کالیفرنیا فقط اول شد دولت نیاز به خودرو دیزل تولید کنندگان به رفتن برق

کالیفرنیا فقط تاریخ را با تبدیل شدن به اولین دولت به تصویب یک قانون که نیاز به تولید کنندگان دیزل کامیون ها و وانت برای انتقال به تمام برقی فروش 2045.

این انجمن منابع هوایی کالیفرنیا (کربوهیدرات) رای به نفع ارائه در یک جلسه مجازی پس از شنیدن از بیش از 100 سخنرانان با توجه به Fresno Bee. شناخته شده به عنوان پیشرفته پاک کردن کامیون حکومت قانون با هدف برقی صفر-انتشار کامیون ها در جاده ها تا سال 2024 و به چیزی جز الکتریکی صفر-انتشار وسایل نقلیه توسط 2045.

تبلیغات:

“بسیاری از کالیفرنیا محله به خصوص سیاه و سفید و قهوه ای کم درآمد و آسیب پذیر جوامع زندگی می کنند و کار و بازی و حضور در مدارس مجاور به پورت railyards توزیع مراکز و دالان حمل و نقل و تجربه سنگینترین ترافیک کامیون,” قصه توضیح داد, در بیانیه ای. “این قانون جدید به طور مستقیم آدرس نامتناسب خطرات و بهداشت و آلودگی بار مؤثر در این جوامع قرار می دهد و کالیفرنیا در این مسیر برای همه صفر-انتشار short-haul drayage ناوگان در بنادر و railyards 2035 و صفر-انتشار “آخرین مایل’ تحویل کامیون و وانت توسط 2040.”

در علاوه بر این به کمک به اقلیت و کم درآمد جوامع قانون نیز کمک کالیفرنیا ملاقات آن تغییر آب و هوا به اهداف.

“کامیون ها بزرگترین و تنها منبع آلودگی هوا از وسایل نقلیه مسئول 70 درصد از دود باعث آلودگی و 80 درصد از سرطان زا دیزل دوده حتی اگر تعداد آنها به تنها 2 میلیون در میان 30 میلیون وسایل نقلیه ثبت شده در دولت” قصه اشاره در بیانیه خود.

تبلیغات:

“مقررات لازم را برای پاسخگویی به این اهداف است که تاسیس شده اند توسط هر دو ما هیئت مدیره و فرماندار به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای اما همچنین به دیدار فدرال هوا با کیفیت استاندارد و برای حفاظت از سلامت مردم,” تونی Brasil, رئیس حمل و نقل و تمیز فن آوری شاخه ای از کربوهیدرات گفت: سالن.

کارن سزار افسر اطلاعات در هیئت مدیره گفت که برخی از گروه های ذینفع که ابراز مخالفت با قوانین و مقررات جدید.

“موتور تولید کنندگان, تولید کنندگان, که در حال رفتن به مجبور به ساخت وسایل نقلیه پشتیبانی از این ایده از رفتن به وسایل نقلیه الکتریکی در طول زمان, اما آنها ترجیح داده اند که ما انجام یک تنظیم که نیاز به ناوگان برای خرید کامیون به جای نیاز به تولید کنندگان برای تولید آنها” Cesar توضیح داد. Brasil اضافه شده است که هیئت مدیره در نظر دارد در عبور از مقررات در آینده برای رسیدگی به آن.

تبلیغات:

“ما در حال رفتن به دوباره با یکی دیگر از قوانین و مقررات که نیاز به ناوگان برای خرید کامیون که تولید شده اما که نمی خواهد به احتمال زیاد برای یک سال دیگر یا دو” Brasil توضیح داد. او گفت: سالن که “آن را در حال توسعه در حال حاضر و آن را مرحله به مرحله در طول زمان است. بنابراین نمی توان آن را مانند این کسب و کار باید به فردا و انتقال به طور کامل الکتریکی ناوگان. از آن خواهد شد انتقال در طول زمان است.”

به عنوان گرمایش جهانی همچنان برای رسیدن به سطح بحران دانشمند به طور فزاینده ای به توافق برسند که منابع جایگزین انرژی لازم خواهد بود.

تبلیغات:

“ما همچنین نیاز به سیاست هایی که عاقلانه تعادل منافع رقابت بر اساس برخی از مرتب کردن بر اساس تجزیه و تحلیل منطقی از حقایق است. هیچ انرژی و تکنولوژی است و بدون آن جنبه های منفی” کن Caldeira از موسسه کارنگی برای علوم بخش جهانی محیط زیست گفت: سالن در سال 2018 است. “این نمی تواند اتفاق می افتد تنها در ایالات متحده و یا اروپا. تمام جهان نیاز به توسعه بر اساس نزدیکی-صفر و انتشار فن آوری و بنابراین نیاز به تصویب سیاست های مشابه. . . . با خواسته های بسیاری از منابع محدود و چنین نابرابر توزیع ثروت این یک چالش باقی مانده است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *