بریت بنت “محو نیم” و 4 بیشتر باید به عنوان خوانده شده رمان در ماه ژوئن

نگاه نیویورک تایمز غیرداستانی لیست پرفروش این ماه نشان می دهد که امریکا به عنوان بوستون گلوب نویس رنه گراهام قرار داده و آن را “به طور ناگهانی قراردادن برای امتحان آن بوده است و شکست برای 400 سال” در پی بین المللی در جریان موج اعتراضات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی برانگیخته توسط پلیس قتل جورج فلوید و Breonna تیلور. کتاب غیرداستانی مانند kronda است “بنابراین شما می خواهید به بحث در مورد نژاد” و Ibram X. Kendi است “چگونه می توان یک زاد نژادپرستی,” در حال حاضر تحسین پرفروش را به ضرب گلوله به عقب تا نمودار, همراه با میشل الکساندر “جدید Jim Crow” و رابین DiAngelo را “سفید, شکنندگی.” به خوانندگان تدوین لیست های خود را, سالن, می خواهم به توصیه دو کتاب غیرداستانی به دلیل این ماه: اما دبیری را “Twisted: ژولیده تاریخ از فرهنگ” (23 ژوئن) و Shayla لاوسون “این است که عمده: نکاتی در Diana Ross, تاریک, دختران و Dope” (30 ژوئن).

بله امریکا خوانده شده. و غفلت نمی داستانی در تابستان خود را در خواندن برنامه — اینجا فقط تعداد انگشت شماری به تازگی منتشر شده رمان شما باید از دست ندهید: “شورش نوزاد” Tochi Onyebuchi را نظری رمان در مورد سیاه و سفید خواهر و برادر با ابرقدرت; استیون رایت کمدی تاریک در مورد تاریک پول در سیاست “شغالها از کارتاژ”; کوچک-شهر اسرار Jeni مک فارلند را “خانه از آب های عمیق”; Gabriel دست انداز آمدن از سن اولین مجموعه در شیکاگو سمت جنوب “همه جا ما تعلق ندارد”; و برندن تیلور و مناقصه دانشگاه رمان “زندگی واقعی است.”

تبلیغات:

و در اینجا این ماه لیست کوتاه از ما توصیه جدید داستان های منتشر شده برای ماه ژوئن شروع با “اضمحلال نیم” توسط بنیاد ملی کتاب 5 زیر 35 honoree بریت بنت که عرضه در بالای بار’ داستان لیست هفته گذشته است.

“محو نیم” توسط بریت بنت (ریورهید, ژوئن 2)

تبلیغات:

بریت بنت به شرح زیر 2016 نیویورک تایمز پرفروشترین اولین رمان “مادران” در این ماه با “اضمحلال نیمه” حماسه آمریکایی رمان نژاد و هویت گفت از طریق واگرا مسیرهای دزیره و استلا Vignes این “از دست دوقلو” از داستانی نوعی مرغابی وحشی, Louisiana.

تاسیس در سال 1848 توسط فرید پسر یک کشاورز در زمین او به ارث برده و به عنوان “مقام سوم” ساخته شده در ایده “هر نسل و سبک تر از قبل” این دهکده کوچک از نوعی مرغابی وحشی است که در نزدیکی-راز پناهگاه برای آن نور پوست سیاه, ساکنان, اما نه سدی در برابر سفید خشونت: دوقلوها شاهد پدر, وحشیانه, مجازات در خانه خود را. استلا و دزیره بزرگ-great-great-نوه شهر بنیانگذار محلی زیبایی خود را با درخت فندق چشم موجی مو و پوست “رنگ شن و ماسه به سختی مرطوب” که باعث رسوایی زمانی که در 16 آنها فرار به نیواورلئان در جستجوی خود تعیین آتی. اما زمانی که دزیره بازگشت به خانه در سال 1968 در اجرا از سوء استفاده شوهر با دختر او جود در دو Vignes نام محافظت نمی کند جود از ظلم و ستم او تیره تر از پوست باعث از همسالان خود. و استلا ؟ او از بین می رود برای خوب; عبور به عنوان یک زن او ازدواج رئیس ثروتمند و reinvents خودش را به عنوان یک یتیم با مردم به صحبت می کنند. او می شود یک مادر خودش به یک دختر بلوند که برای او و جهان می دانیم این است که به عنوان سفید را به عنوان پدر و مادر او.

