دیوید دوک پیچیده را در جنبش حقوق مدنی


Left: Jesse Jackson in 2000. Right: David Duke in the 1980s.

سمت چپ: جسی جکسون در سال 2000. راست: دیوید دوک انتخاباتی رئیس جمهور در سال 1988.

تصویر عکس با تخته سنگ. عکس های Wally McNamee/CORBIS/Corbis از طریق گتی ایماژ و روبرتو اشمیت/خبرگزاری گتی ایماژ.

این مقاله با اقتباس از “ردا و آیین,” قسمت دوم Slow Burn فصل جدید.

در سال 1975 دیوید دوک Ku Klux Klan شد جمع آوری قدرت است. در آوریل آن سال او جلب 1,000 مردم را به تجمع در مناطق روستایی لوئیزیانا. آن را یکی از بزرگترین کلان meetups در دهه.

دوک گفت: جمعیت که مردم سیاه شد عروسک از یهودیان و او تف کردن n-کلمه خیلی به مخاطب لذت. در حالی که او شروع به پوشیدن یک دست کت و شلوار و کراوات دوک در نهایت تغییر به یک کلان ردا و آتش به 40 فوت صلیب. انتشار دوک Klan توضیح داد که آنها دوست نداشتند اصطلاح “cross-سوزاندن.” آنها ترجیح داده به تماس است که مراسم که نماد مرگ و ترور به نسل از آمریکایی های سیاه و سفید یک “cross-روشنایی.”

این بود که دیوید دوک ، او به فروش می رسد خود را به عنوان یک نوع جدید از Klansman در حالی که با تکیه بر قدیمی Klan تهمت ها و نمادها. دوک نه تنها نگاه به قبلی سفید-قدرت جنبش های الهام بخش است. او همچنین اطلاع از زمان مبارزه برای برابری—یک جنگ صلیبی او در نظر گرفته توهین آمیز اما بسیار موثر است. “آنچه اتفاق افتاده در این کشور است که اقلیت ها توسط این واقعیت است که آنها چوب با هم شده اند قادر به خوب بکار بردن قدرت فوق العاده ای از نظر دولت ما,” او در مصاحبه ای گفت: در سال 1975.

دوک بود که به عنوان سخنگوی سفید امریکا یکی که ایده شد ارزش پنبه حلاجی شده در اطراف.

یکی از دوک هواداران گفت که دوک بود “تلاش برای انجام این کار برای مردم آنچه را که مارتین لوتر کینگ را برای مردم سیاه و سفید.” دوک دوست داشتم به فکر می کنم از خود را به عنوان یک مبارز ، او گفت: “اگر من می خواهم به دنیا آمد و سیاه من شده اند Malcolm X”

دوک می خواستم به فروش ایده است که خود را جنبش مساوی و مخالف نیروی فشار برای حقوق مدنی. در سپتامبر سال 1977 شیکاگو میزبان تلویزیونی به نام استیو ادواردز به او این فرصت را به آن صورت در یک hourlong مناظره تلویزیونی. دوک حریف شد یک مرد به طور گسترده ای دیده می شود که امریکا تاثیر گذار ترین سیاه رهبر: جسی جکسون.

دوک شروع به بحث با تلاش می توان ناسیونالیسم صدای آرام و معقول است.

من نمی خواهم به سرکوب هر کسی و کلان است و نه تلاش برای قرار دادن کسی را. آنچه که ما در حال تلاش برای انجام دهید این است که اجازه می دهد هر مسابقه به صاحب سرنوشت خود را. ما فکر می کنم سیاه پوستان باید کنترل خود را بر جوامع و ملت ها در جهان است. و ما فکر می کنیم که مردم ما باید در کنترل ماست.

جکسون گفت که دوک, اشتباه, ایالات متحده است.

نابغه آمریکا یک آزمایش است که نشان می دهد که مردم بسیاری از کشورها بسیاری از نژادها جهان را به نحوی به چالش را بپذیرید به یادگیری برای با هم زندگی می کنند در برخی از بستگان نزدیکی و هماهنگی است.

به عنوان گفتگو در ادامه جکسون و دوک رفت و به عقب و جلو در به طور فزاینده متخاصم مد.

