باب دیلن آلبوم جدید خود را بهترین در سال ها و شاید دهه


Bob Dylan holds a guitar and stands in front of a collage of Jimmie Rodgers, Odetta, Carl Wilson of the Beach Boys, John F. Kennedy, Billy “the Kid” Emerson, a young Bob Dylan, Walt Whitman, Elvis Presley, Calliope, Martin Luther King Jr., Bill and Charlie Monroe, Anne Frank, an Indiana Jones poster, the Rolling Stones, and Wolfman Jack.

تصویر عکس با تخته سنگ. عکس های ویکیپدیا Jac. د Nijs/ Anefo/ویکی Rlj62173/ویکی Lioneldecoster/ویکیپدیا رولند Scherman/ویکیپدیا, George C. کاکس و آدم Cuerden/ویکیپدیا, Metro-Goldwyn-Mayer, Inc./ویکیپدیا, Samuel H. Kress مجموعه/گالری ملی هنر, بنیاد نوبل/ویکی Norran Lamberson/ویکی Collectie Anne Frank Stichting آمستردام/ویکی IMP Awards/ویکی جیم Pietryga/ویکی پدیا و اورنج کانتی Archives/ویکی پدیا.

اینکه نویسنده در مورد موسیقی که اتفاق می افتد به به اشتراک گذاری یک نام با یکی از پسران ساحل به ارمغان می آورد بسیاری از ناراحتی های جزئی عمدتا در googleability. اما عجیـب نتیجه آمد و در 27 مارس سال جاری که ناگهان در اوایل هفته قرنطینه من شنیده باب دیلن بخوان به نام من. آن روز او او منتشر شد طولانی ترین آهنگ همیشه (در یک حرفه ای است که تا به حال دیده می شود او را پایمال نرده پاپ اختصار به عنوان دور برگشت به عنوان 1965 11 دقیقه “ویرانی ردیف”), “بیشترین قتل ناپاک” اولین آهنگ از قرار معلوم از این هفته قابل توجه آلبوم جدید خشن و داد و بیداد کن روش. این یک نزدیک به 17 دقیقه تفسیر در JFK assassination و از آنجا به ظاهر بی نهایت آبشار آمریکایی مراجع فرهنگی مانند یک جواب آهنگ بیلی جوئل “ما شروع به آتش” که snorts “چی ؟ البته ما بود.”

این اتفاق می افتد در 11 دقیقه و 45 ثانیه که در آن دیلن creaks “بازی آن را برای کارل ویلسون بیش از حد/ به دنبال دور کردن Gower خیابان.” من به سرعت متوجه شدم این بود که اشاره ای به ساحل پسر به عنوان یک هماهنگی خواننده در یکی از دیلن را به آهنگ های مورد علاقه 1976 را “Desperados زیر پیش امدگی لبه بام” توسط وارن Zevon که ارگاسم در همان خط مورد Gower خیابان. هنوز هم آن را جابجا یک لحظه حتی عجیب و غریبتر از زمانی که من به عنوان خوانده شده بود در فوریه سال 1998 تمام عناوین روزنامه خواندن “کارل Wilson مرده است.”

بیشتر غیر طبیعی بود که آن را به نظر نمی رسد همه که عجیب و غریب است. اگر هر موسیقی افسانه شد رفتن به آواز خواندن نام خود را در خارج از هیچ جا او را در آستانه 80 و شما احتمالا شنیده ام او را قبل از اینکه شما حتی به دنیا آمد, آن خواهد بود باب دیلن. چون دیلن آهنگ می توانید هر چیزی در آن هر فرد جای چیز—هر اسم مناسب و یا انتزاعی است. از جمله شاید شما حداقل در تصادف از نام. به مراتب بیشتر از هر بالا guff در مورد شعر و یا اعتراض و یا نبوت که خاص راه دیلن را شکست, باز این آهنگ محبوب در موازی با صدای او صدا آن اسم در آن نیز به نظر می رسید مانند آن را تا به حال هیچ کسب و کار در کسب و کار نشان می تا آن را—از آنجا که آن را تبدیل به طور مخفیانه ،