به عنوان در خور یک داستان در مورد دوقلوها “محو نیم” پر است از رضایت تشابه و مسیرهای دوقلوها’ دختران را به عنوان آنها می آیند از سن نشان می دهد که چگونه خانواده شباهت اجرا می شود عمیق تر از سطح. بنت نوشته است یک جاذب تنش بسته بندی شده در خانواده, حماسه در مورد خواهر که هر دو رنج می برند از زخم از جدایی خود را و ناخواسته تصویب یک میراث درمان تروما را به دختران خود. آن را نیز یک صفحه-ترنر یک وجودي در مورد نحوه مسابقه به طور همزمان از یک ساخت اجتماعی و کاملا واقعی است. سفید زنان به طور خاص باید دقت مطالعه چگونه استلا هدایت جهان از سفیدی و خود او تجسم آن و قوانین سفیدی که او می گذرد را به دختر خود را که می تواند بشدت احساس که او شده است به دروغ در مورد چیزی است که کل زندگی خود را که او نمی تواند کاملا نام. — ارین کین

تبلیغات:

* * *

“شما وجود دارد بیش از حد” توسط Zaina عرفات (منجنیق ژوئن 9)

عنوان Zaina عرفات اولین رمان “شما وجود دارد بیش از حد” به نقل داغدار با مخالفت مادر از شخصیت یک فلسطینی امریکایی, دوجنسی, DJ که در بالا از کتاب, است, خیانت, جنسی و عاطفی در دختر او ملاقات کرد در حالی که آنها هر دو در درمان اختلالات خوردن. به مادر او بیش از حد-muchness اندازه گیری آنچه که او فاقد: راست سنتی مسیر زندگی منطبق با سنت از فرهنگ به عنوان به خوبی به عنوان این نوع از خود اختیار است که می تواند به جلوگیری از او را از مکیدن توجه در هر صورت او می تواند با شتاب. گفت: در vignettes “شما وجود دارد بیش از حد” است قانع کننده شخصیت مطالعه کبود زن جوان که درمان شده است “و اجزای callously” توسط زنانی که مراقبت از او مشتاق و پس از چرخش به اطراف و رفتار کسانی که به دنبال او صمیمیت با همان بی اعتنایی.

تبلیغات:

شرم آور است که یک سلاح قدرتمند آن سوخت خود-مخرب گرایش حتی به عنوان او کاتالوگ کسانی که انگیزه های وحی در طول 28 روز اقامت در یک مرکز مسکونی که در آن او در کنار یک rag-tag گروه از هموطنان معتادان به دنبال درمان برای عشق اعتیاد به امید دستیابی به موفقیت قبل از مدرسه فارغ التحصیل که در آن رابطه دیگر بعد از آن تهدید به لغو آن کار می کنند. عرفات شخصیت خود مجازات ناشی از یک بیماری مزمن کمبود عشق — هر دو وجود ندارد و جذب نشده که این رمان نشان می دهد در او شدید و وسواس با در دسترس نیست و زنان او را پر سر و صدا بیداری جنسی و عمده heartbreaks و از طریق فلاش بک صحنه هایی از کودکی و نوجوانی رفتن به عقب و جلو بین او حومه متحده آمریکا, خانه و خانواده, سفر به اردن و لبنان و کرانه باختری است. او بیش از حد-muchness گره خورده است indelibly به آرزوی خود را. در یکی از گفتن گذشت او جزئیات آنچه او خواهد دست از هر محل پس از او وجود ندارد دیگر مانند کره بادام زمینی از آمریکا یا بوی گل یاس در اردن “اگر چه جالب من به سختی متوجه آنها در حالی که من وجود دارد. به نظر می رسید من تنها می تواند همیشه بوی آنها را از هزاران مایل دورتر.”

