من برای اولین بار بازدید هاوانا در ماه دسامبر 2015 زمانی که من تحقیق گسترش پهنای باند اینترنت در این جزیره است. در آن زمان کوبا شد شاهد افزایش تعداد نقاط فای پس از همکاری با ونزوئلا برای استقرار زیردریایی کابل فیبر آلبا-1. از آنجا که اکثریت قریب به اتفاق زیراب کابل شد متعلق به شرکت های آمریکایی و کوبایی شرکت ها شد و محروم از دسترسی به این زیر آمریکا تحریم — همکاری با ونزوئلا تنها راه برای کوبا برای دسترسی به باند پهن جهان است. در طول سفر من من رزرو اقامت با خانواده کوبا از طریق شیوه سنتی از تخت خواب و صبحانه رزرو: کاسا خاص است.

عمل اجاره اقامت خصوصی یا کسس Particulares, در کوبا قدمت آن به سال 1997 زمانی که به دولت اجازه داده کوبا به اجاره اتاق در خانه های خود به عنوان یک منبع جایگزین درآمد. با توجه به عدم دسترسی به اینترنت رزرو ساخته شده بودند از طریق تلفن و یا در فرد است. پس از سال 2015 با گسترش پهنای باند اینترنت و Airbnb عملیات کوبا میزبان دیده می شود پلت فرم آنلاین یک راه جدید برای اتاقهای خود را و افزایش درآمد خود را به عنوان مورد بحث توسط کارلوس 45 سال:

تبلیغات:

“قبل از اینکه من نمی دانم که چگونه به تبلیغ اتاق من. من تا به حال به تکیه بر دوستان ارجاع و یا رانندگان تاکسی که برداشت گردشگران در فرودگاه. در حال حاضر من می توانم نشان می دهد اتاق من در Airbnb و از آنجایی که من تا به حال این اتاق خالی برای بیش از 4 روز […] قبل از آنها خالی برای ماه می باشد.”

Airbnb وارد کوبا بازار در سال 2015 زمانی که ایالات متحده سست آن محدودیت های مسافرتی در کشور است. این کسس’ ساخته شده و آماده عرضه با مقررات ثبت و مالیات در محل ساخته شده آن را آسان برای Airbnb به تکثیر در جزیره: در سال 2017, هاوانا بود, یکی از محبوب ترین مقصد در میان Airbnb کاربران است.

اما در حالی که اکثر میزبان هیجان زده بودند توسط Airbnb ورود به بازار آنها پیش بینی نیست که به عنوان میزبان آنها را اغلب می توان انتظار داشت به فراتر از نقش سنتی خود را به سادگی فراهم کردن امکانات رفاهی برای مهمانان خود را. در برخی موارد یک میزبان نیاز عاطفی خواستار کار مانند مقابله با خستگی در حالی که “قرار دادن یک لبخند است.” هزینه های از کار احساسی ناشی از رشد دسترسی به سیستم عامل مانند Airbnb را تحت تاثیر قرار نه تنها کوبا میزبان بلکه غیر میزبان نهفته محله تغییرات.

تبلیغات:

کار احساسی با توجه به Alie Hochschild است مدیریت احساس شخصی: “این یک نیاز به القاء و یا سرکوب احساس منظور حفظ ظاهری قیافه که تولید مناسب دولت از ذهن دیگران. آن اجرا می شود خطر ابتلا به [estranging] کارگران از خود لبخند دخالت در تعقیب سود بین smiler و لبخند بر.”

اگر چه Airbnb, ارائه, بهبود, تجربه, مدیریت, مشخصات و برقراری ارتباط با مهمانان بودند هنوز هم مشکل از اینترنت در کوبا باقی مانده کمیاب و گران است. میزبان من مصاحبه ذکر شده که آنها اغلب دریافت پیام های خشم و تهدید به انصراف از مهمانان است. با توجه به کارمن 42 ساله:

“ما [کوبا] ندارد اینترنت در خانه. آن را سخت و گران قیمت برای اتصال در هر روز است. آن را بسیار استرس زا برای حفظ من Superhost وضعیت. آنها [گردشگران را] درک نمی کنند وضعیت ما — من عصبانی پیام پرسیدن که چرا من را برای همیشه به پاسخ. من نمی خواهم به از دست دادن هر مهمان یا وضعیت من, بنابراین من همیشه در پاسخ عذرخواهی و با یک توجه داشته باشید, اما من احساس می کنم مثل خودم وقتی که من انجام دهد.”