در آهنگ های مانند “سنگ قبر, بلوز” آنچه که در جریان بود تا آنجا امینی “بیمار” کمدی آن را به عنوان ضرب و شتم و نیویورک, مدرسه شعر آن را به عنوان خیابان-گوشه موعظه آن را به عنوان blues فریاد آن را به عنوان مارسل دوشان امضای ادرار و اندی وارهول صفحه-چاپ سوپ می توانید: “شبح از دختر خوشگل استار, او دست خود عقل/ به ایزابل از او با خشونت لباسهای بافتنی/ طاس کلاه گیس برای جک قاتل که نشسته/ در سر از اتاق بازرگانی است.”آنها آمفتامین کلاژ از دادا و آوانگارد و ده ها و هر کودکی برش مجلات و stickytaping بیت به دیوار اتاق خواب. آنها ساخته شده است به معنی از غریزه و ضربه و تصادف عمدی نشست انرژی صوتی. همه که در حال حاضر زنده بود در آمریکا و جهانی بومی, البته, اما جداره با موانع است که کلاس های خود و نژاد و نسل ثروت اجازه داده او را به طاق.

در طول دهه سیم های برق که از طریق آن دیلن کانال این سرشاری از انباشته سیگنال طبعا شروع به سخن بیهوده و کوتاه تر است. آنچه آمد می تواند بیشتر درهم یا درهم, در یک آهنگ و یا آلبوم و سپس متبلور در یکی دیگر از. اما کولاژ است که هنوز هم پایه و اساس است. این مفهوم است که دیلن است که با طبیعت هر نوع قصه است که همیشه misbegotten. حتی در یک ظاهرا “اعترافی” رکورد مانند خون در آهنگاگر شما سعی می کنید به دنبال روایت آنها به زودی در تضاد و پشت در خود را دارند. او معمولا نیاز یا قرض گرفته شده قالب از یکی دیگر از آهنگ و یا یک همکار (مانند ژاک مالیات بر تمایل یا سام شپرد در “براونزویل دختر”) برای هر داستان به چسبیدن به هم. جهنم فقط تماشای چه اتفاقی می افتد زمانی که او تلاش می کند برای ساختن یک فیلم است.

این مفهوم است که دیلن است که با طبیعت هر نوع قصه است که همیشه misbegotten.

قابل توجهی وجود دارد استدلال اخلاقی در اطراف دیلن را nonstop plagiarist کاباره به خصوص زمانی که مانند بسیاری از راک از نسل خود او ابجو بد و کم مایه کلمات یا موسیقی ناشناس و جبران نشده از هنرمندان—به عنوان کارآگاه انواع در حال حاضر استشمام کردن در این آلبوم با موسیقی “پیامبر دروغین” ظاهری برای استخراج مستقیم از بیلی “بچه” امرسون در سال 1954 خورشید سوابق B-side “اگر Lovin’ است Believin’.” این نوع از چیزی بود که تحریم صحنه دیلن آمد تا در 1950s و 1960s عامیانه احیای که در هر منطقه و همگروهی تطبیق و بازنویسی انبار جمعی tunes بود به سادگی به عنوان “عامیانه روند.” بنابراین لحن از “هیچ بیشتر حراج بلوک” شد “Blowin’ in the Wind” در میان تعداد بی شماری از نمونه های دیگر. (هر چند آن را در دسترس نباشد وجود ندارد و شما می خواهم برای قرار دادن یک هدیه برای ملودی پایین در لیست دیلن استعداد.) که تقریبا بوده است روش خود را از زمان آگاه از توسعه مکالمه در اطراف فرهنگی تخصیص بودجه اما یاغی به آن جیب بری کلمات و cadences از رمان نویسان و فیلم سازان و آهنگ, اگنوستیک به منبع—از جمله در خود سخنرانی برای جایزه نوبل ادبیات در سال 2017 تند, گوزیدن در یک محافظه کار کلیسای. وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای واهمه وجود دارد اما نیز وجود دارد یک مقدار به داشتن این نوع از حقه متقابل به حال تشدید رژیم مالکیت معنوی. چرا که او را باب دیلن او را نگه می دارد گرفتن دور با (و اعطا ساخت عمده بانک) نوع شایع نمونه ساخته شده است که هیپ هاپ عصر تیم ملی بمب و Beastie Boys بنابراین dizzyingly غنی و متراکم و تا زمانی که دادگاه را پایین نگه داشته.

