شکستن Budweiser (و Molson Coors بیش از حد)


A splintered Budwesier can
تصویر عکس با تخته سنگ. عکس Budweiser.

تا زمانی که فقط چند ماه پیش آرگوس آبجوسازی اشغال راحت تو رفتگی در دیوار در شیکاگو آبجو صحنه. سمت جنوب brewhouse, شناخته شده برای آن خشن تور و برنده جایزه آبجو نوتبوک نمرات اله و lagers نزدیک شدن به آستانه که در آن یک microbrewery مورف به بیشتر قابل بهره برداری است. از آن خواهد متعدد جهانی آبجو فنجان مدال; باراک اوباما رئیس جمهور معروف متوقف شد و در چند پیمانه نیم لیتری در طول ریاست جمهوری خود. آن آبجو جریان در شیرهای آب در سراسر شهر.

اواخر مارس کل آبجوسازی شد تا برای فروش در Craigslist.

تقریبی بدن به آرگوس آبجوسازی بود همه گیر مربوط به اقتصادی shutdown. بدون کافه ها و رستوران ها به فروش تبس به آن را فقط نمی تواند نگه داشتن درهای خود را باز صاحب باب جنسن می گوید. اما قبل از همه گیر آرگوس با تلاش زیرساخت های این صنعت که قرار است تا حد زیادی به نفع بزرگ آبجو تولید کنندگان و همچنین به عنوان بسیاری از به ظاهر کوچک تولید کنندگان در حال حاضر متعلق به بزرگ آبجو. کسانی که کارخانه های لبنی ثابت قادر به مقاومت در برابر ناگهانی و فاجعه اقتصادی است. آرگوس نیست.

دو قدرتمند حذفی همچنان به تسلط آمریکا آبجو بازار است.

در سراسر اقتصاد شیوع کروناویروس است تاکید کرد قدرت تحکیم در صنعت. ما بسیار متمرکز صنعت بسته بندی گوشت می آمد buckled تحت فشار همه گیر دادن ملی ما عرضه مواد غذایی در خطر است. COVID-19 قرار است که فقط یک شرکت مراقبت های بهداشتی کنترل تقریبا هر نجات بخش مواد مخدر در امریکا, استراتژیک ملی ذخایر. حتی آمازون با تلاش ناگهانی مرتب سازی مجدد از مصرف کننده نیاز دارد—اما در حال حاضر نزدیک به چهار ماه بعد سهام آن شده است هرگز بیشتر با ارزش و تاثیر آن هرگز بیشتر است.

اما آبجو آبجو قرار بود متفاوت است.

های بی شماری در صنایع تثبیت کرده اند در طول چند دهه گذشته اما تعدادی از شرکت های آبجو دم در ایالات متحده رشد داشته و از حدود 100 در سال 1987 به بیش از 8000 امروز. دموکراسی از آبجو داستان می رود اتفاق افتاده است چرا که از یک دولت توسط دولت سیستم نظارتی است که کلمپ پایین در انحصار قدرت در یک صنعت که در آن هر کسی با کمی پول نقد و یک عشق برای آبجو می تواند بپیوندید.

برای اکثر مصرف کنندگان آبجو کسب و کارهای کوچک و پیروزی شده اند. میله گی با جالب اله و stouts و خرده فروشی آبجو راهرو به نظر می رسد به عنوان متنوع به عنوان همیشه.

اما واقعیت این است نه آنچه که به نظر می رسد. تماس با آن توهم انتخاب—یا توهم رقابت است. مصرف کنندگان آبجو ممکن است مقدار زیادی از گزینه های, اما در چند میلیارد دلاری صنعت آبجو بزرگ آبجو شرکت ها و توزیع کنندگان است که مرهون قدرت خود را با استفاده از غیب شبکه از نفوذ خود برای جلوگیری از, جدید, مستقل تخمیر و پس گرفتن سود که از دست داده بودند در این صنعت رونق.

