درخواست یک معلم: مهم نیست اگر من بچه ها را مدرسه خود را در تخت ؟


A child lies on her bed, typing at a laptop. A notebook can be seen in the background

تصویر عکس با تخته سنگ. عکس های گتی ایماژ به علاوه.

مراقبت و تغذیه تخته سنگ مشاوره پدر و مادر ستون. در علاوه بر این به ما سنتی مشاوره هر پنج شنبه ما از ویژگی های مجموعه ای از معلمان از سراسر کشور پاسخ دادن به آموزش و پرورش خود سوال است. یک سوال برای ما معلمان? ایمیل [email protected] و یا ارسال آن را در تخته سنگ های فرزند پروری Facebook group.

مهم نیست که اگر بچه ها من نشستن در یک میز خود را آنلاین مدرسه? آنها در چهارم و پنجم. من متوجه شده ام آنها را به حرکت در اطراف به اتاق های مختلف در “مدرسه” روز در خانه معمولا به متفاوت دنج لکه های در آغوش کشیدن با سگ و یا لبه پنجره رساند تا در یک دسته از بالش در رختخواب ، من بررسی آنها اغلب; من می دانم که آنها در حال کار و (عمدتا) در وظیفه هر کجا که کار می کنند. به طور کلی آموزش آنلاین ما تجربه شده است مثبت تر از بسیاری از من می شنوید در مورد من غریزه این است که ما خوب کار کردن این راه است. و یکی از بچه های من است به طور خاص گفت: در حال دنج در حالی که او کار می کند چیزی است که او دوست دارد در مورد مدرسه آنلاین. اما از دیدگاه یک معلم است که آن را یک مشکل ؟ آیا من نیاز به آنها را به نشستن در یک میز کار و یک مطلب معمولی راه اندازی ؟

—نشستن و تمرکز!

عزیز بنشینید تا

خبر خوب! این است که یک چیز در مورد آموزش از راه دور است که شما لازم نیست نگران در همه. من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که مکان های که در آن کودکان خود را انتخاب کنید برای تکمیل مطالعات خود را کاملا بی ربط به یادگیری خود و بسیاری از معلمان من می دانم که احساس به همان شیوه.

کلاس های درس به طور چشمگیری تغییر کرده پس من و شما با حضور در مدرسه. دانش آموزان فراهم هستند بسیاری از گزینه های بیشتر امروز اعم از سنتی و میز و میز ایستاده و میز طراحی شده برای اجازه می دهد دانش آموزان به نشستن بر روی زمین به بسیاری از گزینه های صندلی از جمله صندلی مدفوع بزرگ بادی توپ تعادل دیسک beanbag صندلی و بیشتر.

در واقع نشانه ای از آموزش عالی است که یک کلاس درس که در آن کودکان و نوجوانان حرکت در اطراف فضای در طول روز همکاری با همسالان جلسه یک در یک و در گروه های کوچک با معلم خود و پیدا کردن آرام گوشه برای تکمیل تکالیف.

روز از راست ردیف میز و کودکان آرام با پشت خود را راست و دست خورده در بالای میز خود هستند و با خوشحالی ، به عنوان طولانی به عنوان فرزندان خود در حال یادگیری استطاعت آنها آزادی به کار که در آن آنها راحت ترین.

—آقای خاموشی (کلاس پنجم معلم, Connecticut)

چهارم من و دانش آموزان کلاس پنجم از مدرسه به طور نامحدود مانند بسیاری از دیگر کودکان هستند. من کار از خانه و کار من را نگه می دارد من مشغول هشت تا 10 ساعت در روز. من را می شکند زمانی که من می توانم, اما من باید برای نگه داشتن معافیت های چند, و کوتاه است. ناهار یک گردباد است.