من به دور از اول به این نوع از مورد اما من با گذاشتن درپوش آن به دلیل خشن و داد و بیداد کن راه اوج و تحقق یک تنوع جدید در دیلن به collagist که خاص به کار خود را در 21st-قرن به عنوان یک شهروند ارشد. این است دیلن کمتر به عنوان هتاک زاغی از عنوان هنرمندانه dodging بایگان. یک بایگان خود را از طریق فیلم های مستند او در نهایت همکاری با (هر چند آنها هنوز هم نیمه نهفته) و گسترده رسمی “Bootleg” سری (که اثبات یک بار و برای همه است که دیلن چپ بسیاری از بهترین آهنگ های خود را در آلبوم خود). و یک بایگان جهان ساخته شده است که او و جهان او را کمک کرد را در زیر نشانه ای از مرگ و میر خود و یا شاید آخرالزمان که بین او کیهانی خودپسندی و خود را (در حال حاضر) گریزان مذهبی نیز ممکن است همان. خود میزبانی از یک هفتگی رادیو ماهواره ای نشان می دهد از سال 2006 تا 2009 به نظر می رسید به تحکیم که نگهداری کنار آن لیست پخش یک کاتالوگ از نوع موسیقی استناد است که به نوبه خود به طور مداوم در خشن و داد و بیداد کن راه یک عنوان خود را اقتباس شده از یک آهنگ در اوایل خواننده کشور (و بلوز appropriator) Jimmie Rodgers.

اگر من نمی دانم بهتر من تقریبا ممکن است حدس می زنم که او شده است chastened با اتهام سرقت ادبی—نه به ترک سرقت را روش خود را حق به سطح ساختمان کل آیات از آهنگ عناوین و آشنا و نقل و کلاسیک ادبی مراجع با هیچ چیز تا آستین خود را. در این آلبوم دزدی و homages کمتر از یک وسیله نقلیه به بیان خود از چیزی که بیان می شود. خلق و خوی است مرثیهای, حفاظت از منابع طبیعی به عنوان اگر شنونده بودن طلیعه به بابی زیمرمن موزه از همه چیز, درست کردن برخی از مینه سوتا گذشتن. این احساس وحدت موضوعی است که افزایش آن به عنوان دیلن بهترین آلبوم پس حداقل 2001 در عشق و سرقتو با کمتر نقاط ضعف از هر کدام را برای یک مدت طولانی در حالی که قبل از آن. برای یک بار شما نمی مشکوک او برگزاری بهترین چیزهای بازگشت. و در عین حال آن را نیز احساس می کند که unlabored و جریان از آگاهی به عنوان همیشه.

این حس دیلن به عنوان remix هنرمند قوی است بر “بیشترین قتل ناپاک” که در آن او beseeches افسانه ای در اواخر دهه شصت و دهه هفتاد DJ Wolfman جک به “بازی” های بی شماری آهنگ ها و خوانندگان (همراه با خطوط از فیلم و شکسپیر نمایشنامه و بیشتر)—با جک به عنوان یک نماد برای Dylan DJ شخصیت که فقط اتفاق می افتد به به اشتراک گذاری یک نام مورد با رئیس جمهور کندی و کیش یک آدمکش. به دیلن همه این آمار و ارقام در هنگامی که اشیاء از خود شیفتگی و لباس خود را به عنوان بسیاری از ناظران با اشاره به زمانی که تنها بیرون آمد خود را با مسائل مرزی در اطراف JFK assassination تاریخ بازگشت به دسامبر سال 1963 زمانی که او بیمار-advisedly ذکر است که او می تواند برخی از خودش در لی هاروی اسوالد در حالی که پذیرش مدنی-آزادی جایزه. پس از یک نیمه شرمندگی نامه او تبدیل به دور از نوشتن “سیاسی آهنگ ها.”

اما که به سادگی یک standout نمونه از بدنام خود را شخصیت های متعدد که او را در نهایت نوشته شده صریح و روشن مانیفست در این آلبوم باز آهنگ “من حاوی انبوه,” به نقل از والت ویتمن خط که بی حد و حصر طرفداران و منتقدان موسیقی را اعمال دیلن قبل از. “من فقط می خواهم آن فرانک مانند ایندیانا جونز/ و آنها را به انگلیسی, پسر بد, the Rolling Stones” او آواز می خواند, طناب زدن یک هولوکاست شهید داستانی ماجراجو و برخی از فرزندان راک رقبا (با توصیف مستقیم از دوره مطبوعات کلیشه) به شکم منفی قابلیت. آن را نه تنها چنین شخصیت های متفاوت او را communing با اما تمام متحده وجود: “من خواب با مرگ و زندگی در همان رختخواب.”

