“اعزام از جاهای دیگر” کست شگرف طلسم, اما می توانید آن را ما غلبه بدبینی?

سقوط در مثل با “اعزام از جاهای دیگر” نیاز به گرسنگی بسیاری از مردم دیگر سیما هم با توجه به عدم تحمل برای نوع استقلالی زیبایی شناسی نفوذ هر قاب یا آلرژی به که لبخند و احساس مشخص می شود اغلب زیرکی به عنوان غریب است. ما اغلب نمی فکر می کنم در مورد استانداردهای دوگانه می آید که به اصطلاح – تنها برخی از سازندگان مجاز به گرفتن دور با آن و یا در واقع جشن هستند برای آن است.

یکی از شگفتی که آیا خالق سری و ستاره جیسون سیگل داده خواهد شد که طول و عرض با این داستان تا به طور کامل اختصاص داده شده به پیدا کردن سحر و جادو در دنیوی حتی در مکان هایی غیر این صورت نادیده گرفته شدن معمولی یا حتی زشت. فریم به فریم “اعزام از جاهای دیگر” steeps مخاطبان در حس خروج از واقعیت با وجود لنگر انداخته بودن آن است.

تبلیغات:

بسیاری از زمان آن را به انجام این کار را از طریق تکنیک سینمایی و ویرایش است که بیننده در داخل سر از قهرمانان آن در حالی که اصرار ما برای مشاهده همه چیز در مورد آنها. در یک صحنه یک شخصیت پیاده روی کنار خیابان روشن و مدل دهید برای شبیه پاریس فرض تقویت فرانسوی موسیقی موزون در پس زمینه. تنها یک پنهان, پرچم آمریکا در پس زمینه در پشت او اجازه می دهد ما می دانیم که او هنوز در فیلادلفیا که در آن نشان می دهد تنظیم شده است.

سپس او را حذف او جوانه های گوش و شعله ور, شاد, آمریکایی موسیقی پاپ سیل صحنه تایید محل. بدن خود را در شهر عشق برادرانه, اما او تخیل حمل و نقل به شهرستان نور و از مخاطبان خود در هر دو مکان.

از جمله جزئیات همه چیز را در “اعزام و در جایی دیگر” هستند و جزئیات در همه جا به در با تمرکز لیزر یا یک نرم زل زل نگاه کردن. هر دو روش کار می کنند.

تبلیغات:

با این وجود در آن طول می کشد یک میل به خلق و خوی خاص که استقبال عمدی چیز عجیب و غریب و شکار لاشخور و به آرامی لبخند در این ایده از یک داستان بصری و narratively ساختار شبیه به یک ملاحظه سرپرستی curiosity shop – جایی که جادوها کلمه “فروشگاه” فوق العاده p و e.

و رک و پوست کنده بسیاری از مردم بیش از آن که تلخه.

که کاملا قابل فهم واکنش ما بدبین بدبینانه عصر که در آن دیده می شود که آن همه درست است احتمال است. تلون مزاج خوب است که چیزی وجود دارد فکری کمین در زیر آن با “جای خوب” یا “عروسک روسی.”

تبلیغات:

در غیر این صورت پروازهای فانتزی در حال امضا حرکت برای تاسیس فیلمسازان مانند وس اندرسون و Michel Gondry یا تلویزیون تولید مثل برایان فولر که به ما “Pushing Daisies,” “Wonderfalls” و “آمریکا خدایان است.” از طریق کار خود را در آنها به دست آورده به اندازه کافی مهر برای افرادی که دیده می شود بسیاری از تلویزیون و فیلم و لذت بردن از صحبت کردن در تمام برنامه های تلویزیونی و فیلم های آنها را دیده ام احترام به خود را سرگرم کننده, تحریک بصری نرم افزار از رئالیسم جادویی; فولر همچنین کمک در مورد او با جذب روشن و قوی شخصیت های مانند Kristin Chenoweth و لی سرعت به تنفس زندگی را به چشم انداز خود را.

در حالی که بینندگان که نمی دانم از سیگل به عنوان افسرده دل شکسته schlub از سال 2008 “فراموش کردن سارا مارشال” یا 2011 “ماپت فیلم” یک محصول از شایع ستایش برای همه چیز, Jim Henson, تشخیص او را به عنوان Marshall Eriksen از CBS طنزهای “How I Met Your Mother.” کسانی که بر این باورند غرقه شدن در مستقیم-غریب در سخنرانیها چیزی است که به دست آورده ممکن است از حد صبر و شکیبایی برای “اعزام از جاهای دیگر است.”