مشکل من رو است که بچه های من در مدرسه اختصاص آنقدر کار می کنند که ما نمی تواند نگه دارید تا با آن است. این نه مشکل—این حجم. ما تا 10 به طور منظم فقط تلاش برای نگه دارید تا حتی اگر من در حال حاضر تصمیم گرفتند برخی از کار. (من فقط باید کامپیوتر کار من که بچه ها نمی توانید استفاده کنید, بنابراین من تا به حال به انتخاب کردن از همه آنلاین تکالیف تا کنون.)

ما خسته و غمگین و هر شب ما در حال تبدیل به چندین تکالیف به معلمان از طریق ایمیل عکس پیوست. من ایمیل فرستاده معلمان و اصلی. چند تن از معلمان گفت: آنها می دانند اما به هر دلیل احتمالا نه در درون خود کنترل آن را بدتر و نه بهتر. یکی گفت: ما می توانیم یک روز اضافی و یا دو به نوبه خود چیزهایی در اما کار شمع تا و حتی بیشتر که در راه است. ما به دنبال در یک روز کامل از مدرسه این شنبه فقط برای گرفتن از این هفته.

من فکر نمی ساخت آنها را به انجام هر وظیفه دیگر شاید فقط سه یا چهار نفر در هر روز نمی ساخت تا چیزهایی که ما جست و خیز. من نمی خواهم آنها را به برگزار می شود, آینده مدرسه در سال, اما من احساس می کنم مثل یک شپشو پدر و مادر آنها را از این زندگی. هر گونه پیشنهادات شما ممکن است خواهد بود بسیار قدردانی!

—غرق مامان

عزیز غرق, مادر

این مسخره است! من به شما اجازه عطا کند برای قرار دادن معافیت بر این در یک بار.

تا مطمئن شوید که من به همدردی با معلمان و مدرسه. ما همه در قلمرو ناشناخته. اما شما و فرزندان شما لازم نیست که به توان تا 10 ساعت. هر شب به ایمیل تکالیف. و نه باید به شما به صرف تمام روز گرفتار شدن.

ممکن است بچه ها نظر گرفتن مدت زمان طولانی برای تکمیل تکالیف چرا که آنها انجام می دهند آنها را به طور مستقل در حالی که شما کار از خانه که برای من نیست تقصیر شما! بچه ها ممکن است بیشتر مولد و اگر این سه نفر از شما یک برنامه را برای آنها به دنبال که در آن آنها را به صرف یک تکه از زمان متمرکز بر کار و سپس شکستن به صورت رایگان. دانستن وجود دارد آینده می تواند کمک به کودکان و نوجوانان استفاده از زمان خود را بهتر است.

که گفت: من از صمیم قلب حمایت نمی ساخت آنها همه چیز را انجام دهد. من می دانم این برای تلفن های موبایل بد اما شما نیاز به در نظر گرفتن رفاه خود و خانواده و بچه های خود را (و خود) سلامت روانی ، چه مدرسه واقعا می خواهم به انجام اگر وجود دارد برخی از تکالیف بچه های خود را فراموش نمی کند ؟ من نمی توانم باور کنم که شما تنها خانواده در این قایق است. در واقع من می خواهم شرط بندی وجود دارد که بچه ها در مدرسه خود را که انجام نمی دهد و هر مدرسه در همه. آنها تمام شدن برگزار می شود ؟ تردید. آموزش آنلاین قرار می دهد بزرگتر تعهد از مسئولیت خود بچه ها و پدر و مادر (اگر و زمانی که آنها در دسترس) است که به معنی جدی وجود دارد سهام مسائل در بازی. در حالی که این وضعیت بسیار دشوار و خسته کننده برای کسانی از ما که به نوعی کار از خانه در حالی که به طور همزمان مراقبت از فرزندان ما وجود دارد که خانواده ها با مقدار قابل توجهی بیشتر چالش است. تصور کنید این مثل این است که برای کودکان ضروری کارگران که رفته بیشتر از روز و یا فرزندان با پدر و مادر که نیست انگلیسی صحبت می کنند و یا کودکانی که از کامپیوتر در خانه است. و یا خدای ناکرده کودکان که پدر و مادر COVID-19.

