چارلی کافمن را اولین رمان خود را نشان می دهد نابغه محدودیت های آن است


A person holding up a cutout of Charlie Kaufman’s head over his own, surrounded by other images of Kaufman’s head.
تصویر عکس با تخته سنگ. عکس های YakobchukOlena/iStock/گتی ایماژ به علاوه و مارک دیویس/گتی ایماژ برای پارامونت پیکچرز است.

من به مدت طولانی به حال یک ضعف برای وسواس روان نژند پارانوئید و comically بیهوده راویان اما چارلی کافمن را overstuffed, بی شکل, اولین رمان, Antkindممکن است در نهایت من درمان آن است. B. Rosenberger روزنبرگ تلخ و ناموفق منتقد فیلم در مرکز کتاب, مطالب راه خود را از طریق 720 صفحه از کار مانند محاکمه و misadventures که شامل breakups از دست مباحث نیاز به حرکت به یک آپارتمان در شهر نیویورک بیش از حد کوچک به جای یک تخت خواب و پس از آن نیاز به یک هم اتاقی به استطاعت آن جایگزین شدن توسط یک unctuously مرفه doppelgänger یک آخرالزمانی آتش سوزی, به دام افتاده در یک غار با 40,000 animatronic کپی از “رئیس جمهور تنه” است که می تواند پرواز و شلیک لیزر از چشم خود جنسی کنگره با یک کوه غم انگیز خنثی دوستی با تنهایی هوشمند, مورچه ای به نام کلسیم از 1 میلیون سال در آینده است.

ب خودش است که چنین بی وقفه گسترده کاریکاتوری که او باعث می شود cadaverous رستوران منتقد در راتاتویی به نظر می رسد ظریف.

اگر این برای تلفن های موبایل خسته کننده است. در عین حال Antkind نیز چشمک می زند از شوخ طبعی و حتی زیبایی اغلب فقط در نقطه ای که خواننده شروع به تعجب می کنم اگر کافمن می خواهد او را به رنج می برند به همان اندازه به عنوان benighted B. رمان را فرض شده در سفر به St. Augustine, Florida به پژوهش های مبهم, silent فیلم در مورد یک جنس خم زن و شوهر است. (فیلم A Florida Enchantment, واقعی است.) وجود او در دیدار اینگو Cutbirth بازنشسته مدرسه سرایدار که ادعا می کند به 119 سال و برای شرکت در ساخت یک فلوریدا سحر در نقش “نهان پسر” یک شخصیت است که هرگز به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش به ضرب گلوله کشته شده است از نظر او. اینگو خود را صرف زندگی خود را ساخت یک فیلم stop-انیمیشن از ویژگی های که در زمان اجرا سه ماه است. ب متقاعد اینگو به صفحه نمایش آن را برای او اما فیلمساز می میرد در طول فرآیند ترک B با untitled فیلم و دستورالعمل های آن را از بین ببرد. B در نظر دارد به جای خود انتقادی ثروت با حفظ و تجلیل از این شاهکار هنر خارجی. اما در راه بازگشت به نیویورک او برگ آن را در یک پارک U-Haul کامیون در یک روز در حالی که او تلاش می کند برای تحت تاثیر قرار دادن یک زن جوان مشغول به کار در یک رستوران فست فود و آن را به آتش می روم پشت میکنند. B و سپس با کمک هیپنوتیزم را به عنوان ماموریت خود را دقیق به یاد فیلم تصور “آینده چاپلوسی من شاید دریافت سخنرانی نوبل برای انتقاد پولیتزر برای بینش عمیق.”

آنچه در ابتدا به نظر می رسد به یک تقلید مسخره امیز از parasitical, طبیعت, از انتقاد به زودی metastasizes به چنگ زدن به کیسه های طولانی ایستاده کافمن موتیف ها و تم ها: دو برابر زمان سفر (روانی و در غیر این صورت), عذاب, هوشیاری, عدم امکان واقعا به نمایندگی از تجربه در هنر, وابسته به عشق شهوانی, تمرکز, حرفه ای, حسادت, هنری, شکست است. این ثابت می کند یک برکت و رحمت مخلوط به عنوان ب خودش است که چنین بی وقفه گسترده کاریکاتوری که او باعث می شود cadaverous رستوران منتقد در راتاتویی به نظر می رسد ظریف. محدودیت های این کمیک دستگاه به زودی خود را احساس. ب broods بیش از همه فن حریف nemeses (Manohla Dargis A. O. اسکات آرمون سفید—آخرین کسی که با او مظنون ارسال یک هواپیماهای بدون سرنشین برای جاسوسی بر روی او) و گازهای مورد جنایی غفلت شاهکارهای باعث بالا 10 لیست که به ناچار شامل 9 مبهم خارجی عناوین و یکی Judd apatow آمده ، او نوشته است بی شماری رساله با این عنوان که “در گذشته من شدن: جنسيت و تحول در سینمای آمریکا,” “الگوهای سخنرانی از لکنت به شیون و زاری از لکنت به موتر از هواپیماهای بدون سرنشین به Intone” و غیره. خود را جزئي از دستاوردها شامل ارائه سخنرانی در جلسات “جامعه بین المللی از عتیقه فیلم پروژکتور علاقه مندان (ISAMPE),” the “92nd Street Y خوابگاه دانشجویی سالن ناهار خوری سرریز اتاق” و “پیشاهنگی پسر از امریکا خوشی باران روز جشنواره فیلم” (اما تنها در صورتی از باران). او همچنین “تجربی دو ماه از روی لئامت دادن به عنوان منتقد فیلم برای Hammacher Schlemmer فروشگاه.”

