“اما.” خود را می یابد خنده دار بشریت از طریق بدن خیانت

پاییز de Wilde است جویدن زنجبیل خام برش در بورلی هیلز اتاق هتل زمانی که من وارد به بحث در مورد ویژگی کارگردان اولین فیلم های جدید با نشاط را در جین آستن ریجنسی-عصر کمدی “اما.”

“متاسفم” او می گوید: با یک سرفه در واکنش به ریشه قدرت. “زنجبیل – آن را خوب است برای ورم مفاصل است.”

تبلیغات:

که درمان و د وایلد را مزین نیشکر (وب امپول ویسکی موجود در) تنها نشانه های ظاهری از فیزیکی پریشانی. آنها یادآوری از اکولایزر – فراتر از همه نژاد, جنسیت, کلاس, حرفه و یا خلق و خوی – که ما همه موجودات از گوشت و استخوان و موضوع را به آنها آزار دهنده نیازها و امیال. و چگونه یکی از معاملات با آنها می تواند بسیار آشکار در مورد یک شخصیت. این فلسفه است که در قلب چگونه de Wilde با نزدیک شدن به بازگویی “اما” در یک کمدی بزن و بکوب و در عین حال در نهایت انسانی مد.

در این فیلم جذاب 21 ساله اما Woodhouse (Anya Taylor-Joy) با بهره گیری از یک زندگی از امتیاز و بطالت. به عنوان دختر خوبی به انجام فرود تربیت او نیاز به نگرانی در مورد ازدواج به راحتی زندگی می کنند و در نتیجه مجموعه خواستگاری برای هر کس دیگری از جمله دوست جدید هریت اسمیت (Mia Goth). اما impeccably رفتار برادر در قانون و دوست نزدیک جورج نایتلی (Johnny Flynn) را تایید نمی کند از جمله دخالت, اگر چه, و تنها کسی است که خود را بگویید ، اما matures او متوجه می شود که او قضاوت محزون می خوانی فاقد وقتی که می آید به مسائل مربوط به قلب است.

سلول از طریق لباس

تبلیغات:

به عنوان یک کلاسیک کمدی از منش “اما.” (دوره گنجانده شده در این نسخه این عنوان) قطعا pokes در شخصیت’ حقانیت از طریق تیز گفت و گو و هماهنگ رفتارهای اجتماعی. اما د وایلد معتقد است که ریشه قوانین و مقررات است که اغلب فیزیکی به خصوص در ریجنسی/گرجی در آن دوره ” ، ” صورت می گیرد. یکی می رود مودب جامعه است که اغلب تعریف شده از طریق محدودیت های سفت و سخت در مورد چگونه یک لباس و یا حرکت می کند.

“من همیشه علاقه مند به مرتب کردن بر اساس قوانین و مقررات تاریخچه . . . مانند که شورشیان بودند و چگونه آنها سر و کار داشتن با شورش می گوید:” د وایلد “در عصر جاز و چگونه قابل توجه آن بود که آنها گرفته ام کردن کرست. بنابراین من همیشه نوع مجذوب با مد تاریخچه و چگونه آن را تحت تاثیر رفتار مردم است.”

تبلیغات:

تنگ اسپیرال فر به جستجو های مرتبط لباس زیر, لباس های تنگ با جلیقه و شلوار متناسب (اصلی شلوار جین لاغر!) همه کمک به کامل و با دقت تصویر ساخته شده هر کس انتظار می رود که برای انتقال. و هنگامی که یک نمایشنامه و یا رعایت نمی کنند به این خود محدودیت را از ماهیت واقعی پدیدار می شود. از این رو ” ، ” طراح صحنه و لباس الکساندرا بایرن ارائه می دهد حیله گر سرنخ به قائم مقام آقای التون در (جاش اوکانر) outsized نفس با همین outsized یقه و آستین و به همسرش غرور با او بیش از حد بالا accessorizing حتی زمانی که او موعظه داری.

اما آن را در یکی از اولین صحنه که د وایلد ایجاد فیلم تن و به معنای واقعی کلمه دارای گونه های برامده به روش فیزیکی. مخاطبان معرفی شده است به آقای نایتلی به عنوان او توسط پانسمان – یا لباس به عنوان مورد ممکن است. پس در نه سنت جدید از به روز رسانی آستن سازگاری ” ، ” ویژگی های نایتلی برهنه ادم بیکار و تنبل.

