درخواست یک معلم: مشق شب روزانه نبرد با بچه های من. چگونه می توانم بهتر در سال آینده ؟


A woman holds her hands up to the side of her head with her eyes closed.
تصویر عکس با تخته سنگ. عکس های chameleonseye/iStock/گتی ایماژ به علاوه و Thinkstock.

مراقبت و تغذیه تخته سنگ مشاوره پدر و مادر ستون. در علاوه بر این به ما سنتی مشاوره هر پنج شنبه ما از ویژگی های مجموعه ای از معلمان از سراسر کشور پاسخ دادن به آموزش و پرورش خود سوال است. یک سوال برای ما معلمان? ایمیل [email protected] و یا ارسال آن را در تخته سنگ های فرزند پروری Facebook group.

من بچه که فقط به پایان رسید تا درجه 8 و 9 که (سورپرایز!) بسیار با انگیزه به انجام مشق شب خود را.

کلاس 9 دانش آموز استفاده می شود به حجم کار سنگین است اما به نظر می رسد کمتر علاقه مند به مشق شب با هر سال است. تعلل شده است یک مسئله بزرگ در این سال و اگر من نمی نق نقو مشق شب نیست شروع کنید تا تقریبا خواب.

کلاس 8 دانشجو می رود به یک مدرسه متفاوت است و تا به حال مقادیر مختلفی از مشق شب از سال به سال. که کودک را نگه می دارد به من گفتن وجود ندارد مشق شب و یا آن را انجام داده و یا کتاب است که هنوز هم در مدرسه. معلم به من گفت که مسائل وجود دارد که با به کار گرفتن انجام می شود هر دو در کلاس و در خانه است.

زمان و وظیفه مدیریت لازم دبیرستان مهارت های خود را.

اما از آنجایی که بچه های من هیچ درسی و همه چیز آنلاین است, من یک مقدار زیادی از مشکل پیگیری از آنچه که تکلیف واقع شده است. زمانی که بچه های من هستند بر روی صفحه نمایش خود را, من نمی دانم اگر آنها در حال انجام تکالیف یا نه. من فقط می توانید دسترسی خود را در کلاس صفحات از طریق فردی دانش آموزان را به حساب. هیچ پدر و مادر دسترسی به سیستم.

به عنوان ما به سال تحصیلی جدید در پاییز, من می خواهم به انجام بهتر. چقدر نظارت و تنبیه مناسب با جوان, نوجوانان? و چگونه می توانم به طور موثر تنظیم و اجرا “مشق شب زمان” زمانی که من هیچ سرنخ آنچه که قرار است انجام شود و همه چیز بر روی صفحه نمایش?

—دلسرد شدن خودم

عزیز دلسرد

اجازه دهید من به شما اطمینان می دهم که بچه های خود را درست در زمان. بودن ظروف سرباز یا مسافر داغ در مورد مشق شب در اواخر میانه و اوایل دبیرستان یک سنت دیرینه و نوجوانان خود را درگیر در دو تا از آن کلاسیک ترین تغییرات است.

من فکر می کنم بهترین (اما به طور بالقوه (حداکثر) راه حل این است که شروع به هل دادن منطقه خود را برای یک پدر و مادر دسترسی به پورتال یا به اتخاذ یک سیستم ارتباطی مانند یادآوری. من راستش تعجب آنها نیست و شاغل در حال حاضر! همانطور که شما اشاره در نامه خود تلاش به بازی بازی های واسطه بین بچه های خود را و یک بار مشق شب است که شما هیچ راهی برای دانستن در مورد خسته دلسرد و بی اثر است. به همین دلیل پدر و مادر سیستمهای ارتباطی هستند که مانند یک ابزار مهم: از بین بردن آنها نیاز به یک ناپایدار سطح فردی از پشت و جلو با چند معلمان و کمک به روشن دور دود و آینه خود را گریدر هشتم تا astutely به کارگیری شده است. این ممکن است مفید درخواست را به خود PTA چرا که آن را به دست آوردن کشش با سرعت بیشتری اگر مدیران شنیدن بسیاری از صداهای درخواست برای همان چیزی که.

