مدافعان مؤتلفه آثار ترس از تاریخ واقعی

در جمعه, جولای 3, چهارم جولای حوا جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار شد یک ستاره و راه راه ثروت باد اورده در مقابل کوه راشمور با تمام مواد باغچه خانهها برای یک سکولار جشن کریسمس: یک نظامی گروه برنج خیره کننده آتش بازی و قرمز و سفید و آبی پارچه سست بافت پرچمی و نمایشی میهن پرستی همه تحت مراقبت و مواظبت چشم از چهار امریکا جاودانه رئیس جمهور. در تلاش خود را برای کمک به محاصره مجدد انتخابات تهمت با استفاده از این مناسبت به هدف “اوباش خشمگین” از معترضان که او مدعی شد به راه انداختن یک “بی رحم مبارزه برای محو کردن تاریخ ما بدنام قهرمانان ما” و hellbent در “تلاش برای پاره کردن مجسمه از بنیانگذاران ما” و “محو کردن ما مقدس ترین خاطرات…”

هر چند او خیلی تلاش کرد به تلفظ کلمه teleprompter تهمت chalked دستیابی به یک ایدئولوژی: “استبداد است.”

تبلیغات:

البته محکومیت رنگ توخالی و نه تنها به خاطر صدای شیپور مبارزه را به را, نقطهنظرات. اگر توتالیتاریسم بود مغلوب ساختن پیشی جستن هدف آن ممکن است کمک کرده اند به تحصن خود رویداد در بلک هیلز داکوتای جنوبی, در سرزمین مقدس از لاکوتا مردم در مقابل یک بنای یادبود حک شده توسط Gutzon Borglum عضو Ku Klux Klan.

مانند کلیت مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری این شیرین کاری یک کاراگاه بیهوده که به دنبال پنهان کردن رئیس جمهور بی کفایتی و ظلم و ستم در پشت روکش از چرم faux میهن پرستی و قهوه ای صدای زیر تاریخچه. این زبان از امریکا بزرگ دوباره جنبش که ترافیک در خشونت محافظت از یک اساطیری امریکا که هرگز وجود نداشته است اما برگزار اقتدار و قدرت بر ذهن مردم برای نسل های.

این می شود از دست رفته در گفتمان. با هر تازه سرنگون و یا در معرض خطر مجسمه گفتگو عمومی به سرعت تبدیل به دستاوردها و حماقت از هدفمند شخصیت تاریخی است. آنها دریافت سریع یک بار بیش در رسانه های اجتماعی و شاید در خدمت به عنوان یک نوسان گذرا در اخبار 24 ساعته چرخه. در تصادفی سهشنبه, اندرو جکسون و Robert E. Lee و کریستوفر کلمبوس ممکن است به طور ناگهانی بود محاکمه در دادگاه افکار عمومی به عنوان برنز خود را در اشکال جسمانی خودت منع کن تلو تلو خوردن بر پایه و یا برگشتن به پیاده رو.

تبلیغات:

اما داستان واقعی کمتر به انجام با آزمایش های عمومی در مقایسه با کسانی که از آنها دفاع میکند. پایین کشیدن پیر مجسمه قرار داده وجود دارد با نسل های قبلی است که به عنوان قدیمی به عنوان نصب مجسمه در بیاد. اما این لحظه از خشم حق در دفاع از گذشته موسسات به ویژه کنفدراسیون و کادر خود از خائن می گوید بیشتر در مورد چگونه قدرت مشغول به کار در ایالات متحده از آن می گوید: در مورد تاریخ است.

اگر استاندارد دفاع از مؤتلفه پیکرنگاری شده است به ضجه و زاری کردن حملات در “تاریخ” حقیقت این است که این خاطرات متولد شدند یک حمله عمدی و weaponized تجدید نظر ما درست داستان های ملی. همیشه از لی تسلیم به Ulysses S. Grant در Appomattox خانه دادگاه در آوریل سال 1865 شده است وجود دارد یک مهاجم و تمرکز تلاش مجدد به بافت جنگ داخلی را باعث می شود و بعد که پیگیری شده است سوخت توسط یک میل به اسکراب امریکا داستان تمیز سفید برتری.

