به عنوان تعطیلی مدارس و ادامه دانش آموزان می تواند به صورت طولانی مدت یادگیری موانع

مدارس سراسر کشور در میان فشار از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به طور کامل بازگشایی مدارس این سقوط در تلاطم تصمیم گیری خواهد شد که به احتمال زیاد عواقب ماندگار فراتر از 2020-2021 سال تحصیلی.

این هفته در لس آنجلس Unified School District (الاییواسدی) اعلام کرد که دانش آموزان نمی خواهد بازگشت به کلاس درس هنگامی که ترم پاییز آغاز می شود در ماه اوت به دلیل افزایش coronavirus موارد است. این تصمیم گیری پس از ایالات معلمان لس آنجلس (UTLA) اتحادیه که نشان دهنده الاییواسدی معلمان اعلام کرد بیش از آخر هفته که 83 درصد از 18,000 کاربرانی که در نظرسنجی رای دادند در برابر جسمی بازگشایی مدارس به دانش آموزان.

تبلیغات:

سن دیگو Unified School District همچنین اعلام کرد که ترم پاییز آغاز خواهد شد تقریبا. این نبود که مدتها پیش زمانی که سن دیگو مقامات اعلام کرده بود یک “برنامه ریزی دقیق” توسعه یافته در مشاوره با کارشناسان بهداشت عمومی برای فرستادن بچه ها به مدرسه تا پایان ماه اوت. این تصمیم به دنبال آنهایی که مشابه ساخته شده در متروپلیتن گورنمنت آاف نشویللدیویدسن بالانس و آتلانتا. برخی از شهرستانها عمده ایالات متحده مانند میامی و نیویورک, شهرستان هنوز تصمیم گیری یا نیست و دانش آموزان باید از لحاظ جسمی بازگشت به کلاس درس در این پاییز.

به عنوان همکارم اندرو O’hehir نوشت:تصمیم به بازگشایی مدارس است شبیه به “یک” شکارچی گوزن’-سبک بازی رولت روسی بازی blindfolded تحت شرایط هرج و مرج کامل.” هیچ کس نمی داند آنچه را که بهترین تصمیم است – برای دانش آموزان برای معلمان و دیگر کارکنان مدرسه برای نگهبان در صفحه اصلی – و هر گونه تصمیم گیری ساخته شده قطعا همراه با مجموعه خود را از مشکلات. علاوه بر این مانند بسیاری از خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر بار از هر تصمیم گیری خواهد شد تا حد زیادی انجام شده توسط طبقه کارگر و خانواده ها و جوامع از رنگ.

سلامت احزاب مختلف است که به طور طبیعی یکی از بزرگترین نگرانی های, اما نابرابری های موجود مدارس مناطق صورت نیز یک عامل است که می تواند پیامدهای عمده ای برای منابع و کیفیت آموزش و پرورش برای دانش آموزان است.

تبلیغات:

“مناطق با منابع بیشتر به احتمال زیاد رفتن به قادر به فایده خود را با کیفیت بالاتر آموزش عالی-درآمد خانواده در حال رفتن به بسیار بهتر به حمایت [از دور] یادگیری کمتر از منابع خانواده ها که اصلا امتیاز از ماندن در خانه” جانل اسکات آموزش و پرورش و آفریقایی-آمریکایی مطالعات استاد در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی گفت: EdWeek.org.

در واقع آموزش و پرورش محققان و معلمان و دانشگاهیان نگران هستند که در ادامه آموزش آنلاین می تواند بیشتر گسترش موجود تحصيلی تفاوت بین دانش آموزان از خانواده های متفاوت درآمد.

“بین درآمد بالا و کم درآمد مدارس و همچنین بین روستایی و دیگران مدارس وجود دارد بزرگ تکنولوژی شکاف و که در آن وجود دارد بزرگ تکنولوژی شکاف به این معنی است که کمتر دانش آموزان در حال رفتن به گرفتن دسترسی از راه دور به یادگیری” دکتر مگان Kuhfeldارشد تحقیقات دانشمند در شمال غربی ارزیابی انجمن (NWEA), یک سازمان غیر انتفاعی است که باعث ایجاد دانشگاهی ارزیابی برای دانش آموزان قبل از K-12 گفت: سالن. “اگر ما یک گروه از دانش آموزان که در حال گرفتن دسترسی و یک گروه که نیست ما فقط باید فرض کنیم که که رفتن به گسترش نابرابری.”

