BTS باند که تغییر, K-pop, توضیح

در سال 2012 رولینگ استون منتشر شده یک لیست از 10 K-pop باند به احتمال زیاد به آن را در ایالات متحده است. دستیابی به مهم ما شهرت شد تازه قابل دسترسی اگر هنوز دور نقطه عطف برای کره جنوبی گروه های پاپ با تشکر از 2000s’ فوق العاده ای صادرات کره جنوبی به فرهنگ در خارج از کشور — یک روند شناخته شده به عنوان Hallyu کره موج. نورد سنگ لیست به نظر می رسد که دو ماه قبل از Psy “سبک Gangnam” شامل گروه Big Bang, Girls’ Generation و 2NE1 — بزرگترین باند از آنچه به طور کلی از فکر به عنوان “نسل دوم” از گروه های پاپ به ظهور در طول K-pop افزایش به شهرت بین المللی.

آن را نمی, اما, شامل گروهی از پسران نوجوان و پس از آن — به تازگی مونتاژ از طریق یک استودیو استماع روند که می شد با دقت جلا و prepped برای اولین خود را. در دسامبر 22, 2012, گروه منتشر شد تعدادی از Soundcloud کلیپ شامل هفت عضو رپ در کره ای و انگلیسی از جمله رپ پوشش از صدای بهم خوردن اجسام جامد را “آخرین کریسمس.”

آن را به سختی به این مسائل توجه, کره ای, hip-hop. اما این گروه در سوال — Bangtan Boys, بعد رسما به عنوان شناخته شده BTS — را به طور کامل تبدیل تصویر مرد پسر بچه باند در کره جنوبی موسیقی و خرد مفاهیم چه برک آوت موفقیت شبیه به کره جنوبی با باندهای خارج از کشور.

BTS افزایش به شهرت شده است بنابراین بسیار زیاد در طول چند سال گذشته که گروه آلبوم جدید — مسلما بزرگترین آن همیشه در یک نسخه اصلی. نقشه از روح: 7 توسط یک عشق نامه ای به BTS بزرگ بین المللی fandom با آهنگ های نوشته شده توسط هر یک از گروه هفت عضو دارد.

این آلبوم که نشانه گروه بازگشت پس از یک وقفه کوتاه, ویژگی های همکاری با امثال Sia و Troye Sivan. این آخرین دستاورد خود از یک باند که در چند سال گذشته صرف فوق العاده یک موفقیت متریک پس از دیگری از صرف چند هفته در نمودار ایالات متحده برای ساخت یک نقطه عطفی ظاهر در جوایز موسیقی آمریکا — برای اولین بار از بسیاری از جوایز آمریکایی-فصل حضور در آنجا از جمله با انجام Lil Nas X در سال 2020 Grammys.

BTS تا به حال واقعا بزرگ اجرا از نقطه عطف موفقیت. در سال 2018 آنها اول شد و کره جنوبی در گروه در تاریخ به اولین آلبومی در شماره 1 در بیلبورد 200 جدول و همچنین برای اولین بار به یک زمین در شماره 10 در بیلبورد هات 100. گروه سوم تور جهانی به سرعت به فروش می رسد. آنها با همکاری the Chainsmokers خود را در سال 2018 آهنگ “بهترین من” و با Steve Aoki در دسامبر 2017 تک remix “میکروفن رها” — سپس بعد از همکاری با Nicki Minaj, Ed Sheeran و Halsey. آنها در ظاهر قبل از سازمان ملل متحد و انجام شده در میدان تایمز در Good Morning America. آنها حتی snagged یک زن و شوهر از رکوردهای جهانی گینس برای فوق العاده مشغول fanbase.

آنها انجام شده در میدان تایمز در آستانه سال جدید دو سال در یک ردیف. در سال 2019 آنها خود را به ثمر رساند اولین نامزدی جایزه گرمی برای بهترین ضبط بسته بندی و ارائه یک جایزه در این مراسم. در همین سال آنها نیز شد اولین گروه کره ای به انجام در شنبه شب زندگی می کنند و به نظر می رسد در سالانه 100 همراه با برنده شدن در مجله خوان نظرسنجی برای سال دوم در یک ردیف. مشخصات خود را در قطعه بود مناسب نوشته شده توسط Halsey که اشاره کرد:

آنها جلا و حرفه ای اما ساعت از خنده, راز دست دادن و هدیه رد و بدل شده نشان می دهد کسانی که در اطراف آنها است که در زیر این showstopping منظمی مرتب جنبش هستند فقط بعضی از بچه ها که عشق موسیقی و طرفداران خود را.

