می توانید یک پلیس هواپیماهای بدون سرنشین خود را تشخیص دهد ؟


Protesters sit in the road, as seen from above.
یک هواپیمای بدون سرنشین عکس نشان می دهد که مردم جمع شده بودند برای اعتراض به مرگ جورج فلوید در 2 ژوئن در شهر نیویورک است.
Lokman Vural Elibol/Anadolu Agency via Getty Images

پس از مرگ جورج فلوید در مارس 25, آمریکایی ها گرفته اند به خیابان ها به اعتراض مسالمت آمیز در بی سابقه, شماره تماس برای پایان دادن به فرهنگ ملی ما از نژاد پرستی و خشونت پلیس. این اعتراضات در بسیاری از موارد شده است ملاقات با خشونت از نیروی پلیس که دوربین با استفاده از گاز اشک آور و گاز فلفل اسپری گلوله های لاستیکی و دیگر ظاهرا کمتر-سلاح های مرگبار علیه غیر مسلح و سازگار با مردم است. پلیس در سراسر کشور نیز زیرپا قابل توجهی از زمان و انرژی برای جمع آوری اطلاعات در تظاهرات و جنبشهای اعتراضی با روش اعم از نظارت بر رسانه های اجتماعی پست برای نظارت هوایی—گاهی اوقات با هواپیماهای بدون سرنشین است.

پلیس نظامی فدرال و نیروهای دولتی را به طور منظم پرواز نظارت هلیکوپتر کوچک و crewed نظارت هواپیما بیش از مناطق اعتراض گرفتن زمان واقعی ویدیو و عکس از جنبشهای اعتراضی. نیویورک تایمز در بر داشت که تا اواسط ماه ژوئن وزارت امنیت داخلی را دستگیر کرده بود بیش از 270 ساعت از فیلم های نظارت از تظاهرات از هلیکوپتر و هواپیما و هواپیماهای بدون سرنشین داده است که مشترک با شبکه های دیجیتال در دسترس دیگر آژانس های فدرال و ادارات پلیس. در مه 29, ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی و حتی یک پرواز بزرگ نظامی درنده هواپیماهای بدون سرنشین بیش از 20 ، 000 فوت تظاهرات در مینیاپولیس که گفته می شود به درخواست هنوز ناشناس “اجرای قانون فدرال همکاران.”

برخی از ایالات متحده آمریکا سازمان های پلیس نیز آغاز کرده است, پرواز کوچک استفاده از مالتی روتور هواپیماهای بدون سرنشین ساخته شده توسط غیر نظامی تولید کنندگان بیش از اعتراض و راه پیمایی و تظاهرات با استفاده از دستگاه را به تصرف خود در زمان واقعی اطلاعات در مورد آنچه اتفاق می افتد بر روی زمین است. در رسانه های اجتماعی معترضان را آغاز کرده اند هشدار به دیگران برای نگه داشتن ماسک خود را بر می ترسم که مقامات خواهد شد استفاده از این هواپیماهای بدون سرنشین-اسیر عکس برای شناسایی معترضان استفاده تا کنون-بیشتر-مشترک پلیس صورت به رسمیت شناختن فن آوری. “هواپیماهای بدون سرنشین … نشان دهنده قدرت جدید نظارت tech به عنوان مستقر با اجرای قانون جدید در آینده که در آن آنها را در اختیار خود فوق العاده قدرتمند دستگاه های جدید گفت:” جی استنلی ارشد تحلیلگر سیاست در ACLU.

حضور هواپیماهای بدون سرنشین در تظاهرات مجموعه نگران کننده سابقه: استقرار خود را بیش از حتی تظاهرات مسالمت آمیز به عنوان یک پیشگیرانه اندازه گیری عادی مداوم نظارت و به یاد معترضان که آنها همیشه در حال تماشا. اما این مهم است که به روشن شدن آنچه پلیس هواپیماهای بدون سرنشین هستند و آنچه که می توانید و نمی تواند انجام دهد و چه هدف واقعی خود است که آنها شناور بیش از یک اعتراض.

