چهار ماه پس از برای همیشه لطفا برای 21 برای ورشکستگی زمینه در ماه سپتامبر این شرکت به احتمال زیاد خواهد شد به فروش می رسد برای $81 میلیون برای صدور مجوز شرکت معتبر مارک های گروهی و خرده فروشی اموال صاحبخانه سیمون و بروکفیلد با توجه به دادگاه ورشکستگی پر کردن.

برای همیشه لطفا برای 21 درخواست تصویب دادگاه به نام سه شرکت به عنوان رهبری “وسیله اسب” مناقصه دادگاه نظارت ورشکستگی حراج. این به این معنی معتبر مارک سیمون و بروکفیلد تعیین کرده اند بالاترین پیشنهاد اولیه — $81 میلیون — در خرده فروش اگر چه رقیب مناقصه می توانید بالاتر counteroffer برای برای همیشه لطفا برای 21 دارایی.

سریع-مد — خرده فروش که در عمل حدود 800 فروشگاه در سراسر جهان با بیش از 3 میلیارد دلار برآورد فروش سالانه — تا به حال با آن مواجه ماهها حدس و گمان درباره طرح خود به دنبال یک فصل 11 پرونده در ماه سپتامبر. این شرکت بنا به گزارش ها در مذاکرات با مشاوران و وام دهندگان به بازسازی بدهی های خود را در ماه ژوئن تا به حال شده است در گفتگو با سیمون و بروکفیلد بیش از پیش ورشکستگی معامله اما قصد دارد از طریق کاهش مدت کوتاهی قبل از فصل 11 پرونده. آن را گزارش نزدیک به 178 فروشگاه ها در ایالات متحده و تا 350 به طور کلی با توجه به نیویورک تایمز و بس عملیات در 40 کشور جهان است.

سیمون ملک که حدود 100 برای همیشه لطفا برای 21 فروشگاه قبلا اشاره در دستیابی و یا سرمایه گذاری در آن و مستاجران با توجه به CNBC. مدیر عامل دیوید سیمون گفت: در ماه جولای است که او “نمی خواهد حکومت [سرمایه گذاری] است.” مارک های معتبر گروه مستقر در نیویورک صدور مجوز شرکت همچنین به تازگی به دست آورد دارایی در فروش Barneys این مبارزه لوکس خرده فروش.

در ماه سپتامبر برای همیشه لطفا برای 21 گفت: این برنامه ریزی جهانی بازسازی استراتژی و اتحاد به دست آمده از 350 میلیون دلار در تامین مالی است. “این مهم بود و گام های لازم برای تضمین آینده شرکت ما که ما را قادر به سازماندهی مجدد کسب و کار ما و انباشتگی برای همیشه لطفا برای 21” گفت: لیندا چانگ شرکت معاون اجرایی رئیس جمهور در آزادی مطبوعات.

روز از برای همیشه لطفا برای 21 با آن قوی آجر و ملات حضور داشته اند شماره به لطف “خرده فروشی آخرالزمان” یک تهدید اصطلاح مورد استفاده برای توصیف چگونه اینترنت را تغییر مصرف کنندگان عادات خرید به خصوص موثر در فروشگاه های زنجیره ای.

پس از 2017, قدیمی دهه شرکت های آمریکایی مانند سیرز, Toys R Us, تشک شرکت Payless را برای ورشکستگی زمینه یک سیگنال چقدر این بار موفق برندها در حال تلاش برای نگه دارید تا با خریداران. بسیاری از این خرده فروشان نیز متعلق به شرکت های سهامی خصوصی است که به عنوان فوربس گزارش با استفاده از اهرمی buyouts به خرید شرکت. این buyouts بار فروشان با بدهی بالا و علاقه است که آنها بعد از آن مجبور به پرداخت هزینه ساخت آنها کمتر سودآور است.

آن را متوقف نمی وجود دارد: ارزان مد به جلو فروشگاه است که پس از جذب به مانند کلر را, Charlotte Russe و PacSun — را در بر داشت خود را در دادگاه ورشکستگی. اگر چه سریع صنعت مد نشان داده کمی نشانه ای از کاهش, Forever 21, پس از رفتن به قسمت خرید برای ارزان داغ-دختر به نظر می رسد در حال حاضر در آن لیست در حال رشد.

