باید وجود داشته باشد یک کلمه برای این نوع خاص از ناامیدی شما تجربه زمانی که غذا سفارش شما مطابقت ندارد با آنچه وعده داده شده بود. قرار داده راه دیگر — یک مک بزرگ تا کنون در واقع نگاه به خوبی در درایو-از طریق خط به عنوان آن را در یک تجاری است ؟ اما در عصر رسانه های اجتماعی این نوع انتظار تنظیم (و بالقوه ضد) نیست و محدود به شرکت های بزرگ زنجیره ای و یا انواع رستوران های سنتی به ویژه در مجلات.

در حال حاضر هر صاحب رستوران و سرآشپز با Instagram حساب می — و تقریبا انتظار می رود به ارائه به مشتریان یک طعم و مزه از آنچه در منوهای خود را که منجر به منحصر به فرد و خاص صنعت بحث اخلاق: آن است که همیشه خوب برای رستوران ها برای استفاده از عکاسی سهام به عنوان بخشی از حضور دیجیتال?

تبلیغات:

آن را شگفت آور یک عمل رایج است. من دنبال بسیاری از رستوران ها در رسانه های اجتماعی و حداقل یک بار در روز کسی سهام بانک عکس برای تبلیغ غذاهای خود را. من صحبت کردن در مورد مواد غذایی یک ظاهر طراحی شده, من صحبت کردن در مورد به اشتراک گذاری تصاویر از مواد غذایی است که در واقع خود را. گاهی اوقات آن را ظریف — پنکیک در عکس بشقاب نگاه یک کمی بیش از حد کرکی نسبت به کسی که شام میخورد-سبک کیک ماهی تابه من می دانم که آنها خدمت می کنند — در حالی که بار دیگر مانند زمانی که پوستر فراموش برای crop کردن تعیین میزان مد آب آن را بیشتر آشکار است.

این جای تعجب برانگیز تمرین بیش از حد.

جسیکا Fey مدیر طراحی و بازاریابی برای لویی دم شرکت.

تبلیغات:

“استفاده از سهام تصاویر توسط رستوران ها است که به سادگی دروغ می گوید” فی گفت. “مهمانان اعتماد که به رستوران مراجعه آنها در حال نشان دادن خود را از مواد غذایی که آنها ساخته شده — در آشپزخانه خود را و مرتب در صفحات خود را.”

کسی که لحظه ای می بیند یک تصویر از یک ظرف در رسانه های اجتماعی فی گفت: انتظار برای آن ظرف تعیین شده است.

“مهمان در حال حاضر تصور خود را با بهره گیری از صفحه در این عکس در ذهن خود و انتظار برای دیدن که ظرف روکش خاص که در راه است که بسیار با محیط زیست در خدمت به آنها را زمانی که آنها راه رفتن را از طریق خاص که رستوران درب” او ادامه داد.

تبلیغات:

Lacey Muszynski یک منتقد برای میلواکی alt-هفتگی “چوپان اکسپرس” فکر می کند که آن را به طور کلی فریبنده عمل “است که باید اجتناب شود توسط صاحبان رستوران در همه هزینه ها.”

“صحبت به عنوان یک منتقد به طور خاص, من انجام تحقیقات قبل از بازدید از یک رستوران و قبل از من نوشتن نقد و بررسی” Musynski گفت. “من با استفاده از یک رستوران رسانه های اجتماعی و عکس ها را به شکل از آنچه در تخصص خود هستند و آنچه که من احتمالا می خواهم لذت بردن از بسیاری از آنچه که آنها انجام این کار را نوآورانه و غیره. به منظور آنها را به یک شات در بهترین شکل ممکن نقد و بررسی. عکس های سهام اجازه نمی دهد من برای انجام این کار به طور موثر.”

تبلیغات:

اما هر دو Fey و Musynzki یک تئوری در مورد اینکه چرا سرآشپزها و رستوران مدیران توسل به سهام عکس; داشتن قوی حضور رسانه های اجتماعی تقریبا تبدیل به یک نیاز برای رستوران ها. وجود دارد در حال حاضر صدها نفر از شغل فعلی پست برای رستوران رسانه های اجتماعی مدیران برای هماهنگ کردن تیراندازی, ارسال و پیام از یک آشپز و مواد غذایی است.