شاید هیچ فردی در بازی یک نقش بزرگتر در این تغییر از رئیس جمهور وودرو ویلسون. به عنوان یک بومی جنوبی ویلسون بود سرسخت مؤتلفه مدافع که صرف کار علمی خود را بازنویسی تاریخ آمریکا به عنوان یک وسیله کتمان سفید برتری و بازخرید کنفدراسیون. در 10 جلد “تاریخ مردم آمریکا” ویلسون نقاشی اسارت از آمریکایی های آفریقایی تبار به عنوان یک ماده از “محبت” توصیف لازم پدرسالارانه سفارش بین استاد و برده. به این ترتیب که ویلسون توصیف دیدم بردگان کار خوش با “هیچ اشتباه آنها مضطرب یا تحت آرزو برای دیدن righted.” ویلسون تاسف خود را آزاد خواستار آنها را “رقت بار به دلیل تحت بردگی آنها محافظت شده است.”

تبلیغات:

Wilson تاریخ جدید برجسته Ku Klux Klan به عنوان قهرمانان مشخص برای قرار دادن کشور به آن نژادپرستانه و سفید به تصویر کشیده supremacist نمایندگان مجلس با تصویب ضد دموکراتیک قوانین به عنوان خادمان وفادار مبارزه با “فساد” با محدود کردن آسیب های انجام شده توسط “بی سواد سیاهان.” با این پست مؤتلفه آمریکا در حال شکل گرفتن وابسته به سفید تروریسم و تعصب قوانین Wilson دیدم یک کشور ابتدا به صورت سیاسی و اقتصادی عظمت است.

نوشته های او یافت می شود خرید با یک دوست قدیمی به نام توماس دیکسون جنوب واعظ بنابراین جرم توسط یک عملکرد “کابین عمو تام” که او نوشت: یک سری از نرم افزار-Confederate رمان با استفاده از ویلسون تاریخ به عنوان راهنمایی. دیکسون و ویلسون آموخته بود بسیاری از همان درس هم به عنوان دانشجویان در دانشگاه جانز هاپکینز و نگهداری ثابت مکاتبات تا زمانی که دیکسون رمان اقتباس شده بودند به D. W. Griffith فیلم “تولد یک ملت است.” ویلسون هیجان زده شد و دعوت دوستان خود و بازیگران و خدمه به کاخ سفید برای غربالگری خصوصی.

تبلیغات:

در بخشی به دلیل ویلسون جعلی تاریخچه و موفقیت این فیلم باعث از دست داده اساطیر در زمان برگزاری در امریکا منجر به reinvigorated مؤتلفه حرکات و نوستالژی. گروه دختران کنفدراسیون شروع به احداث بناهای تاریخی. مجسمه به نظر می رسد خارج courthouses و در مکان های عمومی, یادآوری آمریکایی های آفریقایی تبار است که کنفدراسیون ممکن است از دست داده اند اما جنگ هنوز هم جان سالم به در سیاست و فرهنگ, ایالات متحده است.

ویلسون با استفاده از این تجدید حیات برای اهداف خود. دیدن جنگ جهانی اول به عنوان یک باز برای امریکا را وارد کنید به عنوان یک قدرت جهانی و کارگزار برای صلح او احاطه خود را با مبلغان او به اتهام شستشو امریکا تمیز از آن جرم و جنایت — نابرابری و در درجه اول لکه سفید برتری — همه با هدف ارائه به بقیه جهان یک ملت کامل برابری و آزادی. او موفق شد در این تغییر علامت تجاری امریکا به عنوان یک قهرمان از انصاف در حالی که پنهان کردن آن سمی نژاد پرستی.

این مجسمه ها نشانگر که تجدید نظر است و در خدمت هیچ هدف فراتر از یادآوری آمریکایی که خورنده نژادپرستانه و نخبگان موسسات هنوز هم کنترل قدرت در ایالات متحده است. مانند نمای ارائه شده توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با او تمایل برای اتوبوس پرچم و spouting بی معنی platitudes آنها تنها نمادهای پنهان کردن واقعیت واقعی. در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن و هواداران خود را در اعتراض به حملات در “تاریخچه” چه آنها در واقع مخالفت با تخریب یک weaponized اساطیر که به آنها خدمت کرده و خود را سفید supremacist حرفه. آنچه که آنها در واقع ترس یک حساب با یک داستان به عنوان توخالی به عنوان لکه دار مجسمه به آن چسبیده.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>