اما چرا BTS باند که در نهایت از طریق فرهنگ مانع در خارج از کشور را قابل توجه امواج در ما ؟ پاسخ این است که در ترکیبی از عوامل و بسیاری از آنها در مورد تغییر: تغییر ماهیت K-pop استودیو فرهنگ و راه “بت” در حال تولید; تغییر توصیفاتی از مردانگی در کره جنوبی; تغییر محدوده قابل قبول بیان در K-pop; و بالاتر از همه روش BTS گرفته شده به ساختمان آن فن پایه و برقراری ارتباط با طرفداران خود است.

اما برای درک این همه تغییر ما تا چند سال برای درک چگونگی K-pop شد regimented صنعت امروز است — و چگونه BTS دگرگون است که رژیم.

K-pop آغاز شد و در آوریل 11, 1992 زمانی که یک هیپ هاپ سه نفر به نام Seo Taiji and Boys انجام شده در نشان دادن استعداد ملی کره جنوبی شبکه. Seo Taiji and Boys شد نوآوران که به چالش کشیده هنجارهای اطراف سبک های موسیقی, ترانه موضوعات مد و سانسور بود که بی سابقه برای یک فرهنگ که موسیقی تولید در حال صرف چند دهه گذشته در معرض سخت نظارت دولت. اما آن را نمی خواهد آخرین.

در ’90s سه نیروگاه استودیو موسیقی شروع کشت چه خواهد تبدیل به شناخته شده به عنوان بت قرار گرفتند. مونتاژ طریق ابتدائی و سال از نظافت داخل شدید استودیو فرهنگ بسیار regimented سیستم بت گروه تولید در کره ای و ژاپنی در استودیو موسیقی — بت گروه جلا به کمال طراحی شده به ارائه بالاترین استانداردهای, زیبایی, رقص و آهنگی. کودکانی که وارد این استودیو صرف بیشتر از زندگی خود را پایدار آموزش دقیق برای تبدیل شدن به بخشی از یک بت ، اگر آنها انتخاب استودیو اعمال مقدار زیادی از کنترل نه تنها بیش از آهنگ آنها بخوان و راه خود را از گروه بازار عرضه شده است بلکه بیش از زندگی روزانه خود را.

بت گروه آمده اند برای تسلط بر موسیقی کره ای صنعت وجود دارد اما به خوبی شناخته شده سمی و سوء استفاده عناصر استودیو فرهنگ — به عنوان نازل های اخیر مرگ با خودکشی از Shinee هنرمند کیم جونگ هیون. استودیو سیستماتیک اتو کردن بیشتر از بیان شخصی و اجتماعی آگاهانه موسیقی که Seo Taiji در اصل شناخته شده — پس از همه, آن را سخت به بیان خود را هنگامی که شما قرارداد ممنوع می باشد و به زندگی شخصی. به طور معمول بت فقط احساس رایگان برای باز کردن در مورد مبارزات خود را پس از استودیو حرفه end.

آن را در درون این محیط است که مردی به نام Bang Si-hyuk شروع به بی سر و صدا ساخت یک نوع متفاوت از استودیو و به کشت باند است که می تواند تبدیل به BTS. موفق و ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی های با نام مستعار “هیتمن” برای نوشتن یک رشته از آهنگ های محبوب از g.o.d.’s “یک شمع” در سال 1999 به T-ara را “مانند اولین بار در” یک دهه بعد. او به عنوان یک تنظیم کننده و تولید استودیو JYP تا سال 2005 زمانی که او در سمت چپ به شکل خود را ضربه بزرگ سرگرمی.