امروز دو قدرتمند حذفی همچنان به تسلط آمریکا آبجو بازار است. ترکیب Anheuser-Busch InBev و Molson Coors (به نام MillerCoors تا این ماه) فروش حدود 65 درصد از تمام آبجو در ایالات متحده آمریکا است که در مورد به عنوان قدرتمند یک duopoly به عنوان وجود دارد در آمریکا صنعت—اما هنوز هم کمتر از آنچه در آن بود 15 سال پیش زمانی که 80 درصد از صنعت sat در دست دو حذفی. شمار عوامل کمک به duopoly را رکود شاید در خصوص ظهور مستقل صنایع دستی ماشین منگنه که در حال حاضر حساب برای حدود 12 درصد از این صنعت است.

با وجود محبوبیت craft beer, دو جهانی آبجو تیتان موفق به حفظ گرفتن خود را در این صنعت تا حد زیادی موثر چگونه آبجو توزیع شده است و آنچه که بر روی قفسه های فروشگاه. تقریبا 90 درصد از آبجو به فروش می رسد در بسیاری از مکان ها در امریکا به کار گرفته شده است توسط توزیع کنندگان که مشتری اصلی است که یکی از دو حذفی دادن AB InBev و Molson Coors آستین ، کنترل بیش از که آبجو به نظر می رسد در نوار شیپور خاموشی و در خرده فروشی کولر. در ضمن این دو شرکت را خریداری کرده اند حدود 20 کوچکتر “صنایع دستی” آبجو برندها—برندها است که پس از پر کردن شیر و قفسه های که در آن مستقل brews در غیر این صورت ممکن به نظر می رسد.

این بیماری همه گیر است bludgeoned صنعت آبجو به طور کلی. همانطور که از مه و فروش در صنعت ماشین منگنه بودند پایین 30 درصد—تقریبا یکسان به 32 درصد افت در فروش AB InBev گزارش شده برای ماه آوریل است. تفاوت: AB InBev می گوید آن است که خرید و فروش با کمبود برش آن سرمایه گذار سود سهام که نزدیک به 1 میلیارد دلار در سال گذشته و انجماد سفر شرکت و تسهیلات بازسازی. در ضمن کرافت حذفی, گزارش احساس اضطراب در مورد آینده خود و در برخی موارد در حال آماده شدن برای نزدیک خوب است.

این موقعیت مخاطره آمیز کوچکتر حذفی هوازدگی همه گیر است که در بخش نتیجه طولانی خود را مبارزه با آمریکا آبجو duopoly. در حالی که نمایندگان مجلس و نامزدهای ریاست جمهوری تماس برای مجریان به گرد و غبار کردن قوانین ضد تراست و شکستن انحصار در فناوری کشاورزی و بهداشت آمریکا مصرف کنندگان آبجو شایسته خود را trustbusting: آن زمان برای شکستن بزرگ آبجو.

چرا تمام کسانی که هزاران نفر از کوچک و کارخانه های لبنی سرنگون AB InBev و Molson Coors? مشکل این نیست شروع آبجوسازی. موانع ورود به به اندازه کافی کم است که در هر شهر آمریکا در حال حاضر مشغول craft-آبجو ، وجود دارد بیش از 4500 آبجو شرکت های دم کمتر از 7,500 بشکه در سال است. با وجود رشد سریع صنایع دستی دم اما کمی در مورد ساختار اساسی این صنعت تغییر کرده است.

پس وسط 20th قرن تقریبا هر دولت تصویب قوانین ایجاد سه لایه سیستم است که در آن آبجو تولید و توزیع و فروش تمام به کار گرفته شده توسط مجزا جداگانه نهادهای مسئول فروش آبجو به لایه زیر. حذفی, قرارداد فروش آبجو به شرکت های توزیع که فروش آبجو به فروشگاه ها و میله های که پس از آن فروش آبجو به من و شما. چرا که از یک بیزانس سیستم نظارتی و روابط تاریخی بسیاری از نقاط امریکا خدمت کرده است و تنها دو توزیع کنندگان عمده—یکی که قرارداد با AB InBev به فروش Budweiser و دیگری که قرارداد با Molson Coors به فروش میلر و Coors مارک.

