هیچ یک از حقوق مدنی پیشگامان و فلاسفه می تواند پیش بینی کرده اند که چگونه اطلاعات شخصی — اثیری شناور بر روی یک سرور در جایی ناشناخته — را تبدیل به بزرگ بعدی حقوق مدنی مبارزه است. اطلاعات شخصی است که اساسا اندازه گیری رفتار انسان — و آن را فوق العاده قدرتمند و پرطرفدار خرید و فروش بدون توجه به کسانی که از آنها برداشت شد. با ما تازه کشف شده مازاد این مقدار داده ها در رفتار انسان جامعه ما نیاز به ایجاد قوانین جدید و قوانین و مقررات برای کنترل رفتار سازمان ها و موسسات.

یک مثال از این است که به طور کلی حفاظت از داده ها و مقررات (GDPR) که اتحادیه اروپا قرار داده و به اثر در 25 مه سال 2018 است. این قانون نیاز به رضایت شما از کاربران قبل از داده ها را می توان جمع آوری شده است که “با پیش فرض” سایت استفاده کنید ممکن است بالاترین تنظیمات حریم خصوصی و اطلاعات شخصی بود مشکل تر ساخته شده است به کراوات به یک فرد یا با استفاده از pseudonymization یا یک فرم قوی تر از رمزگذاری anonymization. کاربران باید آگاه چگونه داده های خود را حفظ خواهد کرد و حق داده می شود به صورت دیجیتالی “فراموش شده است.” کنترل کننده نیز مجبور به طرح حفاظت از داده ها به سیستم به طور پیش فرض در نتیجه کاهش احتمال سرقت.

تبلیغات:

اگر ایالات متحده به اتخاذ نسخه خود را از GDPR آن قطعا کمک کند. تا آن زمان کاربران را مجبور به انجام بسیاری از کار خود را برای اطمینان از آنها محافظت می شود. در یک وب سایت و اجرا توسط سوگند رسانه ها شرکت ایجاد شده توسط ادغام AOL و Yahoo! یک کاربر خواسته است برای رضایت “خود را به استفاده از . . . داده ها به درک منافع خود و شخصی سازی و اندازه گیری تبلیغات است.” اگر کاربر موافق نیست او دارای گزینه ای به دنبال لینک کلیک کنید . . . تنها به کشف پس از آن بود که آنها توافق کردند که کاربر را اعطا سوگند اجازه به اشتراک گذاری اطلاعات خود را با بیش از یکصد شبکه های آگهی.

آن را بسیار محتمل است که GDPR خواهد بود بهبود یافته و تقویت شود در سال های آینده. پس از همه, آن را جایگزین ضعیف تر قانون—حفاظت از داده ها بخشنامه—اجرا شده در سال 1998 است. بنابراین یک روش برای حل مشکل این است که به دور تراشه در آن هر دهه یا بیشتر آوردن یک نسخه جدید از GDPR. در تمام احتمال این خواهد بود که راه حل انتخاب شده.

هنوز هم ما استدلال می کنند که GDPR است که همه بیش از حد معمول به عنوان مثال استفاده از انقلاب صنعتی قوانین برای مقابله با خودمختار انقلاب مسائل.

تبلیغات:

اگر ما واقعا می خواهید برای حل این مشکل از اینترنت حفظ حریم خصوصی ما برای شرکت در یک تغییر پارادایم در چگونه ما در مورد آن فکر می کنم. آنچه که واقعا شکسته در اینجا معیوب freemium مدل کسب و کار از اینترنت و راه حل این مشکل این است که به کاربر مالکیت کامل و کنترل بیش از او و یا او را داده است.

یک راه برای انجام این کار خواهد بود برای ایجاد اطلاعات fiduciaries که نگه داشتن افراد اطلاعات است. فکر می کنم از امانتی به عنوان یک شخصی اطلاعات ایمنی جعبه سپرده است که می توان تنها در صورتی که دارنده منابع کلیدی و یا آگاهانه و خروج اطلاعات می فرستد و آن را به گیرنده مورد نظر.

این fiduciaries خواهد حق را به جمع آوری تمام اطلاعات شخصی آنها می توانند از منابع حقوقی. مالک را باید کنترل کامل بر که می تواند دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در یک امانتی.

تبلیغات:

این امانتی خواهد سازماندهی اطلاعات از طریق ردیف یا سطوح. اولین سطح خواهد بود بسیار بی ضرر مسائل در حالی که بالاترین سطح خواهد بود بسیار حساس نوع از اطلاعات است که مالک اجازه خواهد تنها تعداد محدودی از موسسات برای مشاهده.