در حالی که پلیس هواپیماهای بدون سرنشین هستند شایع تر از آنها همیشه قبل از بوده است (به خصوص در پاسخ به COVID-19 به عنوان من به تازگی نوشته شده است در مورد آنها نیست دقیقا ، آمریکا سازمان های اجرای قانون آزمایش شده است با هواپیماهای بدون سرنشین کوچک برای بیش از یک دهه روند که شتاب پس از 2016 عبور از اداره هوانوردی فدرال را نقطه عطفی “قسمت 107” قانون اجازه داده است که با مجوز nonhobbyists—از جمله شرکت های خصوصی و دولتی—به کار هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا به حریم هوایی. مارس سال 2020 اطلاعات از مرکز برای مطالعه از هواپیماهای بدون سرنشین در بر داشت که حداقل 1,578 فتح کرد گرفته شد ایالتی و محلی عمومی ایمنی سازمان در ایالات متحده هواپیماهای بدون سرنشین و 70 درصد از این فاش کرد سازمان های اجرای قانون.

این پلیس کوچک هواپیماهای بدون سرنشین بسیار مختلف جانوران از CBP را در ارتفاع بالا و هزار پوند درنده هواپیماهای بدون سرنشین به طور معمول در ارتباط با نظامی آمریکا در خارج از کشور استفاده کنید. پلیس هواپیماهای بدون سرنشین امروز مصرف کننده مدل های تولید شده توسط همان شرکت است که هواپیماهای بدون سرنشین خود را پدر رو برای کریسمس مانند هواپیماهای بدون سرنشین چینی-ساز DJI: این شرکت ها اغلب خود را در بازار هواپیما برای ایمنی عمومی سازمان اما نمی فروش به طور انحصاری به آنها. بر خلاف یک درنده است که قادر به ماندن در هوا برای بیش از یک روز—این هواپیماهای بدون سرنشین معمولا باتری کوتاه زندگی از عنوان کمی تا 16 دقیقه در هنگام حمل بسیار سنگین دوربین تا 35 دقیقه در هنگام حمل یک فندک سنسور. (هواپیماهای بدون سرنشین فرار نکته: اگر شما فکر می کنم شما که به دنبال اردک در زیر یک سرپناه یا مناسب درخت. شما می توانید صبر کنید احتمالا هواپیماهای بدون سرنشین باتری است.)

پلیس هواپیماهای بدون سرنشین کاربران تا حد زیادی نه معاف از همان قوانین است که دیگر هواپیماهای بدون سرنشین کاربران باید رعایت کنند که شامل محدودیت در پرواز بیش از نفر در شب و فراتر از خلبان “بصری خط دید.” فراتر از آن است که استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین توسط ایالات متحده پلیس است و نه استاندارد در سطح فدرال و متفاوت است به طور گسترده ای از آژانس و آژانس: بسیاری از دولت های ایالتی و محلی اساسنامه محدودیت مکانی بر آنچه پلیس می تواند از نظر قانونی استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای مانند الزامی است که پلیس به دست آوردن حکم قبل از آنها می تواند هواپیماهای بدون سرنشین جمع آوری اطلاعات. پلیس هواپیماهای بدون سرنشین کاربران نیز نیاز به ویژه بخش 107 چشم پوشی و یا یک گواهی مجوز از FAA برای معمولا خارج از محدوده اقدامات عملیاتی هواپیماهای بدون سرنشین در شب و یا بیش از مردم—هر دو فعالیت های ما دیده می شود بسیاری از در طول چند هفته گذشته از اعتراض. (این منتشر شده آنلاین بنابراین شما حتی می توانید ببینید که آیا خود را به سازمان های اجرای قانون محلی نگه دارید چشم پوشی برای این فعالیت ها است.)

