درخواست یک معلم: من فرزند سوم معلم کلاس کاملا نادیده صحبت کردن در مورد نژاد و نژادپرستی


A young boy at his desk doing work.

تصویر عکس با تخته سنگ. عکس monkeybusinessimages/iStock/گتی ایماژ به علاوه.

مراقبت و تغذیه تخته سنگ مشاوره پدر و مادر ستون. در علاوه بر این به ما سنتی مشاوره هر پنج شنبه ما از ویژگی های مجموعه ای از معلمان از سراسر کشور پاسخ دادن به آموزش و پرورش خود سوال است. یک سوال برای ما معلمان? ایمیل askateacher@slate.com و یا ارسال آن را در تخته سنگ های فرزند پروری Facebook group.

دختر من تا پایان کلاس سوم. من می دانم که او معلم است و تنها در تلاش برای به دست آوردن در حال حاضر با آموزش از راه دور و پایان مدرسه تا نزدیکی اما من نا امید که او کلاس گرفته این زمان به بحث در مورد جورج فلوید, خشونت پلیس و نژادپرستی در کشور ما است. آنچه معقول و منطقی به انتظار از معلم در نظر آنها صحبت کردن را به دانش آموزان خود را در مورد نژادپرستی?

من تشخیص می دهم که در این شرایط دشوار با دانش آموزان هم نیست در حالت عادی کلاس درس و شاید آنها باید در مورد آن صحبت شد و آنها وجود دارد. اما من فکر کردم در مورد آنچه انتظارات عمومی باید باشد. من بدیهی است که یک مسئولیت بزرگ او را به عنوان پدر و مادر است و ما این بحث به طور منظم در مورد این مسائل. اما من می خواهم به دانستن آنچه که شما فکر می کنم یک مدرسه و معلم باید نقش. و اگر آنها در حال سقوط کوتاه چه می تواند و یا باید پدر و مادر در مورد آن انجام?

—همه در این با هم ؟

عزیز AiTT,

من خوشحالم که این سوال در آمد. این چند هفته گذشته دشوار بوده است برای معلمان, اما آنها کم رنگ در مقایسه با آنچه که بسیاری از ما دانش آموزان سیاه پوست در حال رفتن را از طریق.

من می خواهم به اذعان جوان سیاه مردم که خسته می ترسم و به دنبال پاسخ جهان ما نمی تواند به شما بدهد. من شما را ببینید. زندگی شما مهم است. من باور دارم که مدارس نه تنها نقش دارند اما تعهد به تعامل با دانش آموزان ما در مسابقه.

اگر ما به آدرس سیستمیک نژاد پرستی در مدارس در کلاس سطح, ما به عنوان یک سیستم ادامه خواهد داد به سوخت مدرسه-به-زندان خط لوله است.

به عنوان یک سیاه نر, معلم, من, کلاس درس, گفتگو در مورد مسابقه بسیار جدی است. متاسفانه بسیاری از معلمان احساس می کنم آن را نامناسب به بحث در مورد نژاد و نژادپرستی در مدرسه. برخی احساس می کنید آن را تابو. برخی ممکن است احساس آنها unequipped با دانش لازم و آموزش یا ابزار برای نخستین بار باز کردن این موضوع است. و یا آنها را در حال ترس. این تکان دهنده است چرا که برای بسیاری از دانش آموزان از رنگ و قرار گرفتن در معرض به نژاد پرستی و تبعیض در مدرسه آغاز می شود.

برای زمینه, دانش آموزان سیاه پوست در حال منظم در مدرسه و در مراتب بالاتر از خود را سفید همسالان: با توجه به 2018 مطالعه از دولت ایالات متحده دفتر پاسخگویی سیاه و دانش آموزان اختصاص 15.5 درصد از همه دانش آموزان مدرسه اما نماینده حدود 39 درصد از دانش آموزان به حالت تعلیق از مدرسه—یک overrepresentation حدود 23 درصد است.” من زندگی می کنند و تدریس در سیاتل و ایالت واشنگتن دفتر سرپرست آموزش عمومی گزارش شده است که دانش آموزان سیاه پوست در حال نامتناسب منظم در یک نرخ از 8.3 درصد در مقایسه با 3.4 درصد برای دانش آموزان است. آموزش و پرورش در هفته پژوهش مرکز تجزیه و تحلیل از حقوق مدنی داده های جمع آوری شده توسط وزارت آموزش ایالات متحده یافت می شود که در 43 ایالت آمریکا و سی, سیاه, فرزندان چهره های غیر منتظره ای بالاتر دستگیری رای در مدرسه که در آن می گوید: ممکن است به دلیل سیاه و دانش آموزان در مدارس با نرخ بالاتر از حضور پلیس. در اینجا در سیاتل, دانش آموزان سیاه پوست را تشکیل می دهند تنها 14 درصد از دانش آموز بدن ولی ما در بر داشت آنها حساب برای نزدیک به 50 درصد از دانش آموزان مراجعه کننده به مرکز پلیس سیاتل مدارس عمومی کارکنان.