فرد — صاحب — آیا حق داریم به بررسی این اطلاعات در خود فایل در هر زمان. برای سادگی خاطر مالک ممکن است انتخاب کردن به استفاده از تنها یک امانتی و او و یا او را توانایی کار با آن امانتی برای اصلاح هر گونه اطلاعات غلط. باید مالک را انتخاب کنید برای انتشار اطلاعات به یک سایت اینترنتی آن را غیر قانونی خواهد بود که برای سایت به فروش آن و یا ارائه آن را به یک شخص ثالث است.

تبلیغات:

در اینجا این است که راه این سیستم می تواند کار کند. فرض کنید اطلاعات مالک می خواهد به دریافت خدمات رایگان از گوگل. او موافق به ارائه گوگل با سطح اول اطلاعات در ازای خدمات خود را. گوگل ممکن است گمان صاحب اولین سطح اطلاعات با ارزش به اندازه کافی به حکم کسانی که خدمات و درخواست دوم سطح اطلاعات و همچنین, و یا اگر این قابل قبول نیست پیشنهاد هزینه می گویند 5 دلار در ماه است.

شاید یک شرکت بیمه خودرو می خواهد دسترسی به مالک سطح چهارم اطلاعات برای تعیین قیمت آن را به او را در بیمه. او می تواند به توافق برسند به این شرکت دسترسی به, اما آن را نمی خواهد که حق استفاده از آن داده ها را برای هر هدف دیگر.

ما گمان fiduciaries جهان دوست دارم این مدل کسب و کار به دلیل آنها را شارژ اطلاعات کاربران برای دسترسی به اطلاعات.

تبلیغات:

یک نوع جدید از حریم خصوصی

چه آن را برای شروع این تحول از حریم خصوصی ، آن آغاز خواهد شد با تبدیل شرکت های مانند Equifax Experian TransUnion Acxiom و ChoicePoint به کسانی که fiduciaries. حتی یک شرکت مثل گوگل یا Facebook می تواند ایجاد و ارائه امانتی خدمات.

فرض کنید شرکت الگوریتم بسیار خوب بود در تجزیه و تحلیل ریسک اعتباری و بسیاری از بانک ها خواست به استفاده از خدمات آن است. یک بانک می تواند موافقت به پرداخت کسب و کار برای تجزیه و تحلیل یک فرد اطلاعات خصوصی. با اجازه صریح و روشن از آن شخص به بانک می توانید دسترسی به اطلاعات خود را از اطلاعات خود را امانتی. هنگامی که این شرکت تا به حال انجام این کار برای بانک, آن را توسط قانون و پاک کردن اطلاعات و استفاده از آن را برای هر هدف دیگر.

تبلیغات:

این مفهوم اطلاعات امانتی را یک مزیت اضافه شده: آن را ارائه سطح بالایی از حفاظت در برابر غیر قانونی جستجو و تشنج توسط دولت است. دولت نمی تواند خرید اطلاعات ما در بازار باز است. به جای آن مورد نیاز خواهد بود برای به دست آوردن یک جستجو در حکم نگاه به اطلاعات ذخیره شده با امانتی.

البته این یک رادیکال ایده. بسیاری از مردم و موسسات—خواهد شیء به آن است. اما در مورد آن فکر می کنم این راه: وضعیت فعلی ما فقط اتفاق افتاده است. هیچ کس واقعا درک آنچه که قرار بود به رخنه بنابراین ما فقط عقب نشسته و تماشا. در حال حاضر ما در گیر با یک سیستم است که برخی از جنبه های نامطلوب. اما فرض کنید برای یک لحظه که در نوبه خود از قرن بیست و یکم این متفکرین از اینترنت تا به حال به نظر می رسد قبل از کنگره و گفت:

به عنوان ما را از طریق فرایند تطبیق با تغییر فاز ما یک انتخاب بین استفاده از قوانین قدیمی به دور تراشه در مشکل و یا اتخاذ یک رادیکال رویکرد جدید است که می تواند به درمان آن است. ما معتقدیم رویکرد راست رادیکال است چون فردی ما آزادی بیش از حد گرانبها را در معرض خطر قرار داده.

تا به حال رخ داده است که در حال نهادهای جدید بر اساس قوانین جدید شده است برقرار اینترنت را یافته اند بسیار متفاوت از آنچه در آن امروز تبدیل شده است. تا به حال مدل freemium هرگز اجازه ظهور بسیاری از ما زمان تهدید به حریم خصوصی ممکن است همه اما ناشناخته است.

تبلیغات:

پالايش مدل موجود ما به عنوان پیشنهاد بالاتر خواهد بود روده غم انگیز و بسیار دشوار است اما به اعتقاد ما این ارائه می دهد بهترین راه حل برای این مشکل. اما روش های دیگر را نیز تا حد زیادی بهبود این وضعیت است.

وجود دارد مقدار زیادی از کار سخت باید انجام شود اما اگر ما متعهد به شدت حمله مشکل داریم می تواند حریم خصوصی ما و آزادی ما برای سال آمده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

خرید کتاب زبان اصلی