تبلیغات:

“اگر من فقط یک صحنه برهنه فقط برای ضربات آن سطحی خواهد بود. بخشی از آن در مورد او بیشتر از بیان فیزیکی این زمان در اطراف چون من فکر نمی کنم من تا کنون دیده ام که” د وایلد می گوید.

“من علاقه مند بود و در همه حال در نوسازی داستان – نه که اشتباه خواهد بود. آن را یاد داستان; شما می توانید هر چیزی را با آن. اما من واقعا علاقه مند به انجام همه چیز را به مردم یادآوری کند که آنها آسیب پذیر به عنوان انسان است. بنابراین او که برهنه به خصوص پس از او واقعا نوع یک راهپیمایی در اطراف, اعتماد به نفس, قدرتمند و بسیار محبوب – من می خواستم برای دیدن زیر که صحنه و لباس زیر که زره که آقای نایتلی است و ببینید که او فقط یک انسان مرد در زیر آن است.”

در حالی که آقای نایتلی رها trou آزاد شخصیت خود را بیشتر سنتی و محافظه کار رفتار صحنه خود را نیز upends جنسیتی انتظارات برای برهنگی در فیلم. این هم بازی کردن در پشت دوربین برای تولید است که ستاره Taylor-Joy توصیف کامل از “انرژی زنانه . . . فوق العاده پرشور زنان که می خواستم این داستان برای گفتن.”

تبلیغات:

ظاهرا فلین نیز متوجه این تمایز در حالی که فیلمبرداری صحنه است. “جانی بود” من فقط متوجه شدم من هرگز مانند نیمه برهنه در یک اتاق احاطه شده توسط زنان است. معمولا در مقابل آن بسیار رایج است. آن را فقط به من انداخت; من هرگز تجربه کرده است که” می گوید: “Taylor-Joy. “بنابراین من فکر می کنم این آموزشی برای بسیاری از مردان در مجموعه ما را به درک آنچه در آن بود به طوری تعدادشان کمتر گاهی اوقات.”

آقای نایتلی وجودی پریشانی

تبلیغات:

“اما.” همچنین ایجاد تنش در هر دو کمدی و دراماتیک – از طریق شخصیت های جنبش و د وایلد امتیاز به هوارد هاوک 1938 فیلم Bringing Up Baby” را به عنوان الهام بخش برای تن. در ابله, کمدی, کری گرانت نقش دکمههای بالا شناس که آزاده اری برنده زن (Katharine Hepburn) اشتباهات برای یک جانور شناس و wrangles به کمک به او را با یک پلنگ اهلی عزیزم.

“اگر ما تا به حال دیده نشده ‘بالا آوردن نوزاد,’ من فکر نمی کنم ما را درک سطح کمدی بزن و بکوب که پاییز می خواست به ما می گوید:” Taylor-Joy. “چگونه من بازی اما – احساسات خود را در حال تغییر حدود بسیار و افکار او آنقدر سریع است که من تقریبا او را دیدم به عنوان یک شخصیت کارتونی با آنچه که من انجام شده بود با صورت من.”

فیلم هرگز کاملا فرود به pratfalls یا جوک گوز (شما در حال حاضر دیده می شود یک سر پایین – بیشتر از این چه می خواهید؟!), اما نجیبانه کمدی فیزیکی است که سخت به دست, که آیا آن را از طریق انقباض غیر ارادی ماهیچه-ارزش اجتماعی faux pas, ریاکارانه رفتار یا فقط نقشه کشی از وسط هجای “مسافرخانه-ohhhh-cence.” یکی نمی تواند کمک کند با نفس بریده بریده اما پدر آقای Woodhouse – بازی gleefully توسط بیل اهالی – به عنوان او را برای اولین بار دیده می شود عملا جهش طبقه پایین اما پس از آن خود را به عنوان یک اضطراب خیالی. و اما نگران ناراحتی برگزاری خواهرزاده خود را به عنوان اگر او بودند مینمودم ورود به سیستم نیاز به هیچ توضیح.

تبلیغات:

مخاطبان نیست و باید کارشناسان در قرن 19 منش به درک طنز و تنش حاصل از نقض قوانین و مقررات یا نه. به جای آن د وایلد, استخدام مربی, Alexandra رینولدز به بازیگران دو هفته bootcamp در آستن دوران جنبش.