دیلن revisits این ایده ها با بیشتر ظالمانه عروس فرانکشتاین-esque پیچ و تاب و در “من نسخه خود را از شما.” آن شروع می شود با تصویر دیلن خوش آمدید گورستان برای بدن به mad-علوم هم شاید گذشته ، اما به سرعت به عنوان ضمایر شروع به لغزش و اسلاید آن شروع به صدا بیشتر شبیه به ساختمان خود و یا یک simulacrum از خود است که می گویند یک کار هنری: “من کسی را به زندگی کسی که برای واقعی/ کسی که احساس می کند این راه است که من احساس می کنم … من میخوام شما را به بازی پیانو مانند لئون راسل/ مثل Liberace مانند سنت جان رسول/ من بازی هر شماره ای که من می توانم بازی/ من ببینید شما شاید در روز قیامت.”

در این هشت سال در حال حاضر و قبلی خود را مجموعه ای از آهنگ اصلی, 2012 را Tempest—فوتی و فوری اما roiling و growling ناهموار دسته ای از روز قیامت بولتن—Dylan قرار داده و از سه آلبوم از استانداردهای جاز عمدتا در ارتباط با زمانی متقابل دشمن, Frank Sinatra, تحویل یک نسخه از crooning تنها دیلن می تواند یا جرات خواهد بود. کسانی که ثبت به نظر می رسید به من تا حدودی مانند حاصل از پروژه های رادیویی, اما او را به جلو انجام شده از آنها را به خشن و داد و بیداد کن راه های آوازی خویشتن داری و آرامش را که در غیر این صورت تا به حال شنیده شده از او در مدت زمان طولانی. حتی در بیشتر سخت-بلوز اعداد مانند “سیاه سوار” و “خداحافظی جیمی رید” (که می آفریند رفتگان bluesman الهی پانتئون) در raspier سخت لب هجا صدا مانند عمدی طنز یا شوک اثر به جای (به عنوان آنها می تواند در طوفان) شکست از کنترل و یا بدتر ثابت مرگ جغجغه. درامز و سازهای کوبه ای به عنوان در استاندارد آلبوم نور و پیانو و گیتار تنظیمات اغلب پراکنده دادن دیلن صدای اتاق کافی و حفظ روحیه تفکری.

این بدان معنا نیست که هیچ شاش و سرکه. “عبور از خط مرزی” یک دیس آهنگ/نبرد-rap/خزنده-kingsnake شماره در آن بود و چندین بار در اینجا دیلن در تصور خود به عنوان یک برداشت روم باستان کلی امیدوار کننده “من همسر خود را یک زن بیوه/ شما هرگز سن.” و فلسفی خود را در مبارزه با مرگ در “سیاه سوار” بیش از یک اروپای شرقی فولکلور خلق و خوی نقطه اوج با خواننده هشدار “نمی آغوش من نمی تملق گفتن من نیست به نوبه خود بر جذابیت/ من یک شمشیر و هک کردن بازوی خود را.” اگر چه من باید نا امید برخی از شنوندگان و می گویند که من کاملا مطمئنم که این خط در اینجا بسیاری از پیشرفت داوران شنیده اند که “به اندازه خود شما را به هیچ جا” در واقع اشاره به “اندازه خود را cockerel.” اما شما می دانید در folk-song-ese, همان تفاوت است.

آن را به عنوان اگر شنونده بودن طلیعه به بابی زیمرمن موزه از همه چیز, درست کردن برخی از مینه سوتا گذشتن.

اما به طور کلی محیط آرام نیز مجوز دیلن فضا برای یک آهنگ مانند “مادر Muses” ابراز ارادت به خلاق زینت در تن است که به من یادآوری مجزا از لئونارد کوهن در “خواهران رحمت”—یکی از چندین بار من تعجب اگر دیلن بود فکر کوهن شاید موجب با فوق العاده, آلبوم کانادا شاعر (یک زن و شوهر از سال ارشد خود را) ثبت شده در اواخر ضعف.