ما با او در آن نقطه بسیار مهم در اوایل بزرگسالی هنگامی که انتخاب می شود ساخته شده در مورد نحوه ببخش پدر و مادر برای تحمیل خود به خود زخم بر فرزندان خود که شفا به منظور آماده شدن برای آینده ای روشن است که هنوز هم ممکن است. عرفات آثار مرکزی تنش از اینکه او می خواهد یا نمی خواهد غلبه بر موانع داخلی ماهرانه اجتناب از مصاحبه او در ترحم یا آشتی ناپذیر ناامیدی. خوشبختانه ما فراتر از خسته کننده سوال در مورد “likability” از داستانی زنان, دلیل جالب ترین شخصیت ها به ندرت در تمام زمانها هستند. عرفات را قهرمان این قاعده مستثنی نیست اما نویسنده می نویسد: او با حساسیت و فقط به اندازه کافی خود آگاه تیره طنز اجازه می دهد تا خوانندگان برای تبدیل شدن به سرمایه گذاری در این زن جوان تلاش به خودش کل. — E. K.

* * *

تبلیغات:

“مرگ در دست او” توسط Otessa Moshfegh (پنگوئن پرس 23 ژوئن)

“خوب پلیسی فرض بیشتر از او بازجویی.” این نوع از تفکر است که راهنماهای وستا 72 سال تازه کاراگاه است که اختصاص داده شده به حل رمز و راز در پشت مرگ یک زن به نام ماگدا.

خوب بالقوه مرگ است.

تبلیغات:

وستا اخیر بیوه است که نقل مکان به یک کابین منزوی واقع در آنچه که استفاده می شود یک دختر پیشآهنگی اردوگاه. در حالی که راه رفتن سگ خود را, او می یابد توجه داشته باشید دوخته به زمین توسط چندین سنگ: “نام او را Magda. هیچ کس تا کنون می دانم چه کسی او را کشته است. آن من نبودم. در اینجا این است که بدن مرده او.” اما وجود دارد هیچ بدن و پس از وستا از گوگل که مشخص نیست اگر تا کنون وجود دارد در واقع یک ماگدا در شهر شام.

این رو منصرف وستا از دنبال کردن یک سری از نیم آگهی آگاهانه توسط برخی از مقالات او به عنوان خوانده شده آنلاین در مورد چگونگی رمز و راز رمان نویسان قطعه با هم کار خود را. او می شود مصرف با افکار که ماگدا می توانست آنچه در زندگی او شده است می تواند مانند. آن را منحرف وستا از او غم و اندوه و بسیار واقعی زندگی جدید — هر چند به طور عادلانه وجود دارد بسیار به انجام در شام. فعالیت های تفریحی که محدود به نوشیدن و رانندگی به شهر بعدی برای رفتن به بولینگ. نزدیک به حسن نیت تنها کتاب های بافندگی و جنگ.

به عنوان وستا فرو عمیق تر به انزوا وسواس خود را با ماگدا قتل تنها همچنان به شدت. با هیچ کس در اطراف به حتی به آرامی بررسی تشکیل نشده نظریه (صرفه جویی در صدای او قضاوت شوهر سابق گهگاه زنگ در سر او) او به زودی به کامپایل یک لیست از فرد متهم به قتل ، این هر دو آینه کمدی و عمیقا غمگین است. همه ما باید یک ایده کلی از چگونگی این است که برای رفتن; نویسنده Ottessa Moshfegh حتی می نویسد: آن اوایل به این رمان. “هیچ کس تا کنون می دانم چه کسی او را کشته است. داستان این است که بیش از فقط به عنوان آن را آغاز کرده است.”