جکسون: خوب, شما لازم نیست که هر گونه انحصار در کار است. منظورم این واقعیت است که سیاه پوستان سخت کار کرده اند اما نمی پرداخت برای کار ما. حتی سفید مورخان درک که سیاه پوستان ساخته شده پنبه شاه و ما hoed توتون و تنباکو ردیف و ما مطرح فرزندان خود را هنگامی که شما بیش از حد بی ارزش به افزایش خود را.

دوک: شما در حال صحبت کردن در مورد فیزیکی چیزها اگر این چیزی است که باعث می شود امریکا پس از آن ما در حال رفتن به باید به اسب حق رای و به اسب قدرت مساوی زیرا آنها حتی کمک بیش از سیاه و سفید و مرد را از لحاظ جسمی.

مهم نیست که چه کسی چه چیزی گفته این واقعیت پخش شد یک پیروزی برای دوک. او ارائه شده به عنوان یک سخنگوی سفید امریکا یکی که ایده شد ارزش پنبه حلاجی شده در اطراف.

جسی جکسون لازم نیست این پلت فرم. پس چرا او موافق در تلویزیون با یک ضربه خشک bigot? “من تصمیم به شرکت در این برنامه” جکسون گفت: “فقط به این دلیل من فکر می کنم که به عنوان سفید بیشتر مردم در توسعه اقتصادی نگرانی و ناامنی اقتصادی … ترس خود را می توان بر عوامفریبی سیاسی.”

در 1970s دیوید دوک مترادف با نوع خاصی از سفید برتری. او ساخته شده خود را شوالیه های Ku Klux Klan از هیچ چیز و آن را به یکی از کشور های پیشرو نژادپرستانه سازمان.

اما دوک زیر و کلان شهرت رشد نمی کند پس از این بحث با جسی جکسون. در پایان دهه 1970 یک نظرسنجی ملی که KKK حال تصویب امتیاز از 10 درصد تا 4 امتیاز از سال 1965 اما هنوز abysmally کم است.

برای احیای رویاهای خود را از ساختمان یک جنبش توده ای دوک مورد نیاز برای شروع چیزی جدید و دوباره نگاه او به جنبش حقوق مدنی برای راهنمایی. در سال 1980 دوک اعلام کرد که او راه اندازی انجمن ملی برای پیشرفت مردم سفید—این NAAWP. گروه ماشین ارائه آن به عنوان “یک سازمان غیر انتفاعی حقوق مدنی سازمان اختصاص داده شده به حقوق برابر برای همه مردم و برای حفظ میراث و فرهنگ از نژاد سفید.”

برای دوک ها NAAWP شد یک تخته سنگ پاک یک گروه untainted با خشونت است. همچنین شاید پذیرش است که او می خواهم اشتباه گرفته روش برای سفید-قدرت حرکت در ساختمان است.

این bizarro نسخه NAACP نمی برد هر پیروزی سیاسی. در اولین نیمی از سال 1980 دوک کار کرده و بیشتر به عنوان یک ناشر خبرنامه نوشتن و تجدید چاپ نژادپرستانه مقالات. توسط 1984 جسی جکسون بود یک مدعی جدی برای حزب دموکرات نامزدی ریاست جمهوری. که در سال David Duke نام به نظر می رسد در نیویورک بار فقط یک بار.

مورخ لنس هیل به دنبال دوک از 1970s. او فکر می کند وجود دارد یک توضیح ساده برای چرا دوک از دست بخار. رونالد ریگان” هیل می گوید. “هنگامی که ریگان به قدرت رسید—در اینجا کسی که بیان بسیاری از سیاست هایی که آشکارا سفید supremacist گروه شده بود دفاع به عنوان سازماندهی مسائل. و آن را فقط مکیده همه سوخت از رادیکال جناح راست جنبش است.”

اگر دوک نمی تواند ضرب و شتم و رونالد ریگان او به مانند رونالد ریگان. تمیز برش Klansman بیت خود را اجرا کرده بود ، دوک بهترین مسیر رو به جلو بود و سیاست های جریان اصلی.

تخته سنگ به علاوه کاربران می توانند گوش دادن به سه قسمت Slow Burn فصل جدید در حال حاضر. پیوستن به تخته سنگ به علاوه برای خود تبلیغ رایگان تغذیه و یا اشتراک به سرعت رایت در اپل پادکست, Spotify, Stitcherو یا هر کجا که شما دریافت پادکست های خود را.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>