برای من یک آهنگ که overstays آن خوش است یکی مانده به آخر “کلید غرب (فیلسوف دزدان دریایی).” آن را دام خود را با آکاردئون-led اسپاگتی غربی گونه های آن در آیه اول نیم برداشته از بیل مونرو “کاخ سفید, بلوز” و آن مماس مورد ضرب و شتم-شعر قهرمانان تلاش برای دزدان دریایی-سیگنال های رادیویی و کرک نخ مورد ازدواج با یک زن روسپی که او 12. اما بیش از حد آن نه دقیقه زمان در حال اجرا احساس می کند مانند یک نامه از یک تعطیلات فلوریدا که اگر راه اندازی شده توسط کلید غرب هیئت مدیره گردشگری. به عنوان دیلن آواز می خواند در “من حاوی انبوه” او رنگ مناظر و او رنگ گوناگون—و من حدس می زنم من زمخت به اندازه کافی به ترجیح می دهند درآورد.

بسیاری از منتقدان و شنوندگان در حال رفتن به پروژه “بهنگام بودن” بر روی این آلبوم اما این تنها به این دلیل که هر دیلن آلبوم که منتشر شد در این لحظه خاص خواهد بود مناسب به اندازه کافی حاوی آگاهی های تاریخی و نژادی و بی عدالتی (وضعیت و موضوع که در آن او قطع دندان های خود را در طول دوران حقوق مدنی) و نشانه های فراوان از آفت و عذاب. در عوض من فکر می کنم آنچه که از تابش خشن و داد و بیداد کن راه است این راه است که در آن گذشته و حال درآمیزند در سراسر آن را به عنوان اگر تمام لحظات گذشته قرن و نیم و از طریق جنگ داخلی و بازگشت از آنجا از طریق رم باستان و سقوط از بهشت شد اتفاق می افتد در یک بار و برای همیشه. مشابه احساس است که بخش عظیمی از جمعی شدت و awfulness از گذشته چند ماه و سال.

روز دیگر من به تماشای Matt Ward را 2019 مستند ضبط: از ماریون استوکس پروژهداستان یک کمونیست فعال از دهه 1960 که ازدواج به ثروت و در اواسط 1970s شد با وسواس مداخله تمام اخبار تلویزیون—و خیلی های دیگر برنامه نویسی علاوه بر این در چند وی سی آر در تمام طول روز هر روز برای سه دهه مانده به مرگ او. او می خواست به سند و حفظ تاریخچه آن را به عنوان اتفاق افتاده است به طوری که وجود خواهد داشت یک راه برای رد تحریف است که کسانی که در قدرت را به داستان زمانی که آنها گفته و روایت مجدد آن شد. در یک طرف او یک محتکر که صفحه اصلی و ذخیره سازی فضاهای پر نه تنها با روح او ضبط شد اما تمام انواع چیزهای دیگر نیز ظاهر از ناتوانی به هر چیزی اجازه رفتن. اما مستند سوال که چه نوع از اعتبار را به ما اعلام کند کسی که یک محتکر به جای یک جمع یا یک متصدی. استوکس نیز یک نمونه اولیه از نوع “اطلاعات فعال” است که بیشتر برای ما آشنا در حال حاضر در اینترنت فرهنگ است. (و اینترنت است که در آن او بایگانی مقصد است در حال حاضر.)

در بسیاری از راه های دیلن است که همان نوع از زور و زندگی بایگانی ذهن خود را و آهنگ های خود را لود شده با دهه پس از دهه 24 ساعته اخبار و داستان و حکایت و توطئه و او است سمت چپ به تنهایی به گفتن داستان حداقل به عنوان او می داند آن را در خود ورق را رو کردن لت و پار اساطیر solipsism و شهادت. هیچ کس نمی تواند حدس می زنم چقدر بیشتر او باید مربوط به خود را در نهمین دهه اما اگر خشن و داد و بیداد کن راه معلوم می شود آخرین ترکه و شهادت باب دیلن این طاق تقریبا وسیع به اندازه کافی برای نگه داشتن کل—اگر شما گوش دادن نزدیک و شاید حتی خود pilfered نسخه از شما.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>