شما همچنین باید به فکر کردن در مورد چقدر نظارت مناسب است برای بچه های این سن است. زمان و وظیفه مدیریت لازم دبیرستان مهارت های خود را. تسلط آنها نیاز به دادن بچه های خود را در فضای آنها نیاز به مدیریت خود—از جمله c و گیر میکنه که کمک خواهد کرد که آنها یاد بگیرند—در حالی که همچنین به آنها به اندازه کافی ساختار و راهنمایی برای کمک به آنها موفق شوند. این یک تعادل ظریف. به نظر من شما به زودی به 10th گریدر برای تلفن های موبایل مانند آنها در حال انجام خوب است. آزمایش با تعلل و ماندن تا دیر وقت بیدار هستند بسیار معمولی در این سن اگر نمرات خود قابل قبول هستند و آنها به طور جدی underslept من می خواهم آن را ترک می شود. آن را یک ایده بد است که گفتگو در مورد عادات آنها در حال توسعه و جوانب مثبت و منفی از شروع به کار اولیه و یا هل دادن آن را به آخرین لحظه اما در غیر این صورت آنها به شما آن را کشف کردن. خود را جوان دانشجو است که کمی سختتر از آنجایی که من فکر می کنم یک برنامه ریز یا دیگر تکلیف مدیریت سیستم را به سرعت به همان سرنوشت دیدار به عنوان مشق شب خود را. شما می توانید شروع سال تخمگذار کردن انتظارات خود را از برخی ملموس پست های بازرسی که در آن شما می تواند رسیدن به معلمان به اطمینان حاصل شود که آن انتظارات را برآورده شود (من می خواهم بگویم هر چهار هفته یا بیشتر خواهد بود مناسب و فاصله می تواند طولانی تر به عنوان اعتماد ساخته شده است) و نتایج آنها می تواند پیش بینی از کسانی که check-ins. و سپس اجازه دهید آنها را آن را کشف کردن بیش از حد.

و دلسرد, شما لازم نیست به “آیا بهتر است.” شما در حال انجام خوب در حال حاضر. شما می توانید برخی از قوانین زمین و مسئله عواقب اگر آنها را ملاقات کرد (یا افزایش امتیازات و استقلال زمانی که آنها هستند) اما من فکر نمی کنم شما نیاز به تحمیل یک نبرد بی پایان از آزار دهنده و مقاومت بر خودتان و یا آنها و یا تلاش برای ساختار زمان خود را بیش از حد stringently. شما باید مقدار زیادی از مسئولیت ها در حال حاضر من مطمئن هستم. تکلیف آنها است و آنها به اندازه کافی برای خود انتخاب و نتایج حاصل از آنها.

—خانم بائر (متوسط و بالا مدرسه, معلم, نیویورک)

تخته سنگ به حمایت شما نیاز دارد در حال حاضر. ثبت نام برای تخته سنگ به علاوه به نگه داشتن خواندن توصیه شما طلب هر هفته.

پسر من فقط به پایان رسید تا مهد کودک, و من خیلی تحت تاثیر قرار چقدر او رشد کرده است. نگرانی من نیست در اطراف خود توسعه اما به جای گنجاندن بچه ها در کلاس درس معلول است. مدرسه او در اجلاس عالی آکادمیک اما برای تنوع آن عمدتا سفید مدرسه و به نظر می رسد بچه ها که نیاز به حمایت اضافی در حال خروج از کلاس به جای پشتیبانی از بودن در آورده. من فقط می دانستم که وجود دارد بچه ها در کلاس پسر من که تا به حال معلول هنگامی که ما دریافت کلاس عکس midyear وجود دارد و سه یا چهار بچه ها من تا به حال هرگز دیده می شود. پسر من می دانستم که نام خود را اما گفت که آنها تنها در کلاس برای زنگ تفریح یا ناهار. وجود یک بچه در کلاس پر بار بود که یک رفتار برنامه ریزی, و من فقط می دانستم که به خاطر آن مورد بحث قرار گرفت به طوری آشکارا و بچه دريافت توبيخ با درج بنابراین اغلب پسرم را به خانه می آیند و اجازه دهید من می دانم “تیم قرمز دوباره امروز. معلمان مدام به او انجام شده بود همه چیز اشتباه است.”

من با افراد مبتلا به اوتیسم و معلولیت رشدی و ما در زندگی با یک فرد بزرگسال است که مبتلا به اوتیسم است. پذیرش ورود و مهربانی هستند بالا ارزش های ماست. در ضمن من با بسیاری از خانواده ها که برای سال ها به بچه های خود را دسترسی به کلی آموزش و پرورش کلاس های درس و همسالان خود پس از دیدن بچه ها از هم جدا در چنین سن جوانی دشوار است برای من. در طول یک کنفرانس من به ارمغان آورد که پسر من است چیدن روی دیگر بچه ها بودن مواخذه و مورد کلاس عکس. معلم در پاسخ گفت: چند “بچه های مبتلا به اوتیسم شده بود تحت فشار قرار دادند به” کلاس درس خود را و آن را واقعا سخت به پرداخت توجه مناسب به همه بچه های دیگر. او با تکان دادن سر خود را در حالی که صحبت کردن و به طور کلی بی اعتنا.