به عنوان یک معلم می دانم دست اول است که ما در حال انجام بهترین های ما برای دیدار با این چالش ها در, اما قطعا وجود دارد خانواده هایی که سقوط خواهد کرد از طریق ترک. آیا این عادلانه برای حفظ این کودکان در زمان سطح کلاس برای تکمیل آموزش از راه دور تکالیف? البته که نه. و انجام این کار خواهد باز ولسوالی به دادخواهی. من نمی توانم با اطمینان بگویم که بچه های خود را نمی تواند جریمه برای تکمیل همه کار می کنند اما من برای پیدا کردن آن بسیار بعید است.

حدس من در آنچه اتفاق می افتد با وضعیت خاص خود است که معلمان به بدبختی به عنوان شما هستند اما تمایلی به قرار دادن به نوشتن هر گونه انتقاد از این که چگونه این طرح درس در حال بازی کردن. اگر شما علاقه مند به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در شما می تواند صحبت می کنند به معلمان توسط تلفن و من فکر می کنم شما بیشتر ارزیابی صادقانه از آنچه اتفاق می افتد. همانطور که گفتم این است که برای همه ما است و ممکن است که این مدرسه نیاز به زمان کمی بیشتر و برخی از انتقادات و پیشنهادات—برای ایجاد یک سیستم قابل اجرا.

پس از انجام بهترین شما می توانید. اجازه ندهید که این خانواده خود را پر از بدبختی است. من شما را تشویق و همکار پدر و مادر برای حمایت بیشتر قابل کنترل حجم کار. من با استفاده از این اصول راهنما از آلیسون یانگ که ما مبادرت به آموزش از راه دور. من نیز در بر داشت این دستورالعمل مفید برای تعیین مقدار زمان بچه ها باید صرف کار علمی خود را بر اساس سطح کلاس.

من می دانم که این زمان دشوار است. قطع در آن وجود دارد!

—خانم هالبروک (بالا, معلم مدرسه, سکس تگزاس)

من kindergartener آهسته بوده است به خواندن. من نگران بود و نه او ، در حال حاضر که من معلم خود را برای آینده قابل پیش بینی من تعجب کنید که چگونه برای ادامه. ما به نظر نمی رسد به پیشرفت در خواندن درس من با او. راه او مخلوط کردن برخی از حروف و راه او را در نوشتن کلمات او می داند که نادرست مانند c-t-a به جای c-درو راه او حدس بزند و بعد از صدایی یک کلمه من را به تعجب می کنم اگر او خواندن و نوشتن.

چگونه باید من در مورد تحصیل در خانه? او یک انرژی بالا پسر کوچک با جدی رگه هایی از معاندت بنابراین من نمی خواهم به زور همه چیز. من با توجه به یک خانه و مدرسه خواندن برنامه بنابراین او می تواند (امیدوارم) گرفتار با همسالان خود, اما پس از آن من فکر می کنم شاید او هنوز آماده نیست و ما باید فقط به عنوان خوانده شده با هم و با نامه برای تلفن های موبایل.

کمک! من عاشق خواندن بدی و من می خواهم که برای او. من می دانم که او آگاه است که او نمی تواند به عنوان خوانده شده مانند دوستان خود را در مدرسه انجام دهد و این دل من می شکند.

—به طور ناگهانی من یک معلم مهد کودک!

هی SIaKT,

بسیاری از ما احساس بودن در خانه را با هم ارائه فرصت برای تدریس به کودکان ما چیزی جدید و یا به عنوان خوانده شده و یا با هم بازی. و این فوق العاده است که شما می خواهید به او هیجان زده در مورد خواندن. در حالی که من درک می کنیم نگرانی های خود را من شخصا فکر می کنم آن را خیلی زود به نگرانی در مورد پسر شما با داشتن نارساخوانی. این کاملا طبیعی است برای بچه ها به پس و پیش کردن حروف و اعداد شبیه به این در سن و سال او و حتی به خوبی به کلاس اول. من می خواهم توصیه نگه داشتن یک چشم بر روی آن در سال آینده یا بیشتر. اگر آن را بهبود نمی سپس شما می توانید مشورت با معلم خود در مورد اینکه آیا شما باید او را آزمایش کردند.

در این میان هر چند من چند ایده برای آنچه که شما می توانید انجام دهید برای کمک به او یاد بگیرند به عنوان خوانده شده بهتر است. برخی از جامد phonics آموزش باید به او کمک کند. دانش صدا و پژواک کمک خواهد کرد که او را درک صداها کوچکتر نامه گروه (یا “تکه” به عنوان ما آنها را) و در نهایت بهبود قابلیت خواندن. چندین خدمات آنلاین است که می تواند این نوع از آموزش مانند ABCmouse و بسیاری از آنها رایگان هستند در طول COVID-19 تعطیلی مدارس.

غرایز خود را به بازی با تلفن های موبایل نامه نقطه در. بیشتر سرگرم کننده شما را به تجربه بیشتر درگیر او خواهید بود. شما می توانید سعی کنید چیزی مانند نوشتن نامه تکه در گسترش کرم در یک ورق کوکی.

در نهایت, من می خواهم همچنین توصیه می کنیم خواندن برای او را حداقل 30 دقیقه در روز است. تماشای بزرگسالان خواندن نقش مهمی در چگونه به کودکان یاد بگیرند به عنوان خوانده شده, و قرار گرفتن در معرض بیشتر او را به شما خواندن با صدای بلند بهتر است عمل خود را خواهد بود. من امیدوارم که این کمک می کند و خواندن مبارک!

—آقای Hersey (کلاس دوم معلم واشنگتن)

روز دیگر من اتفاق افتاده است به راه رفتن به اتاق هنگامی که پسر من در یک زوم سخنرانی برای دبیرستان تاریخ ایالات متحده کلاس و من آشفته برای پیدا کردن که کلاس صحبت شد در مورد یو اس اس لیبرتی. من انتظار معلم به آرامی اما محکم در توضیح به دانش آموزان که USS Liberty حمله شد اتفاقی به اطمینان حاصل شود که دانش آموزان, توسعه نیست, هر ضد سامی تئوری های توطئه است. اما به جای من در واقع این شنیده معلم می گویند که وزیر امور خارجه دین خرده معتقد بودند این حمله به طور عمدی. به من گفت: من که یهودی است و او شد کبود. ما هر دو بسیار نگران افزایش نفرت سخنرانی در مغلوب ساختن پیشی جستن امریکا به ویژه پس از پسر ما نیمه یهودی و ترانس. دیگر پدر و مادر, اما به نظر نمی رسد برای به اشتراک گذاشتن نگرانی ما. ما در حال حاضر به نام برخی از دوستان از ماست که کودکان در این مدرسه بالا و بسیاری از آنها به نظر می رسد بی تفاوت است. یکی از والدین حتی صدا خوشحال است که به کودکان داده می شود “تمام حقایق” آنها نیاز به رسیدن به “نتیجه گیری آگاهانه” در مورد یو اس اس لیبرتی. آنچه می تواند ما را به افزایش آگاهی در مورد خطرات ناشی از یهودی ستیزی و نفرت در جامعه مدرسه ما در طول coronavirus اپیدمی?

—یک بیماری همه گیر است هیچ بهانه ای برای نفرت

عزیز هیچ بهانه ای

شما حق مورد نفرت سخنرانی در مغلوب ساختن پیشی جستن امریکا از مردم قطعا به نظر می رسد جسارت او نفرت شد. شما احتمالا شنیده اید که آماری که از استان ها که نگه تهمت تظاهرات دیدن یک 226 درصد افزایش جرایم ناشی از نفرت. بررسی دقیق تر این مطالعه نشان می دهد که این در واقع متنوع تر از آن—این است که نواحی که نگه تهمت تظاهرات یک 226 درصد بالاتر از نرخ جرایم ناشی از نفرت نسبت که از شهرستان با جمعیتی شبیه. در هر صورت مهم است به صحبت می کنند زمانی که شما از شنیدن چیزی در مورد.

من فکر می کنم صحبت با پسر خود را معلم ممکن است به منظور … اما شاید یکی از شما در حال تجسم. تاریخچه معلمان آموزش حقایق بدیهی است اما به نظر من آنها نیز موظف به شرکت در بحث از علت و معلول عمل و نتیجه نیروهای محرک و هدف ذهنی در مقابل حقیقت است. به ناو یو اس اس لیبرتیدر تحقیقات گذرا من برای نوشتن این نامه به نظر می رسد اختلاف. من می دانم که معلمان برای زمان فشرده شده برای دریافت از طریق محتوا به خصوص در حال حاضر, اما در یک سخنرانی به نظر می رسد حداقل راه موثر برای بررسی این حادثه است. “گزارش رسمی گفت: تصادف—با این حال وزیر امور خارجه گفت: نوح-آه” نمی گرفتن پیچیدگی های درگیر در بمب گذاری. این حادثه به نظر می رسد مانند یک فرصت عالی برای دانش آموزان به پژوهش و منابع اولیه بحث سیاسی و شخصی انگیزه و تعامل عمیق و احترام بحث و آن را بیش از حد بد پسر خود را معلم را فرصتی برای انجام این کار است. لطفا توجه داشته باشید, من دفاع bothsidesism که یک مغالطه منطقی است که هیچ جایی در کلاس درس. برای مثال نازی ها هستند عینی بد اما زمان صرف شده با دلیل به بحث در مورد چگونه فلسفه نازی ها در آمد را نگه دارید در اروپا است. پس از همه, اگر یک معلم تاریخ نیست بحث در مورد چرا مردم عمل کرده و راه آنها نمی تواند انتظار می رود دانش آموزان به رسمیت شناختن الگوهای که ممکن است منجر به همان نتایج فاجعه بار در آینده است.

البته من یک مورخ یا یک معلم تاریخ پس لطفا به آنچه من می گویم با یک دانه نمک است. اما من فکر می کنم وجود دارد به اندازه کافی در اینجا برای شما برای رسیدن به معلم فرزند خود را و به طور کلی گفتگو با آنها در مورد چگونه آنها نقش خود را مشاهده. شما می توانید به اشتراک گذاری آنچه شما آموخته شده در مورد یو اس اس لیبرتی حادثه و از افکار خود را. و آیا این رویکرد به عنوان یک پرس و جو. سعی کنید به نگه داشتن خود را hackles پایین. آن را به احتمال زیاد شما و معلم در یک طرف هستند.

چه چیز دیگری می توانید انجام دهید به منظور بالا بردن آگاهی از نفرت سخنرانی در مدرسه خود را در جامعه? حفظ و درگیر شدن با بچه ها و پدر و مادر دیگر در مورد آن. صحبت می کنند و ذهن شما را. به عنوان تشکر. جان لوییس گفت: “خوب مشکل است.”

—خانم اسکات (کلاس هشتم, معلم, کارولینای شمالی)

مشاوره بیش از تخته سنگ:

پسر من 6 است. در میان چیزهای دیگر او را دوست دارد پریا, تک شاخ, داستان در مورد دختران و رنگ صورتی. شب دیگر پسر من نمی توانستم بخوابم چرا که او واقعا می خواهد برای خواندن یک اسب شاخدار کتاب در مدرسه اما نمی خواهید دوستان خود را به او بخندند. باید از من بپرسید معلم خود را به مرحله و سعی کنید برای آموزش به این کودکان و نوجوانان که جنسیت خود را ندارد به تعیین آنچه شما می خواهم ؟

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>