که باعث شده است این طوفان کامل از اطلاعات غلط?

افرادی وجود دارند که به خوبی این معنی درست است ؟ آنها در حال تلاش برای پیدا کردن پاسخ آنها می خواهند یک درمان برای اضطراب آنها احساس. آنها در حال رفتن برای به اشتراک گذاشتن برخی از insidery اطلاعات در مورد چگونه به مقابله با COVID-19 آنها می خواهید که برای دریافت وجود دارد درست است ؟ اما این اطلاعات غلط. اما پس از آن شما باید این اردوگاه های دیگر از مبلغان و profitgandists به عنوان من می خواهم به آنها تماس بگیرید. یکی از چیزهایی است که رشد در طول زمان مانند این است که چیزهایی که اصلا هزینه کسب و کار هر چیزی—و هیچ چیز بالاتر-حاشیه و پایین سربار نسبت به یک کلاهبرداری است. اگر آگاهی جمعی است معلق در هوا تا محکم بیش از یک موضوع خاص هر بازیگر بد در حال اجرا است که کلاهبرداری و grifts در هر گوشه ای از اینترنت است که در حال حاضر رفتن, “اوه, این COVID-19 زمان. که این حزب است.” بیایید فکر نمی کنم که مردم نمی گرفتن چکش برای این کار درست است ؟ مردم در حال هدایت لیزری متمرکز grifts در سالمندان در حال حاضر.

حقیقت این است که به عنوان کم حاشیه به عنوان یک grift بالا است-حاشیه درست است ؟ آن طول می کشد تلاش و انرژی خود را به شکل حقیقت است.

این واقعیت-بررسی جامعه muses در این مورد. آن را مانند آنها از این سیستم برای کمک به مدیریت و تریاژ این همه کار و شناسایی اطلاعات غلط در زمان واقعی است. مردم شکار برای کمک های مالی از Google Cloud به انجام مسائل با A. I. و هر چه. و آن را مانند هیچ, ما نمی توانیم در مورد رویای است. ما باید برای ایجاد یک صنعت است که عصاره ارزش ها و سرمایه گذاری قادر به در واقع انجام این کار است. ما می تواند آن را ایجاد کنید. آن وجود دارد در اشکال دیگر. هر قطعه از نرم افزار است که به نظر می رسد به صورت غیر عادی معاملات کسب و کار و یا هر چیزی مشابه به همین. می تواند ما تا کنون آن را ببینید در عمل به واقعیت-چک کردن? چرا که وجود دارد هیچ راهی برای استخراج هر گونه ارزش است. بنابراین ما فقط نشستن وجود دارد و به نیروی بی رحم و نشستن در پایه همیشه در حال رشد از کوه گه و شروع به پارو و فکر می کنم ما در حال ساخت یک تفاوت. به جای رفتن را از ما چگونه متوقف کوه از رشد ؟

چگونه می توانم شما را متوقف اسب از پریود?

آره. ما در حال حل برای آن است. ما در حال تلاش برای کشف کردن راه های جدید برای جمع گه.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>