تبلیغات:

از سوی دیگر به قول بهترین شخصیت را در نشان می دهد: “به یاد داشته باشید،”

دعوت و چالش های ارائه شده توسط “اعزام از جاهای دیگر” به طور ضمنی در دو عنوان اشاره شده به طور مستقیم و غیر مستقیم در طول چهار قسمت ساخته شده و در دسترس برای بررسی. یکی است در همه جا و همیشه حاضر رویه “Law & Order: SVU.” دیگر Jean-Pierre Jeunet را در سال 2001 فیلم “آملی” شناخته شده است به مراتب کمتری از مردم حتی اگر آن تم به طور مستقیم تحت تاثیر قرار در این سری است.

“آملی” به دنبال یک زن که اشکال جهان اطراف خود را به کت و شلوار خود را علاقه داشتن به درك که جهان خود را جادویی حتی زشت قطعات. اما بسیاری از افراد از فیلتر فهم و درک خود را از زندگی از طریق نشان می دهد مانند “SVU” است که به آن می گویند یک محل که در آن چیزهای وحشتناک اتفاق می افتد و قهرمانان عدالت به دنبال نکته مقیاس در جهت عدالت است. “بازی” نقش بر که در مرکز و گسترده قابل فهم تفسیر انسان, درام, اما این افراد رو از طریق داستان آن ایجاد شادی در بازی بخشی از قهرمانانه کارآگاهان در تلاش است که تنها احساس می کند به عنوان خطرناک به عنوان آنها تصمیم می گیرید آن می شود و فقط به عنوان اغلب می توان آنها را لحظه به مکث نگاهی به نفس و درک کنید.

تبلیغات:

تا به حال “اعزام” به وجود آمده است زمانی بین سال های 2008 تا 2011 در اطراف این زمان است که منطقه خلیج هنرمند جف هال گرفتار هزاران نفر از مردم در به اصطلاح بازی واقعیت/ آزمایش اجتماعی آن ممکن است قادر به سوار شدن به برخی از جریان پنهانی است که رونق در دوره ای از امید و تغییر است.

هال بازی است اساس 2013 مستند “موسسه” است که به نوبه خود در خدمت به عنوان الهام بخش برای “اعزام.” اما ورزش خود را صرفا راهرو. “اعزام” اعلام آن در جشن های رئالیسم جادویی از بالای قسمت اول با Richard E. Grant مرموز راوی خیره به دوربین سهام هنوز به عنوان اگر برای نقب زدن به بیننده روح صرفا در تلاش برای پرتاب کردن ،

“و در حال حاضر که من توجه شما من شروع” گرانت می گوید با آرامش او حمله به شخصیت او این بیانیه هدف از اعلام او پرش معمولی سری محدود کنوانسیون “که دیکته که فیلمساز صرف غیر ضروری مقدار زمان به شما معرفی به شخصیت ما را اشغال خصوصیات زندگی خود و مهمتر از همه موانع که در راه خود را از شادی.”

تبلیغات:

این غیر ضروری است, او توضیح می دهد چرا که این شخصیت در قسمت اول این است که همه بیش از حد آشنا شکل سیگل را بی حس دفتر هواپیماهای بدون سرنشین پیتر یک مرد طلاق گرفته از احساس. پیتر قتلگاه را از طریق حرکات از زندگی خود – موجود نیست زندگی به عنوان اعطای امتیاز – تا یک روز او اتفاق می افتد پس از یک بروشور با کشیدن زبانه تبلیغات آزمایش با دلفین ارتباطات سیستم تست و نیروی انسانی زمینه های.

در یک شوخی با او تماس شماره بر روی یکی از زبانه است و به زودی کشیده شده به بازی – و یا آن را یک توطئه به عنوان سایه چهره های پشت پرده اصرار? – بازی کردن در خیابان های فیلادلفیا است که سربازان عادی غریبه برای تبدیل شدن به “عوامل الهی nonchalance.”

خواندن این عبارت این است که محدود به نتیجه در کل بسیاری از چشم-نورد.

تبلیغات:

این است نه داستان. قدرت عرفانی دیگر مردم و راه آنها می تواند زندگی بهتر – که در این روایت است. این یکی از ساده . . . بیش از حد ساده است شاید. نگه داشتن که فلسفه از تسلیم شدن به قند شوک, اما, غم و اندوه در زیر تمام تخیلی, قدیمی timey عجیب و غریب بودن. اگر این مردم کشیده شده به سحر و جادو از “جای دیگر” به این دلیل است که به طور منظم زندگی overdosed در غم و اندوه. که حداقل است relatable.

پیتر اولین ماموریت متصل او با سیمون (حوا Lindley) و شاد امیز موزه تدریس است که همه چیز پیتر نیست. سیمون می اندازد و خودش را به بازی بدون یک ذره از شک و تردید, اگر چه در هر نوبت او پرانتز برای ناامیدی. به زودی پس از آنها با جانیس (سالی فیلد) یک بازنشسته که می بیند این بازی به عنوان یک حواس پرتی از او دستور زندگی و Fredwynn (آندره بنجامین), وسواسی, احتمالا, سیاه شکاک مشتاق به دانستن واقعی هدف از این بازی است.

