“ورزشکار” است شدید کیفرخواست از ژیمناستیک فرهنگ فعال است که یک درنده

چگونه سابق ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک, دکتر لری Nassar دور با آن است ؟ چگونه یکی از این کشور بدترین جنسی معتادان عامل بیش از یک دوره پوشا حداقل دو دهه فرار از عدالت ، پاسخ به Netflix بکشد مستند “ورزشکار یک” hauntingly روشن است که ساده است. او کمک کند.

سوء چنین جداسازی تجربه برای قربانیان و سوء استفاده از پیشرفت در آن حس انزوا. “هیچ کس دیگری گفت: آنچه شما می گویید.” چیزی که یکی از Nassar را قربانیان شنیده ام هنگامی که او آمد به جلو به یک مربی. در آن زمان کل سیستم دقت گردد به لحاظ جسمی و روانی شکستن دختران جوان برای Nassar به رشد است. در آن زمان تعداد شگفت آور از افراد مایل به نادیده گرفتن شکایت خود را به چشم پوشی از درد و رنج خود را. و از آن زمان عظیم دیگری از مردم بی امان خبرنگاران تعیین وکلا و اعضای اجرای قانون و تغذیه اعضای خانواده و بازماندگان — در نهایت به دستیابی به برخی از vindication.

تبلیغات:

هولناک جزئیات Nassar داستان شده اند در حال حاضر شده است به کاوش در تعدادی از کتاب های اخیر. ابیگیل Pesta را 2019 “دختران: یک شهر آمریکایی یک درنده و داستان بی حد و حصر از ژیمناست آورده که او را” مورد استفاده دست اول حساب از زنان او مورد آزار قرار گرفته به وقایع Nassar را درنده تشدید. ESPN خبرنگاران دن مورفی و جان Barr “شروع با اعتقاد: لری Nassar را از جنایات این موسسات است که او را قادر و زنان شجاع که متوقف هیولا’ نشان داد که داستان را از زوایای متعدد از جمله Indianapolis Star پیشگامانه بررسی است. و ژیمناست سابق راشل Denhollander نوشت: در مورد تجربه خود را به عنوان Nassar عمومی متهم در خاطرات “آنچه که یک دختر ارزش است؟” آن را لذت بخش و سپس به ببینید که این دلخراش و بدتر روایت است یک بار دیگر در دست ماهر و حساس قصه گوهای.

Bonni کوهن و جان Shenk که شرکت به کارگردانی 2017 را “ناخوشایند عاقبت: حقیقت به قدرت” به وضوح می دانید راه خود را در اطراف مشکل مواد. لحظاتی وجود دارد در “یک ورزشکار” — دادگاه سند نام Nassar بازمانده مگی نیکولز — که شما را بریده بریده نفس کشیدن در بی پروایی نشان دادن خشونت Nassar دایر است. در عین حال آن را هرگز احساس prurient یا sensationalized. این است که به جای یک تیز ساخته شده داستان بقا و حمایت از یک است که نشان می دهد چه زمانی ممکن است که ما با پیوستن به نیروهای و حقیقت را بگویید.

این فیلم را عاقلانه صرف اکثریت از وقت خود را با بازماندگان و طرفداران حفظ تمرکز و توجه ما — مناسب که در آن باید. آن را به تصویر می کشد ورزشکاران خود را نه فقط به عنوان زنانی که تحمل کرده اید سوء استفاده, اما به عنوان هم تیمی توانمند و متحدان آن هستند. زمانی که “ورزشکار یک” به صرف زمان با Nassar — مهمترین طول یک سوال است که پوست شما را crawl — او به نظر می رسد دقیقا مانند قطعه از زباله های او است. این فیلم نیز همچنان فقط به اندازه کافی طولانی در سابق ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت استیو پنی شفاعت پنجم به آتش انزجار خود را بدون قریب به اتفاق کل تصویر. تصاویری از ژیمناست های خود را قدرتمند زنان مانند McKayla Maroney, علی Raisman Gabby Douglas و سیمون Biles ارائه تضاد.