“وجود دارد یک مقدار بسیار زیاد از فشار” Fey گفت. “شما اساسا وجود ندارد اگر شما یک حساب رسانه های اجتماعی. سرآشپزها هستند آبکاری برای دلایل خود را, اما همچنین با دانش جلوتر از زمان است که ” این غذا خواهد بود Instagrammed.'”

متناوبا او گفت: بسیاری از مردم در حال ساخت خود را شام تصمیم گیری بر اساس یک عکس از یک آیتم منو آنها را در رسانه های اجتماعی در ساعت 10 صبح در صبح است.

تبلیغات:

“و در” پیمایش سن “است که تصویر را به جلوگیری از آنها را از پیمایش از طریق صدها نفر از تصاویر آنها هر روز” Fey گفت. “بنابراین عکاسی و ساخت یک ظرف جلوگیری کسی در دیجیتال خود را با آهنگ های ضروری است.”

اریک موریس یک لوییویل-بر اساس آشپز که تسلیم به آن فشار. موریس یکی از کسانی که سرآشپزها که مشغول به کار راه خود را از طریق رستوران های محلی بیش از 17 سال گذشته; شروع به عنوان یک ماشین ظرفشویی و سپس تبدیل شدن به یک دبستان طبخ یک خط طبخ a sous chef و پس از آن او در نهایت کمک به باز کردن رستوران مرغ سرخ شده, انجیل پرنده.

در روزهای اولیه از انجیل پرنده موریس می گوید: آنها پمپاژ فوق العاده روزانه چپ و راست.

تبلیغات:

“ما می خواهم به صرف تمام روز شاخص گفت: اقلام و گاهی ظرف را نمی شود در زمان آماده برای محتوای رسانه ای تا ما را گرفتند باز” موریس گفت. “ما می خواهم می خواهم برای دریافت کلمه در زمان پیروی از رسانه های اجتماعی الگوریتم هشتگهای ترافیک بالا بار — به طوری که گاهی اوقات ما می خواهم پیدا کردن سهام محتوای رسانه ها برای بدست آوردن کلمه را قبل از اینکه خیلی دیر شده بود برای ترویج.”

موریس گفت که او هرگز ادعا کرد این عکس ها خود را در پست ها اما که او نیز آن را اشاره نمی کند یک عکس سهام مگر اینکه کسی پرسید.

“و یا در مورد من, ما به نام آن و به حق پس” موریس گفت. “تصمیم به استفاده از عکاسی سهام کاملا ساخته شده از فشار بسیار زیاد به نگه دارید تا با Joneses:” پس به صحبت می کنند. وجود دارد بسیاری از رستوران های بزرگ و سرآشپزها در منطقه تمام تولید مواد غذایی بزرگ و دهان آبیاری محتوای رسانه ای.”

در حال حاضر موریس مانند Fey و Muszynski توصیه می کند که صاحبان رستوران که نمی توانیم استخدام social media manager (“که بسیار قابل فهم با توجه به حاشیه سود پایین برای رستوران ها فعلا” Fey گفت) چوب به گرفتن عکس از مواد غذایی خود را.

تبلیغات:

“وجود دارد مجموعهای از چگونه به فیلم ها برای عکاسی مواد غذایی” Fey گفت. “و اپل را کاملا جیب دوربین.”

در موریس ” مورد نام عمومی آنلاین به صورت تلاش برای عبور از عکس های سهام خود را به عنوان نقطه عطفی برای او بود. او تصمیم به سرمایه گذاری در عکاسی حرفه ای, دنده خواندن یک تن از کتاب و تمرین مداوم است. او در حال حاضر سبک ها و شاخه های خود را از مواد غذایی خود را در بالای در واقع ساخت آن است.

“هرگز من همیشه استفاده از عکس های سهام دوباره” موریس گفت. “خود را از مواد غذایی و نوشیدن برنامه انعکاس مستقیم از کسب و کار خود و کارکنان که کار سخت برای ایجاد محتوا و خلاقیت خود را. این یک فرایند یادگیری برای من به عنوان بیشتر از همه چیز و واقعا صبر یک فضیلت است.”

اگر Morris نمی تواند خود را ترویج غذاهای آن روز او را صبر کنید تا بعد به آن را درست انجام دهد و به نمایش گذاشتن خلاقیت کارکنان خود را. آنها آن را درک موریس گفت: به عنوان مهمانان که ساخت انتظارات خود را بر اساس آنچه آنها را آنلاین; مانند هر چیز دیگری در صنعت رستوران قوام کلیدی است.

تبلیغات:

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

خرید کتاب زبان اصلی