اما انفجار نیز با تلاش و موقعیت خود را در صنعت. به عنوان یک استودیو صاحب او اعتراف به نا امنی در مورد کار خود را و گفت: او را تحسین خوانندگان که می تواند بیان شخصیت خود را در موسیقی خود را. این ترکیب ایده ها — صادقانه بیان موسیقی یکی از خلاق اضطراب — را تبدیل به یک عنصر حیاتی از BTS.

در سال 2010 تازه شروع به جمع آوری یک گروه از نوجوانان برای گروه او به نام Bulletproof پیشاهنگی پسر. این را برای تبدیل شدن به Bangtan Boys سپس BTS اما مواد تشکیل دهنده از موفقیت آنها شد و ذاتی در نام اصلی. انفجار در نظر گرفته شده “ضد گلوله” به تابع به عنوان یک جشن بچه ها سختی و توانایی مقاومت در برابر فشارهای جهان است. اما او همچنین می خواستم این گروه قادر به صادقانه و واقعی — نه معصوم بت مرتب در میان استودیو فرهنگ اما واقعی پسر که خود را به اشتراک گذاشته معتبر شخصیت و استعدادهای خود را با جهان است.

این رویکرد کاملا متفاوت از حالت عادی استودیو رویکرد به idoldom جایی که بت ها آموزش دیده بود و دلنشین اما خفیف — به خالی قواره است که بر بیننده می تواند پروژه خود را ، در مقابل, انفجار می خواستم BTS به طور کامل از چهره های است که مخاطبان می تواند مربوط به. در یک سال 2018 مصاحبه با کره جنوبی, روزنامه JoongAng او توضیح داد که چگونه او در ابتدا فکر BTS به عنوان متشکل از مهربان دلسوز بت که می تواند مربی طرفداران خود را:

من به تازگی در سراسر یک شرکت سند از [2012,] سال قبل از BTS گردید که در آن ما بحث چه نوع بت به ایجاد. آن گفت: “چه نوع قهرمان جوانان امروز به دنبال? نه کسی که dogmatically موعظه از بالا. بلکه به نظر می رسد مانند آنها نیاز به یک قهرمان که می تواند به من قرض بدهید و آنها را شانه ای برای تکیه حتی بدون صحبت کردن یک کلمه.

ایجاد می کند که گروه های تا به حال به لرزش تا تاسیس سوابق چگونه بت گروه تحت درمان هستند. BTS نمی توانست دقیق قرارداد و منع رفت و آمد و آنها می خواهم به بحث اجازه فشارهای ستارگی. اشعار خود را در مورد, فرهنگی, فشار, قرار داده شده در کره ای به اکسل و انجام به خوبی و به سرکوب آنها اضطراب است. در آنها خواهد بود فرانک صادق و طبیعی است.

BTS راه اندازی “عشق خودم” کمپین برای پایان دادن به خشونت علیه کودکان و نوجوانان با یونیسف در سال 2017.
عشق خودم

“ما با هم با یک رویای مشترک برای نوشتن رقص و تولید موسیقی است که ما نشان دهنده موسیقی پس زمینه و همچنین به عنوان زندگی ما ارزش از پذیرش آسیب پذیری و موفق بودن” گفت: BTS رهبر, RM, در سال 2017 مصاحبه با گذشت زمان است. شش راه اصلی BTS معافیت با تاسیس سابقه برای K-pop پسر بچه باند برای انجام این ماموریت:

  1. آنها اغلب خود را ارسال آهنگ ها و ترانه.
  2. اشعار خود را اجتماعی آگاهانه و به خصوص هماهنگ توصیف فشارهای نوجوان مدرن زندگی در کره جنوبی.
  3. آنها ایجاد و مدیریت بسیاری از خود را در حضور رسانه های اجتماعی.
  4. آنها امضا به “برده قرارداد” و نه قرارداد خود را خسته کننده محدودیت های دیگر بت قرار گرفتند.
  5. آنها تمایل به تمرکز بر روی بازاریابی کل آلبوم به جای فرد مجرد.
  6. آنها آشکارا صحبت در مورد مبارزات و نگرانی از حرفه ای خود را به جای ارائه بسیار جلا تصویر در تمام زمانها.