من در خانواده ما ارزش و آنچه که من به عنوان یک حرفه ای بیان کرد من دوست دارم برای پسرم برای دیدار با کودکان و نوجوانان متفاوت است اما تن او تغییر نکرده بود. سریع به جلو به حال او کاهش یافته پایان سال هدیه ای است که بسیار شیرین است. این هدیه ای است یک نسخه کارتونی از کلاس های خود می کند و شامل هر یک از بچه ها که از جیبش برای خدمات حتی اگر پسر من می گوید که آنها می آیند به کلاس های خود در هر روز است. من می خواهم این را تا دوباره اما مطمئن هستم که چگونه. من باید نگران این و یا آیا شما فکر می کنم من بیش از حد از آن ؟

—اجازه دهید زندگی می کنند ارزش های ما

عزیز LLOV,

این برای تلفن های موبایل مانند یک وضعیت خطرناک. از یک طرف شما نه به طور مستقیم در یک موقعیت برای بحث در مورد معلم ableism (و اجازه دهید آن را به آنچه در آن است!) چرا که فرزند شما خاص است اد کودک در کلاس خود است. اما من موافقت می کنم که شما نمی توانید فقط اجازه دهید آن را بروید یا نه. من قطعا نمی خواهد. نه تنها آن را اخلاقی مشکوک به انجام این کار—آن را صدا مانند است که معلم این است که درمان این کودکان به خوبی, اما آن را نیز عادی است که رفتار در مقابل پسر خود را که می رود به طور مستقیم در برابر آنچه شما در حال تلاش برای آموزش او را در خانه.

من فکر نمی کنم شما بیش از حد از آن به خصوص دلیل این که شما نمی دانید که اگر این بچه ها پدر و مادر آگاه از چگونگی ورود معلم آنها را می بیند و یا اگر آنها منابع کافی برای انجام هر چیزی در مورد آن. از آنجا که سال تحصیلی احتمالا فقط به پایان رسید, من به شما پیشنهاد رویکرد یک مدیر. توصیف وضعیت—ذخیره کردن که پسر شما است آگاه از برخی از نوع تنبیهی رفتاری سیستم در محل (از لحاظ فنی آن را برای تلفن های موبایل مانند آن را قرار است به تقویت سیستم اما آن را در حال استفاده punitively) و که با توجه به حرفه خود و این واقعیت است که شما زندگی می کنند با یک فرد بزرگسال توهمی که وضعیت قابل قبول نیست برای شما. امیدوارم آنها این موضوع از معلم رفتار و باورهای داخلی از وجود دارد. اگر شما در پیدا کردن دولت مدعی من رفتن به این است که همیشه به پیشنهاد یک عضو هیات علمی شما احساس می کنید شما یک رابطه خوب با راهنمایی مشاور و یا یک معلم قدیمی خود و یا هر کس دیگری که ممکن است.

من فکر می کنم نکته مهم در اینجا نیست به جلو و مشت. آیا نمی دهد تا در سخن گفتن از آنچه اتفاق می افتد. از آن صدا مانند شما اما آن را واقعا آسان به می گویند: “این کودکان هستند نه پسر من که نه مشکل من.” اگر پسر خود را معلم معتقد بودند که پسر خود را یک بار در کلاس درس و صحبت در مورد او زیرکی شما می خواهید شخص دیگری برای جلوگیری از آن شما نمی خواهد ؟ قرار دادن پای خود را پایین. حق با شماست و مدرسه نیاز به می دانم که اگر آنها یک ableist معلم در میان خود.