فلین می گوید: “او می خواست ما را به واقعا درک هر حکومت و چگونه ما چگونه شما نشستن, نحوه ایستادن, نحوه تعامل با یکدیگر – تمام قوانین آن است. ما تا به حال کسی در مجموعه با ما در همه زمان ها گفت: “شما نمی انتخاب کنید تا خود را شیشه ای بدون در نظر گرفتن دستکش خود را خاموش” یا “شما هرگز می خواهم نگه داشتن یک دست و مانند آن است” یا ” شما می خواهم بپرسم این فرد به رقص اما این یکی نه.’

“که به خوبی کار کرده است چرا که پس از آن هنگامی که شما شکستن آن قوانین و یا شما می توانید احساس می کنید کسی نیست مدیریت است که در آن – مبارزه به خاطر غم و اندوه روانی است که در آن بسیار سفت-طوقه جامعه – آن را واقعا قدرتمند و شما احساس می کنید که. شما احساس می کنید که اصطکاک و شکاف در که آنها باید باشد که آنها را به و که آنها می خواهند.”

این درگیری می تواند در دیده می شود آقای نایتلی است که اغلب دیده می شود راه رفتن و یا در حال اجرا در اطراف روستای کوچک Highbury, حتی اگر او انتظار می رود برای سوار شدن در کالسکه به عنوان در خور خود مقام و ثروت.

تبلیغات:

“آن را در رمان اما در اینجا می بینید او اغلب foregoes با استفاده از حمل و نقل خود را در حمایت از راه رفتن . . . و کسی می گوید که نمی تواند مناسب یک نجیب زاده” می گوید: “فلین. “من به معنای از او که او را در این خانه بزرگ اما او می خواهم و نه کشاورز کار با دوست خود در این زمینه است. او می خواهم به گله گوسفند. شما اتصال به زمین. او حس خود را از طریق چشم انداز است که او را در و راه رفتن را از طریق زمینه های است که فقط یک مراسم برای او.”

اوج این مبارزه بین آنچه یک شخصیت خواسته ها و تنگی از مودب جامعه رخ می دهد در این فیلم اوج: هنگامی که اما و نایتلی, رقص با هم اما ناگهان متوجه خود غیر قابل انکار جاذبه به یکدیگر است. با وجود برخی از شدید از تماس با چشم های دو به سختی لمس اما فیزیکی خود حسرت قابل لمس است.

“جانی من و ما در حال همگام سازی بسیار بالا, بسیار عاطفی متصل به یکدیگر است. ما هر دو فقط از نوع فقط اجازه دهید آن اتفاق می افتد به طور طبیعی می گوید:” Taylor-Joy.

“آنها در حال گرفتن [رقص با هم] به عنوان یک شوخی رکوع به هر یک از دیگر مانند” من این خیلی مسخره است.’ و سپس نوبت سوم, آنها مانند,’تنفس خود را به همگام سازی با تنفس. چرا من گرفتن داغ است ؟ چرا من سرخ? شما فروتن?’ ما فقط آن را یک دسته کامل از زمان های مختلف و امیدوارم که شما می توانید شما می توانید احساس می کنید که وحی است.”

تبلیغات:

دو اشتباه در مورد نیروی احساسات خود را, اما در حال قطع از مقابله با هر یک از دیگر. خنثی به نقطه نا امیدی نایتلی اجرا می شود خانه خود را می اندازد روی زمین و اشک خود را cravat و یقه را به عنوان اگر او در تلاش برای نفس کشیدن.

“صحبت کردن با پاییز در حال توسعه [این شخصیت] این شخص تا به حال به این نوع از سهولت در مورد موقعیت خود را در جامعه بلکه یک نوع وجودی وحشت در زیر آن در مورد احساسات خود برای اما می گوید:” فلین. “در برخی از نقطه آن در واقع شروع به فرو کردن او را. آن را فقط به نظر می رسد مانند جنون و او کمی شکست در جایی در وسط به دلیل قوانین اجتماعی. شما به سختی می توانید ببینید [آن را] اما شما احساس او را لرزان پشت خود را سفت یقه.”

اما بزرگ بینی خونین برای درام

تبلیغات:

اما matures او باید برخی از سخت حقایق در مورد خودش و چگونه او تا به جناح دیگر. این منجر به چندین گریان صحنه است. Taylor-Joy تلاش می کند تا به منظور توسعه یک سبک متفاوت از گریه برای هر یک از شخصیت او اما زمانی که آن را به می آید اما بسیاری از حملات از اشک تا به حال به بیشتر های متفاوت.

