Faux اخبار و رسانه های اجتماعی پست خواهد امد و شد زیاد این انتخابات


A smartphone screen displays the Twitter and Facebook logos.

دنیس CHARLET/گتی ایماژ

در فوریه. 24 رایگان سخنرانی پروژه میزبان یک رویداد به نام “تعریف جدیدی از آزادی بیان برای عصر دیجیتال در واشنگتن است.” برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ دهید, بازدید از جدید امریکا سایت.

در سپتامبر گذشته یک تصویر از یک نیویورک تایمز تیتر شروع به گردش آنلاین این ادعا که عبدالله عبدالله نامزد ریاست جمهوری افغانستان گرفته بود میلیون ها دلار از پاکستان است. هر چند این بار هرگز منتشر شده چنین یک داستان قانع کننده جعلی تصویر کامل با فونت و طراحی وب سایت—بهره برداری دیرینه بخش در سیاست افغانستان در یک رقابت نزدیک انتخابات ریاست جمهوری. برای آن خالق این قطعه از محتوا تبدیل به یک ابزار مفید برای تضعیف افغانستان در حال حاضر شکننده سیاست است.

در فوریه. 4 در میان نگرانی های فزاینده در مورد deepfakes—فوق العاده قانع کننده جعلی تصاویر و ویدئوها ایجاد شده با استفاده از هوش مصنوعی—توییتر اعلام کرد مجموعه ای از سیاست ها به آدرس مصنوعی و دستکاری رسانه ها بر روی پلت فرم. تحت سیاست های جدید توییتر را بررسی خواهد کرد که آیا یک قطعه از محتوای رسانه ها مخدوش شده است و یا ساخته شده اگر آن را به اشتراک گذاشته شده در یک “فریبنده شیوه” و اگر آن را به احتمال زیاد به “تاثیر امنیت عمومی و یا آسیب جدی شود.” سیاست نیز تلاش برای ایجاد دستورالعمل برای ارزیابی یک کاربر قصد فریب.

توییتهایی که نقض این دستورالعمل ممکن است برچسب و کاربران ممکن است هشدار داد قبل از تعامل آنها با دستکاری محتوا. اما با توجه به Axios’ Kyle دالی توییتر به سیاست های تنظیم “نوار بالا” برای از بین بردن دستکاری محتوا از پلت فرم. حتی ساخته محتوا باقی می ماند ممکن است بر روی پلت فرم اگر آن را نمی کند بررسی همه از توییتر جعبه. آستانه را Adi رابرتسون نوشت که “در این چارچوب به نظر می رسد با هدف پرداختن خاص با مشخصات بالا مشکلات بر روی پلت فرم در حال اجرا نیست یک scorched-Earth علیه جعلی, عکس و ویدئو.”

به ویژه در توییتر قوانین جدید به اندازه کافی آدرس خصوص عفونی قالب دستکاری محتوا: ساخته شده تصاویر از صفحات وب با استفاده از مرورگر محبوب ویژگی های مانند Google Chrome DevTools و صفری وب بازرس است که اجازه می دهد حتی کاربران بی تجربه ایجاد بسیار قانع کننده جعلی تصاویر از صفحات وب. نگاهی به یک مثال دیگر از 2018 زمانی که کاربر توییتر شاون Usher ارسال شده آنچه به نظر می رسد یک تصویر از یک 2015 پرینت ارسال شده توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در آن رئیس جمهور آینده ظاهرا اعلام کرد: “اگر داو Joans همیشه می افتد بیش از 1000 “امتیاز” در یک روز نشسته جمهور باید “لود” را به یک توپ و گلوله به خورشید در سرعت فوق العاده ای! هیچ بهانه ای!” بیش از 4000 کاربران توییتر به اشتراک گذاشته Usher تصویر به دروغ به تصویر می کشد یک صدای جیر جیر رئیس جمهور هرگز واقع شده است.

که صدای جیر جیر و دستکاری نیویورک تایمز تیتر هشدار دهنده هستند اما آن را سخت بدانید که چگونه توییتر را در رسیدگی به این موارد در زیر آن سیاست های جدید. در حالی که توییتر به احتمال زیاد نتیجه گرفت که محتوای شد “به اشتراک گذاشته شده در یک فریبنده شیوه” معلوم نیست که آیا این امر در نظر تصاویر را به “به طور قابل توجهی و فریب آمیزی تغییر و یا ساخته شده است.” شاید این تصاویر می ماند تا بر روی پلت فرم شاید آنها نمی خواهد. این ابهام برجسته کلید ضعف در توییتر در غیر این صورت تغییرات دلگرم. پلت فرم باید در خود ایجاد سیاست های جدید نه تنها شناسایی که فرم های خاص از دستکاری رسانه ها منوط به دستورالعمل های خود را, اما به صراحت لیست جعلی محتوای تولید شده با استفاده از ابزار توسعه دهنده وب.