—خانم Sarnell (پیش دبستانی معلم آموزش و پرورش ویژه نیویورک)

سلام! من در تابستان برنامه آموزشی معلم با این فرض که من در یک مدرسه درس (مجازی یا حضوری) در پاییز. ما حدود شش ساعت یک بعد از زوم آموزش از جمله سخنرانی و بحث زمان و همچنین 15 دقیقه استراحت در هر ساعت چند است و دردناک. من تعجب نگه دارید: اگر من یک فیلم نمی تواند مسئولیت رسیدگی به این مقدار آموزش از راه دور, چگونه بر روی زمین هستند و دانش آموزان قرار است ؟ چگونه می توانم از این طریق دریافت کنید و هیچ راهی وجود دارد برای استفاده از این تجربه برای اطلاع رسانی به کار من اگر ما در نهایت نیاز به آموزش آنلاین در پاییز ؟

—زوم خستگی

عزیز زوم خستگی

که صدا وحشیانه! بدون شما نمی تواند منطقی انتظار می رود متوسط دانش آموزان به زوم برای شش ساعت در روز است. آموزش آنلاین ندارد به معنی همه زوم در همه زمان ها. ترکیب آسنکرون فرصت های یادگیری دانش آموزان می توانید سرعت خود را مانند خواندن یک متن تماشای ویدئو و یا شرکت در بحث هیئت مدیره. وجود دارد مزایای ویدئو کنفرانس, مطمئن, اما به عنوان شما را دیده اند آن را ممکن است برای آن را بیش از حد. نگه داشتن زوم جلسات مختصر. در زندگی واقعی من به تدریس در یک بلوک برنامه اما من نه برنامه ریزی جلسه 90 دقيقهای برای یادگیری آنلاین. به دلایل مختلف دانش آموزان انجام خواهد شد کمتر در خانه آنلاین از آنها را در کلاس های درس سنتی.

در ضمن چگونه شما می توانید از طریق این ؟ خوب شما می توانید خود را به نوبه خود دوربین ؟ زمانی که من تا به حال زوم ماراتن و فقط نمی تواند نشستن هنوز هم دیگر شرکت کنم در حالی که ایستاده. من یک هدست بی سیم, بنابراین من می توانید بشنوید خوب حتی اگر من در حال بارگذاری ماشین ظرفشویی و یا انجام یوگا مطرح در این نشست است. حتی خود را تبدیل کانتر آشپزخانه به موقت میز ایستاده می تواند کمک برای تغییر سرعت (یکی از مبارزات شخصی است نشسته در تمام طول روز).

من امیدوارم که شما یک فرصت را به معلم خود تهیه برنامه انتقادات و پیشنهادات صادقانه در مورد چگونه آنها می تواند بهبود بخشد.

موفق باشید!

—خانم هالبروک (بالا, معلم مدرسه, سکس تگزاس)

من neuroatypical پسر شروع خواهد شد مهد کودک در 2021. او نمی کند در عین حال باید یک تشخیص رسمی اما از مزایای OT و بازی درمانی است. ما انتظار داریم او برای شرکت در یک جریان اصلی ، داستان کوتاه ما در حال حرکت به زودی و ما در موقعیت خوش شانس برای انتخاب بین چند مدرسه خوب ولسوالی و اجازه دهید که تعیین دقیقا همان جایی که ما زندگی می کنند.

چگونه ما را انتخاب کنید یک مدرسه ابتدایی برای neuroatypical بچه ؟ من می خواهم برای پیدا کردن یک مدرسه است که واقعا ارزش گنجاندن جایی که پسر من می تواند به رشد. چه باید بکنم ؟ آنچه مهم است ؟ آنچه را نمی کند ؟ با تشکر برای هر گونه راهنمایی شما ارائه می کنند.

—چه در مدرسه ؟

عزیز چه در مدرسه

که یک سوال به چالش کشیدن. آن را سخت برای اندازه گیری چه چیزی باعث می شود یک “خوب” منطقه مدرسه و ما حتی کمتر اطلاعات در مورد کیفیت آموزش و پرورش ویژه. در اینجا برخی از چیزهایی که من می خواهم سعی کنید به:

1) چه مدرسه در کمیته آموزش و پرورش ویژه و یا CSE نگاه مانند? چگونه بسیاری از کاردرمانی و اجتماعی کارگران و یا روانشناسان (افرادی که به طور معمول اجرای بازی درمانی) آیا آنها در کارکنان ؟ که CSE صندلی ؟ به نظر من این نوع از معادل آن به دنبال در یک مدرسه مدیر و سرپرست. این افراد مهم نیست زیرا آنها تعیین سیاست—به همین ترتیب یک CSE صندلی باید مجموعه ای از تن برای کیفیت آموزش ویژه شما. اگر وجود ندارد بسیاری از ارائه دهندگان خدمات قرار می دهد که فشار بر روی آنهایی که در حال وجود دارد که اغلب به معنی کمتر و کیفیت خدمات. من مطمئن هستم که درمانگران در مناطق با سرویس دهنده کمبود در حال انجام بهترین خود را, اما understaffing لطمه می زند. آن را مانند به نظر می رسد در این منطقه به اندازه کافی مردم به آن اندازه است ؟ توسط کارکنان گردش مالی بالا ؟

