برادر بزرگ در حال بارگذاری است کنترل هنگامی که و که در آن برزیل مجاز به سفر

تصور کنید که آن را 2100 و ماشین خود را sputters در وسط Henry Hudson bridge. شما به این مرز نامرئی که جدا منهتن از برانکس —یک خط که اجرا شده است نه با دیوار و یا نگهبانان مسلح اما منظور از غیب دیجیتال استبدادی. این تکنو-dystopian سناریو است که دقیقا آنچه زندگی است مانند بسیاری از برزیلی ها برای آنها برادر بزرگ در حال بارگذاری است انکار سفر به انواع مکان های که در آن مقرر کرده است هیچ خوب است. این دیجیتال تبعیض معادل redlining تنها تقویت بسیار نابرابر شکاف در جامعه برزیل, نگه داشتن فقیر فقیر و غنی غنی است.

این rideshare megalith ساخته شده است که اخبار در گذشته برای آن فرهنگ پدرسالاری و عدم تنوع در محل کار; سوزان فاولر تکان دهنده حساب از آزار و اذیت و misogynistic رفتار منجر به 2017 فردی گری از موسس و مدیر عامل شرکت تراویس Kalanick. در حالی که رهبران جدید باید اقدامات برای بهبود بارگذاری فرهنگ و شهرت خود را در این شرکت به اصطلاح “ایمنی” سیاست در برزیل نشان می دهد که همگن از “سمی bro-فرهنگ” است عواقب خطرناک است که گسترش فراتر از دره سیلیکون.

تبلیغات:

در حال حاضر بارگذاری شده است انکار کم درآمد برزیلی rideshare خدمات طبقه بندی های فقیر نشین و دیگر مناطق محیطی در شهرستانها برزیل به عنوان “مناطق خطر است.” این مناطق به معنای محافظت از سواران و رانندگان از جرم و جنایت خشونت آمیز پس از حوادث که در آن رانندگان ضرب گلوله کشته شده است در و یا حتی کشته شده اند در حالی که در وظیفه. این مشکل ؟ بارگذاری این مناطق از خطر تعریف شده توسط مات الگوریتم اختصاصی است که گاهی اوقات سیاه و سفید کردن محله های فقیر برای سال ها در پایان, کاهش تحرک برای جمعیت که در حال حاضر دسترسی محدود به حمل و نقل و تقویت شکاف بین فقیر و غنی محله. به عبارت دیگر بارگذاری الگوریتمی تعصبات در حال رانندگی نابرابری و classism در حال حاضر عمیقا نابرابر کشور است.

در واقع بارگذاری اقدامات به نظر می رسد به افترا ماموریت خود را به حمل و نقل—برای همه در همه جا.” در عین حال مانند بسیاری از نمونه هایی از آنچه است که گاهی اوقات به نام الگوریتمی تعصبممکن است بارگذاری را برنامه نویسان حتی آگاه نیست وسیع اجتماعی پیامدهای نرم افزار خود را. قدرت کنترل که در آن و چگونه مردم به سفر و جایی که آنها را مجاز به سفر به بارگذاری گسترده نفوذ شهر چگونه سازماندهی شده است و می اندازد بارگذاری مدیران به موقعیت های ad hoc امنیت عمومی مسئولان و برنامه ریزان شهری. متنوع مناظر خطر و نابرابری در شهرستانها برزیل تاکید پیچیدگی این نقش و لکه دار کردن این مفهوم است که الگوریتم های راه حل ایده آل برای خار مسائل اجتماعی.

در برزیل, بسیاری از شهرستانها در حال به چند فقیر نشین تعریف شده توسط دولت برزیل به عنوان “غیر طبیعی متراکم” یک اصطلاح در ارتباط با کم استانداردهای زندگی و عدم دسترسی به خدمات از جمله آب و جاده های اسفالت. در واقع هیچ دو فقیر نشین هستند: شرایط زندگی متفاوت است تا حد زیادی در درون و بین فقیر نشین. برخی از جوامع مانند ریو دو ژانیرو رکینها وجود داشته برای بیش از 100 سال و به طور رسمی به رسمیت شناخته شده به عنوان محله توسط شهرداری دولت در حالی که دیگران بیشتر به تازگی تاسیس شده و عدم وجود زیرساخت های اساسی.

تبلیغات:

صرف نظر از آنچه زندگی است مانند در زمین های فقیر نشین تقریبا جهانی مشخص با فقر و خشونت در میان طبقه فوقانی برزیل, با توجه به رسمی تاریخچه و ارتباط با شبه نظامیان و قاچاق مواد مخدر است. برخی از محققان استدلال می کنند که favela مناطق ایالات فرهنگی ننگ به جای اندازه گیری, اجتماعی, اقتصادی و زیربنایی ویژگی های بسیار در راه همان است که برخی از آمریکایی محله در حال تمسخر عنوان “گتوها” حتی زمانی که آنها ممکن است باید مشخص و قابل اندازه گیری صفات است که تصدیق آنها را به عنوان چنین است.