سال گذشته در سیاتل یک از کارکنان در افزایش ستاره ابتدایی (که قبلا به عنوان شناخته شده ون Asselt) به نام پلیس در صنف پنجم بود که اقدام به ترک کلاس درس. در اوایل این سال در فلوریدا پلیس اخراج شد برای دستگیری یک دختر بود که 6 سال است.

اگر ما به آدرس سیستمیک نژاد پرستی در مدارس در کلاس سطح, ما به عنوان یک سیستم ادامه خواهد داد به سوخت مدرسه-به-زندان خط لوله است. ما آن را مدیون به دانش آموزان ما به خصوص کسانی که از رنگ به بازسازی مدارس به عنوان ضد نژادپرستانه موسسات و تنها راه برای انجام این کار این است که شروع به صحبت کردن در مورد مسابقه در مدرسه و در خانه است.

که در آن معلمان باید شروع کنم ؟

لطفا همین حالا شیرجه رفتن در سر ، اگر شما یک معلم و می خواهید برای ارائه خود را به عنوان یک منبع مطمئن شوید که شما باید امتیاز خود را در چک و که شما را خوانده ام ادبیات است. اگر شما درک روشنی از بحرانی مسابقه تئوری شما در معرض خطر باعث آسیب بیشتری به خصوص برای دانش آموزان خود را از رنگ. من می خواهم پیشنهاد خواندن بنابراین شما می خواهید به بحث در مورد مسابقه با kronda و چگونه به زاد نژادپرستی توسط Ibram X. Kendi. هر دو کتاب با ارائه جامع معرفی انتقادی مسابقه تئوری در حالی که همچنین به چالش کشیدن nonblack خوانندگان را به تأمل در خود مستتر دارد.

بررسی خود را با مدیران و درخواست پشتیبانی. مدیران بازی نقش اصلی در تنظیم تن برای مدرسه و آنها توانایی نگه داشتن کارکنان پاسخگو به ارائه یک آموزش و پرورش عادلانه برای همه دانش آموزان است. همچنین بسیاری از مدارس عمومی بودجه برای معلمان به دنبال توسعه حرفه ای در موضوعاتی مانند فرهنگی آموزش پاسخگو و ضمنی و تعصب.

متاسفانه همه مدیران پاسخگو هستند به ترکیب این اصول به فراگیر شدن فرهنگ مدرسه. اگر مدرسه شما مدیران مقاوم هستند شما هنوز هم می تواند در ترویج این ارزش های خود را در کلاس درس. من می خواهم نشان می دهد خواندن این کتاب آموزش برای زندگی به حمایت از این کار است. اگر شما احساس می کنید شما مدیر حمایت خواهد با برخی از راهنمایی من توصیه می پرسیدن که کارکنان خود را با خواندن این کتاب شجاع گفتگو در مورد مسابقه. این کتاب به خوانندگان می آموزد که چگونه به تعامل با سختی گفتگو در مورد مسابقه در راه است که باعث می شود فضای امن برای همه است.

صحبت کردن در مورد نژاد و نژادپرستی باید اتفاق می افتد در طول سال و نه تنها در یک مکالمه تنزل به ماه تاریخ سیاه و یا در پاسخ به اخبار است. تنظیم زمان—در حالت ایده آل در آغاز سال تحصیلی—به عنوان سمبل بحث در مورد مسابقه به درس های خود را. رویکرد این مکالمات در یک روش سازمان یافته است. درمان آنها را به عنوان شما می توانید اگر شما در حال آماده شدن برای تدریس دانشگاهی واحد. تعیین آنچه شما می خواهید دانش آموزان خود را به ترک گفتگو با کار و عقب مانده وجود دارد. در نهایت در نظر گرفتن گروه سنی خود را. این مکالمات را نگاه متفاوت بسته به درجه شما یاد می دهد. در اینجا برخی از مشاوره به صورت ابتدایی و دبیرستان و معلمان است.

ابتدایی برای معلمان مدرسه

من می خواهم برای شروع با درخواست دانش آموزان من اگر آنها درک معنای کلمات مانند نژاد پرستی, عدالت, قدرتو اعتراض. اگر آنها نمی, آنها را آموزش دهد. در اینجا یک لیست از تصویر کتاب است که من استفاده از برای کمک به نشان دادن معانی این کلمات. اولین گام برای دانش آموزان ابتدایی است که ساختمان درک درستی از کلمات و عبارات استفاده می کنیم هنگامی که صحبت کردن در مورد مسابقه و ظلم و ستم.

