کارشناسان هرگز دیده می شود یک, سیاسی, آگهی حمله رعد اسا مانند بلومبرگ است


Former New York mayor Mike Bloomberg talks to supporters at a rally in Salt Lake City.

سابق شهردار نیویورک مایک بلومبرگ مذاکرات به هواداران در یک تجمع در شهر سالت لیک.

جورج فری/گتی ایماژ

هر کسی با دسترسی به رسانه های دیجیتال و یا یک تلویزیون می توانید ببینید چه مایکل بلومبرگ است انتخابات ریاست جمهوری در حال تلاش برای انجام. سابق شهردار نیویورک صرف حداقل 350 میلیون دلار در کمپین تبلیغات با توجه به سی ان ان تحلیل است که اجازه داده او را به طور موثر پتو بازار از رقبای خود نیست و باید منابع لازم را برای مطابقت با کسانی که سطح هزینه.

و به عنوان ads نگه داشته نورد توسط بلومبرگ دیدم شماره خود را افزایش در نظر سنجی های ملی به اندازه کافی برای تضمین جایگاه خود را در روز چهارشنبه بحث در نوادا و یک بعدی در تاریخ 25 فوریه در کارولینای جنوبی—دو کشور که در آن او را حتی در انتخابات با تشکر از اواخر ورود به مسابقه.

در عین حال کارشناسان می گویند که تحقیقات موجود در مورد چگونگی تبلیغات سیاسی این نسخهها کار بر روی مخاطبان به این نتیجه میرسد که تبلیغات معمولا تنها تفاوت جزئی: یک سال 2016 مطالعه همكاري با دانشمندان علوم سیاسی ست تپه لین Vavreck و الکساندر Coppock یافت که تبلیغات سیاسی بسیار کوچک در اثر یک نامزد favorability و رای دهندگان انتخاب است. و آنچه اثر کمی آن را به سرعت متلاشی میشود.

بلومبرگ بازاریابی حمله رعد اسا اما معمول است—در واقع کارشناسان که صحبت می کرد به تخته سنگ توصیف آن را به عنوان بی سابقه است. هیچ نامزد دیگر تا به حال سعی کردم نوع اشباع مبارزات انتخاباتی در حال حاضر در جریان است بنابراین Coppock گفت: او نمی داند که هر کسی که تست شده چه چنین یک مجموعه ممکن است انجام دهد.

در کار خود Coppock گفت: او را از انجام آزمایش های که در آن او به طور تصادفی از مردم برای تماشای یک, دو, سه, شش یا صفر pro-دموکراتیک تبلیغات. “شش کار می کند بهتر از دو یا سه” او گفت: “اما من نمی دانم وقتی که آن کار متوقف می شود.”

People walk by a second billboard paid for Mike Bloomberg, saying Trump lost the popular vote.

مردم راه رفتن توسط یک دوم بیلبورد برای پرداخت دموکراتیک ریاست جمهوری امیدوار مایک بلومبرگ در لاس وگاس.

علامت RALSTON/گتی ایماژ

بلومبرگ به طور موثر در حال اجرا است که آزمایش در زندگی واقعی است. حداقل 2 میلیارد دلار بلومبرگ تبلیغات نمایش داده شده توسط گوگل و Facebook در این سال با توجه به واشنگتن پست. و در حال حاضر حداقل 185 ایسنا-بودجه تبلیغات تصویری در گردش.

Coppock نمی تواند به یاد بیاورید زمانی که یک نامزد پشت سر هم بر روی صحنه و کاهش باور نکردنی حجم از تبلیغات در یک دوره کوتاه از زمان. Vavreck با اشاره به رودی Guiliani که قلم های اولیه مقدماتی در سال 2008 و استیو فوربس که قریب $69 میلیون به هر دو از ریاست جمهوری خود را به مناقصه در سال 1996 و 2000. اما هیچ یک از آنها را به این نوع از آگهی فوران چاه نفت.

