نقطه می خواهد به تضعیف قدرت خود را برای مجازات شرکت های هواپیمایی بیش از مصرف کننده شکایت

با اجرای مقابل شرکت های هواپیمایی برای مصرف کننده نقض در حال حاضر به شدت در حال سقوط به بخش حمل و نقل است فشار برای تغییر حکومت است که گروه های مصرف کننده و برخی از قانونگذاران می گویند را در خدمت هیچ هدف دیگر از بیشتر حفاظت هواپیمایی از عمران جریمه.

پیشنهاد تغییر اعلام کرد در ماه فوریه خواهد نیاز به نقطه به استفاده از یک سخت تر تعریف “ناعادلانه و شیوه های فریبنده” در هنگام بررسی شکایات مصرف کنندگان در برابر شرکت های هواپیمایی. این قانون همچنین اجازه می دهد تا شرکت های هواپیمایی به تماس های اضافی برای جلسات دفاع از شکایات و یا زمانی که رو به آینده و مقررات.

تبلیغات:

تحت حمل و نقل وزیر ایلین چائو آژانس در حال حاضر در حال شکل گرفتن یک دست بیشتر رویکرد به شکایات مسافران هوایی با اجرای اقدامات تیز روند رو به پایین. در سال 2019 به نقطه حمل و نقل هوایی حمایت از مصرف کننده بخش صادر هشت اجرای سفارشات در برابر خطوط هوایی کم سابقه و نیم به عنوان بسیاری از آن صادر شده سال گذشته یک پایگاه داده آژانس را نشان می دهد. رکورد قبلی کم بود و نه اجرای سفارشات مجموعه در سال 2000 با توجه به واشنگتن پست.

در این سال همچنین شاهد چند مورد با سه مجازات مدنی تحمیل شده بر شرکت های هواپیمایی تا کنون در سال 2020 بالغ بر $850,000.

نقطه اذعان دارد در پیشنهاد خود را که از آن می تواند “انجام کمتری اجرای و rulemaking اقدامات” تحت حکومت. آژانس اعتبارات شرکت های هواپیمایی برای امریکا لابی سازمان است که نشان دهنده کشور عمده شرکت های هواپیمایی برای پیشنهاد تغییر دهید. صنعت گروه شکایت کرده بود که آن را به حال شده است موضوع را به تهاجمی نظارتی فعالیت در طول سال حتی برای “جزئی تخلفات خطاهای غیر عمدی و یا حوادث جدا” با توجه به نقطه خلاصه ای از درخواست.

تبلیغات:

“ارزش این پیشنهاد این است که نقطه نیاز به توضیح…دلایل آن معتقد است یک عمل است ‘ناعادلانه’ یا ‘فریبنده'” خطوط هوایی آمریکا در بیانیه ای گفت به leslie stevens esq..

چند خارج از صنعت خواهد استدلال می کنند که شرکت های هواپیمایی هستند که بر دوش بیش از حد مقررات به خصوص با رایگان برای همه است که مشخص می شود, سفر هوایی در طول Covid-19 بحران است.

در ژوئن 10 نامه به چائو انفجار پیشنهاد سناتور ادوارد Markey ماریا Cantwell, تمی بالدوین و ریچارد بلومنتال همه دموکرات اشاره به کاهش اخیر در اجرای و هزاران نفر از مصرف کننده شکایت از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس بسیاری در مورد خطوط هوایی’ عدم پرداخت بازپرداخت.

تبلیغات:

“با توجه به این سابقه و اخلال در روند آن را دشوار است به درک چگونه نقطه می تواند توجیه ساخت آن را سخت تر برای محافظت از مصرف کنندگان در این زمان” در این نامه گفت.

نمایندگان مجلس همچنین با اشاره به آژانس شکست برای دیدار با کنگره دستورات در سال 2016 و 2018 به اتخاذ جدید حفاظت هواپیمایی کارگران و مسافران هوایی, از جمله الزامات مورد نیاز برای پرداخت و بازپرداخت هزینه برای تاخیر در چمدان و ایجاد حداقل عرض صندلی. نقطه گفت: هنوز بررسی مسائل.

