Defunding پنتاگون خواهد بود سخت تر از برنی ساندرز فکر می کند


Bernie Sanders in front of a bookshelf.
سناتور. برنی ساندرز در واشنگتن در مارس 17.
BernieSanders.com از طریق گتی ایماژ

برای اولین بار از زمان پایان جنگ سرد یک حرکت جدی در جریان است در کنگره برای کاهش بودجه نظامی. و برای اولین بار پس از پایان جنگ ویتنام محوری جنبش به انتقال وجوه از سلاح برای برنامه های اجتماعی—و یا به عنوان آنها استفاده می شود به می گویند “از اسلحه به کره.”

سناتور. برنی ساندرز حمایت از اصلاح لایحه دفاعیه برنامه ریزی شده برای رای گیری هفته آینده به بریده بریده پنتاگون بودجه 10 درصد و برای انتقال پس انداز—حدود 74 میلیارد—به مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش و دیگر سرمایه گذاری در مناطق, به عنوان او آن را “ویران شده توسط فقر شدید, جرم, حبس, دهه غفلت و COVID-19 بیماری همه گیر.” مهم تر اندازه گیری شده و تایید شده توسط مجلس سنا را بالا دموکرات چاک شومر.

اصلاح تمام شده است اما برخی به شکست می شود اما اگر دموکرات ها برنده نه تنها کاخ سفید بلکه اکثریت کنترل سنا در این سقوط انتخابات شومر خواهد بود رهبر اکثریت و دفاع از کاهش تقریبا قطعا در دستور کار است.

این یک لحظه یادآور اواسط دهه 1970 زمانی که کنگره بودجه کمیته ایجاد شد. این ایده در آن زمان این بود که این کمیته را “تعیین اولویت های ملی” با تعیین چقدر پول در هر دپارتمان فدرال را ترک آن را به انواع دیگر کمیته به کار کردن جزئیات. زمینه شد گسترده تمایل به حک کردن یک “صلح سود سهام” به عنوان جنگ ویتنام بود پایان—برای تصمیم گیری به صراحت چقدر به صرف اسلحه چقدر در کره.

آن کار نمی کند که راه. قدرتمند صندلی از خدمات مسلح کمیته های مقاومت—و یا بیشتر به نقطه نادیده گرفت—تلاش برای گردش به دور خود را کنترل کنید. بودجه کمیته ثابت می شود کمی بیش از قانون گذاری معادل یک بی فایده اداری لایه.

در سال آینده ممکن است متفاوت باشد. در حال حاضر این خانه در دست دموکرات و رئیس کنونی مسلح خدمات کمیته Rep. آدام اسمیت گفت: در سال گذشته بر در نظر گرفتن gavel که اگر هوشمندانه مدیریت بودجه دفاعی می تواند با خیال راحت با کاهش 100 میلیارد دلار.

ترکیب این روند با سه نفر دیگر—انفجاری coronavirus محور کسری جدید توجه به مسائل مربوط به نابرابری های اجتماعی مطرح شده توسط تظاهرات در پی جورج فلوید قتل و آگاهی رو به رشد است که هزینه های دفاعی تحت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن افزایش یافت بدون کوچکترین بررسی و فراتر از هر گونه متناسب با افزایش قدرت ملی (فعلی خود بودجه از $740 میلیارد دلار است 150 میلیارد بزرگتر از رئیس جمهور باراک اوباما نهایی بودجه که خود را بزرگتر از هر پس ارتفاع از جنگ سرد)—و سیاسی پین در محل به صورت جدی فشار به صورت جدی کاهش است.

اما در واقع ساخت این کاهش خیلی سخت تر از ساندرز به نظر می رسد نشان می دهد. در یک مقاله سیاسی, توضیح خود, لایحه, ورمونت دموکراتیک سوسیالیستی و دو بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به پنتاگون عدم تصویب یک حسابرسی مستقل عظیم سرریز هزینه در عمده سلاح های, برنامه های و “ظالمانه غرامت” به پیمانکاران اجرائی.