لازم به ذکر است که بسیاری از این عناصر شده اند در حال حاضر در تعداد زیادی از دیگر های اخیر گروه های K-pop — مهمترین انفجار بزرگ که احتمالا تحت تاثیر BTS بیش از هر دیگر K-pop. چه ضربه بزرگ سرگرمی, آیا, اما, بود, برای سیستماتیک کردن این عناصر در BTS و آنها را در بازار سخت است.

در اولین فیلم از این گروه از ماه های قبل از 2013 اولین اعضای آهنگ جوان و خوش گناه حفظ مشترک “دانشآموز” مفهوم نر K-pop idol گروه. زمانی که این گروه رسما در ژوئن 2013, با این حال, آن با سبک ادای احترام به قدیمی مدرسه گانگستر رپ. اولین تک “No More Dream” بود نوای نوجوانان بی تفاوتی سرکش رد کره سنت.

و آن را دقیقا محبوب: اوایل مخاطبان واکنش های بسیاری از چشم-نورد در آنچه که به عنوان یک سوار گانگستر تصویر است که این گروه تا به حال به دست آورده است. و در حالی که گروه به وضوح با تکیه بر اعترافی تغزلی بی تفاوتی از Seo Taiji و اولیه خود را جانشینان این همه به نظر می رسید ساختگی و نه واقعی است.

K-pop مفسر که می رود توسط mononym Stephen زد هفتگی پادکست این هفته در K-Pop, از 2013 تا 2017 که وقایع جدید منتشر شده در K-پاپ و ناچار مستند ظهور BTS. اما استفان و شرکت خود میزبان در ابتدا شک و تردید از گروه. “در حال حاضر K-pop است faux هیپ هاپ undertones همه جا,” او گفت:. “اما در سال 2013 وجود دارد واقعا که خیلی دیگر از انفجار بزرگ. پس هنگامی که [BTS] بیرون آمد با این بسیار در خود چهره “ما در حال hip-hop’ تصویر آن را احساس کمی احمقانه است.”

استفان اشاره کرد که K-pop به طور کلی رنج می برد از این مشکل است. “K-pop واقعا دوست دارد نگاه و نگرش hip-hop, اما نه بیش از حد. آن را بسیار سطحی-سطح: هیپ-هاپ به عنوان یک فرهنگ و نه به عنوان یک سبک موسیقی.”

BTS را صعود موفقیت, سپس, درگیر, گروه, پیدا کردن یک راه برای برقراری ارتباط است که این اعترافی تصویر بود ، آنها این کار را با مخلوط کردن باز بودن خود را در رسانه های اجتماعی با بی پرده و صادقانه شعر — و داشتن وضعیت خود را به عنوان یک underdog گروه مبارزه برای موفقیت در برابر گروههای دیگر که از تاسیس استودیو با بودجه های بزرگتر. آنها آشکارا صحبت از تاثیر Big Bang یک گروه هیپ هاپ است که هم آن شناخته شده اجتماعی آگاهانه پیام. و آنها تحت پوشش Seo Taiji را “بازگشت به خانه”:

در اصل آنها در بر داشت یک راه برای رسوخ کردن خود را سبک موسیقی با ماده است. این چراغ به خوبی بررسی تیز آثار شخصی خود را مانند سه آلبوم سری زیبا ترین لحظه در زندگیاست که ماهرانه مخلوط “تئاتر [و] زندگینامه.”

خود را دو موفق ترین تک آهنگ از این دوره موفق به منظمی شامل این مسیر جدید است. “I Need U” بود که طراوت شخصی گام به دور از hip-hop نسبت به R&B, صدا, در حالی که “پیش بینی” آشکارا جشن بی پایان عمل خرد کردن یا اسیاب از زندگی خود را: “بیش از نیمی از روز ما غرق در کار / حتی اگر جوانان ما فاسد در استودیو / با تشکر از که ما در حال نزدیک شدن به موفقیت است.”

“Dope” نیز جلب توجه به این گروه استعداد در راه عمده: آن لحظه ای کره جنوبی متوجه شدم که این بچه ها می رقصند.

“‘پیش بینی’ است که احتمالا مورد علاقه من از زمان” استفان گفت. “تمرکز بر رقص مانند است که — آنها را ندارد و تنها آنهایی که آن را انجام می دهند اما آنها قطعا بهترین آنهایی که آن را انجام می دهند.”