تبلیغات:

دسترسی به فن آوری های کلیدی برای موفق آنلاین یادگیری و نه همه خانواده ها باید دسترسی آسان به لپ تاپ و اینترنت است. حدود 35 درصد از خانواده های کم درآمد با کودکان در سن مدرسه ندارد و با سرعت بالا, اینترنت, با توجه به مرکز تحقیقات پیو داده. برای طبقه متوسط و مرفه خانواده حدود 6 درصد از خانواده ها با کودکان در سن مدرسه لازم نیست که اینترنت با سرعت بالا.

در آوریل NWEA مشترک برای رشد دانش آموز مرکز تحقیقات منتشر شده تحقیقات نشان می دهد که این اختلال مدرسه سال می تواند منجر به بازگشت دانش آموزان به مدرسه پاییز آینده با “63-68 درصد از دستاوردهای یادگیری در خواندن نسبت به نمونه سال تحصیلی و با 37-50 درصد از دستاوردهای یادگیری در ریاضی است.”

تبلیغات:

“این پیش بینی های اولیه موازی آموزش و پرورش بسیاری از رهبران ترس: از دست رفته مدرسه برای یک دوره طولانی مدت به احتمال زیاد یک معضل اساسی در موفقیت دانش آموزان” محققان نوشت. “در حالی که ما قادر به حساب دانشجويان قرار گرفتن در معرض مجازی آموزش در حالی که مدارس تعطیل هستند ما یادگیری از دست دادن پیش بینی ها حاکی از آن است که مربیان و سیاستگذاران نیاز به آماده شدن برای بسیاری از دانش آموزان به طور قابل ملاحظه ای پشت آکادمیک زمانی که آنها بازگشت.”

این عدم دستاوردهای آموزشی به احتمال زیاد دیده می شود در کودکان زود رس و میان کسانی که در حال حاضر در مواجهه با بی عدالتی. محققان در موسسه بروکینگز نشان می دهد که دانش آموزان ممکن است قابل ملاحظه ای بیشتر در ریاضیات.

“بنابراین معلمان سطوح مختلف درجه ممکن است مایل به هماهنگی به منظور تعیین که در آن برای شروع آموزش” محققان نوشت. “مربیان نیز نیاز به پیدا کردن راه هایی برای ارزیابی دانش آموزان در اوایل یا رسمی و یا غیررسمی به درک دقیقا همان جایی که دانش آموزان آکادمیک.”

تبلیغات:

Kuhfeld گفت: سالن اگر همه گیر شد و دانش آموزان از بازگشت به کلاس درس به طور معمول این سقوط مربیان می تواند به بازی گرفتن.

“اگر سقوط قرار بود به بازگشایی به صورت عادی من می خواهم بگویم من فکر می کنم معلمان می تواند در دیدار با دانش آموزان خود را به جایی که آنها هستند” Kuhfeld گفت. “من فکر می کنم اگر این همچنان در طول پاییز و زمستان که در آن برخی از کودکان و نوجوانان در حال دریافت هیچ راهنما و دیگر بچه ها نوع گرفتن شاید نه کاملا به عنوان نمونه اما نزدیک به معمولی, آموزش, من فکر می کنم این شکاف می تواند بسیار بزرگ و مهم.

“آن را سخت به پیدا کردن راه هایی فقط در یک مدرسه معمولی سال به عقب از آن” Kuhfeld ادامه افزود که بهبود دسترسی به تکنولوژی و اینترنت باید به یک اولویت در میان مدارس و سیاستگذاران به عنوان آنها در نظر گرفتن بودجه آموزش و پرورش.

تبلیغات:

“اگر بچه ها لازم نیست که دسترسی به معلمان خود عملا سپس آن را خواهی بود واقعا به چالش کشیدن برای یادگیری اتفاق می افتد” Kuhfeld گفت.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>