پس چه پلیس با استفاده از تمام این هواپیماهای بدون سرنشین ، بیشتر برای آگاهی موقعیتی. هوایی هواپیماهای بدون سرنشین عکس های را پلیس واضح تر حس که در آن جمعیت در حال حرکت و در آن وسایل نقلیه می رویم و می تواند کمک به آنها را به ماندن یک قدم جلوتر از معترضان. پلیس نیز با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای پیدا کردن و یا به دنبال افراد در حالات خاص مانند فیلمبرداری راه اندازی معاملات مواد مخدر پس از سرقت مظنون در اجرا یا پیگیری کردن یک مظنون فرو رفته در باتلاق. برخی از هواپیماهای بدون سرنشین در حال حاضر مجهز به برد سنسور که می تواند به طور خودکار به دنبال یک حرکت فرد و یا یک وسیله نقلیه البته بسیار محدود شرایط (و برای یک دوره کوتاه از زمان).

که احتمالا نگران کننده اما در اینجا آرامش ، در حالی که یک پلیس هواپیماهای بدون سرنشین می تواند قطعا تعقیب کسی که برای یک بیت این بدان معنا نیست که پلیس به آسانی می توانید با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین-جمع آوری تصاویر به شناسایی که در آن فرد است. در تحقیقات من برای این قطعه من می توانم پیدا کردن یک مثال از ایالات متحده در اجرای قانون با استفاده از تکنولوژی شناسایی چهره و تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین برای شناسایی کسی که در جهان واقعی است. این تقریبا به طور قطع نیست چرا که پلیس نمی خواهید به یا اینکه آنها بوده است و از نظر قانونی منع از انجام این کار. آن را به دلیل دقت شناخت افراد از هوایی هواپیماهای بدون سرنشین تصاویر است که واقعا سخت است.

به عنوان نظارت کارشناسان به مدت طولانی مشاهده شده افرادی که فکر می کنم آنها در حال تماشا هستند بسیار ساده تر برای ترساندن و به کنترل.

تشخیص چهره تکنولوژی به طور کلی هنوز هم رنج می برد از جدی دقت مشکلات. در حالی که زمان تایید الگوریتم می تواند رسیدن به سطح بسیار بالایی از دقت و صحت که تنها در مورد تحت شرایط محیطی ایده آل: که در آن روشنایی کامل است موضوع را به صورت روشن و کاملا unobscured و (از همه مهمتر) این دوربین به اندازه کافی پایین به زمین و نزدیک به اندازه کافی به این موضوع برای گرفتن یک عکس خوب است. تحت ناقص “دنیای واقعی” شرایط (مانند گفتن یک اعتراض که در آن بسیاری از مردم با پوشیدن ماسک), اشتباهات شایع تر است. حتی مدیر عامل شرکت Clearview هوش مصنوعی جهان creepiest تشخیص چهره شرکت, اظهار تاسف به نیویورک تایمز که برنامه خود را کار نمی کند و زمانی که آن را به عکس های گرفته شده از دوربین های مدار بسته قرار داده شده است که “بیش از حد بالا” بر روی دیوار یا سقف.

در دنیای واقعی آزمایش تشخیص چهره تکنولوژی انجام شده توسط محققان مستقل را نشان داد نگران کننده فقیر دقت نرخ. علمی ارزیابی یافت که در لندن Metropolitan Police سیستم تشخیص چهره به حال عظیم 81 درصد ميزان خطا در دنیای واقعی آزمایش. محققان همچنین کشف کردند که مشترک در صورت به رسمیت شناختن تکنیک های به مراتب بهتر و با دقت در شناسایی مردان سفید پوست از آنها در شناسایی افراد از سایر گروه های جمعیتی اشتباهات است که می تواند منجر به بیشتر nonwhite مردم دروغ متهم به جنایات. این در حال حاضر اتفاق افتاده است: در ماه ژانویه یک مرد سیاه و سفید در میشیگان بود که به ناحق بازداشت و پس از یک پلیس سیستم تشخیص صورت همسان عکس خود را با یک دزد.