تبلیغات:

Airbnb مهمانان اغلب موفق به درک این بار که می آید با یک میزبان در کوبا حتی پس از ورود به هاوانا و خود را از دیدن واقعیت های دست اول. میزبان شکایت کرده است که مهمانان کنجکاو در مورد کوبا و پرسش و پاسخ است که منجر به 2 تا 3 ساعت در مکالمات. سوال رفت و از: “هنگامی که شما در حال فرار به میامی?” به “آیا شما باور در عیسی مسیح است؟” ماریا یک Airbnb میزبان در [هاوانا?] گفت.

“هر زمان وجود دارد یک مهمان جدید آنها مصرف حدود 2 ساعت از روز است. آن را خسته کننده! آنها می خواهند بدانند که اگر ما نفرت ما اگر ما پول به اندازه کافی برای زنده ماندن اگر ما می توانید دریافت گذرنامه و غیره. من از علاقه اما من دیگر من است. از آنجا که رتبه بندی بسیار مهم در Airbnb من به تظاهر من با بهره گیری از گفتگو.”

تبلیغات:

لازم است برای کوبا میزبان برای انجام این سطح از کار احساسی — مالیات بر میزبان خود و خروج از هنجارهای سنتی از کسس Particulares — به منظور حفظ رتبه خوب در Airbnb و حفظ پلت فرم را آرزو “Superhost” وضعیت. هرمان یک زن 38 ساله میزبان به من یادآوری:

“شما اینجا شب گذشته شما را دیدم که من صرف 1 ساعت و 45 دقیقه توضیح همه چیز را به آنها [گردشگران]. من به آنها گفتم به خرید هر چیزی که در خیابان و امروز شما را دیدم آنچه که اتفاق افتاده است آنها را خرید توتون و تنباکو از یک فروشنده […] پلیس همه چیز را دیدم و در زمان هر کس به PD. من تا به حال به ترک من دیگر کار آنها را دریافت کنید و در پایان از آنها خواسته برای برخی از قهوه است. [آه] گردشگران فکر می کنم همه چیز در دسترس هستند و به وفور در اینجا در کوبا درست مثل ما. من بسیار بیمار من امیدوارم که آنها با ارزش است. “

اگر چه Airbnb مورد نیاز بیشتر کار احساسی هر میزبان من مصاحبه شد خیلی خوشحال چشمگیر افزایش رزرو و درآمد با توجه به پلت فرم آنلاین که انگیزه دیگر کوبا به تعمیر و نوسازی خانه های خود را برای ارائه خدمات مشابه. در اولین سفر در سال 2015 من شمارش 14 اتاق برای اجاره در بلوک Manrique خیابان در مرکز هاوانا. همان بلوک به حال من, تعداد 82 اتاق در دسترس زمانی که من بازگشت در ماه ژوئیه 2018.

تبلیغات:

گسترش اتاق های ناشی از افزایش Airbnb نیز منجر به کار احساسی مربوط به اثرات جانبی منتقله توسط جوامع نهفته. چشم انداز جامعه تغییر کرده بود; بسیاری از خانه ها در حال اتمام بازسازی غیر مجاز و هجوم گردشگران به حال تغییر پویایی اجتماعی این منطقه است. “مرکز هاوانا هرگز یکی از بهتر نقاط شهر ما به حاشیه رانده شده اند برای سنین اما در حال حاضر با این [Airbnb اتاق] ما گردشگران که مایل به زندگی می کنند معتبر کوبا تجربه. زمانی که من راه رفتن در اطراف و یا رفتن به بازار آنها نگاه من به عنوان اگر من یک شخصیت از یک پارک تفریحی مانند من و بخشی از زمین بازی” شکایت جودیت 45 ساله ساکن این منطقه است.

Airbnb شد دیزنی-fying قطعات از هاوانا است که به معنای برای گردشگران است. مردم محلی تأکید کرد که در آن منطقه بود احساس بود, چرا که آنها راه رفتن آزادانه و ذهن خود را کسب و کار آنها در حال حاضر احساس فشار به صحبت و یا گرفتن عکس با بازدید کنندگان. جودیت ادامه داد:

“وقتی که من رفتن به بازار من متوقف شده حداقل سه بار توسط گردشگران تمایل, جهت, تصاویر, با من یا اگر من می تواند کمک به آنها را به خرید چیزی. این مرا آزار اما من در لبخند و سعی کنید برای کمک به در غیر این صورت این خارجی ها می گویند که کوبا بی ادب هستند. “

تبلیغات:

در هاوانا محلی خود را محله بازار که یارانه توسط دولت که در آن آنها می توانند خود را صرف پول Nacional (پزوی کوبا Nacional) یک ارز به طور انحصاری برای کوبا است. گردشگران در حال حاضر سر به بازار و در جستجوی معتبر کوبا تجربه و خرید از بازارهای عرضه است. این برگ های محلی بدون هیچ گزینه و اغلب در انتظار روز های بازار به restocked.

جریان ثابت از گردشگران نیز نگرانی به فرناندو 42 ساله:

“من به رسمیت نمی شناسد و مردم دیگر اینجا. من به این پارک می آیند به بازی دومینو با دوستان من, اما من می بینم مردم صحبت کردن به زبان انگلیسی یا آلمانی بر روی نیمکت ما نوشیدن آبجو در بازی ما در جدول […] و من نمی توانم آنها را من نمی دانم زبان خود من نمی دانم که آنها چه کسانی هستند که خانواده های آنها هستند. من به خودم. آن را بیش از حد بد آن را سخت برای دیدار با مردم از خود محله است.”

اگر چه Airbnb نمی کند تصدیق یا آدرس عاطفی کار اعمال شده بر روی کوبا, آنها قطعا با حروف بزرگ در چنین کار تبلیغاتی معتبر تجربه. که یک راه برای جذب مشتریان بیشتر و ارائه یک تجربه منحصر به فرد در بهره برداری از دیگران است.

تبلیغات:

در سال 2018 زمانی که من رسیده به Airbnb پشتیبانی از مشتری و تلاش برای بحث در مورد این مسائل مربوط به کار احساسی جواب من این بود که این مسائل در واقع ناشی از عدم دسترسی مناسب به اینترنت که دسترسی به اینترنت در حال افزایش بود و کوبا میزبان را یک تجربه بهتر در هنگام برقراری ارتباط با مهمانان. این پاسخ به ما نشان می دهد دقیقا چگونه سیلیکون ولی در عمل — عمل آن در تکنو-solutionism که در آن راه حل به مشکلات مردم است که در واقع بیشتر تکنولوژی به عنوان اگر تکنولوژی است که مردم استفاده نمی شد جاسازی شده در یک شبکه با قدرت های مختلف سازه های… مانند تهمت آخرین محدودیت در کوبا و دولت کوبا دو برابر را در سانسور آنلاین.

Airbnb نیست واقعا مایل به حل مشکلات مردم: وقتی که می آید به مشکلات خود می دانند واقعا خوب چگونه به حل و فصل آنها. Airbnb صرف بیش از یک و نیم میلیون دلار به لابی در عملیات خود در کوبا — اما آنها به نظر نمی رسد که در بر داشت یک راه برای کاهش و یا جبران کار احساسی انجام شده توسط کوبا است.

در حالی که بسیاری از Airbnb میزبان در هاوانا با بیان این که پلت فرم بهره مند است آنها از نظر مالی این مهم است که به اذعان اپراتور هزینه های. به عنوان یافته های من نشان می دهد گسترش Airbnb لیست در شهرستانها مانند هاوانا وادار کردن مردم به انجام کار احساسی — اغلب بدون مستقیم دانشجویان و معمولا در منافع ایجاد ارزش برای شرکت های مانند Airbnb.

همانطور که برای خانواده من ماندم با از طریق کاسا خاص آنها به پایان رسید تا پیوستن به Airbnb و من هنوز هم با آنها باقی بماند هر بار که برگردم اما موضوعات گفتگوهای ما شده اند عمدتا متمرکز بر مهمانان که آنها را میزبانی در طول سال. من به وضوح می توانید ببینید ابراز خستگی در چهره خود را به عنوان آنها دریچه در مورد مهمان های جدید. و من مشاهده جدید مهمانان چک کردن در چشم درخشان که استقبال از من در سال 2015 دیگر وجود دارد — اما لبخند مجبور هستند در چهره خود را ستاره می تواند درخشش روشن تر در رتبه بندی از Airbnb.

تبلیغات:

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

خرید کتاب زبان اصلی