این اغلب توزیع کنندگان که تخمیر کوچک باید استفاده کنید برای رسیدن به فروشگاه ها و میله های به خصوص در مکان هایی با چند و یا هیچ توزیع کنندگان مستقل. معاملات آنها اعتصاب در نظر گرفته شده حق رای دادن موافقت و آن را به طور معمول هزینه صدها نفر از هزاران نفر اگر نه میلیون ها دلار برای شکستن آن قرارداد. هنگامی که آبجو را انتخاب توزیع کننده آن یک ارتباط دائم.

آن را از طریق این سیستم که بزرگ آبجو اما به خصوص AB InBev شده تنگناها که باید نگه داشته کرافت رقبا و دور از مصرف کنندگان آبجو. در حدود همان زمان هنر و صنعت آبجو افزایش در تقاضای مصرف کننده و تخمیر’ عرضه AB InBev شروع به استفاده از برنامه های تشویقی برای تشویق آن صدها نفر از franchisee توزیع کنندگان به تقریبا به طور انحصاری سهام و توزیع Anheuser-Busch مارک های خود را که شامل هسته Budweiser محصولات همراه با شوک بالا و چند نفر دیگر. شرکت رنگ توزیع کنندگان و کامیون و نصب های جدید قفسه و یا فقط دست از پشته از پول نقد به توزیع کنندگان اگر Anheuser-Busch محصولات اختصاص 90 درصد یا بیشتر از آبجو آنها توزیع شده است. در یک تکرار برنامه توزیع خواهد دریافت AB InBev نقد و جزوات اگر آنها توافق کردند که تنها سهام هنر و صنعت آبجو که دم کمتر از 15,000 بشکه از یک سال—در مورد اندازه یک آبجو است که تنها به فروش می رسد در یک دولت است. اگر AB InBev را رقبا رو بیش از حد بزرگ به عبارت دیگر این انحصار را انجام دهد همه از آن می تواند به جلوگیری از آنها را از رسیدن به مشتریان است.

نه AB InBev و نه Molson Coors پاسخ به سوالات در مورد گذشته خود و یا توزیع کننده های موجود برنامه های تشویقی. فدرال ضد انحصار مجریان شروع به دنبال AB InBev برنامه در سال 2016 و این شرکت به پایان رسید آنها. اما در همان زمان آبجوسازی شد خرید خود را توزیع خانه های آشکار در ایالات متحده است که اجازه می دهد آن را از جمله آبجو meccas در کالیفرنیا و کلرادو خرد کردن سنتی سه لایه ساختار صنعت است. 2015, شرکت متعلق به 21 توزیع کنندگان در سراسر کشور; به عنوان شرکت خود را تثبیت کنترل بر توزیع صنایع دستی تخمیر می ترسید گرفتن برش از AB InBev ملی شبکه توزیع در دسترس نباشد.

کوچکتر تخمیر ادامه برای به اشتراک گذاشتن داستان های ترسناک در مورد رابطه خود را با توزیع کنندگان franchised برگزار می گردد با AB InBev یا Molson Coors. سابق brewmaster در میانه آبجوسازی که نخواست نامش فاش شود برای محافظت از خود سابق روابط شرکت در صنعت, به یاد می آورد امضای یک قرارداد توزیع با “قرمز” توزیع کننده در نبراسکا—در صنعت طرز سخن گفتن Anheuser-Busch–وابسته به توزیع کنندگان “قرمز” در حالی که آنهایی که وابسته Molson هستند “آبی رنگ است.” کوچک آبجوسازی وعده داده شده بود قرار دادن در چند فروشگاه و با توجه به چند شیپور خاموشی در میله های محلی برای معرفی نام تجاری به مصرف کنندگان است. اما زمانی که آن را بررسی بازگشت به ببینید که چگونه آبجو بود و انجام آن را یافت که وعده داده شده شش بسته بودند هرگز تحویل به فروشگاه ها و شیرهای آب شد و به سرعت جایگزین IPAs از غاز جزیره کرافت برچسب متعلق به AB InBev.