“در اینجا در پنسیلوانیا من فکر می کنم وجود دارد بلومبرگ آگهی در هر واحد تجاری شکستن و یا حداقل آن را به نظر می رسید مانند آن,” دکتر گفت: Michael پلات عصب شناسی در دانشگاه پنسیلوانیا که در مطالعات انسان چگونه تصمیم گیری در مورد چهار بحث است. “من هرگز دیده می شود هر چیزی بسیار شبیه به آن است. که بسیار قابل توجه اشباع است.”

اما چه اتفاقی می افتد در درون انسان تحت اللفظی مغز هنگامی که آنها به ظاهر هولناک سیاسی تبلیغات ؟

A third billboard paid for Bloomberg says Trump's wall fell over.

یک سوم بیلبورد برای پرداخت مهر است بر روی صفحه نمایش در لاس وگاس.

علامت RALSTON/گتی ایماژ

وجود ندارد یک پاسخ ساده در آن ،

“وجود دارد نه یک منطقه خاص مغز یا چیزی که چراغ ها و…را در راه معنی دار که مجزا برای تبلیغات در مقابل انواع دیگر پیام” گفت: Uma Karmarkar یک neuroeconomist که مطالعات رفتار مصرف کننده.

در معرض اطلاعات جدید بارها و بارها می کند, در میان چیزهای دیگر, آن را آسان تر به یاد می آورند. این یک روانشناسی مصرف کننده پدیده به عنوان برترین-از-ذهن آگاهی و این امکان وجود دارد که بخشی از دلیل بلومبرگ افزایش یافته است در این نظرسنجی به تازگی. نام هایی که به طور معمول خواهد بود به خوبی می چرخاند در یک رای دهندگان ذهن مانند جو بایدن یا الیزابت وارن یا برنی ساندرز—در حال عقب رانده کمی بلومبرگ تسلط در بازار رسانه ای.

معادل مقایسه خواهد بود چیزی شبیه به یک Geico, تبلیغات, یک اتفاق نسبتا شایع شما به احتمال زیاد به از دست رفته اگر شما مصرف هر نوع از رسانه ها.

“اگر شما بخواهید کسی که فقط در مورد بیمه آنها به احتمال بسیار زیاد به آمده تا با Geico حتی اگر آن را یک نام تجاری است که آنها را در نظر گفت:” Karmarkar. “در بخشی به دلیل روانی که ارتباط بسیار قوی در این نقطه است که آن را یکی از ساده ترین نام برای بازیابی صرف نظر از اینکه آیا شما یک مثبت یا منفی در مورد آن فکر کرد.”

آن ضرری ندارد که با همشهری های تصویری تبلیغات از منظر بازاریابی به خوبی انجام می شود. “آنها بسیار موثر در گفتن یک داستان است. آنها واقعا مختصر که اگر ما یاد گرفته ایم یک چیز از علوم اعصاب از تبلیغات نگه داشتن چیزی کوتاه و ساده بسیار مهم است” گفت: پلات که به تماشای حدود 10 فیلم آنلاین.

People walk past a billboard paid for by Democratic presidential hopeful Mike Bloomberg saying Trump cheats at golf.

مردم راه رفتن در گذشته یک بیلبورد برای پرداخت دموکراتیک ریاست جمهوری امیدوار مایک بلومبرگ که حمله به رئیس جمهور تهمت در لاس وگاس.