این شوخی ها خنده دار یک بار شاید دو بار اما کافمن نگه می دارد و آنها را بارها و بارها تا زمانی که آنها می رسند مثل یک نوع ضربه. شاید که شوخی ذاتی ظلم و ستم در کمدی (حیوان خانگی دیگر موضوع Kaufman) است در معرض توسط تبدیل طنز به یک شکل مجازات—نه فقط در شخصیت اما در خواننده است. شاید! همه من می تواند به شما برای مطمئن است که آن را می شود بسیار سنگین سورتمه.

دیگر ب دلمشغولیهای شامل کلامی مراسم معاصر هویت سیاسی. او اختراع خود را nongendered ضمایر است و برای همیشه مقدماتی مشاهدات خود را با چنین اظهاراتی به عنوان “فرض جنس نر در hobos مانع است رویاهای بیشتری را hobos از من به عنوان یک مرد سفید پوست می توانید تصور کنید.” در ابتدای رمان او “آفریقایی-آمریکایی دختر” اشاره او به طور مداوم است که نسبتا معروف برای نقش او بازی در یک کمدی موقعیت است که او همچنین با اشاره به به طور مداوم. (“شما قطعا می دانم که او چه کسی است.”) در ابتدا بی علاقه در اینگو چرا که او به نظر می رسد سفید ب بعد در می یابد که این هنرمند بیگانه است و فورا مجذوب می شود با او: “آه چیزهایی که باید دیده می شود به عنوان یک آمریکایی آفریقایی تبار است. مکان او باید رفته خود را در طولانی و خستگی ناپذیر آمریکایی آفریقایی عمر است.” و در حالی که آن را سخت به اعتباری که هر کسی به عنوان جامع خود جذب به عنوان B صمیمانه در مورد مراقبت از جمله مسائل توانایی های خود را به طوطی معمولی wokeness قابل توجه است: “من یک نظری, داستان maven” او اعلام کرد در یک نقطه “اگر چه من تا حد زیادی احترام کار آمریکایی آفریقایی genii Octavia E. ساقی, Samuel R. زدن و Tananarive دلیل که rejiggered این احمق فرم تبدیل آن به یک ابزار که با آن به بررسی اجتماعی و نژادی و بی عدالتی است.”

این می تواند یک زیرک مشاهده فقط چگونه به راحتی و در نتیجه سرسری این نگرش می توان به تصویب رسید اما این نوع از اطاعت فشار اجتماعی به نظر می رسد از شخصیت ب و در واقع او همچنین اعلام می کند: “یک نابغه گاهی اوقات باید یک نژادپرست اگر ما به امید برای توضیح. تاریخ سخاوتمندانه فلفلی با نابغه که نفرت از یهودیان که اخراج سیاه پوستان که ماديت يافته زنان است. ما به دفن خود را بزرگ کار می کند به دلیل این است؟” اگر ب گفتارها به این مسائل باید هر چیزی در مشترک این است که آنها تکرار مرتب کردن بر اساس پیش پا افتاده اظهارات بسیاری از مردم ارسال به رسانه های اجتماعی با هوا از تحویل مهم و اصلی بینش. با وجود تمام اظهارات چه ب خودش در واقع معتقد است هرگز نمی آید به تمرکز.

به جای روایت آغاز می شود تقسیم و forking اشاره به بکت و داستایفسکی و Preston Sturges. پس از آتش سوزی که در آن B است که به شدت سوخته در تلاش برای نجات اینگو فیلم او دیگر نمی تواند به یاد داشته باشید که آیا اینگو سیاه بود (و در نتیجه هر یک از sharecropper یا پولمن پورتر) و یا “خوشحالم.” این فیلم او بازسازی از خاطرات کشف با کمک هیپنوتیزم مرحله است یا در مورد یک کمدی اواز یا موسیقی دو نفری از ’40s و 50s به نام Mudd و Molloy یا ساده مستطیل سفید از نور است که در آن در طول هفته یک نقطه سیاه و سفید به نظر می رسد و با رشد تدریجی بزرگتر تا زمانی که آن را تبدیل به اینگو. زمانی که B می رود به خارج از شهر برای چند روز او را برمی گرداند برای پیدا کردن که دو گرفته شده بیش از عمر خود را به نوشتن یک کتاب پرفروش در مورد اینگو این فیلم بد نمایش دادن آن به عنوان تلفیقی از ابرقهرمان قصههای و fantasias هنری Darger (زندگی واقعی سرایدار و خارجی هنرمند اگر چه نه سیاه). بر خلاف B این غلط خود را انکار کند یهودی بودن است. او در اطراف می رود در یک yarmulke صحبت حیاتی توأم با تقوا در مورد طرح “هاشم در عقل بی نهایت خود” و توزیع الهام بخش nostrums را ساخته اند که او را ثروتمند و مشهور. واقعی ب قتل او اما پس از آن دیگر دو خود می گیرد و B آغاز می شود مخفیانه زندگی در دوم دو آپارتمان.

اینها تنها تعداد کمی از سر پیچک از داستان است که بیش از Antkind مانند kudzu و در نهایت خونریزی به یکدیگر متفاوت خودشان برای B نسخه های مختلف از اینگو را فیلم Mudd و Molloy روال دوقلو نوزادان که به طرزی جادویی به نظر می رسد در فرمان ماژول در طول آپولو 11 ماموریت یک زن از آینده که ارتشاح ب رویاهای. برخی از این بسیار خنده دار است. Molloy به دنیا آمد و در سال 1906 بود, به عنوان یک کودک “تشخیص داده شده با ‘انجام’ و قرار داده شده در یک مرکز ویژه این پاراموس مدرسه برای بی قراری که در آن درمان شامل ریسندگی تخته آب درمانی انسولین کوماس پا محدودیت و صنایع دستی است.” زن از آینده می خواهد B برای نوشتن یک novelization از یک “Brainio” (یک نوع فیلم لوله کشی به طور مستقیم به سر) او نوشته شده است چرا که او امیدوار است برای برنده شدن یک جایزه برای بهترین اقتباس Brainio, “از آنجا که من هیچ امیدی به برنده اصلی Brainio با توجه به سیاست است.” اگر او می تواند گیاه زودتر نسخه کتاب از او Brainio در گذشته هر چند او ممکن است یک شات در انطباق با جایزه. (کافمن فیلمنامه را برای انطباق, فیلم در مورد یک شخصیت به نام چارلی کافمن در تلاش برای نوشتن یک اقتباس از یک Susan Orlean کتاب بود نامزد دریافت جایزه اسکار است.)

در یکی دیگر از giddily سرگرم کننده بخش از رمان B با یک زن به نام مغرور Tsai می شود و از نظر جنسی وسواس با میل به تحقیر خود را قبل از او. او دستورات او را به کار در محلی bodega که در آن به لذت خود او تحقیر او توسط اقدام به عنوان اگر آنها هرگز ملاقات و دوست یابی خود را بی شعور ، هنگامی که او را می شکند و با او ب می شود یک کار در Zappos در فرصتی که او ممکن است یک روز را به کفش خود را مدیریت اصرار بر ترویج او از خدمات به بخش بازاریابی که در آن او می شود یک موفقیت بزرگ و تقریبا فراموش Tsai به طور کامل در حالی که درگیر در دشمنی با یک همکار. متاسفانه این segues به تمدید کمی در مورد دلقک ها و دلقک که بهتر است در سکوت گذشت.

در سراسر B بیانگر تحقیر برای فیلم چارلی کافمن در نهایت متوجه است که هر زمان که او ساکن در این موضوع او تمایل به سقوط یک کوره باز به استخر فاضلاب. از این کار او نتیجه می گیرد که او بیچاره ایجاد کافمن یک حقیقت است که با خواننده نمی تواند استدلال می کنند. اما در حالی که این ممکن است در ابتدا Antkind شبیه تمدید قانون انتقام کافمن خود منتقدان این نقطه در روایت B است که به وضوح یک نماد برای کافمن خود بافکر ریشو عصبی با یک کیسه متا کلاهبرداری و حساسيت به وجودی احساس وحشت و نگرانی است که او معتقد است تنها کمدی می تواند تسکین. پس چرا است Antkind بنابراین اغلب خسته کننده زمانی که کافمن فیلم, در بیشتر قسمت ها سرگرم کننده و لذت بخش? می تواند چیزی بسیار ساده به عنوان محدودیت های سینمایی, فرم این واقعیت است که شما می توانید یک سه-ماه-فیلم های بلند به دلیل هر دقیقه از یک فیلم هزینه های زیادی از پول به طور معمول افراد دیگر پول ؟ که محدودیت همکاران تحمیل یک نابغه می تواند تا پایان نجات او را از خود ناامید کننده لرزشی solipsism? آن می تواند. افراد دیگر ممکن است جهنم با توجه به Sartre, اما گاهی اوقات آنها می توانند صرفه جویی در الاغ خود را—و یا حداقل توقف شما را از خزنده تا آن را.

Book cover of Antkind.

توسط چارلی کافمن. خانه تصادفی.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>