اشتباه در مورد صفحه نمایش زمان و دروغ? شما به تنهایی نیست.


A librarian helping a girl with a computer.

Thinkstock تصاویر/Stockbyte

به عنوان جهان careens از یک بحران دیگر—به عنوان COVID-19 ما به ارمغان می آورد مدارس بسته و بیکاری گسترده به عنوان وحشتناک, فیلم خشونت پلیس جرقه بیش از یک هفته در سراسر کشور تظاهرات—یک چیز ثابت شده است و مربوط: ما در حال بلعیدن رسانه های دیجیتال به دنبال اطلاعات و پیمایش برای آرامش.

و اجازه دهید آن صورت, ما در حال دنبال و پیمایش در تاریکی. ما در حال انجام این کار به معنای واقعی کلمه به عنوان ما نشستن تا ساعت 2 صبح در اتاق خواب ما پیمایش و کلیک کردن و قادر به خواب. و ظاهرا کلیک کردن از طریق مارپیچهای از پیام های رسانه ای در رسانه های اجتماعی هل دادن از طریق قلم مو برای پیدا کردن یک دنباله. بسیاری از ما تا به حال هیچ راهنماهای جهت گیری ما در این جریان و جیغ دنیای دیجیتال.

چگونه ما قرار است به می دانم که به طور گسترده ای توزیع شده عکس از بنای یادبود واشنگتن در آتش در جریان تظاهرات بود و در کل جعلی است ؟ که در آن ما به نوبه خود زمانی که به کسی می سازد غلط ادعا می کنند که ماسک های بد برای سلامت ما ؟ ما هرگز آموزش که در آن گیاهان سمی. در ضمن زمانی که ما خودمان را به دور از خود ما بر روی صفحه نمایش odysseys ما قرار بود به کمک آموزش ما گیر-در-صفحه اصلی, کودکان و نوجوانان, فرمان آنها را دور از سمی الگوهای رفتاری و خشونت رسانه ها و به سمت چیزهای خوب زمانی که ما تا به حال کمی به هیچ راهنمایی در چه چیزهای خوب و حتی به نظر می رسد.

ما نیاز به یک جهنم خیلی بیشتر نقشه های دنباله دار و چراغ قوه. و ما به شدت نیاز به رسانه ای مربیان و اعتماد دیجیتال ناوبری واقعی مردم است که می تواند راهنمای ما از طریق این گردونه چشم انداز رسانه های. ما نیاز کتابداران و آموزگاران محلی و کارشناسان ارتباطات که می دانند چگونه برای کمک به دانش آموزان ، والدین و اعضای عمومی به دست آوردن درک عمیق تر از چه رسانه ای ساخته شده است که در پشت پیام های رسانه ای و چه انگیزه های خود ممکن است و چگونه برای تبدیل شدن به انتخابی و فهیم به عنوان ما کلیک کنید و به اشتراک بگذارید. این مردم نیست که با تکان دادن انگشتان دست و یا مردم احساس شرمندگی در مورد چگونه آنها با استفاده از تکنولوژی و ابزارهای رسانه ای. کار خود را به گوش پاسخگویی و ایجاد فضا برای صحبت کردن در مورد رسانه ها و آنچه که ما می خواهیم از آن است.

ما نیاز به یک جهنم خیلی بیشتر نقشه های دنباله دار و چراغ قوه.

در حال حاضر این مربیان نادر است. دولت های ما سیستم آموزش و پرورش و بازار و نه سرمایه گذاری در این نوع از مردم است. مدرسه در کتابخانه برای مثال در حال آموزش دیده برای ارائه این نوع از هدایت و در عین حال آنها شده اند از دست دادن شغل خود. (در کالیفرنیا به عنوان مثال با توجه به کتابخانه مدرسه مجله 6 میلیارد دلار کاهش به K–12 مدرسه در سال 2009 منجر به بیش از نیمی از کتابخانه های مدارس در سراسر کشور بدون کتابداران; جدید پول قرار بود برای رسیدن به این سال, اما COVID مربوط به تعطیلی فلج کننده بودجه دولت است.)

اکثر معلمان را دریافت آماده سازی کمی در مورد چگونه به صحبت کردن با دانش آموزان خود را در مورد فن آوری و رسانه ها اجازه دهید به تنهایی کمک به آنها را تبدیل به savvier در مورد استفاده از شبکه های رسانه های اجتماعی. بسیاری از مربیان احساس ضعف آنچه آنها در حال حاضر انتظار می رود برای آموزش دانش آموزان خود را و آنها نمی داده پشتیبانی به ادغام رسانه های دیجیتال سواد به کلاس های درس خود را. در مقیاس بزرگ مطالعات تحقیقاتی در مورد چگونه به طور موثر آموزش این مهارت ها وجود ندارد. و پدر و مادر گمراه شده اند به فکر شغل خود است برای پیگیری زمان صرف شده در یک صفحه به عنوان اگر آنچه مهم است tallying دقیقه به جای کمک به بچه های مسئول دیجیتال شهروندان و سازندگان مثبت تغییر آنلاین.

