شهرستانها در حال رفع آزار دهنده ترین چیز در مورد E-اسکوتر


E-scooters are parked on the roadside on September 13, 2019 in Berlin. - The use of the battery-powered scooters is allowed in Germany since three months. (Photo by John MACDOUGALL / AFP) (Photo credit should read JOHN MACDOUGALL/AFP via Getty Images)

بیشتر از این در حال آمدن است.

جان MACDOUGALL/گتی ایماژ

زمانی که آنها برای اولین بار به نظر می رسد در پیاده رو از شهرهای آمریکا در پاییز سال 2017 و بهار 2018, پایانه های اسکوتر برقی احساس به عنوان اگر آنها می خواهم تا ظهور از هیچ جا—در بخشی زیرا آنها اساسا تا به حال. در شهرستانها مانند سانتا مونیکا و آستین, شروع یو پی اس مانند پرنده و آهک بپرسید نیست مقامات محلی اجازه قبل از کاشت ناوگان e-اسکوتر بدانند که مشترک از وسایل نقلیه را به اثبات به اندازه کافی از یک ضربه که شهرستانها خواهد آنها را قبول. آنها به طور کلی شد و تا بهار گذشته و حتی بیشتر e-اسکوتر حتی در بیشتر شهرها به نظر می رسد با آغاز بهار است. در حال حاضر e-اسکوتر تثبیت ویژگی های زندگی شهری در بسیاری از شهرستانها—اما وحشی-شکوفه عصر در حال پایان یافتن است.

شهرستانها می دانم که به اشتراک گذاشته e-روروک مخصوص بچه ها ridership افزایش می یابد با دماسنج—در بسیاری از شهرهای شمالی دستگاه های کشیده در طول زمستان—اما در این سال آنها می شود حتی بیشتر آماده شده است. در سراسر قاره حمل و نقل محلی مقامات rejiggered مقررات خود را برای سال 2020 ترکیب بینش gleaned از های اخیر پروژه های آزمایشی. به عنوان یک نتیجه تجربه سواری e-روروک مخصوص بچه ها و کسب و کار عامل یک ناوگان از آنها متفاوت خواهد بود و به احتمال زیاد بهبود یافته در بسیاری از شهرستانها. آن را باید در نظریه شود بسیار ساده تر برای پیدا کردن یک روروک مخصوص بچه ها زمانی که شما می خواهید. اما خود را با نام تجاری مورد علاقه ممکن است از دست رفته به دلیل حذف از e-روروک مخصوص بچه ها اپراتورها است که در حال حاضر آغاز شده است. که حذف خواهد شد و گاز این صنعت اجازه می دهد برخی از شرکت های بیشتری حضور در برخی از بازارهای اما جلوگیری از بسیاری از رسیدن به ملی تسلط.

در حالی که سوار-تگرگ خدمات مانند Uber و Lyft در حال حاضر در بیشتر تنظیم شده در سطح دولت شهرستانها باقی می ماند مسئول نظارت e-اسکوتر. پس از گرفتار کردن گارد خود مواد منفجره ظهور دو سال پیش شهرستانها از سان فرانسیسکو به Arlington, Virginia, نظارت محدود e-روروک مخصوص بچه ها برنامه ها 2019 و بررسی سواران پس از آن برای دیدن آنچه که اتفاق افتاده است. یافته های خود را به طور کلی پشتیبانی از این نظریه که e-اسکوتر می تواند یک جایگزین برای خودرو سفر, به خصوص آنهایی که کوتاه تر. در شیکاگو یک نظرسنجی از e-روروک مخصوص بچه ها سواران پیشنهاد کرد که تقریبا دو سوم از e-روروک مخصوص بچه ها, سفر در غیر این صورت باید گرفته شده با ماشین در تاکسی یا سواری تگرگ. در مینیاپولیس شهر را اداره می کند فرار یک نظرسنجی مشابه نتیجه رسید که 55 درصد از e-روروک مخصوص بچه ها, سفر, جایگزین یکی از این سه گزینه.