Favelas در حال حاضر مشکلات rideshare شرکت ها از آنجا که آنها می تواند وجود داشته باشد در نسبتا نقاط مرکزی —رکینها برای مثال دو جدا از ریو دو ژانیرو از ثروتمندترین محله. به این دلیل rideshare شرکت نمی تواند ادعا می کنند که آنها به سادگی از طیف وسیعی از خدمات خود را در منطقه. Favelas نیز خانه را به میلیون ها نفر از شهروندان برزیلی — تا 24 درصد از جمعیت در برخی شهرها از جمله کسانی است که زنده دورتر از حمل و نقل عمومی.

در ضمن rideshare شرکت ها استدلال می کنند که favelas نیز نباید به عنوان “عادی” بخش هایی از این شهرستان پس از چندین حوادث خشونت آمیز مربوط به رانندگان رخ داده است در این جوامع — از جمله در خصوص حادثه وحشتناک که در آن ادعا شده عضو باند شکنجه و کشته شدن چهار rideshare رانندگان پس از بارگذاری لغو در خود بیمار مادر در شمال شرقی ایالت باهیا. Rideshare رانندگان نیز باید با ادعا محدودیت های تعیین شده توسط گروههای مسلح و یا قاچاقچیان که کنترل برخی از محله ها.

تبلیغات:

اخیر گزارش Nexo Jornal نشان می دهد که Uber را به زانو حرکت تند و سریع واکنش به وحشتناک حوادث مانند این بود که برای از بین بردن “منطقه خطر” خود را از مسیرهای درون شهری با استفاده از نامعلومی ماشین آلات فرایند یادگیری است که طول می کشد را به حساب فردی سوار خصوصیات و اطلاعات از نهادهای امنیتی. سائو پائولو را دو تا از بزرگترین favelas محروم بودند خدمات به طور کامل تا سال گذشتهو شرکت جیبش بسیاری از ریو favelas در سال 2014. بسته به روز ساکنان که از تلاش برداشت می شود گفت که بارگذاری در دسترس نیست در مناطق خود را در حالی که کسانی که درخواست می شود کاهش یافته است در خانه هستند به جای کاهش یافته است مایل دور در الگوریتم مرز “امن” شهرستان است. خدمات دیگر مانند Waze و نقشه های گوگل گرفته اند اقدامات مشابه است.

در حالی که این سیاست باعث می شود حس از دیدگاه مدیران و سهامداران و کسانی که می خواهند برای به حداقل رساندن مسئولیت آن را نیز enacts یک فرم دیجیتال redlining که دارای کل جمعیت مسئول جدا جنایات. این تصادفی نیست که از مطالعه خارج شدند جمعیت شامل کاهش درآمد عمدتا سیاه و قهوه ای برزیلی.

تبلیغات:

محقق دانشگاه هاروارد شیلا Jasanoff گفته است که تمام پیشرفت های فن آوری جدید ایجاد خطرات اما پیامدهای منفی از جمله خطرات توزیع نابرابر اغلب تقویت کننده موجود نابرابری و عدم تعادل قدرت. او استدلال می کند که ارزیابی ریسک و پاسخ نیست هدف مهم است اما نه ذهنی قضاوت ساخته شده با توجه به ارزش های خاص از گروه ها یا موسسات که اجرای آنها.

اجتماعی فاصله به عنوان یک پاسخ به کروناویروس یک سازنده به عنوان مثال چگونه غالب ارزش های اجتماعی شکل پاسخ به خطر است. این اندازه گیری گرفته شده است تا یکهو با وجود این واقعیت است که اکثریت قریب به اتفاق تلفات محدود به یک اقلیت کوچک از مردم است. این واقعیت است که رهبران جهان باید تایید شده این پاسخ با وجود منفی آن پيامدهای اقتصادی و اجتماعی نشان می دهد که آنها ارزش زندگی همه شهروندان از جمله افراد مسن تر بیش از کوتاه مدت دستاوردهای اقتصادی.

در مقابل بارگذاری تصمیم خود را برای حل ایمنی معمای استثنای کل swathes از این شهر نشان می دهد که چشم انداز خود را برای “جوامع امن تر” لزوما شامل جمعیت به حاشیه رانده شده. همچنین تاکید دره سیلیکون پایدار تمایل به ایجاد “جهانی” راه حل های تکنولوژیکی که در واقع رمز سیستم های ارزش از کسانی که آنها را ایجاد یک گروه که اکثریت متشکل از ثروتمند مردان سفید. زنان را تشکیل می دهند فقط 12 درصد از پیشرو یادگیری ماشین محققان در سراسر جهان و اطلاعات کمی وجود دارد نژادی و اقلیت های قومی در این زمینه است. این “تنوع بحران” در AI منجر به چند بدنام شکست چنین آمازون به طور سیستماتیک جنسیتی استخدام سیستم گوگل مشکل ساز نتایج جستجو برای ضوابط مربوط به سیاه و لاتین, زنانو اخباری پلیس الگوریتم است که به طور مداوم توصیه overincarceration از اقلیت به سر می برند.