آن را آهسته است. زمانی که من باید گفتگو در مورد مسابقه با دانش آموزان ما معمولا تمرکز بر روی یک موضوع در هر درس. برای مثال یک روز ما ممکن است یک درس در مورد هویت که در آن ما صحبت در مورد آنچه باعث می شود ما منحصر به فرد و مشابه است. روز بعد ما ممکن است بحث در مورد تقاطع و چگونه ما به عنوان مردم با بسیاری از صفات منحصر به فرد می تواند تغییر تجارب ما و نحوه نگاه ما به جهان است. پس ما ممکن است به نوبه خود به تبعیض بحث در مورد چگونه و چرا مردم یکی دیگر از درمان متفاوت بر اساس شکل ظاهری و یا آنچه آنها باور دارند. اصلا احساس نیاز به پوشش همه این موضوعات در یک نشسته است.

اتصال زمان حوادث به تاریخ است. آن را بسیار آسان تر برای توضیح زمان تظاهرات با مقایسه آنها به جنبش حقوق مدنی. دانش آموزان من شده اند قادر به ایجاد ارتباط بین پیاده روی در حال وقوع در اینجا در سیاتل چند هفته گذشته و راهپیمایی از سلما به مونتگمری و راهپیمایی در واشنگتن است.

تعامل پدر و مادر در این گفتگو. مهم نیست که چقدر ما صحبت در مورد این مسائل با دانش آموزان ما کار واقعی اتفاق می افتد در خانه. مطمئن شوید که شما در همان صفحه خود را با دانش آموزان خانواده ها قبل از غواصی به این گفتگو. اگر دانش آموز خود را گرفتن پیام های مختلف در خانه از در مدرسه می تواند بیشتر آنها اشتباه و تضعیف اعتماد خود را با شما و یا پدر و مادر خود را. یک تماس تلفنی ساده و یا سر تا به پدر و مادر را انجام خواهد داد. این نیز مهم است برای جلوگیری از اجازه دادن به خانواده “انتخاب کردن” اگر شما می توانید. دانش آموزان سیاه پوست نمی توانید انتخاب کردن از تجربیات; دیگران نباید مجاز به انتخاب کردن از درگیر شدن در گفتگو در مورد مسابقه.

برای معلمان مدرسه

وسط دانش آموزان می توانید یک کمی دقیقتر رویکرد به صحبت کردن در مورد مسابقه. آغاز شده توسط داشتن آنها را در تعامل با هويت خود را. یک راه عالی برای انجام این کار این است که با داشتن دانش کامل یک فرد یا کلاس هویت نقشه یک پروژه که در آن آنها نقشه از تمام جنبه های هویت خود را مانند نژاد و مذهب و جنسیتی (اگر آنها را انتخاب کنید برای عضویت در یکی). فعالیت هایی از این کمک به دانش آموزان درک بهتر خود را به عنوان به خوبی به عنوان همسالان خود.

سوال در مورد تجربه خود را. این مقاله نیویورک تایمز بزرگ تصویری منابع و هدایت سوالات است که شما می توانید استفاده کنید تا دانش آموزان خود صحبت کردن در مورد تجارب خود را با نژاد و نژاد پرستی.

کشف راه حل از طریق جمعی پاسخگویی. برای مثال هر سال دانش آموزان من و من ایجاد یک کلاس درس قرارداد است که همه ما ثبت نام. آن را متشکل از سه تا پنج اصول راهنما است که همه ما موافق بود و در حال احترام از یکدیگر و درمان دیگران به عنوان ما می خواهیم به درمان می شود. اگر یک دانش آموز معافیت های قرارداد ما دوباره آن و همه یادآوری تعهد ما به یک دیگر. تصور کنید اگر در هر کلاس درس یک ضد نژادپرستانه قرارداد که در آن دانش آموزان می تواند نگه دارید یکی دیگر پاسخگوی اقدامات خود را با هدف تشکیل یک پذیرش بیشتر درس جامعه است.

برای معلمان مقطع متوسطه

دانش آموزان دبیرستان باید بیشتر مجهز به گفتگو در مورد نژاد و نژادپرستی اما مربیان باید آماده به مجموعه ای از دستورالعمل های روشن برای اطمینان از این مکالمات را در فضای امن به ویژه برای دانش آموزان از رنگ. شروع با تنظیم گروه هنجارها برای این گفتگو. برخی از هنجارهای مشترک شامل فرض خوب قصد درگیر ماندن و انتظار را تجربه کرده است. تنظیم هنجارهای فراهم می کند guardrails و برطرف تنش مورد نیاز به طور بالقوه ناراحت کننده گفتگو در مورد این موضوع بسیار شخصی از نژاد پرستی.