آن را به نام “نشستن روی مارک می گوید:” بارت واتسون اقتصاددان ارشد برای تخمیر انجمن مستقل هنر و صنعت آبجو صنعت ، این اتفاق توزیع کنندگان که وابسته به یکی از دو حذفی خفقان کوچکتر کرافت برندها—اتفاق می افتد اغلب به اندازه کافی است که مستقل تخمیر آن را به عنوان فقط یک مانع آنها در صورت وارد شدن به بازار به خصوص در نزدیک به 20 متحده که هنوز هم اجازه نمی دهد خود توزیع. “این یک چالش برای ما اعضای” واتسون می گوید. برای برنده شدن توزیع گسترده تر او می گوید: صنایع دستی حذفی اغلب باید با استفاده از هر یک AB InBev یا Molson Coors توزیع کننده. AB InBev توزیع کنندگان به طور معمول ارائه فضای کمتر برای مستقل حذفی به دلیل توزیع کنندگان به سادگی می توانید سهام AB-متعلق به “هنر و صنعت” علامت های تجاری. که منجر به تنگناها در Molson Coors توزیع کنندگان مستقل که در آن تخمیر خوشه امید رسیدن به قفسه ها و شیپور خاموشی. اگر کسانی که آبجو توزیع کنندگان تصمیم به نشستن در نام تجاری خود را واتسون می گوید: “پس از آن شما هیچ گزینه.”

جنسن از آرگوس آبجوسازی می گوید یک داستان مشابه است. آرگوس نزدیک شد در اوایل توسط شیکاگو آشامیدنی سیستم های محلی شرکت تابعه از Molson Coors وابسته به ریس Holdings, بزرگترین آبجو توزیع کننده در امریکا و کشور هشتم-بزرگترین شرکت خصوصی برگزار شد. جنسن می گوید او flattered که مانند یک بازیکن بزرگ خواهد بود علاقه مند در آبجوسازی—اما او به سرعت متوجه توزیع کننده نبود در واقع علاقه مند در تلاش برای به دست آوردن آبجو خود را به کافه ها و فروشگاه ها. فروش ورشکستگی و هنگامی که جنسن سعی به ترک برای پیدا کردن یک توزیع کننده جدید او آموخته است که این امر هزینه های متعدد از آبجوسازی مجموع فروش خود را به انجام این کار. آرگوس و شیکاگو آشامیدنی سیستم در نهایت جدا از راه, اما آبجوسازی تلاش برای بازیابی. زمان آرگوس در بر داشت یک توزیع کننده است که به طور فعال خود را به فروش آبجو—Louis Glunz یک مشهد-بر اساس عملیات—آن را بیش از حد دیر جنسن می گوید.

در حالت ایده آل, هنر و صنعت آبجو است که می خواهد به رشد خارج از خانه خود را در بازار خواهد پیوستن به یک بزرگتر توزیع کننده مستقل است که در عمل بدون ارتباط به Budweiser یا میلر. یک unbeholden توزیع متمرکز در مارک های کوچکتر می تواند در آغوش نقش خود را به عنوان یک عمده فروش به کافه ها و رستوران ها و به عنوان یک پروموتر از دسته ای کوچک آبجو سازان که لازم نیست یک بودجه بازاریابی خود را. در حالی که توزیع کنندگان مستقل وجود داشته باشد و در ستایش هنر و صنعت تخمیر بسیاری از آنها محلی در مقیاس و مبارزه به جای آبجو در همان خرده فروشی و رستوران ها است که توزیع کنندگان بزرگ انجام دهد.

“They don’t care about us,” جنسن می گوید از توزیع کنندگان تراز وسط قرار دارد با دو حذفی. “آنچه را که آنها در مورد مراقبت از فروش میلر یا Budweiser. چرا که آنها بیشترین سود محصول. هنر و صنعت آبجو فقط یک شر لازم است چرا که هنر و صنعت در حال رشد بود و مصرف بیش از فروش.”