“و آنها جایگزین,” او اضافه شده است. “آنها را بزرگ و خشن و بی ادب در خود چهره رقص تصویری. اما آنها همچنین کسانی که بیشتر احساسی کوتاه-هنر-تلنگر نوع فیلم ها.” و هیچ BTS هنری تلنگر بهتر است از “خون عرق & اشک” گوتیک, زرق و برق دار 2016 تنها که راه اندازی آنها را به یک سطح جدید از شهرت بین المللی.

کولت بنت سرگرمی خبرنگار و یک فن عظیمی از BTS (او را دیده و آنها را در کنسرت چهار بار پس از سال 2014) اما حتی اگر او دوست داشت خود را در موسیقی آن زمان در حالی که برای او را به پیام خود را به طور جدی.

“هنگامی که زیبا ترین لحظه در زندگی سری آغاز شده و من تو را دیدم چیزی” او به من گفت. “و زمانی که من رفت و برگشت و به تماشای خود صحبتهای. و پس از اولین [این] لاغر, بچه ها همه کهنه در یک استودیو به اندازه یک جارو گنجه. فقط … صادق بودن در مورد چه مقدار از آنها ریخت و به آنچه آنها انجام می دهند فروتن در مورد ترس و مطمئن نیستید ،

به بنت گروه فرانک بحث سلامت روانی و انتظارات قرار داده شده بر روی آسیایی, نوجوانان انقلابی بود. در سال 2016 او نوشت و مشخصات باند است که استدلال کرد که آنها در حال تغییر ماهیت از K-pop از طریق فردی به روش تصویر سازی. در حالی که تماشای آنها را در سال 2017 “بال” تور او گفت: “یک لحظه وجود دارد که واقعا گیر کرده است.”

“وجود دارد یک آهنگ سه رپرهای را به نام سایفر 4. خودداری است: “من عشق من عشق من عشق خودم / من می دانم, من می دانم, من می دانم که خودم باشم”.

“من به اطراف نگاه من در صدها نفر از مردم در 20s خود را تشویق هر کلمه و من فکر کردم خدای من. آنها با استفاده از نفوذ خود برای آموزش مردم — آنهایی که بیشتر تمایل به دست و پنجه نرم کردن با خود-نفرت — برای شروع با توجه به آنچه خود عشق یعنی.'”


BTS طرفداران — که در مجموع به دست آورد نام مستعار ارتش خود را به خوبی سازمان یافته و وفادار در پاسخ به این گروه — در پاسخ به اعترافی که استراتژی خوبی است که توسط 2015, بلیط برای این گروه فروخته شده محدود تور در ایالات متحده آمریکا شد و بنا به گزارش ها در حال scalped برای بیش از $10,000. بلیط فعلی خود را فروخته تور در تقاضای بالا هستند با قیمت به طور متوسط از $452 گران ترین از تابستان است.

استفان گفت: من که آن زمان در حالی که برای میزبان از این هفته در K-پاپ به درک چگونه BTS بدست کرده بود. “ما همیشه به فکر آینده گروه برای عبور خواهد بود یک گروه دختر کسی مانند دو بار” او به من گفت. “من فکر نمی کنم آن را واقعا به من ضربه چقدر بزرگ بودند تا زمانی که من نقل مکان کرد به کره جنوبی در سال 2014 و صحبت به کودکان است. هر فرد در سیستم مدرسه از معلمان به دانش آموزان دبیرستانی به مدرسه دانش آموزان ابتدایی — همه می دانستند که BTS شد.”

BTS بین المللی fandom نیز سخت در محل کار مطمئن شوید این گروه تا به حال شانس به از طریق شکستن. در طول سال 2017, طرفداران سیستماتیک بمباران آمریکای شمالی خرده فروشان مانند Walmart, Target, و آمازون با درخواست به انبار BTS جدید آلبوم و سپس به سرعت تحت فشار قرار دادند آلبوم تا نمودار فروش. ارتش آنقدر توانا که در زمان BTS ساخته شده خود ما اولین تلویزیون در جوایز موسیقی آمریکا در سال 2017, مخاطبان تحت درمان قرار گرفت به زمان افتخار K-pop عینک: سالن زنگ با فن پرداختند.