تشویق چنین یافته بسیاری از شهرستانها در حال حاضر در حال حرکت به شل کلاه خود را بر روی دستگاه های. در این سال تعداد مجاز e-اسکوتر در واشنگتن رشد خواهد کرد و از 5,235 به حداقل 10000 و در سان فرانسیسکو از 2500 به حداقل 4000. جیمی پارک های قابل زیستن خیابان مدیر سان فرانسیسکو شهری, حمل و نقل, آژانس, گوید خود آژانس خلبان در 2019 با مته سوراخ کردن ماشین-جایگزینی تئوری. “ما در بر داشت بیش از 40 درصد از e-روروک مخصوص بچه ها, سفر, شد, جابجایی تک اشغال وسیله نقلیه سفر” او به من گفت.

با بیشتر e-اسکوتر در خیابان باید آن را آسان تر برای سواران برای پیدا کردن یک موجود یکی در این نزدیکی هست. که باید تقویت کلی e-روروک مخصوص بچه ها ridership گرفتن ماشین از خیابان و مسلما بهبود خط پایین از اپراتورها که تحت فشار هستند برای نشان دادن قوی مالی پس از مطرح صدها میلیون دلار در سرمایه گذاری به کمک مالی خود را گسترش سریع به بازارهای جدید است. ارائه بیشتر سفر در شهرستان اجازه می دهد تا e-روروک مخصوص بچه ها, شرکت ها برای گسترش هزینه های ثابت (مانند R&D و بازاریابی). کایل رو چرخش سر از دولت های محلی مشارکت می گوید که مدیریت یک بزرگتر e-روروک مخصوص بچه ها ناوگان را قادر می سازد شرکت خود را به سرمایه گذاری بیشتر در کم درآمد برنامه نویسی و ایمنی برنامه های آموزش و پرورش.

به سادگی با افزایش تعداد اسکوتر متصل به مجوز است که همه نا مشروع برای اپراتورها وجود دارد اما چین و چروک: حتی به شهرستانها گسترش تعداد کل مجاز دستگاه های بسیاری در حال آماده شدن برای کوچک شدن تعداد اپراتور مجوز آنها. که باعث می شود ارزش یک مجوز و حتی بالاتر از بیشتر وسایل نقلیه مجاز با هر یک, اما این همچنین بدان معنی است که بیشتر شرکت ها بسته شد ،

در واشنگتن تعداد مجاز e-روروک مخصوص بچه ها شرکت ها سقوط خواهد کرد از هشت سال گذشته به چهار بهار امسال. وزارت حمل و نقل کارگردان Jeff Marootian می گوید خود را به آژانس می خواهد به بهبود تجربه کاربر برای روروک مخصوص بچه ها سواران: “من می دانم که افرادی که مانند e-اسکوتر, اما آنها نمی خواهم به پرش بین برنامه های. بنابراین ما در حال تلاش برای کمک به شما را بیشتر در دسترس بودن و کمتر سردرد پیدا کردن e-اسکوتر.” او انتظار دارد که ساکنان را بهره مند از تراکم کمتر به عنوان تنها نیمی به عنوان بسیاری از اپراتورها خواهد بود رانندگی را از طریق شهرستان برای جمع آوری و نقل و ناوگان خود را. او همچنین معتقد است که آژانس او بهتر می تواند مانیتور کمتر از اپراتورها به طور خودکار با استفاده از اطلاعات منتشر شده را برای اطمینان از آنها مطابق با قوانین در اطراف پارکینگ خودرو و عادلانه استقرار. که می تواند به کاهش شکایات رایج در مورد e-اسکوتر مانند دستگاه های مسدود کردن مسیرهای پیاده رو.

شهرستانها مانند سی جایزه خود را عامل مجوز از طریق نرم افزار باز و رقابتی فرآیندهای. اگر چه e-روروک مخصوص بچه ها و شرکت ها به طور کلی توافق دارند که کاهش تعداد مجوزها می تواند به بهبود تجربه کاربر و افزایش این صنعت سودآوری آنها بیش از حد در معرض خطر به خاموش ماندن اگر آنها در نهایت اعطا مجوز به خصوص در یک بازار عمده.