صنعت خرده فروشی مانند بسیاری دیگر اتحاد خود را تحت شدید تحکیم بیش از 20 سال گذشته است. امروز بزرگ آبجو خریداران مانند Costco Kroger خارج شده و هدف نیاز به توزیع کنندگان به حمل انواع مشتریان می خواهند از آمریکا نور lagers به مکزیک-واردات به یک میزبان از IPAs باربرها و sours. اما بزرگ آبجو تا به حال جوابی برای آن تقاضا: اگر شما نمی توانید ضرب و شتم هنر و صنعت آن را خرید.

پس AB InBev به دست آورد شیکاگو هنر و صنعت آبجو تكیه غاز جزیره در سال 2011 هر دو AB و Molson Coors باید صرف صدها میلیون خرید نمرات از هنر و صنعت کارخانه های لبنی از جمله برخی از مارک های عمیقا ریشه دوانده در صنعت صحنه مانند ماهواره علف های هرز در اشویل—در حال حاضر متعلق به AB InBev. این شرکت طرح با توجه به اقتصاددانان بررسی صنعت بود که برای بهره برداری از قدرت خود را در تولید و کنترل سیستم توزیع به فروش آبجو است که مشتریان را شناسایی و به عنوان “صنایع دستی” در هزینه های خود را واقعا مستقل رقبا.

تماما متعلق به AB InBev “صنایع دستی” علامت های تجاری مانند غاز جزیره, 10 بشکه و Elysian و همچنین Molson Coors’ Blue Moon و دیگران می دم بیشتر آبجو با خدا ممنوع و امن در سراسر کشور توزیع شده است. آنها می توانید استطاعت به دم عجیب آبجو و به طور کلی گسترش انواع آبجو آنها ارائه دهد. در این معنا که متعلق به یک تولید کننده عمده ای منافع خود را تحسین. اما این می آید در هزینه مستقل به رقبا.

AB-متعلق به مارک های خیط و پیت کردن با سرمایه و می توانید با استفاده از نقدی که به تسلط آبجو زنجیره تامین است. آنها تکیه بر AB InBev باور نکردنی قدرت به عنوان یک خریدار از مواد تشکیل دهنده برای کاهش هزینه های خود را کمتر از آن چه رقبای خود می تواند امید برای. آنها می توانند به فروش شش بسته IPA یا pale ale زیر چه مستقل خود را رقبای شارژ. آنها می توانند گام به مکان هایی مانند بازارهای کشاورزان و یا brewpubs که دولت قوانین در نظر گرفته شده برای خانه مستقل حذفی و وانمود مانند آنها فقط یک محلی آبجو ساز.

در مواجهه با این همه برخی از صنایع دستی تخمیر را متوقف کرده اند در تلاش برای حفظ استقلال و به جای آن ساخته اند اهداف خود برای تصاحب.

سه سال پیش صاحبان آتواتر دم میشیگان پنجم-بزرگترین آبجو ساز, تغییر توزیع کنندگان از کالامازو طلبانه آشامیدنی به میشیگان بر اساس M1 آبجو شبکه توزیع مجموعه ای از توزیع کنندگان قرارداد با Molson Coors. آتواتر روشن به منظور استفاده از این شبکه را از دسترسی به بزرگتر و فروشگاه ها و رستوران های زنجیره ای در سراسر غرب میانه.

این شرکت برنامه ریزی شده برای بهره برداری از قدرت خود را در تولید و کنترل سیستم توزیع به فروش آبجو است که مشتریان را شناسایی و به عنوان “صنایع دستی” در هزینه های خود را واقعا مستقل رقبا.

سریع به جلو به این ژانویه و آتواتر دسترس و اندازه رشد کرده بود. تولید شد تا از سال 2015 و مصرف کنندگان می تواند پیدا کردن آن آبجو در اطراف میانه و فراتر از آن. که ماه Molson Coors گفت: این امر خرید قشم. Brewbound صنعت نشر نوشت که تغییر در توزیع کرده بود “قرار قشم به عنوان یک پتانسیل acquiree از Molson Coors.” به عنوان آتواتر صاحب علامت Reith گفت: در این اطلاعیه از این معامله “برای آتواتر به ادامه رشد آن نیاز به هر دو سرمایه و دم تخصص.” آن هر دو رو.

AB InBev و Molson Coors همچنین انعطاف پذیری عضلات خود در مواد خام مورد نیاز برای ساخت آبجو—به خصوص برای malting جو و گره ای, دو هسته آبجو مواد تشکیل دهنده. در آفریقای جنوبی و کشاورزان باید در زمینه یک آنتی تراست شکایت علیه AB InBev برای سوء استفاده از قدرت خود را با هل دادن قیمت آن خواهد پرداخت جو در زیر سطوح رقابتی. قبل از AB InBev با موفقیت ادغام با SABMiller در سال 2017 رقبای خود و کشاورزان می ترسید که ترکیب آبجو می خواهد با استفاده از آن آستین ، خریدار قدرت به سرکوب آن کوچکتر رقبا و تولید کنندگان. و در ماه های پس از AB InBev را megamerger با SABMiller بسته AB InBev شد متهم خودداری پس فشار آفریقای جنوبی از گره آن به دست آورد در ادغام از رقیب صنعت تخمیر.

موانع برای صنعت تخمیر کشش تمام راه را به قفسه های فروشگاه. در تقریبا باور نکردنی توافق بین megaretailers و صنعت آبجو تقریبا هر زنجیره ای و سوپر مارکت و فروشگاه های مواد مخدر مشروب فروشگاه جعبه بزرگ در امریکا متکی بر نمایندگان و یا عمده فروشان یا AB InBev یا Molson Coors برای طراحی و انبار آبجو خود راهرو. این سیستم به نام “دسته کاپیتان” در صنعت خرده فروشی تضمین می کند که هر کوچک و هنر و صنعت آبجو است که می خواهد فضای قفسه اول باید زمین محصول خود را به آبجو duopoly که ممکن است از شاید از بعضی جهات از سخاوت توصیه می کنند که فروشندگان سهام آن است.

این یک اخطار سیستم. و در یک جهان که در آن AB InBev و Molson Coors خود را متعدد صنایع دستی مارک آن دسته کاپیتان به سادگی می توانید توصیه به فروشندگان مارک های خود را—ارائه به مشتریان با توهم اما قطعا نه واقعیت ، در یادداشتی به اعضای آن تخمیر انجمن اظهار تاسف کرد که “بسیاری از کارخانه های لبنی باید عمل دانستن است که یک فرد شاغل در یک رقیب مستقیم قابل توجهی خواهد شد و یا به طور کامل تعیین نتیجه این مهم تصمیم گیری.”

برخی از ترک در دیوار را تشکیل داده اند. اولین آبجو به عنوان یک کل در حال کاهش است در محبوبیت به چالش کشیده سفید پنجه و دیگر سخت seltzers محبوب ترین از آن متعلق به شرکت های دیگر از AB InBev و Moson Coors. محبوبیت رو به رشد از واردات متعلق به تقریبا به طور کامل توسط صورت فلکی مارک های گرفته شده از سهم بازار به دور از همه از جمله megabrewers. و استفاده از دسته کاپیتان در نهایت ممکن است سقوط از نفع به عنوان Kroger و دیگر خرده فروشان را آغاز کرده اند به تکیه بر داده های خود را به قفسه های انبار—عمدتا برای مواد غذایی, اما گاهی اوقات برای آبجو به عنوان به خوبی.

و در عین حال. AB InBev و Molson Coors هنوز فروش پنج محبوب ترین آبجو در امریکا است. Seltzer حساب برای کمتر از 3 درصد از کل آبجو و شراب در بازار و AB InBev seltzer برندها در حال به دست آوردن کشش وجود دارد. با آن megamerger با SABMiller کامل کنترل خود را بر توزیع و میزبان خود را در خانه صنایع دستی مارک AB InBev همچنان به خوب بکار بردن قدرت عظیم بیش از آبجو کسب و کار.