بین المللی BTS fandom کار کرده است به جریان اصلی K-pop به عنوان چند عوامل دیگر را. در وبلاگ Tumblr, اینترنت غیر رسمی خانه برای fandom جوامع BTS و اعضای آن سلطنت عالی یادآوری گسترده رسیدن از یک جهت در آن اوج. در مارس 2018, وبلاگ Tumblr تصمیم گرفت برای جلوگیری از شکستن K-pop به عنوان یک گروه جداگانه در آن محبوب هفتگی Fandom, معیارهای رسمی Tumblr محصول است که اقدامات محبوبیت fandoms و فرعی در سراسر سایت. با ادغام K-pop با زبان انگلیسی-گروه زبان حساب می تواند با دقت بیشتری منعکس محبوبیت نسبی K-pop باند به همتایان غربی خود.

هفته اول دسته بندی با هم ادغام شدند BTS عرضه در شماره 1 بر روی پلت فرم جلوتر از بیانسه و Harry Styles.

انفجار اولیه ایده برای BTS شد برای ساخت یک گروه بلکه حمایت از خدمه در اطراف یکی از با استعداد نوجوان: Kim Nam-joon یک.k.یک. RM. او به سرعت تصمیم گرفتند برای رفتن بت گروه مسیر را عوض و آن را در زمان نزدیک به سه سال از تلاش کردن ترکیب های مختلف از اعضا و سبک برای گروه پسر در نهایت به ظهور.

ترین گروه های K-pop باید اعضای گروه که اشغال ثابت قابل توجه موقعیت در گروه: رهبر عمومی “چهره” از گروه “بصری” که نقش اصلی بود و غیره. هر گروه دارای مجموعه ای از نقش ها و ترین نقش در طول زمان تغییر. و چون BTS در تلاش است به کمتر صحنه از گروه های دیگر آن نقش زیادی blurrier از گروه های دیگر. هنوز هم وجود دارد چند ثابت:

رهبر و رهبری رپر: RM


این است چگونه می رپ راه خود را به بین المللی ستاره شدن.
Giphy

متولد Kim Nam-joon, RM 25 ساله رپ و اولین عضو استخدام به BTS. این اغراق آمیز نیست که بگوییم کل گروه ساخته شده بود در اطراف او.

RM برای اولین بار ساخته شده نام خود را به عنوان یک زیر زمین رپ; هنوز در دوران نوجوانی او بود و اغلب خال خال تف آیات در کنار دوست خود زیکو که می رفتن به تبدیل شدن به رهبر از K-pop بلوک B. پس از یک دوست گفت: انفجار در مورد رپ, نوجوانان تازه استخدام او را به استودیوی خود که در آن طرفداران به او pre-debut نام مستعار “Rap Monster.” از آنجا این ایده به شکل تمام بت گروه به سرعت شکل گرفت و هیولا کوتاه خود را مرحله به نام RM.

رقصنده/رپر: J-Hope


همیشه شیک, همیشه-لبخند Hobi.
Giphy

یونگ Hoseok یک.k.یک. J-Hope, گاهی اوقات به نام Hobi, اغلب شرح داده شده توسط طرفداران به عنوان اشعه آفتاب به لطف شیرین خود شخصیت. 26 سال است که یکی از گروه های اصلی ترانه سرایان و همچنین مکرر طراح رقص آن منجر رقصنده و یکی از آن سه اصلی رپرهای. پس از پیوستن به گروه او تا به حال قابل توجه, انفرادی, اولین فرود آمد که او را در بالا 40 در بیلبورد 200. و ذکر من چانه اش می تواند برش شیشه ای ؟

خواننده/رقصنده: Jimin


ما استن یک فرشته با صدای آسمانی و یک شخصیت برای مطابقت با.
pingjin1204/Tistory

هیچ یک از اعضای BTS است و آن “چهره” اما کانون توجه اغلب متعلق به 22 ساله خواننده و رقصنده Park Jimin. Jimin است که اغلب به عنوان گروه خواننده سرب. او همچنین بخشی از گروه رقص, خط, دلیل خوب همراه با J-Hope, Jungkook و Taehyung.

