ممنوعیت شرکت های هواپیمایی از رزرو وسط صندلی


A row of seats on an airplane with the middle seat crossed out. Don't book passengers there!
تصویر عکس با تخته سنگ. عکس daboost/iStock/گتی ایماژ به علاوه.

همانطور که بیشتر آمریکایی ها بازگشته اند به هوا در هفته های اخیر بسیاری مواجه اخلال واقعیت: تقریبا کامل هواپیما با مسافران نشسته شانه به شانه. یک بار فقط یک ناخواسته و مزاحم این دیرینه از ویژگی های هواپیمایی سفر خطر ناک است و به طور بالقوه کشنده در عصر COVID-19.

در حالی که کارشناسان توصیه می کنند در فاصله هواپیما تا آنجا که ممکن است—خواسته در معرض خطر افراد به خصوص محتاط—بسیاری از شرکت های هواپیمایی باید با اینحال اجتناب اساسی اقدامات برای اطمینان اجتماعی فاصله و حق دریافت گسترده محکومیت. سناتور. Jeff Merkley اورگان در مورد هواپیمایی که کتاب پرواز به ظرفیت کامل و اعلام کرد که قانون به طور موقت ممنوعیت رزرو وسط صندلی. بالا مقامات بهداشتی مانند دکتر Anthony Fauci و دکتر رابرت Redfield ابراز ترس و خواست مصرف کنندگان به دقت و توجه. و چندین شرکت های هواپیمایی به طور داوطلبانه محدود کردن رزرو به احتمال زیاد به امید کنجکاو ترس مشتریان از رقبا.

اما نبرد-آزمایش مکانیزم برای محافظت از ایمنی برای مسافران خطوط هوایی در حال حاضر وجود دارد و می تواند بلافاصله به کاهش ظرفیت مسافر—اگر تنها برگ برنده دولت مایل به انجام آن است.

اداره هوانوردی فدرال متهم شده است با ترویج ایمنی در صنعت هواپیمایی و برای بیش از شش دهه از آن استفاده کرده است که قدرت با صدور الزام آور قوانین و مقررات برای حفاظت از مسافران—ارائه یک حاشیه ایمنی است که صنعت هواپیمایی را فراهم نیست اگر از چپ به دستگاه های خود را. به دلیل FAA هواپیما به درستی تولید و نگهداری خلبانان به اندازه کافی آموزش دیده و استراحت و هواپیما نگردند لازم زندگی صرفه جویی در تجهیزات در موارد اضطراری.

در نظر گرفتن یک صفحه از این راهکار های FAA می تواند و باید بلافاصله حرکت به حد ظرفیت مسافر به بهتر اطمینان از ایمنی در این بیماری همه گیر. هر چند به سختی یک نوش دارو برای یک ویروس مسری اقدامات از جمله ممنوعیت فروش است که باعث مسافران به نشستن بلافاصله مجاور به یکی دیگر بروید یک راه طولانی به سوی حفاظت از مردم است. این شامل ممنوعیت وسط صندلی یا سایر کرسی ها بر اساس پیکربندی هواپیما مانند هر صندلی در هواپیما با دو به دو ترتیبات صندلی. (استثنا می تواند اجازه برای خانواده هایی که کتاب را با هم.) اضافی اجباری مانند تمیز کردن و onboarding روش نیز ممکن است مفید باشد.

چرا FAA در حال حاضر گرفته شده از این عرف عام است ، پس از همه, آژانس اذعان کرده است که COVID-19 گسترش می تواند هنگامی که مسافران و خدمه را حفظ فاصله مناسب در هیئت مدیره هواپیما—انعکاس مشابه ارشاد از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. و FAA گرفته است دیگر اقدام فوری در پاسخ به همه گیر مانند تعلیق آموزش و مدرک تحصیلی مورد نیاز است که می تواند نمی شود ملاقات کرد و به طور آهسته از میلیاردها دلار از امداد رسانی به آسیب دیده شرکت.

پاسخ تا حد زیادی نهفته است در این واقعیت است که FAA یک سازمان اجرایی است که مدیر منصوب شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و تایید در خط یک حزب رای گیری مجلس سنا. یک بازوی وزارت حمل و نقل طول می کشد که نشانه های از کاخ سفید و در سطح بالا مجریه مقامات FAA است جای تعجب نیست خود را نشان داده بود و مشتاق برای کمک به صنعت هواپیمایی, فقط به عنوان آن شده است و تمایلی برای محافظت از مسافران و خدمه. پس از همه این کج نظارتی رویکرد همتراز برای دوره در این دولت.