اما این فقط یک داستان از یک تنهایی, کاراگاه پلیسی; Moshfegh برتری در نشان دادن خوانندگان چقدر وستا را عدم اطمینان به دست آورده است و راه است که در آن او در حال رشد تمایل به حل این جنایت جفت کردن با trepidatious آزادی او شروع به احساس می کنید که زندگی او کمتر می شود و در هم تنیده با آن از اواخر شوهر خود را. در فصل اول Moshfegh توصیف توجه وستا می یابد به عنوان “تاریک محکم راه برای شروع یک داستان: این اعلام از رمز و راز که تحقیقات بیهوده است.”

تبلیغات:

و بله, بررسی ماجده را به “قتل” ممکن است بیهوده اما آن را آشکار می شود که بازجویی وستا زندگی — و به نوبه خود ما — به مراتب بیشتر پربار. چه کسی در میان ما نیست درگیر با یک داستان است که هیچ قابل پیش بینی پایان با نیمی از حقیقت است که پس از بررسی بیشتر است داستان بیشتر از واقعیت است ؟

وجود دارد لحظات قابل لمس ناراحتی در “مرگ در دست او” به خصوص که ما به تماشای وستا شیرجه رفتن دوباره و دوباره به اعماق پایان بازیگری در او فرض است. اما این خجالت در خدمت به عنوان چیزی از یک آینه است. برای خیلی از رمان وستا است که به سادگی هوا در جهش نگه داریم خودمان را از ساخت. – Ashlie D. Stevens

* * *

“بلوک هفده” توسط Kimiko اکلاهما (استون 23 ژوئن)

تبلیغات:

جین تامپسون واگذار خودش به نام “آکیکو” در دوران کودکی, رد, ژاپنی, نام, به دلایل فراتر از جذب است. در حال حاضر او با خوشحالی در رابطه با Shiro Yamamoto و به دنبال به جلو به یک زندگی با هم که یک سری از رویدادهای نگران کننده و تهدید ناراحت منظور از زندگی خود را.

در اولین رمان Kimiko اکلاهما ایجاد تناوب غریب و کابوس هیجان انگیز است که در آن رمز و راز به نظر می رسد باقی می ماند و فقط از دسترس او شخصیت است که در گیر یک جهان فیزیکی است که به نظر می رسد به کار در برابر او. بخاری فعال نگه می دارد حتی اگر آن را خاموش منحرف برای تلفن های موبایل از آپارتمان درب بعدی هرگز متوقف و ناشناخته سارق حمله کرده جین آپارتمان — هرگز در نظر گرفتن چیزی جز پشت سر گذاشتن بی تردید نشانه ای از حضور خود. اضافه کردن به پریشانی است Shiro درایو به افشای تخلفات در TSA که خواهد او قرار داده و جین در معرض خطر و ناگهانی ناپدید شدن جین, مادر Sumiko که تنها می تواند یافت آنلاین اما هرگز در فرد است.

جین روایت این رمان به عنوان یک آدرس به فرزندان او اغلب با اشاره به “مادر بزرگ خود را” و دیگر روابط و عذرخواهی برای بیشتر جنسی شدهاند. این هر دو charmingly طنز و به طور فزاینده ای نگران کننده به عنوان داستان پیشرفت می کند. به عنوان خواننده هدایت از طریق جین تیره خاطرات سوء ظن از او به عنوان یک راوی غیر قابل اعتماد مجموعه در عین حال او درک بسیار مهم است به درک بی شفقت اسلاید به کشف یک تروما به ارث برده.

فصل های دیگر هستند گفت: در فلاش بک, بازدید, جین, مادر Sumiko در 1940s و آشکار تجربه زندگی در امریکا, که برای همیشه در هم شکسته با توقیف و اعمال است که لازم برای زنده ماندن اما نه لزوما شادی. این اقساط نیز معرفی نکات از اساطیر و دین شینتو که شسته داستان با حسی مملو از اعتقاد باینکه روح اساس زندگی و رئالیسم جادویی.