مشکل این است که “زباله تقلب و سوء استفاده”—به عنوان این مناجات از رسوایی شده است خلاصه—اغلب سخت ترین کارها برای تجزیه بسیار کمتر کاهش دهد. آنها آنقدر بومی و شامل چنین سهم بزرگی از بودجه — چرا که آنها ساخته شده را به استفاده از سلاح های پیمانکاری سیستم گسترده و پیچیده و بسیار تخصصی اداری نهاد است که به نظر می رسد طراحی شده اند و تداوم به حداکثر رساندن impenetrability به خارج (و یا حتی داخلی وزارت دفاع) مانیتور. وجود دارد بدون شک میلیاردها دلار ذخیره شود توسط untangling این بوروکراسی را انسداد و ناکارآمدی. برخی تلاش کرده اند; بسیاری از دست داده و یا رفتن بومی در پیچ و خم.

روش دیگر این است که خاتمه سلاح برنامه یا کل دسته از سلاح های برنامه, و یا تمام ماموریت های نظامی که برای برخی از سلاح های, برنامه های قابل توجیه است. ساندرز رفتن نیست به این امکان شاید به این دلیل او نیست (و نمی تظاهر به) عمیقا متبحر در این موضوع شاید به دلیل آن را افزایش مسائل خارجی و دفاع از سیاستو زمانی که تهیه و ائتلاف های سیاسی به صورت گسترده هدف بهترین کار این است که نه بیش از حد خاص در مورد چگونه شما وجود دارد, مبادا شما بیگانه متحدان بالقوه.

رابرت گیتس اعمال این رویکرد به عنوان وزیر دفاع در طول اوباما در سال اول کاهش بازسازی و یا کشتن 33 سیستم های سلاح های—از جمله برخی از ارتش, نیروی هوایی و نیروی دریایی گرامی ترین تانک و هواپیما و کشتی—در یک پس انداز از 150 میلیارد دلار بیش از پس از آن پنج سال است. او پس از این کارکنان خود را انجام تجزیه و تحلیل عمیق—عمیق ترین از رابرت مک نامارا را در John F. Kennedy دولت—هزینه-اثربخشی صدها نفر از سلاح. اما در بخش نرم سیاسی ضربه از این کاهش او همچنین اضافه دهها میلیارد دلار برای برنامه های که او فکر کرد که با کمبود بودجه روبرو شد. و او بسیار کمی به تغییر ساختار اساسی ایالات متحده ماشین جنگی یا نظامی استقرار—که حتی پس از کاهش نگاه بسیار شبیه است که از دوران جنگ سرد است.

برای صرفه جویی در پول در حال حاضر آینده وزیر دفاع—و یا کنگره کمیته خدمات مسلح که کارکنان استفاده می شود به انجام بیشتر کار تحلیلی از آنها در حال حاضر—را مجبور به بازگشایی این کتاب در راه است که گیتس را در سال 2009 و خیلی بیشتر. آنها را مجبور به سوال برنامه نه فقط در مورد اینکه آیا آنها مقرون به صرفه اما همچنین در مورد اینکه آیا آنها نیاز به امنیت ملی است.

ما در حال گذراندن تقریبا 30 میلیارد دلار در سال در سلاح های هسته ای—یک شکل است که به زودی افزایش به 50 میلیارد دلار در سال است. بله ما نیاز به یک اعتماد بازدارندگی هسته ای اما آیا این نیاز به عنوان در حال حاضر ما برنامه ای برای تماس, جدید مبتنی بر زمین بالستیک قاره پیما, موشک جدید زیر دریایی هسته ای جدید بمب افکن جدید موشکی کروز و جدید hypersonic موشک? آن بوده است مدت زمان طولانی از آنجایی کسی در موضع قدرت به طور جدی reexamined این فرض که ما باید همه از این. آن را مدت زمان طولانی گذشته به انجام آن در حال حاضر.