مربی خواننده: Jin


شیرین و صمیمی Dadjin است که همیشه در اینجا برای شما.
Giphy

27-year-old کیم Seokjin یک.k.یک. جین توسط گروه قدیمی ترین عضو و مانند او غالبا اشغال آموزشی نقش در گروه (کامل با پدر و جوک). او یکی از گروه های اصلی خوانندگان و اگر او را رسما گروه “بصری” او به نظر می رسد که عادت به طور تصادفی رفتن ویروسی برای زیبا بودن.

نابغه: Jungkook


ما maknae آمده است که تا کنون!
Giphy

بسته به زمانی که و که شما بخواهید Jeon Jungkook است یا تعیین شده “چهره” از گروه های تعیین شده زیبایی تعیین شده خواننده اصلی این گروه را محور عضو یا همه از بالا. اما وجود دارد یک نقش است که هرگز تغییر: در 22 او جوانترین. این گروه اغلب او را “طلایی maknae” یک.k.یک. طلایی کودک, چرا که او یک بیت از یک wunderkind در نظر استعداد. در واقع او در تقاضای بالا قبل از او در پیوستن به ضربه بزرگ به دلیل او تا به RM. اما او بدون شک کودک از گروه — و مسلما محبوب ترین عضو.

رپر: Suga


اجازه ندهید, هاردکور, رپ احمق شما — او را به عنوان شیرین به عنوان نام خود را نشان می دهد!
Giphy

حداقل Yoongi مرحله نام Suga یکی از این گروه سه رپرهای. در 26 او همچنین یکی از قدیمی ترین اعضا که باعث می شود او چیزی از یک گروه پدر. نام خود را می آید از خود را ترجیح بسکتبال موقعیت تیراندازی گارد اما افسانه است آن که بانگ انتخاب نام برای او دلیل آن را نشان دهنده خود را “شیرین” شخصیت — ظریف و در عین حال شیرین و سخاوتمندانه.

خواننده/رقصنده: V


کیم Taehyung جهان زیبا ترین توپ از هرج و مرج است.
vntae / Tumblr

24-year-old کیم Taehyung انتخاب نام مرحله “V” برای پیروزی — اما آن را فقط می تواند به راحتی برای ایستادن “همه کاره”: او یکی از خوانندگان او راه خود را بر روی رقص خط و او حتی دست خود را سعی در رپ. اهل تفریح و بازی, دمدمی شخصیت (اجازه دهید آن را “منحصر به فرد”) و میل شدید برای سرقت نور افکن ساخته اند و او را یکی از گروه محبوب ترین عضو است. همچنین احتمالا ضرری ندارد که او شیمی با همه چیز را که حرکت می کند.

که به ما یادآوری می کند: ما نمی توانیم بحث در مورد پسر بچه باند در مدرن fandom بدون صحبت کردن حداقل کمی در مورد حمل و نقل. BTS محبوبیت خود آشنایی به نیازها (واقعی فرد داستان) حمل و نقل در میان اعضای گروه. و هیچ تعجبی ندارد: اینترنت است پرتکاپو با گیگابایت از رسانه ها که در آن اعضای BTS صفحه نمایش صفر فردی مرزهای فیزیکی محبت و به طور کلی در رفتار اهل تفریح و بازی, صمیمی, راه هایی است که ساختارشکنی heteronormative مردانگی.

دوباره آنها به هیچ وجه این گروه برای اولین بار به انجام این کار: پسر بچه باند در هر دو کشور کره و ژاپن را صرف دهه به بازار عرضه شده با homoerotic تجدید نظر و عادی تعاملات بین مردان کره ای می توانید به عنوان خوانده شده رونده از heteromasculine هنجارهای زبان انگلیسی-زبان و فرهنگ. یک جهت به شدت به دنبال آن در پی این گروه های بسیاری با تمرین مشابه رونده صمیمیت فیزیکی; در آن fandom, Larry Stylinson شرکت های باربری به ویژه در اصل مدون برای ارتش چگونه به میکرو-تجزیه و تحلیل زبان بدن, روی صحنه و خاموش.