تبلیغات:

بارگذاری پایین بودن سطح تنوع به ویژه در میان مهندسین و نشان می دهد از این بحران است. این شرکت آمار اشتغال نشان می دهد که سیاه پوست و لاتین/آمریکای لاتین کارگران ترکیب را تشکیل می دهند کمتر از 10 درصد از فناوری خود را با تیم. از این رو مهندسین که کنترل چگونه فضا تعریف شده است و حکومت در داخل نرم افزار به اشتراک گذاری نسبتا خاص اوست.

این عدم تنوع در بالا مهم است. خودکار تصمیم گیری در مورد حمل و نقل در ابتدا برای تبدیل شدن به با نفوذ به عنوان حمل و نقل هوشمند می شود در همه جا حاضر و شروع به تحت تاثیر طراحی شهری است. اهمیت حمل و نقل در اوایل گیری آشکار هنگامی که به دنبال در تاریخ حمل و نقل در ایالات متحده است. اوایل تصمیم گیری در مورد طراحی بزرگراه در ایالات متحده تا به حال اثرات ماندگار در توسعه شهری با اقلیت و کم درآمد جمعیت و تحمل بار از عواقب منفی. تصمیم گیری در مورد rideshare مسیرهای کمتر مادی دائمی اما حتی پیچیده تر چرا که آنها ساخته شده توسط شرکت های خصوصی که انگیزه کمی برای به حداکثر رساندن برابری بیش از سود است.

Uber برزیلی رقیب 99 نشان داده است که چگونه متنی دانش و انسان نظارت می تواند با ارائه یک راه حل بهتر به rideshare شرکت ایمنی معمای. 99 نیز تعریف شده “منطقه خطر” برای رانندگان خود ridehailing برنامه با یکی از مهم dinstinction. این شرکت تعریف این مناطق از طریق دستی مشاوره توسط متخصصان امنیتی در علاوه بر این به آمار. آنها همچنین اجازه می دهد تا رانندگان به انتخاب به کار در مناطق در معرض خطر به عنوان مخالف به مسیریابی آنها را در اطراف این مناطق — شناخت که رانندگان خود ممکن است در زندگی فقیر نشین و یا مناطق محیطی. علاوه بر این, آنها را با قیمت های تخفیف تا 30 درصد در مناطق کم درآمد. قطعا 99 رویکرد به ایمنی را حذف نمی کند stigmatizing بالقوه از برچسب زدن; اما آن چه اهمیت دانش محلی و متنی قضاوت در تصمیم گیری در مورد خطر — بینش است که نادیده گرفته شده به نفع دور تخصص فنی در حال بارگذاری است.

تبلیغات:

این مراحل کمک به نگه داشتن انسان “در حلقه” از الگوریتمی تصمیم گیری به جای ایجاد یک سیستم است که با زور و اجبار reshapes شهرستان در تصویر, شرکت, ارزیابی ریسک. نوازنده و کامپیوتر دانشمند Ge وانگ معتقد است که این رویکرد به اتوماسیون ایجاد “یک فرایند است که مهار کارایی هوشمند و اتوماسیون در حالی که باقی مانده متمایل به انسان پیشنهادات و انتقادات همه در حالی که حفظ یک حس بیشتری از معنی است.”

اما انسان تنها می تواند در حلقه اگر شرکت هایی مانند Uber مایل به ایجاد الگوریتم های خود را شفاف تر یک حرکت است که همچنین اجازه می دهد تا برای بیشتر متنوع ورودی و بیشتر اجتماعی نظارت. اگر درست انجام شود این اقدامات ارائه شرکت با این فرصت را به درک و مبارزه با حاشیه نشینی بیشتر به طور موثر ساخت این امکان را برای ردیابی دقیق الگوهای خروج بدون بی پروا تداوم آنها. اما این نیاز به شرکت های فن آوری به اجازه رفتن از این توهم که آنها می توانند ایجاد تکنولوژی است که بی طرف جهانی و دانا از در محدوده دره سیلیکون. برزیل rideshare ایمنی معضل را نشان می دهد که جهان در آن شرکت های فن آوری در عمل بسیار پیچیده تر از بسیاری از مدیران می خواهم به این باور است که گاهی اوقات پاسخ به تکنولوژی ساخت کار است که آن را انسانی تر است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>