تبلیغات:

نقطه است و نه در پاسخ به این نامه است. اما در بیانیه ای به leslie stevens esq. آن گفت: پیشنهاد “در نظر گرفته شده است برای افزایش شفافیت ارائه برای قوی مشارکت عمومی در rulemaking و بهبود کیفیت اجرای آن و rulemaking روش.”

این پیشنهاد تحت حمله قوی در نظرات نوشته شده در فدرال ثبت نام کنید. Rohit چوپرا یک کمیسیون با کمیسیون تجارت فدرال نوشت که تغییر خواهد “آن را دشوار است به نگه داشتن شرکت های هواپیمایی مسئول گسترده مضرات.”

با این قانون تغییر “نقطه بود مسلما ورزش آن حمایت از مصرف کننده قدرت و حتی بیشتر tepidly از آن در حال حاضر می کند” ملی مصرف کنندگان لیگ اظهار نظر.

تبلیغات:

شرکت های هواپیمایی برای امریکا گفت: در نظر است که آن پیشنهاد این پیشنهاد در پاسخ به مغلوب ساختن پیشی جستن 2017, بخشنامه, برای از بین بردن “به کار کشتن و مقررات است.” گروه معارف نقطه برای گرفتن یک “قابل توجه نقش رهبری در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت governmentwide اصلاحات نظارتی ابتکار” نامیده می شود و برای اجرای تغییر “را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است.”

این بیماری همه گیر است و باعث افزایش مسافر شکایت علیه آمریکا خطوط هوایی United Airlines و دیگر هوایی با نزدیک به 20 ، 000 در زمینه مارس به تنهایی با توجه به نقطه است. که در مقایسه با 1,200 در ماه آوریل از یک سال پیش. بیشتر درگیر مشکل در گرفتن بلیط بازپرداخت. نقطه به اطلاع شرکت های هواپیمایی ممکن است که آنها توسط قانون ملزم به پرداخت بازپرداخت اگر پرواز لغو شده است یا برنامه های آن به طور قابل توجهی تغییر کرده است.

اداره هوانوردی فدرال هوایی آژانس ایمنی است که بخشی از نقطه نیز مواجه شده است و انتقاد بیش از یک عدم Covid-19 مقررات ایمنی برای خطوط هوایی. FAA گفت: پیشگیری از بیماری است که در خارج از منطقه خود را از تجربه و تخصص.

تبلیغات:

حتی به عنوان عفونت نرخ در حال افزایش در ایالات متحده برخی از حامل ها شروع به ترک داوطلبانه اقدامات برای جلوگیری از گسترش بیماری مانند ترک وسط صندلی باز اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله. این هفته خطوط هوایی آمریکا اعلام کرد که از سرگیری فروش هواپیما در ظرفیت کامل. شرکت هواپیمایی توجیه این طرح گفت: این امر نیاز به افزایش تمیز کردن و پوشش صورت. “با تمام این لایه از حفاظت ما راحت از بین بردن ضریب بار کلاه” خطوط هوایی آمریکا گفت: در یک ایمیل به leslie stevens esq..

اما شرکت هواپیمایی حاضر به گفتن نیست که آیا مراکز کنترل بیماری و پیشگیری حال بررسی طرح خود را اجازه می دهد تا کامل هواپیما. به جای خطوط هوایی آمریکا گفت که ایمنی آن طرح معتبر توسط عیسی یک گروه تجارت برای شرکت های که فروش محصولات تمیز کردن مانند 3M و Procter & Gamble.

“داشتن یک گواهینامه از یک گروه صنعتی است همان چیزی که به عنوان ملاقات با استانداردهای CDC یا NIH [موسسه ملی بهداشت و درمان] و یا هر هدف دیگر آژانس” دکتر دیانا زاکرمن رئيس جمهور از سازمان های غیر انتفاعی مرکز ملی تحقیقات بهداشت در مصاحبه ای گفت:.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>