اما شاید شما یکی از آنهایی که خوش شانس که اتفاق می افتد به رسانه ها و مربیان. آنها نادر هستند اما افسانه نیست. در حال حاضر حتی در طول این فصل-یک-ماسک #StayAtHome حماسه, رسانه, سواد مربیان و سواد اطلاعاتی متخصصان در حال پیدا کردن راه هایی برای هدایت مردم از طریق بیابان. Julie Smith, استاد رسانه و ارتباطات در دانشگاه وبستر و نویسنده استاد رسانه هااست فیلدینگ ایمیل از دانش آموزان و خانواده در مورد اینکه آیا به این باور شایعات در رسانه های اجتماعی در مورد رمان coronavirus و پاسخ دادن به سوالات در محلی بحث های رادیویی نشان می دهد. رنه هابز استاد مطالعات ارتباطات در دانشگاه رود آیلند و از بنیانگذاران موسسه تابستان در سواد دیجیتالی میزبانی عملا ویروسی Hangouts به عنوان یک روزانه آنلاین انجمن عمومی برای ارائه هر دو حمایت عاطفی و یادگیری آنلاین در طول 12 هفته اول از COVID-19 بیماری همه گیر. بیش از 120 نفر شرکت کننده در حداقل یک جلسه و بسیاری از آنها مربیان که تکه های ایجاد شده از رسانه ها با هم و جمع آوری ایده ها برای آموزش آینده کلاس.

و کتابخانه های عمومی در حال بازی در یک نقش بیش از حد از طریق استفاده مانند میزبانی وب “درخواست یک کتابدار” دفتر مجازی ساعت برای پاسخ به سوالات در جایی که برای پیدا کردن کتاب های الکترونیکی و تکنولوژی عیب یابی مشکلات. این تلاش ممکن است صدا مانند آنها هر گونه اتصال به طاعون از دروغ اما آنها تخمگذار پایه و اساس برای کمک به مردم برای ایجاد مهارت در استفاده—و تبدیل شدن به savvier در مورد استفاده از رسانه ها و فن آوری است. برای کمک به کسانی که بدون دسترسی به اینترنت به Schaumburg Township منطقه کتابخانه در ایلینوی ایجاد یک شماره برای شماره گیری یک داستان به حفظ ارتباط با جامعه و خانواده و با هر داستان کودکان خردسال به دست آوردن یک فرصت برای یادگیری به گوش دادن نزدیک و فکر می کنم در مورد آنچه که نویسنده در نظر گرفته شده برای آنها را به شنیدن. کلودیا Haines—یک نویسنده تبدیل شدن به یک رسانه مربیمغز هرگز Shushed سایت و یک کتابدار در هومر آلاسکا—پخش storytime در محلی رادیو AM برای جامعه روستایی از 6000 است. او تبدیل شده است به اندازه کافی از اعتماد راهنمای که مادر یک ایمیل فرستاده شده در این هفته به درخواست برای مشاوره که در آن کتاب بر ضد نژاد پرستی به چک کردن برای فرزند خود است. هینز او را فرستاده گزینه های متعدد برای منظقه پرداخت.

نیز وجود دارد وب سایت های جدید, دوره های آنلاین آموزش ابزارها و فیلم طراحی شده برای آموزش ما در مورد چگونه برای پیدا کردن و به اشتراک گذاری خوب-منابع اطلاعات و جلوگیری از سقوط قربانی به “infodemic” از دروغ گسترش کرد در سراسر جهان است. انجمن ملی برای رسانه های سواد آموزی آموزش و پرورش منتشر کرده است یک لیست در حال رشد از ابزار راهنمایی, مقالات و آموزش آنلاین منابع برای اجتناب از ساختمان و مهارت های تفکر انتقادی در میان همه گیر. IREX, شناخته شده برای کار خود را در سواد رسانه ای در خارج از ایالات متحده توسعه یافته است و نسخه انگلیسی آن دوره آنلاین بسیار تایید شده. عمومی ایستگاه KQED تولید بالای سر و صداییک یوتیوب سری برای نوجوانان است که شامل مشاوره در مورد لکه بینی deepfakes. دوره سقوط تولید کرده است یک سری در پیمایش آنلاین اطلاعات. اخبار سواد آموزی, پروژه, infographics, نحوه بهداشتی کردن قبل از اینکه شما به اشتراک گذاری برای جلوگیری از گسترش COVID-19 اطلاعات غلط و بیشتر. Snopes ویژه پوشش رد کردن شایعات چرخش در اطراف جورج فلوید را کشتن. @MediaWise در توییتر اجرا شده توسط پوینتر موسسه, می دهد روزانه, یادآوری چگونه برای جلوگیری از فریب خورده.