امیلی وارن مدیر سیاست در برنامه ریزی شهری مشاوره نلسون Nygaard (و یک کارمند سابق آهک و Lyft) فکر می کند که دعوا بر yanked قرارداد اجتناب ناپذیر است. “انتزاعی, تمام اپراتورهای فکر می کنم این یک چیز بد برای بسیاری از برندها در یک بازار. اما در یک شهر خاص آنها همه چیز را برای از دست دادن اگر آنها نمی تواند اجازه. به طوری که آنها به مبارزه با به عقب.” در واقع آنها انجام دهد. در تمپا پوش بک از ناموفق e-روروک مخصوص بچه ها متقاضیان در سال گذشته منجر شهرستان به تکرار آن اجازه فرایند به طور کامل.

در واشنگتن دی سی 2020 مجوز اهدا شد در ماه دسامبر به, پرش, Lyft, پرش و چرخش—اما مهمترین آنها به آهک یا پرنده شده اند که محلی مهره های اصلی. هر دو شرکت شکایت در مورد روند انتخاب پیشرو این شهرستان در بخش حمل و نقل به backpedal و اجازه می دهد تمام دستگاه ها باقی می ماند و در خیابان سی در حالی که از دست دادن متقاضیان تسلیم رسمی تجدید نظر (در مقابل سان فرانسیسکو مقامات مجبور چرخش به جلو و دستگاه های خود را در حالی که درخواست تجدید نظر در نظر گرفته شد). اما سی این روند تجدید نظر ارائه شده تنها کوتاه کردند; از این هفته این شهر در حال حاضر مجددا اصلی خود انتخاب معنی آهک و پرنده (به عنوان به خوبی به عنوان تیغ) باید حذف خود را e-اسکوتر از سی آوریل 1.

آتلانتا, Salt Lake City, و سانتا مونیکا در میان شهرهای دیگر که در آن رهبران را نیز پیشنهاد کاهش الکترونیکی خود را در روروک مخصوص بچه ها اجازه می دهد. اگر چه هیچ تصمیم نهایی ساخته شده جاش جانسون پیشرفته تحرک مدیر در مینیاپولیس وزارت فواید عامه می گوید او در شهرستان است و با توجه به کاهش در سال گذشته سه مجوز به دو در سال 2020 در حالی که احتمالا به افزایش کلی کلاه 2500 دستگاه است. “ما در حال حاضر به اعطای روروک مخصوص بچه ها شرکت سهم بازار بیشتر در ازای بیشتر تعهدات به دنبال اهداف ما در سراسر سهام و ایمنی” او می گوید. شیکاگو نشده خود را اعلام کرد 2020 برنامه رتبهدهی نشده است, اما این شهر در بخش حمل و نقل منتشر e-روروک مخصوص بچه ها خلبان ارزیابی در ماه ژانویه اشاره کرد که در کاهش اجازه. در سراسر اقیانوس اطلس در پاریس است که به دنبال یک استراتژی مشابه کاهش آن 12 روروک مخصوص بچه ها اپراتورها فقط به سه.

این تغییرات ممکن است به نظر می رسد ناگهانی—به خصوص برای شرکت هایی است که دیدن ناگهانی به پایان می رسد به تکه های کسب و کار خود را—اما آنها نشان می دهد که دیوانه وار معرفی e-اسکوتر دگرگون شده به یک مطلب قدیمی دوره برای حالت حمل و نقل. ترکیبی از وسایل نقلیه بیشتر و کمتر اپراتورها باید این معنی است که شما بیشتر احتمال دارد برای پیدا کردن یک روروک مخصوص بچه ها در دسترس زمانی که شما می خواهید (در حالی که اتلاف زمان کمتر برای جستجو در سراسر برنامه). حذف از اپراتور می تواند به e-روروک مخصوص بچه ها بازار بهتری در زنده ماندن مالی اما آن را نیز به معنی تلفات در صنعت; برخی از برندهای آشنا نمی خواهد دوباره ظهور در خیابان های شهر در این بهار همراه با شکوفه ها و پرندگان. با توجه به وحشیانه واحد اقتصاد از e-روروک مخصوص بچه ها, بازار, برخی از این برندها به خوبی ممکن است به طور کامل ناپدید شد وقتی بهار می رسد و در سال 2021.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>