2) چگونه بسیاری از ویژه ed/ورود کلاس های درس را دارند ؟ و چه کسانی که در کلاس های درس و برنامه های شبیه ؟ گنجاندن می آید در بسیاری از رنگ ها—معلم آموزش و پرورش ویژه حمایت, خدمات, همکاری, تیم, آموزش, یکپارچه شرکت-آموزش منابع ، یادگیری تفاوت و مطمئن شوید این منطقه مدرسه شما دنبال آن هستید در این مدل است که به بهترین وجه مناسب نیازهای کودک شما بر اساس قبلی خود معلم و توصیه ها (که باید در IEP). اگر هیچ کدام از آنها را فراموش منطقه شما انتخاب می کنید از نظر قانونی است به برون سپاری کودک خود را به یک مدرسه ای که ارائه می کنند که (در افراد مبتلا به معلولیت های قانون آموزش و پرورش یک کودک حق دارد به “رایگان و مناسب آموزش و پرورش عمومی در حداقل محدود کننده محیط زیست”—که به زبان بسیار خاص و این بدان معنی است که مدرسه باید ارائه شما با, در میان چیزهای دیگر, حق نوع درس عنوان هر IEP توصیه). به نظر من بهتر است برای نگه داشتن یک کودک در منطقه زمانی که ممکن است. من می خواهم هدف برای منطقه است که نزدیک ترین به نظر می رسد چین با نیازهای فرزند شما است.

3) بودجه است چیز دیگری را در نظر بگیرید. اگر شما می توانید پیدا کردن بودجه و ببینید اگر شما می توانید بگویید که چقدر پول است که اختصاص داده شده به آموزش و پرورش ویژه منابع است. که حساب برای کلاس های درس و ارائه دهندگان خدمات به عنوان ذکر شده در بالا بلکه برای کیفیت منابع است. اگر شما در یک منطقه نگه می دارد که برش خاص آن آموزش و پرورش, بودجه, که به شما می گوید که منطقه مراقبت می کند به همان اندازه در مورد آن آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان است. که خوب منطقه برای شما. اگر آن را یک منطقه که اولویت ویژه آموزش و پرورش و سپس پول وجود خواهد داشت.

آن سه چیز بتن به نگاهی است, اما من می گویم یکی از آخرین چیز: اعتماد به شهود خود را بیش از حد. رفتن به مدارس. درخواست برای یک تور. کودک خود را (اگر این چیزی است که او می تواند انجام دهد و خواهد بود و راحت با). اگر آنها به شما اجازه می نگاه به طور خاص در کلاس های درس او ممکن است شرکت کنند. آیا آنها احساس حق به شما ؟ آیا او به نظر می رسد علاقه مند است ؟ نگاه کنید و ببینید اگر کار دانشجویی ارسال شده است و آنچه در این درس به نظر می رسد. آن را مرتب است ؟ استقبال? آن را به نظر می رسد مانند وجود دارد برخی از مرتب کردن بر اساس از مدیریت رفتار برنامه در محل (نشان داده شده از طریق یک classwide سیستم امتیاز از برخی از مرتب کردن بر اساس)?

اگر آن را احساس می کند اشتباه به شما که احتمالا به دلیل این اشتباه برای او. در این نقطه, شما می دانید که او بهتر از هر یک از معلمان در این آینده نگر مناطق و شما خود بزرگترین مدافع. پس بروید و نگاه کنید و ببینید که پرنیان احساس می کند حق.

—خانم Sarnell (پیش دبستانی معلم آموزش و پرورش ویژه نیویورک)

مشاوره بیش از تخته سنگ

اولین کلاس به طور منظم حضور در گوگل ملاقات درس با کلاس. جمعه گذشته معلم او پیوست کلاس از اتومبیل او چرا که او در حال رانندگی بود با خانواده اش به “کمک به مادر او است.” امروز من شنید که او پیوست و از منزل یکی از دوستان که او نیز زندگی در این کشور دور. روشن است که اجتماعی فاصله باقی مانده دستور روز است. آیا این معقول انتظار می رود که بچه های من’ معلمان مدل مناسب اجتماعی انجام?

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>