تبلیغات:

با استفاده از نیکولز داستان به عنوان مرکزی آن روایت “ورزشکار یک” کنکاش به طور مستقیم به طوفان از شرایط اطراف Nassar دایر است. آن را به دقت توضیح می دهد که افراطی فرهنگ ژیمناستیک زنان ایجاد شده و تقریبا به تنهایی با بلا و مارتا Károlyi. رومانیایی متولد مربیان یک مدال طلا پس از 14 سال نادیا Comăneci در بازی های المپیک 1976 و سپس خود به ارمغان آورد Nicolae Ceaușescu تایید تکنیک به ما زمانی که آنها پناهنده چند سال پس از. قبل از اینکه طولانی, امریکا شد, استارت خود را عرضه خانوار نام و نام خانوادگی سوپراستار زن ژیمناست. به عنوان سابق ژیمناست جنیفر Sey توضیح می دهد که در این فیلم پس از نادیا “There was an زیبایی بود که بسیار بسیار جوان است. کودکانه. آن را ایجاد یک واقعا خطرناک محیط زیست [چون] مردم واقعا بر این باور بودند که برای سخت تر از مهارت های شما تا به حال به کوچک.” و او یادداشت “وجود دارد و همچنین بهره مندی از مربیان داشتن کنترل بیشتر زمانی که دختران جوان است.”

نسل جوان ژیمناستیک آموزش دیده اند با انتظار نه فقط سخت تلاش و منظم آسیب, اما آنچه Sey تماس “ظلم و ستم” یک ظلم و ستم ریشه دوانده در آنها را زمانی که آنها بیش از حد جوان به رسمیت شناختن آن به عنوان چنین. به عنوان یک ژیمناست به یاد می آورد, “هر بار که من می خواهم یک آسیب من اعتقاد داشت. در آن زمان من فکر می کنم از آن به عنوان سوء استفاده. من تقریبا هنوز هم احساس بد برای گفتن حقیقت است.” و به آن محیط که در آن دختران به طور معمول آموخته نه شکایت و نه حتی به این باور است که بدن آنها دچار آمد دکتر لری Nassar.

Nassar, افتراق خود را از سختی مربیان ارائه شده به عنوان “خوب بزرگسالان” در اتاق کسی را برای مراقبت از دختران آسیب ها و دزدکی حرکت کردن آنها شیرینی. او موفق به کسب اعتماد خود را نقض آنها را — گاهی اوقات در حالی که پدر و مادر خود را در همان اتاق — و آنها را سوال خود واقعیت است. این جای تعجب خود را از بازماندگان به خاطر احساس وجود چیزی اشتباه است با آنها و اینکه شرمنده برای حتی فکر کردن بود که اتفاق می افتد به آنها اتفاق می افتد. چند صحبت کردن و نادیده گرفته شد. بیشتر فقط در برابر سوء استفاده در سکوت.

تبلیغات:

شما تنها باید نگاهی به تعداد متناوب از کلیسای کاتولیک سوء استفاده جنسی تحقیقات یا جری سندوسکی داستان یا جفری اپستاین یک یا R. Kelly یکی برای دیدن روشن و dispiriting الگوهای. برای دیدن بچه ها مورد آزار قرار گرفته توسط افراد آنها اعتماد کرد و حتی بر این باور بودند که برای مراقبت از آنجا که معتادان خود و نهادهای آنها نشان داده شده در نظر گرفته شد بیش از حد با ارزش را از دست بدهد. معتادان محافظت شد سیستماتیک توسط بزرگسالان ذینفع از پول و قدرت کسانی که معتادان ارائه می تواند. دوباره و دوباره و دوباره.

لری Nassar است که در حال حاضر صرف بقیه روز خود را در زندان به اتهام آزار جنسی افراد زیر سن قانونی و در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان. متهم خود توانمندسازها هنوز برگزار شده است به طور مشابه پاسخگو باشد. “ورزشکار یک” باعث می شود کاملا روشن است که این داستان تمام نشده است. اما این فیلم باقی می ماند و در نهایت یک داستان از “حرکت توانمندسازی.” در طول Nassar را 2018 صدور سیل از بازماندگان و اعضای خانواده خود را به تاثیر اظهارات در دادگاه. که بی سابقه ای در لحظه از حساب فراهم می کند فیلم اوجی لحظه یک مسهل نمایش قدرت و وحدت است. عدالت یک فرایند مداوم است. شفا نیست همیشه مهربان; اغلب خشمگین و مداوم است. و توانمندسازی همیشه تقاضای ما پایدار حرکت است.

تبلیغات:

“ورزشکار” است در حال حاضر در جریان Netflix بکشد.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>