اگر آن را سخت به دقت شناسایی چهره از یک دوربین بر روی زمین است که نمی رفتن در هر نقطه ما می توانیم فرض کنیم که آن را حتی سخت تر برای شناسایی چهره از تصاویر گرفته شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین در حال حرکت که در آن دوربین از نظر فرد بودن surveilled دائما در حال تغییر است. در حالی که بسیاری از محققان (و ارتش ایالات متحده) هستند و مطمئنا تلاش برای کشف کردن که چگونه به رسمیت شناختن مردم و چهره ها از هواپیماهای بدون سرنشین تصاویر, به نظر می رسد به رفتن کند.

اگر چه برخی از دانشمندان تا به حال برخی از موفقیت در اعمال فرد-الگوریتم های تشخیص به هواپیماهای بدون سرنشین تصاویر آنها تنها قادر به انجام این کار بسیار کنترل شده در آزمایشگاه تنظیمات وجود دارد و بسیاری از مسائل فنی باقی مانده برای حل و فصل. در حالی که برخی از شرکت ها و نیروهای پلیس می گویند آنها (و یا در حال برنامه ریزی برای دریافت) با دقت بالا هواپیماهای بدون سرنشین تشخیص چهره, تکنولوژی, من می توانم هر گونه به خوبی پشتیبانی می کند و شواهد از هواپیماهای بدون سرنشین صورت تشخیص تکنولوژی استفاده می شود برای شناسایی افراد در وحشی. و انسان آن را به عنوان معلوم است حتی بدتر در شناسایی افراد از عکس های هوایی از رایانه هستند. یک سال 2017 مطالعه نشان داد که انسان تحلیلگران شکست مفتضحانه در شناسایی افراد از تصاویر هوایی ضربه توسط پایین-پرواز هواپیماهای بدون سرنشین. در حالی که این امکان وجود دارد که پژوهشگران به کشف کردن که چگونه به دقت شناسایی افراد از عکس های هوایی در آینده این تکنولوژی به سادگی نیست تا به این کار نشده است و من گمان می کنم که نمی توان آن را در هر زمان به زودی. که چیز خوبی است چرا که آن را به ما می دهد زمان به شکل از چگونه به آن را محدود. هنوز هم وجود دارد هیچ قوانین ملی در ایالات متحده است که محدود کردن پلیس با استفاده از تشخیص چهره و در حالی که شهرها و کشورهای توسعه یافته سیاست های خود را, آنها تنها بخشی از راه حل است. ما باید خواهان آن است که دولت فدرال نوشتن قوانین است که به اندازه کافی محافظت از مردم از تشخیص صورت از همه نوع, هر دو در هوا و بر روی زمین.

اما نقطه از هواپیماهای بدون سرنشین ممکن است نظارت خود را. به عنوان نظارت کارشناسان به مدت طولانی مشاهده شده از سازندگان هرم باستانی کهکیا به فوکو افرادی که فکر می کنم آنها در حال تماشا در همه زمان ها (حتی اگر آنها در واقع ممکن است) بسیار آسان تر برای ترساندن و کنترل. جیک Laperruque ارشد مشاوره در پروژه نظارت دولت فکر می کند که صرف حضور هواپیماهای بدون سرنشین در تظاهرات مسالمت آمیز می تواند ایجاد یک “اثر سرما.” او به من گفت: “فقط این امکان را [از شناسایی شدن] می تواند مشکل ساز اثر برای اولین متمم بیان و تظاهرات.”

دلهرهآور و نگران کنندهای به عنوان پلیس هواپیماهای بدون سرنشین هستند و شما نباید اجازه حضور خود و نمادین قدرت نظارت ارعاب شما از اعتراض به, گزارش, یا به معنای دیگر از اعمال حقوق خود را. در حالی که همه ما باید نگران بالقوه حریم خصوصی-نقض حضور هواپیماهای بدون سرنشین کوچک در تظاهرات آنها چیزی از حواس پرتی از قدرتمند تر و موثر اجرای قانون ابزار برای شناسایی معترضان مانند ردیابی گوشی های هوشمند و دوربین های مدار بسته که با استفاده از فن آوری هایی است که بیشتر اثبات شده و اغلب کمتر آشکار از وز وز چشمک زدن هواپیماهای بدون سرنشین.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>