در سمت تلنگر است که روانی و تقریبا عرفانی تروما است تجلی فیزیکی جین سفر او به عنوان عرق در گرما احساس محدود با آپارتمان صعود نردبان و پایین بلغزد گوره. با “بلوک هفده” اکلاهما تا دوباره ترس دیگر و ایجاد یک hauntingly احشایی تجربه خواهد کرد که معطل در حاشیه آمیگدال. – Hanh Nguyen

* * *

“مراقبت از خود” توسط لی استین (پنگوئن, کتاب, ژوئن 30)

باور زنان است.

این است که پاره ای از #MeToo عصر هنگامی که لی استین بی رحم و mordantly خنده دار پیگیری به “شکست طرح” تنظیم شده است. چه اتفاقی می افتد زمانی که این سرود قرار داده است برای این آزمون در میان گروهی از زنان که آنلاین زنده — در مقابل خود selfie لنز و غرق شدن در هشتگهای?

پس از انتخابات از پرهیاهو جنسیتی جمهور زنان بسیج برای بالا بردن هر یک از دیگر و همچنین زمانی را برای تغذیه خود و چه بهتر از راه برای انجام این کار از طریق رسانه های اجتماعی است ؟ که مفهوم پشت Richual یک پلت فرم است که اجازه می دهد تا زنان برای به اشتراک گذاشتن روزانه خود شیوه های مراقبت و تشویق یکدیگر در شرایطی که ظالمانه یوغ از مردسالاری. موسسان Devin اوری و Maren Gelb همراه با SVP از سرمقاله استراتژی خدیجه واکر هستند وای که اجرای این نمایش از سلامتی wokeness و هیچ چیز فراتر از توانایی های خود را به چرخش و بهتر با انفجار سارا Barailles’ “شجاع.”

این است که اگر Maren می تواند او را متوقف کند و اعتیاد به کار و الکل اگر Devin می توانید به او بشریت را به جای تصویر خود و خدیجه می تواند به توقف به دنبال در هر وضعیت به عنوان محتوا و مختصر و مفید clickbait سرفصل. سه نفر آزمایش شده است که Maren نوشته های یک بیمار-توصیه صدای جیر جیر است که می تواند به عنوان یک تهدید برای رئیس جمهور دختر, که, گذشته ما بررسی است و بنابراین ظاهرا خارج از محدوده از Richual محکومیت.

تندرست بین خود فیلمبردار, فصل برای هر یک از اصلی های استین همچنین intersperses روایت او با تن-ناشنوا عبارت سنگین مطبوعات @برچسب ها hashtags, پیام های متنی, و نام تجاری-رها. آن را متراکم و به عمد دستکاری شده ارائه اینترنت که استین نشان می دهد که او تقریب اسکرول نامحدود.

بافندگی در زندگی واقعی افراد مشهور, نام, استین به او ظالم جیغ وداد بازی کردن از طریق تاثیر گذار در فرهنگ اصالت متولد شده از یک عشق واقعی از اینترنت. اگر چه برخی از به ظاهر بیش از حد بالا معابر ممکن به نظر می رسید فراتر از باور یک هفته پیش از رویدادهای اخیر نشان می دهد در غیر این صورت. این که آیا آن را غرامت casseroles یا Instagram تاثیر گذار blackface مراسم تجلیل از هیچ عبارت یا عمل بیش از حد cringeworthy زمانی که این کشور تصدیق به performatively اثبات همبستگی خود را به یک علت. این است که خود آگاه callout فرهنگ رمان است که ما نیاز داریم اما سزاوار نیست. آیا خواب در “مراقبت از خود” (مگر اینکه خود را Fitbit به شما می گوید به خواب بیشتر — و سپس انجام این کار آبرسانی و اضافه کردن 20 دقیقه از فضای قبل از خواندن). – H. N.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>