باز این مجموعه از نظر پیتر حس می کند با توجه به شخصیت عاطفی blankness که سیگل شیپور خاموشی را با تثبیت بیان خود را در شیوه ای از زندگی کسی که با یک بیماری مزمن و رفتار. این بازیگر نیست و اغلب veer از این یادداشت را در چهار قسمت به طوری که او می کند شانس ملایم بی دست و پا و لبخند این احساس می کند مانند یک برنده.

این به این معنی سیگل عملکرد و پیتر شخصیت محدودتر در کنار آن از زمینه متحرک یا سیخ زنی گوشه بنیامین اشکال به Fredwynn حالات تشخیص صفات در اجرای برنامه از بازیگران. و این خدمت به برجسته Lindley به عنوان عبور از “اعزام.”

تبلیغات:

در سیمون او کانال های روشنایی که به راحتی در هم شکسته نوع شخصیت متعلق به یک فرد است که شکسته شده است و تا به حال به تعمیر خود را بارها و بارها. Lindley و شخصیت او ترانس, یک صفت است که به اندازه وزن در این جهان به عنوان سیمون اجازه می دهد تا از آن آسان جنبه از داستان سرایی است که صحبت می کند به مراقبت های گرفته شده به گوشت از هر فرد.

در یک نمایش است که نشان می دهد یک تیز آگاهی از بیننده دیدگاه از رسانه تلویزیون و راه است که در آن فرهنگ و سرگرمی, قطار ما را به فکر کردن در مورد جهان که از سطح مراقبت و توانمندسازی معنی است.

این چهار احتمال زیاد نمی خواهد دیدار با صرفه جویی در این شرایط است که یکی از نقاط اصلی “ایران” که انسان نیاز به اتصال به جهان بیشتر در جهت رشد. تکراری غرور نشان می دهد اعطای positing به مخاطبان است که هر یک از شخصیت های اصلی – پیتر سیمون Fredwynn و جانیس – “شما است.” خود به خود که خط هیچ قدرت; ها در چارچوب این زندگی از آن می شود نهایی پل به همدلی رفعت و دل شکستگی.

همچنین در این راه از بی شمار سری و داستان رو با ماجراهای به اشتراک گذاشته شده توسط سزارین نشان داده اند ما سفر خود نیست یک داستان اما چند با اهداف مشترک و منحصر به فرد. با وجود اوکتاویو را تضمین خودداری از واجب زمینه معرفی برای پیتر, افتتاح چهار قسمت از “اعزام” هدفمند مشخصات هر یک از شخصیت از طریق قسمت به تصویر کشیده شده از نقطه نظر آنها.

تبلیغات:

در این معنا سری صحبت می کند به مخاطبان کنجکاوی و اذعان برخی آزار دهنده شک و تردید با پرداختن به آنها را از طریق هر یک از شخصیت دیده می شود راه تهیه کننده اجرایی و showrunner Mark Friedman ساختار چهار قسمت به عنوان یک سفر از پیتر نامشخص شروع به سیمون درست مؤمن به جانیس یک زن در تلاطم یک بحران وجودی به Fredwynn مرد که نمی اعتماد هر یک از آن.

ترجمه: هر کسی که واقعا به خرید این malarkey, پس از سه ساعت ممکن است بخواهید به چوب در اطراف برای Fredwynn. آنها ممکن است کشف کنند که Fredwynn به عنوان راوی intones, “شما است.”

این فرض که “شما” مراقبت به اندازه کافی به آن را که دور و برخی از خواهد شد. این که آیا این مجموعه می تواند به حفظ رمز و راز کامل 10 قسمت است که هر کسی را حدس بزنید.

اما من تعجب و اخم بیش از چگونه گسترده ای از مخاطبان “ایران” می تواند با پیروزی در این زمان دلخراش از ما, که در آن بسیاری کاهش یافت از عادت اجازه می دهد برای بازیگوشی و ضرورت اجازه خودمان را که فضل است. سیمون غالبا خواستار اصحاب او به اطراف خود نگاه و اصرار دارد “وجود دارد سحر و جادو همه جا را اگر شما آن را ببینید.” بسیاری از مردم به سادگی نمی تمایل به این باور است که. همانطور که برای کسانی که با شکوه پاداش فراوان خواهد شد . . . ما امیدواریم.

تبلیغات:

“اعزام از جاهای دیگر” آغاز بکار چهار شنبه, آوریل 1 در 10 p. m. در AMC. آن زمان به طور منظم حافظه است که دوشنبه ها ساعت 10 شب شروع دوشنبه, مارس 2.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>