مسلح با در دسترس مجموعه ای از دستورالعمل نسبتا ماهر اینترنت کاربر می تواند ایجاد مفصل تقلید از صفحات وب و توزیع آنها در سراسر سیستم عامل آنلاین. این ساخته شده در صفحات وب می تواند با استفاده از رسانه های اجتماعی مخاطبان بسیاری ذاتی روانی آسیب پذیری. به عنوان ایالات متحده در انتخابات نجومی پیشرفت, پیچ خورده انگیزه برای تولید و دستکاری محتوا به احتمال زیاد رشد می کنند. فوریت و پیچیدگی این مشکل نیاز به در نظر گرفتن طیف وسیعی از روش ها برای مبارزه با این شدت عفونی فشار از دروغ. توییتر رویکرد جدید به پلیس دستکاری رسانه ها نشان دهنده بخشی از گام رو به جلو است اما باید آن را ادامه تنظیم این سیاست ها به عنوان اشکال جدید از دستکاری رسانه های ظهور.

وجود دارد هیچ راه حل های سریع در اینجا. اما وجود دارد راه عملی برای مبارزه با این شکل از دستکاری محتوا. در این مدت فوری اعضای مطبوعات به ویژه رسانه ها که بر تکنولوژی پوشش باید با توجه به مواردی که جعلی صفحه وب تقلید ظهور و سفر به طور گسترده ای در سراسر اینترنت. مطالعه اولیه این حوادث و حتی رد کردن دستکاری تصاویر است که هدف سازمان های رسانه ها و چهره های عمومی—کمک خواهد کرد که سیاستگذاران شرکت های فن آوری و رسانه های درک بهتر آن كه بازیگران باید متوجه پتانسیل از ویژگی های مانند DevTools و وب بازرس به گسترش دروغ.

Facebook به تازگی اعلام کرد که خود را سیاست دستکاری رسانه های متعهد برای حذف محتوا است که “ویرایش و یا سنتز” با هوش مصنوعی و یا یادگیری ماشین در حالی که به استثنای محتوای ساخته شده به صورت طنز یا هجو است. توییتر جدید دستکاری شده رسانه ای سیاست ارائه می دهد استانداردهای واضح تر از آن مجموعه توسط Facebook, اما نه شرکت باید مقابله با این مشکل به تنهایی. در یک گزارش اخیر ما همکار کارا فردریک نوشت که شرکت های فن آوری باید ساخت “پایدار دروغ مربوط به کنسرسیوم” با اینترنت جهانی فروم برای مقابله با تروریسم به عنوان الگو. یک کنسرسیوم مثل این فردریک نوشت: اجازه می دهد رسانه های اجتماعی شرکت ها برای حفظ یک پایگاه داده از تصاویر و ویدئوها یا “هش” به منظور جلوگیری از شیوع دروغ در یک پلت فرم از سفر به میزبان. در میان مدت یک ضد دروغ کنسرسیوم کمک خواهد کرد که رسانه های اجتماعی شرکت های مبارزه با منحصر به فرد این قالب دستکاری رسانه ها با یکدیگر و تشویق شرکت ها برای کار به سمت ساختمان یک مجموعه مشترک از محتوای استانداردهای. شرکت هایی مانند گوگل و اپل نیز باید در نظر بگیرید که آیا خطرات ناشی از ساخت DevTools و وب بازرس که به راحتی در دسترس کاربران هر روز بیشتر از ویژگی های’ مزایای.

در نهایت رسانه های اجتماعی شرکت ها باید در نظر پرداختن به یکی از مهم ترین نیروی-ضرب به صورت آنلاین دروغ: سرعت. در نوامبر سال 2018 جاستین Kosslyn سپس در اره منبت کاری اره مویی نوشت که “آن است که زمان ما را رها groupthink تعصب در برابر اصطکاک به عنوان یک طرح اصل” هنگامی که آن را به اینترنت می آید. سیستم عامل رسانه های اجتماعی می تواند اتخاذ نوعی از “مکث دکمه” حمایت توسط جاناتان Rauch و همچنین به عنوان ویژگی های دیگر است که می تواند به سرعت گسترش شیوع دروغ. توییتر سیاست جدید شامل امکان هشدار به کاربران قبل از آنها را به اشتراک و یا درگیر شدن با مطالب برچسب دار به عنوان “تغییر و یا ساخته شده است.” آیا این اقدام کمک می کند تا مقابله ساخته محتوای ایجاد شده با چیزهایی مانند Devtools بستگی دارد چگونه توییتر در نهایت تفسیر آن تعریف دستکاری رسانه ها. در پایان مطلق سرعت سیستم عامل را قادر می سازد کاربران آنلاین خود را با تعصبات و آسیب پذیری برای به اشتراک گذاشتن دروغ در یک مضر سرعت. شرکت رسانه های اجتماعی باید وزن مزایای استفاده از آن با سرعت در برابر معایب به سرعت در حال گسترش دروغ.

در حالی که Twitter و Facebook را سیاست های جدید در دستکاری رسانه ها نشان دهنده ناقص گام به جلو عامل’ تلاش برای مبارزه با جعلی محتوا باید متوقف نمی وجود دارد. فرصت برای بدگویی بازیگران به بهره برداری کاربران آسیب پذیری های در حال رشد به سرعت به عنوان ابزار برای ایجاد و دستکاری محتوای در حال پیشرفت و تطبیق. بعید است که ساخته نیویورک تایمز تیتر قاطعانه تحت تاثیر نتیجه انتخابات افغانستان. در آینده دیگر شکننده سیاسی محیط ممکن است بسیار خوش شانس.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

خرید کتاب زبان اصلی