به جای بلوک AB InBev ادغام با SABMiller آشکار در سال 2017, وزارت دادگستری به جای اعمال برخی از محدودیت در این شرکت است که تا حد زیادی موفق به سرکوب تلفیقی شرکت برق و کنترل میباشد. برنامه های تشویقی برای توزیع کنندگان آبجو باقی می ماند مشترک هر دو از AB InBev و دیگر تخمیر. و آبجو titan همچنان ادامه دارد و دستیابی به آن رقابت است. در ماه اوت سال 2019 آن را خریداری پلت فرم آبجو شرکت به سرعت در حال رشد هنر و صنعت آبجو ساز. و این توافق برای خرید نهم-بزرگترین آبجو ساز در کشور کرافت دم داد که خود یک rollup از هشت مستقل و صنعت کارخانه های لبنی. وزارت دادگستری در حال حاضر بررسی مقابله و صنایع دستی دم داد برنامه ای برای فروش سهام خود در Kona آبجو با نام تجاری در هاوایی به سرکوب ضد تراست نگرانی. سازمان های تحت فعلی خود سهل انگار اجرای استانداردهای پشتیبانی شده توسط هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه دولت برای 40 سال گذشته—به احتمال زیاد شانه در بیشتر تمرکز.

صنعت آبجو مانند بسیاری دیگر نشان می دهد که شکست های مدرن ضد تراست برای جلوگیری از انحصار از هر دو رشد و سوء استفاده از قدرت خود را. راه حل این پس باید ساختاری. این آنتی تراست سازمان باید جلوگیری از هر گونه تثبیت بیشتر در این صنعت است. کوچکتر حذفی باید مجاز به رقابت آزادانه به جای به سادگی ماهیگیری برای یک آبجو خریداری به دلیل آن است که تنها راه برای گسترش فراتر از محدوده باریک.

که AB InBev می تواند خود را حتی یک آبجو توزیع کننده احساس می کند wrongheaded; در مقابل آن قصد از بسیاری از دولت های سیستم برای جلوگیری عمودی مالکیت به عنوان یک راه برای مقاومت در برابر انحصار قدرت است. مجریان باید نیروی AB InBev به سمت خود را از آن تماما متعلق به توزیع کنندگان و آنها باید در پایان سیستم از انحصار و حق رای دادن روابط است که محدود کردن تعداد توزیع کنندگان و توانایی مستقل حذفی, برای تغییر اگر آنها در حال گرفتن یک معامله بد. و دسته کاپیتان سیستم شدید نامناسب; رگولاتور باید گام برای اطمینان از خرده فروشان و توزیع کنندگان unbeholden به عمده کارخانه های لبنی مسئول انتخاب است که آبجو مشتریان پیدا کردن در قفسه های فروشگاه.

در حالی که این بیماری همه گیر است صدمه دیده و صنعت آبجو COVID-19 قطعا متوقف نشده هر کسی که می خواهد به نوشیدن یک آبجو از انجام این کار. همه گیر نمی خواهد آخرین برای همیشه, اما بیش از همه اقتصاد کسب و کارهای کوچک مانند کارخانه های لبنی در آستانه بسته شدن است. اگر به دهه های گذشته در مقیاس کوچک کارخانه های لبنی به حال دسترسی بهتر به بازار پایین-هزینه لوازم مانند رازک و مالت و ملی سیستم نظارتی است که پشتیبانی از تخمیر کوچک توانایی به فروش آبجو خود شاید آنها بهتر قادر به مقاومت در برابر طوفان آنها در حال حاضر به صورت..

آبجو قرار است به یک سنگر و استحکامات از دموکراسی اقتصادی, و آن را واقعا می تواند. آن را مدت زمان طولانی گذشته است که تنظیم کننده های ساخته شده در این صنعت یکی از ما همه می خواهم به نان تست—ترجیحا با یک خشک-پریدند ترش غیرمتعارف سبک pilsner یا قهوه تنومند ساخته شده توسط آمریکا پسر کوچک.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>