هنوز یک فصل 11 پرونده لزوما منجر به مرگ برای همیشه لطفا برای 21 حداقل هنوز رتبهدهی نشده است. به عنوان الیزا بروک نوشته شده برای Vox ورشکستگی ارائه می دهد یک فرصت برای یک شرکت به بازسازی در حالی که همچنان به کار تعلیق و یا پیکربندی مجدد بدهی پرداخت. فکر می کنم از آن به عنوان یک شرکت تنظیم مجدد دکمه قدمت آن به قرن 19. شرکت ها متوجه شدم که این حس به نگه داشتن در حال مرگ کسب و کار در حال اجرا به هنوز پول را به جای به طور کامل خاموش آنها را به پایین و از بین بردن آنها اقتصادی, ارزش, Fordham University قانون پروفسور ریچارد همراهی قبلا گفته Vox.

برای همه ما می دانیم برای همیشه لطفا برای 21 می تواند به دنبال اسباب بازی R با ما را قدم به قدم و پس از آن تا سال 2017 ورشکستگی. اسباب بازی خرده فروش پس از آن شناخته شده فراوان قفسه از بازی ها و اسباب بازی های پدید آمده از خاکستر: این تغییر علامت تجاری فروشگاه های جدید را به عنوان “بسیار تعاملی” بازی محیط و آماده سازی برای باز کردن در تگزاس و نیوجرسی در ماه نوامبر.

برای همیشه لطفا برای 21 را روشن و چند داستان مغازه — یک راه برای درخواست تجدید نظر به خریداران در مراکز بسته بندی شده — می تواند به تشدید مشکلات خود را با کاهش ترافیک پا یک خرده فروشی “می گوید:” لس آنجلس تایمز. خرده فروش شناخته شده است برای بیش از حد آن در هر لباس و فضا عامل عظیم هزار فوت مربع فروشگاه ها در مراکز مانند میدان تایمز و لاس وگاس.

به عنوان برای همیشه لطفا برای 21 آماده برای بستن آن کوچکتر و کمتر موفق فروشگاه در طول بازسازی صاحبخانه را یکی دیگر از مشکل: پیدا کردن یک راه برای پر کردن این نقاط به عنوان بازار نرخ خالی در حال افزایش است.

اما هنوز هم وجود دارد یک بارقه امید برای مارک های بازار, با توجه به مطالعه انجام شده توسط شورای بین المللی مراکز خرید: حدود 75 درصد از نسل Z مصرف کنندگان فکر می کنم خرید در فروشگاه های فیزیکی ارائه می دهد یک تجربه بهتر از آنلاین و بیش از نیمی فکر می کنم این مهم است که یک خرده فروش در یک فروشگاه فیزیکی در این نزدیکی هست.

در پیچ تعجب آور Gen Z ممکن است مراکز’ منجی اما “سنتی خرده فروشان واقعا فکر [آنها را] به عنوان یک هدف جذاب” یک خرده فروشی تحلیلگر بلومبرگ گفت. برای همیشه لطفا برای 21 بود و پس از ستایش برای برنده شدن بیش از جوان هزاره جمعیت با آن استراتژی رسانه های اجتماعی; اما Gen Z خریداران ممکن است بیشتر تحت تأثیر محصولات آنها را در یوتیوب و Instagram طریق محتوا گذار.

برای همیشه لطفا برای 21 بیش از 16 میلیون Instagram followers اما نمی به شدت با تکیه بر تاثیر گذار در بازاریابی به مخاطبان هدف. و در سال های اخیر یک محصول سریع, مد, e-commerce, هاب, مانند, مد, Nova, ASOS و Missguided, در حال رقابت بود “جدید برای همیشه لطفا برای 21,” مباهات ارزان قیمت, مرسوم, مد روز سبک و تهاجمی کمپین های رسانه های اجتماعی.

زنجیره فقدان آشکار مد هویت قبلا کمک آن اقامت جلوتر از سازندگان: رقبا در سال 2015 متصلب گزارش شده است. آن بخشنده انتخاب کمک آن درخواست تجدید نظر به طیف وسیعی از مشتریان: “آنها نمی برند خود را با هر نوع خاص از سبک و گفت: این مرزی و یا preppy,” new media مشاور راشل کین گفت متصلب. این خرده فروش را هدف و در نهایت نام تجاری آن — ماندن برای همیشه مربوطه را در جهان از مد روز 20 ساله. از تشکیل پرونده ورشکستگی و در نتیجه فروش به نظر نمی رسد برای همیشه لطفا برای 21 پایان; این می تواند به معنای زمان بیشتری برای برنامه ریزی برای یک شانس دوم در برای همیشه لطفا برای.

ثبت نام برای کالا’ عضویت در خبرنامه. در هفته دو بار ما برای شما ارسال محصولات بهترین داستان های کاوش در آنچه ما خرید چرا ما آن را خرید و به همین دلیل آن مهم است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

خرید کتاب زبان اصلی