“هنگامی که نایتلی توسط پانسمان او را [پس از او توهین خانم بیتس] او تقریبا گریه مانند یک کودک مانند آن را تقریبا مانند یک اوقات تلخی و گریه” بازیگر می گوید. “اما پس از آن زمانی که هریت برگ خود را . . . او تلاش بسیار سخت به گریه و تا زمانی که یک قطره اشک پایین می آید, او فورا قرار می دهد تا او دست و توقف آن به دلیل آن را مانند او است اما Woodhouse و او را ترک نمی. قصد ندارم به اتفاق می افتد.'”

نه به outdone توسط نایتلی را حمله وحشت وقتی که اما تا نهایی بحران داخلی راه آن آشکار جسمی است که او به معنای واقعی کلمه خونریزی. زمانی که این دو می شود عاشقان در نهایت اعتراف احساسات خود را به یکدیگر اما متوجه می شود که او ممکن است در تمام طول در او فرض است که نایتلی شد wooing هریت و هنوز نشئه از او اعتراف عشق اما برای خودش. این گیج کننده ترکیبی از احساسات باعث می شود اما به یک خود به خود خون دماغ شدن.

این طرح برای فیلمبرداری این صحنه بود به برش دور از Taylor-Joy, درخواست جعلی خون و سپس تیراندازی ادامه می دهند. بازیگر’ بینی کرده بود دیگر قصد دارد هر چند.

“این است که به صدا اما لطفا فقط رول با من در آن است. در حالی که ما در حال انجام صحنه, بینی من شروع به خونریزی و آن را بلد زمانی که قرار بود آن را به [اسکریپت]. من هیچ ایده چگونه آن اتفاق افتاد اما من یه خون دماغ شدن نشانه می گوید:” Taylor-Joy.

“B-رول خنده دار است چرا که خوشبختانه جانی و پاییز واقعا در مورد مراقبت از من پس از همه شما می توانید شنیدن است, ‘Oh my god حال شما خوب است ؟ ما چه کنیم ؟ چه کنیم؟’ و گفتم شما چه معنی چه کنیم ؟ نگه داشتن f**king نورد! این شگفت انگیز است! این است که این غیر قابل باور است!'”

خوشبختانه این به طور غیر منتظره روش رویکرد به بازیگری مشغول به کار برای صحنه ای که محافل بازگشت به ده وایلد رویکرد به ساخت اما به عنوان relatable به عنوان امکان پذیر است.

“من می خواهم خون دماغ در همه زمان ها. هر بار که من در کلاس درس و آن را به نوبه خود شما را به ایستادن و خواندن چیزی است که من می خواهم خون دماغ می دهد. من خیلی مجذوب با بدن انسان خیانت به شما می گوید:” د وایلد.

“من فکر کردم چه چیز است که مردم یادآوری کند که آنها انسان?’ مهم نیست که چه قوانین دوره, شما می توانید کنترل بدن خود را. آن را بسیار خسته کننده است. مهم نیست چه مودب جامعه می گوید یا باید ها و نبایدها. اگر خود را در بینی خونریزی بینی خونریزی. اگر شما یک سرفه مناسب شما می توانید یک سرفه مناسب است. اگر شما شروع به عطسه و یا اگر شما سکسکه – اینها همه چیزهایی است که تغییر نکرده در 200 سال است.”

که کمی از خون نیز میشود عمل همراه و عمل به عنوان یک کاتالیزور برای اما به میدان همه چیز دور با هریت قبل از اینکه به دنبال شادی خود را.
 
“وجود دارد یک مشکل ذاتی در ساخت یک فیلم در مورد اما. در این کتاب, آن را خوب است که داستان نیست بیش از زمانی که پیشنهاد می افتد اما در یک فیلم آن را می توانید احساس کنید که پایان این زمان برای قرار دادن همه چیز. اما اما هنوز یک دسته از کار را به انجام به رفع چیز. و بنابراین من فکر کردم این امر می تواند واقعا باور نکردنی به نوع طبیعی وقفه به بسیار عاشقانه یک لحظه.”

فقط قبل از بسته بندی تا مصاحبه de Wilde اضافه می کند که یک, جزئیات بیشتر تایید کرد که دادن اما خونین بینی بود که انتخاب درست در آن لحظه.

“النور Catton من هوشمندانه فیلمنامه متوجه شدم بعد که خونین بینی ها در زبان عامه هستند و نماد عشق واقعی.”

“اما” در حال حاضر در نیویورک و لس آنجلس و در سالن های تئاتر در همه جا در جمعه 6 مارس.

بررسی را با Salon.com برای پوشش بیشتر از “اما.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>