علامت RALSTON/گتی ایماژ

و آگهی های بازرگانی به عنوان ثابت به عنوان آنها ممکن است به نظر می رسد فاصله و متنوع در سراسر برنامه می شکند که می تواند طولانی بلومبرگ است “افزایش دوره” و خلق و خوی چگونه مردم به سرعت از دست دادن علاقه به, توضیح Mark Changizi یک شناختی دانشمند از انسان کارخانه یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که ادغام مغز علم و فن آوری است. انواع تبلیغات در کمپین همچنین کمک می کند تا ممانعت از تکرار کوری—زمانی که مردم چیزی به طوری که آنها شروع به لحن آن. بلومبرگ تبلیغات مشابه در موضوع و ساختار اما موضوع متفاوت در هر قطعه از رسانه ها. یک آگهی را می توان در مورد آموزش و پرورش در حالی که یک بعدی شما ببینید در مورد اقتصاد است. آن را به اندازه کافی برای نگه داشتن شما علاقه مند در حالی که آن را چکش دور در این پیام که بلومبرگ این مرد که نام شما نیاز به دانستن.

اصل این است که چرا ما جنوبی ناناس می دانم که شهردار سابق نیویورک است حتی اگر آنها هرگز زندگی می کردند در هر نقطه در نزدیکی این شهر است. Dr. A. K. Pradeep توصیف سلسله مراتب است که توسط مغز ما توجه: حرکت که در آن چیزی به معنای واقعی کلمه جلب چشم; تازگی و یا غیر منتظره تازگی; خطا زمانی که چیزی نادرست است و یا خارج از محل و یا در غیر این صورت باعث می شود مغز شما را به مکث کنید و سعی کنید به درک و ابهام چون انسان عشق کمی معما.

این عصر ایران تبلیغات در حال بازی با این دو در زمان واقعی است. “هنگامی که شما ببینید بلومبرگ اشباع آن را نه فقط برای اشباع” گفت: Pradeep مدیر عامل شرکت machineVantage یک neuromarketing شرکت است. “در واقع وجود دارد یک کمی روش به جنون که در آنها در حال تلاش برای کشف کردن آنچه به منزله حرکت آنچه به منزله تازگی چه نوع خطای مجاز هستند و چه نوع از ابهام مجاز است به طوری که آنها می تواند تیز کردن مبارزات انتخاباتی خود را بهتر چرا که آنها در حال رفتن در برابر تهمت که با استفاده از این ابزار تقریبا به صورت روزانه است.”

همراه با پیام ثابت-تست انواع و مقدار تبلیغات نیز ممکن است انتقال یک پیام است که بلومبرگ با وجود ورود به اواخر خود را در مسابقه فعال است, مدعی. “بخشی از آنچه که او انجام بیش از فقط اجبار” گفت: Vavreck. “او ابلاغ به مردم که او یک نامزد در این مسابقه و این که او یک نامزد جدی. هر نامزد را که در برخی از راه. بلومبرگ آن انجام شده است در این روش غیر معمول—اما آن کار می کرد.”

هنوز هم بشر انتخاب شده است فوق العاده پیچیده و همه کارشناسان توافق کردند که یک نامزد بودن “بالای ذهن” لزوما ترجمه برای کسی که کوه در می رم از این اهرم برای آنها در غرفه رای گیری. قانع کردن کسی که خود را سیاسی ترجیح سخت است به طور کلی. و هنگامی که نام تجاری خود را در مقابل آنها شما باید برای ایجاد اعتماد در آن است. این امکان وجود دارد که هنگامی که مردم شروع به واقعا فکر کردن در مورد اینکه آیا بلومبرگ است نامزد برای آنها بازاریابی و توسعه را کمتر از معمولی عناصر رای دهندگان در نظر بگیرید هنگامی که تصمیم گیری در یک کاندیدای سیاسی.

“این همه در مورد مبارزه. آن را همه چیز در مورد تلاش” گفت: Vavreck. “این در مورد پیام و ماموریت ها و قابلیت های خود را—همه از آن چیزهای پیچیده می شود تا به مردم چگونه در حال ساخت تا ذهن خود را.”

پلات موافقت: “شما نمی توانید با استفاده از تبلیغات به معنای واقعی کلمه به زور کسی را به خرید چیزی. شما نمی توانید به زور کسی را به رای دادن برای کسی که فقط آنها را از همه جا بیشتر از طریق تبلیغات است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>