ما در حال خرید یک هواپیمای جدید حامل برای 4 میلیارد دلار است اما هنگامی که شما در زمینه یک ناو هواپیمابر شما همچنین نیاز به یک کل ناوگان اسکورت کشتی ها: حامل “نیروی کار” نام دارد متشکل از رزمناو دو ناوشکن و یا ناوچه یک زیر دریایی تامین و لجستیک کشتی و حدود 70 جت های جنگنده و همچنین حدود 7,500 ملوانان خلبانان و سایر پرسنل. این هزینه حدود 10 میلیارد دلار در تمام شمارش نیست قیمت از مهمات و سوخت و تعمیرات. باید نیروی دریایی در ادامه به ساختار در اطراف یک شبکه جهانی از ناو هواپیمابر نیروهای وظیفه همه آنها کاملا در معرض سریع موشک—و یا به عنوان برخی از توصیه باید آن را به شکل یک ناوگان از بسیاری دیگر بسیار کوچکتر و تخصصی کشتی هر یک کمتر قابل مشاهده است و در نتیجه کمتر در معرض حمله ؟

حتی اگر کنگره در زمان تبر به آرایه ای از سلاح های زرادخانه پس انداز نمی تواند آنی باشد. دلیل این است که سیستم های سلاح های چند سال به منظور توسعه و ساخت; در نتیجه پول اختصاص به خرید این سیستم چندین سال طول می کشد به صرف کردن.

به عنوان مثال به طور متوسط تنها 8 درصد از هزینه های یک کشتی نیروی دریایی صرف می شود در سال اول آن یکی دیگر از 24 درصد صرف می شود در سال دوم یکی دیگر از 29 درصد در سال سوم و … بر روی آن می رود و پایدار بین پنج تا 10 سال بسته به کشتی. برای نیروی هوایی هواپیماهای جنگی فقط 6 درصد صرف می شود در سال اول با نوعی انفاق ماندگار چهار سال است. حتی موشک های ارتش را سه یا چهار سال به طور کامل ساخته شده است.

به عبارت دیگر برش دفاع بودجه توسط 75 میلیارد دلار ذخیره نمیشوند دفاع صرف شده توسط هر نقطه در نزدیکی که خیلی حق دور.

آسان تر و سریع تر راه برای کاهش بودجه است که به سادگی برای کاهش تعداد نیروهای نظامی است. بودجه برای نیروهای عمدتا شامل حقوق پس از برش در اینجا بازده واقعی پول حق دور. اما ساندرز می گوید خود را کاهش نمی خواهد تحت تاثیر قرار پرسنل—و یا مسکن خود را و یا مراقبت های بهداشتی. کاهش تاثیر می گذارد تنها سلاح است که به عنوان او آن را در یک بیانیه مطبوعاتی ساخته شده توسط “خصوصی برای سود پیمانکاران است.” به عبارت دیگر ساندرز’ طرح برای کاهش پول برای سرمایه اما نه برای کار.

شایان ذکر است که پنتاگون هزینه های نیروی کار بزرگتر از هر قطعه دیگر از بودجه دفاعی. آنها می آیند برای $162 میلیارد دلار در سال جاری برای پرسنل نظامی $34 میلیارد دلار برای وزارت دفاع را در برنامه مراقبت های بهداشتی و 8 میلیارد دلار برای ساخت و ساز (از جمله بازداشتگاه پایگاه و مسکن خانواده)—یا $202 میلیارد دلار در تمام. (در مقایسه با خرید سلاح های سیستم به مقدار $140 میلیارد; تحقیق و توسعه هزینه ها یکی دیگر از $104 میلیارد دلار است.) نه به shortchange سربازان, اما آن را نمی unpatriotic بپرسم که آیا ما نیاز به طوری که بسیاری از آنها. پاسخ این است: بله ما انجام دهد. اما آن را به ارزش در حال اجرا اعداد.

اگر دموکرات ها برنده شدن به کاخ سفید و سنا در حالی که حفظ کنترل از خانه همه چیز را برای grabs. اما کاهش بودجه دفاعی نباید معمولی انجام می شود. برای یک چیز, اگر آن را انجام داده معمولی آن را واقعا نمی را قطع کرد. تجزیه و تحلیل دفاعی در بودجه کاهش یافته و به یک هنر از دست رفته چند سال گذشته; آن زمان را به بازگشت.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>