چوب برای دانش آموزان خود را از رنگ. برخی از دانش آموزان سفید هرگز تحت فشار قرار دادند به در نظر گرفتن نژاد خود را در رابطه با دیگران و این اغلب می تواند منجر به مفروضات و آسیب در هزینه های سیاه و قهوه ای و دانش آموزان است. مراقب باشند در طول این مکالمات و آدرس میکرو و macroaggressions به عنوان آنها بوجود می آیند. من واقعا به این معنی است که: توقف کلاس و آدرس microaggression در آن لحظه. توضیح دهد که چرا آن را مضر و ارائه راههای جایگزین برای برقراری ارتباط است. با متوقف کردن این کلاس به شما نشان می دهد اهمیت و ضرورت پرداختن به نژادپرستی یا تبعیض به عنوان آن اتفاق می افتد. با استفاده از این لحظات برای آموزش دانش آموزان خود را چگونه به چوب برای کسی که دچار نژاد پرستی.

بود unapologetic در نقد خود را از سیستم. بسیاری از همکاران من که تدریس دبیرستان با احتیاط از قرار دادن اعتقادات شخصی خود را به آموزش. یکی از همکاران من رفت تا آنجا که داشتن یک بحث در مورد اینکه آیا آن را مناسب تر برای گفتن “Black Lives Matter” یا “تمام زندگی مهم است.” دادن لجام گسیخته به حریم هوایی این ایده ها می تواند مضر به سیاه و سفید و قهوه ای و دانش آموزان و استمرار نژادپرستی در محیط های یادگیری. اگر شما یک مربی که متعهد به مبارزه با نژاد پرستی شما باید روشن و مصمم در راه شما در حال حاضر این مسائل به دانش آموزان خود را.

چالش دانش آموزان خود را’ اعتقادات. اگر یک دانش آموز است دفاع پلیس اصلاحات و یا کاهش آنها بپرسید که چرا. آن را به اندازه کافی فقط به شما می گویند باور چیزی است که ما باید به آموزش دانش آموزان چگونه به بیان مواضع خود.

برای پدر و مادر

اگر مدرسه شما است غفلت به این مکالمات شما باید این موضوع را به هر کسی که گوش خواهد داد. بحث در مورد آن با شما مدیران و یا حتی خود انجمن اولیا و مربیان. و اگر شما شاهد نژادپرستی در کلاس درس و یا در میان دانش آموزان و گزارش آن را بلافاصله. اعمال نژاد پرستی در مدارس ابتدایی معمولا از دست رفته و یا نادیده گرفته شود. اگر ما می خواهیم برای ایجاد مدارس امن تر برای دانش آموزان از رنگ همه ما باید نقش بازی. درخواست خود را به مدیران در مورد مدرسه حقوق صاحبان سهام برنامه ریزی و رویکرد است. چگونه آنها به طور فعال تلاش برای نگه داشتن بچه ها از رنگ بی خطر است ؟ اگر آنها نمی, باید, پاسخ به ادامه سوال بپرسید و تقاضای آنها اقدام کنند.

اگر مدرسه خود را در جامعه باقی می ماند مقاوم در برابر بسیاری از توصیه های داده شده در بالا را می توان به اجرا در خانه و در برخی موارد حتی بیشتر موثر است. من می خواهم پیشنهاد خواندن از طریق کتاب ها و منابع به عنوان یک خانواده و ساخت شبیه قراردادها و تعهدات به عنوان توصیه می شود برای کلاس های درس. نکته مهم در اینجا این است که سعی کنید.

این که آیا شما با داشتن این گفتگو با kindergartner یا یک دبیرستان ارشد مهم است به یاد داشته باشید که این یک فرایند است و ما به عنوان مدرسه جوامع نیاز به تمرین این کار به طور منظم. شما نمی خواهد آن را انجام دهد ، شما اشتباه خواهد شد. همه ما در خود ما سفر از درک چگونه ما به جهان و تاثیر مسابقه ما در آن موقعیت است. به عنوان مربیان ما باید از این فرصت برای کمک به شکل دادن به جهان بینی از آینده رهبران این کشور است. اگر ما واقعا می خواهید برای زندگی در یک جهان که در آن سیاه و سفید زندگی می کند توجه ما همه باید شروع به صحبت کردن در مورد مسابقه.

—آقای Hersey (کلاس دوم معلم واشنگتن)

مشاوره بیش از تخته سنگ

من 5 سال است که یک ترور در مدرسه. نه خود را اجرا کنید-از آسیاب مخل معاند دانشجو اما تهاجمی و خشونت آمیز مبارز کمی ترور است که در حال حاضر در مورد شروع دوره سوم کلاس مهد کودک. باید چه کار کنم ؟

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

خرید کتاب زبان اصلی