در حالی که بسیاری از شرکت ها در مواجهه با مشکلات اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر سازمان های فدرال باید در پاسخ تعلیق اجرای کلید ایمنی و مقررات زیست محیطی که متکی بر برای سلامت طولانی مدت و ایمنی. هنوز دولت به طور کلی است دست آید به حفاظت از مردم از این وخیم بهداشت و درمان اضطراری. سازمان های متعددی منتشر کرده اند راهنمایی با پیشنهادات خود را برای حمایت از مصرف کنندگان و کارکنان اما به طور کلی کاهش یافته است به موضوع اجرا یا قوانین الزام آور برای این اثر است.

در حالی که برگ برنده دولت ضد نظارتی در دستور کار است مرگبار در زمان عادی که عواقب وخیمی در حال حاضر تمام تر تلفظ می شود.

این رویکرد متناسب در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را گسترده تر راهکار. با شروع در روز 1 دولت برچیده مقررات که در محل قرار داده برای اطمینان از سلامت عمومی و رفاه است. این است صدمه دیده عموم مراتب بیشتر از آن سود صنعت گاهی اوقات باعث هزاران پیشگیری طولانی مدت مرگ و میر تنها با یک قلم سکته مغزی. در حالی که دولت ضد نظارتی در دستور کار است مرگبار در زمان عادی که عواقب وخیمی در حال حاضر همه برجسته تر است.

وجود دارد برخی از جنبه های منفی بالقوه به FAA وادار کردن شرکت های هواپیمایی به کتاب کمتر مسافران هر چند هیچ یک باید متوقف آژانس از اقدام بلافاصله. برای یکی از محدود کردن ظرفیت می تواند در تشدید مشکلات اقتصادی مواجه صنعت هواپیمایی—هر چند همانطور که در بالا اشاره شد برخی از شرکت های هواپیمایی در حال حاضر به طور داوطلبانه انجام محدودیت و در نتیجه ظاهرا مصمم است که هیچ آمار قابل کنترل است برای آنها. FAA می توانید به طور مستمر ارزیابی اثرات هر گونه مقررات و تغییر آن را به عنوان اطلاعات بیشتر به نور می آید. به خصوص پس از مالیات دهندگان ارائه شده اند صنعت هواپیمایی با کمک فوق العاده ای در ماه های اخیر (با به طور بالقوه بیشتر به آمده است) معقول کنترل در صنعت برای محافظت از مسافران به سختی غیر منطقی.

یکی دیگر از نگرانی واقعی است که محدود کردن ظرفیت مسافر می تواند به معنای بیشتر به پرواز در هوا افزایش سیاره-گرم شدن گازهای گلخانه ای که این صنعت در حال حاضر ساطع می کند در نرخ هشدار دهنده. اما بیایید صادق باشیم: این دولت نشان داده است خطرناک نفرت و بیزاری نسبت به کنترل انتشار گازهای گلخانه ای تا این نگرانی مشروع نیست چه انگیزه FAA انفعال در اینجا. یک بار دیگر FAA باید مطالعه اثرات ظرفیت قانون—وزن عمومی-فواید در برابر آسیب های اضافی از تولید گازهای گلخانه ای و تغییر آن در صورت لزوم. وجود این تجارت نیز تأکید ضرورت برای دولت نیاز به کاهش چشمگیر در هواپیمایی آلودگی از طریق تکنولوژی-وادار کردن قوانین و مقررات.

در نهایت FAA نیاز به دور زدن عادی مقررات نظارتی و به صورت یک قانون را به اثر فوری است که انسان تنها در شرایط باریک مانند بهداشت یا ایمنی اضطراری است. یک بار در یک قرن همه گیر مطمئنا واجد شرایط. جالب اینجاست که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قبلا به دنبال دور زدن این روش به سادگی برای جلوگیری از رفاه-افزایش مقررات است که آن را نمی خواهید برای اجرای یک تاکتیک دادگاه به طور گسترده ای سرزنش.

در حالی که ملت قرقره از COVID-19 گیر سازمان های فدرال به نظر می رسد به مراتب بیشتر علاقه مند در افزایش تاثیر صنعت نسبت به حفاظت از مردم است. این گزینه متقابلا منحصر به فرد نیست. در حالی که دولت با گام های فوق العاده ای برای کمک به صنعت هواپیمایی FAA باید محافظت از مسافران و crewmembers توسط بلافاصله محدود در پرواز ظرفیت.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>