در حالی که BTS کارشناسان در اذیت کردن homoeroticism در فیلم های خود را, آنها همچنین کارشناسان در طفره رفتن از سوالات حمل و نقل — هر چند در fandom, شما می توانید پیدا کردن هر کشتی جایگشت وجود دارد. اما وجود دارد یک کشتی است که قوانین که رابطه بین اعضای گروه و ارتش خود را. مهم برای گروه موفقیت اعضای آن توانایی برای ارتباط مستقیم عشق و محبت خود را به طرفداران. و صادقانه گرفتن و نگه داشتن توجه بسیاری بین المللی طرفداران قابل توجهی وجود موانع فرهنگی و زبان به ورود به fandom است یک دستاورد خود را. در این رابطه BTS ممکن است واقعا یک K-pop وحی است.

بعد از آن دوباره همه چیز در مورد BTS یک پدیده است. درک خود را به بالا افزایش می یابد همچنین به معنی تصدیق کرد که آن را نه تنها در کلاس خود: آن را موفق و رشد در کنار گروههای دیگر که نیز نوآوری و رسیدن به سطح جدیدی از موفقیت جهانی. در مجموع این K-pop نسل به سرعت در حال تغییر مکالمه و هل دادن محدودیت از آنچه K-pop است اجازه داده شود.

“اگر شما بودند به مانند ‘که realest K-pop band’ من می خواهم مانند ” … هیچ یک از آنها را?'” استفان گفت. “من شخصا فکر می کنم شما نیاز به محبوب برای اولین بار به منظور دیده می شود به عنوان معتبر.” او اشاره کرد که دیگر اخیر گروه مانند AoA نیز تا به حال به کار بسیار سخت قبل از دستیابی به موفقیت سریع. “من فکر می کنم هر K-pop, گروه, مذاکرات در مورد چگونه سخت آنها مبارزه,” او گفت:. “اما هنگامی که آن را یک گروه بسیار محبوب می شود بهتر و بهتر صدا نیش می زنند.”

هنوز هم در پی دسامبر خودکشی Shinee عضو جونگ هیون صنعت به عنوان یک کل و BTS در خاص — بوده و صوتی مورد نیاز برای صداقت و صراحت در مورد فشارهای صنعت است.

استفان گفت: من وجود یک هسته تجدید نظر در آنچه BTS انجام شده است. “بسیاری از سرودهای واقعا صدا مانند آنها در حال صحبت کردن به شما و اعتراف به شما بیشتر از یک مقدار زیادی از پاپ استانداردهای,” او گفت:. “و آنها قطعا در میان سخت ترین کار گروه های K-pop.”

اما به استفان واقعی درس BTS موفقیت نیست در مورد این گروه توانایی فراتر از هنجارهای K-pop; آن را در مورد K-pop سریع معراج به جریان اصلی.

“من مطمئن هستم که وجود دارد میلیون ها نفر از یک جهت طرفداران که فکر می کردند که برای اولین بار از نوع خود,” او گفت:. “در حالی که یک فن ممکن است مانند سلام NSYNC?

“من فکر می کنم اگر شما بخواهید کسی بود که به K-pop در طول Big Bang اوج آنها خواهد بود, مانند, ‘BTS چیزی جدید است.’ اما اگر شما بخواهید نسل جدیدتر که با آشنا نبود Big Bang آنها هرگز واقعا با تجربه است که 0 تا 100 ظهور یک گروه قبل از, تا به حال با BTS. پس از آن احساس می کند به آنها. من فکر می کنم که نشان می دهد چگونه نسل K-pop است و تا چه حد آن را در یک مقدار کوتاه از زمان.”

و به عنوان استفان اشاره کرد BTS بین المللی موفقیت بوده است, نقطه عطفی, حتی اگر آن را ساخته شده است بر روی شانه های غول پیکر. “در آن است پیشگامانه ؟ قطعا نه. اما آنها قطعا مطرح نوار برای K-pop.” و که تایید طرفداران شور و شوق در راه بزرگ است.

“و هنگامی که شما یک فن قلب” او افزود: “شما باید وفاداری خود را.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>