و CIVIX کانادایی غیر انتفاعی با تمرکز بر آموزش مدنی و مبارزه با اطلاعات آلودگی به معرفی آن ارائه شده برای اولین بار نشان دادن تصویری از مایکل کولفیلد مدیر شبکه و یادگیری تلفیقی در دانشگاه ایالتی واشنگتن–ونکوور. در این ویدئو کالفیلد (که همچنین به ایجاد یک وبلاگ الک را از طریق از همه گیر) معرفی منبع-بررسی تکنیک بر اساس “جانبی خواندن” یک تحسین مفهوم ریشه در تحقیقات از دانشگاه استنفورد. (به جای فقط چک کردن یک وب سایت برای خود “در مورد” صفحه انجام چه خوب واقعیت-چکرز انجام دهید: باز کردن یک تب جدید در مرورگر وب خود و انجام یک کلمه کلیدی ساده جستجو برای دیدن آنچه که دیگر منابع نوشته اند در آن موضوع.) به عنوان کولفیلد می گوید: “در حالی که رسیدن به یقین مطلق است هرگز پایان دادن به کار گرفتن اعتماد به نفس کافی را به نوعی از تصمیم گیری است که شما نیاز دارید را در درون خود درک و مهارت های شما می توانند یاد بگیرند در یک مقدار کوتاه از زمان.”

این فوق العاده است برای دیدن این ابزار آموزش تصویری و پیام های در حال ظهور آنلاین. آنها به عنوان اساسی به عنوان نارنجی شعله روی تنه درخت نگه داشتن ما را در مسیر. اما به نظر می رسد احتمال وجود دارد که افراد با استفاده از این منابع در حال حاضر هشدار به دروغ و می دانم که آنها نیاز به کمک و یا آنها مربیان داده شده به اندازه کافی راه گریز برای آموزش این مهارت است. آنچه در مورد این افراد حتی نمیدانند مشکلی هست ؟ یک چالش بزرگ برای سواد رسانه ای طرفداران است به گسترش دایره افرادی که می خواهید به یاد بگیرند. است که چرا ما نیاز به مربی در جوامع ما که می دانیم مردم محلی است. آنها خود را در دسترس برای گفتگو و تعامل است. (آنها ممکن است شروع به عنوان مثال با ارائه کارگاه های آموزشی برای کمک به پدر و مادر با نگرانی در مورد بچه های خود را, رسانه, استفاده, با راه اندازی یک باشگاه فیلم برای افراد مسن و یا شروع یک پادکست درمانگاه برای نوجوانان است.) آنها گوش دادن به آنچه که ترکیبات آنها نیاز دارید. و سپس آنها را مدل آنچه در آن مانند به نظر می رسد به پرس و جو در مورد به دنبال ایجاد و به اشتراک گذاری بیشتر اطلاعات معتبر.

آنها درک کنند که در نهایت آنچه را که آنها در حال کمک به مردم به منظور توسعه یک انتقادی فرم سواد. چرا که تنها با قرار دادن یک برچسب در یک صدای جیر جیر به اندازه کافی نخواهد بود و همانطور که واشنگتن پست گزارش داد حتی Snopes نمی تواند نگه دارید تا با تمام اطلاعات غلط و شایعات; ما نیاز به آموزش مغز ما برای مرتب کردن اطلاعات بدون توجه به آنچه می آید راه ما.

در حال حاضر, ما در خیابان های زننده با تماس های فوری برای اصلاحات عمده به ناعادلانه سیستم های سلامت, سیستم, اقتصادی, سیستم, سیستم عدالت کیفری—که نه در خدمت اکثریت قریب به اتفاق کشور ما به خصوص مردم رنگ. خیلی نیاز به تغییر است. بسیار دقیق در رسانه های دیجیتال سواد—بیدار شدن از خواب به این واقعیت است که اطلاعات دیجیتال را می توان تبدیل به یک سلاح و سپس بهره برداری از آن برای ترویج تغییرات مثبت—بخشی از پاسخ. ما نیاز به فراتر از تنظیم محدودیت زمانی و یاد بگیرند که چگونه به مرتب کردن و فیلتر کردن آنچه ما نیاز داریم از ما اخبار و رسانه های اجتماعی در جریان است. این مهارت است که تقویت جامعه ما در برابر دروغ و اطلاعات غلط از همه نوع, آیا در مورد بهداشت عمومی در انتخابات “باید” محصولات و یا چه کسی مسئول غارت در پی تظاهرات صلح آمیز است. و همه از این نیاز به سرمایه گذاری در افرادی که به ما کمک می کند یاد بگیرند که راه ما را از طریق تاریکی.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>