احساس همه گیر گناه? این بودایی آموزش ممکن است کمک کند.

همه ما در حال تلاش به برخی از درجه برای تنظیم به زندگی در طول رمان coronavirus بیماری همه گیر. اما برخی تلاش دارند به مراتب بیشتر از دیگران است. افرادی که قرارداد Covid-19 که عزیزانشان را از دست داده و به بیماری که در حال کار در خط مقدم به نگه داشتن دیگران سالم که به اندازه کافی غذا یا یک جای امن برای زندگی — این مردم هستند که در حال تحمل فشار از درد و رنج در حال حاضر.

اگر شما یکی از این افراد شما ممکن است احساس یک معامله بزرگ از قدردانی و شاید کمی از گناه. این می تواند احساس ناراحت کننده و حتی شرم آور برای لذت بردن از خوب takeout و سرگرم کننده تلویزیون نشان می دهد در زیر یک پتو گرم و نرم در یک خانه خوب زمانی که شما می دانم که میلیون ها نفر از دیگران تجربه بزرگترین مشکلات زندگی خود را.

مشکل با گناه این است که آن را اغلب معکوس. می توانید آن را با ما احساس ضعف و فلج شده. که دولت آن را سخت برای ما به واقع کمک به هر کسی. ما قادر به مفید برای افراد دیگر و یا کاهش درد و رنج خود را از آنجا که ما خودمان را رنج می برند از یک احساس است که ما مجاز برای بدام انداختن به ما.

شاید وجود دارد به راحتی در به خاطر سپردن است که ما نه اولین انسان به دست و پنجه نرم کردن با این مشکل است. بسیاری از متفکران باید فکر آن را بیش از هزار سال و چپ ما با غنی حکمت و سنت به ما کمک می کند آن حرکت است. همانطور که من صحبت کردم به تمرکز حواس معلمان در طول بیماری همه گیر وجود دارد یک بودایی آموزش پیدا کردم به خصوص مفید است. آن را در بر داشت در یک گفتمان به نام Sallatha Sutta, همچنین شناخته شده به عنوان “Arrow.” شاید شما پیدا کردن آن مفید است.

بودا آموخته است که هنگامی که ما تجربه چیزی دردناک — یک بیماری جسمی و یا خبری که به کسی عشق ما مرده است و یا شاهد درد و رنج همه در اطراف ما — آن است که اگر جهان به ضرب گلوله یک پیکان به ما. آن لطمه می زند! که درد کاملا طبیعی, و آن را خوب به اذعان به آن است. در واقع, آن را خوب به اذعان به آن اجازه دهید خودمان را به سادگی با تجربه درد.

اما اغلب آنچه ما پس از آن انجام دهید این است که شلیک یک دوم arrow به خودمان. که فلش دوم این است که هر فکر ما با استفاده از به چرخش یک “داستان” در اطراف ما درد و به عنوان راهی برای مقاومت در برابر به سادگی با تجربه درد. این می تواند در بسیاری از راه های مختلف.

می توانید آن را به صورت shame: “من مانند یک فرد ضعیف به گریه کردن مثل این!” یا خشم: “چگونه جرات پزشکان save my loved زندگی! آنها آنقدر بی کفایت!” یا نشخوار: “اگر فقط من می خواهم درآورده من عزیزان را به این یا آن بنابر احتیاط اضافی شاید آنها نمی کرده اند.” یا catastrophizing: “من قصد دارم به مرگ بیش از حد!” یا گناه: “من سزاوار نیست به زندگی می کنند در حالی که دیگر مردم در حال مرگ هستند.”

ما همه ما رو فلش دوم انتخاب. هر کدام یکی از شما شیب به سمت کلید چیزی که به یاد داشته باشید این است که آن را به خود تحمیل است که می گویند در آن اختیاری است. آن را نمی ممکن است به نظر می رسد که راه به دلیل آن می آید بر شما به سرعت که به نظر می رسد به صورت خودکار اما بودایی آموزش اصرار دارد این است که یک دوم arrow ما شلیک به خودمان. و انجام این کار چیزی است که باعث درد و رنج ما. به عنوان بسیاری از بودایی حضور ذهن معلمان خواهم بگویم: درد و رنج = x مقاومت است.

بودا در Sallatha Sutta می آموزد که راه دیگری وجود دارد.

خوب دستور شاگرد نجیب آنهایی که هنگام لمس با احساس درد نمی کند و غم و اندوه اندوهگین یا زاری و نه ضرب و شتم سینه خود و یا تبدیل شدن به پریشان. به طوری که او احساس می کند یک درد: فیزیکی و نه ذهنی. فقط به عنوان اگر آنها به شلیک یک مرد با یک پیکان و درست بعد از آن نمی شوت او با یکی دیگر, به طوری که او احساس درد تنها یک کلید. … به عنوان او را لمس کرد که احساس دردناک اين است که مقاوم در برابر.

به عبارت دیگر اگر ما می تواند به اندازه کافی شجاع به نشستن با اصل احساس دردناک (فلش) حتی اگر احساس می کند که سخت و ترسناک ما می تواند جلوگیری از چرخش یک روایت که در اطراف احساس است که باعث می شود ما را به رنج می برند (دوم arrow). Unburdened گناه ما می تواند سازنده تر و فعال و در واقع بازیگران موثر در تلاش برای کاهش درد و رنج. مراقبت از احساسات خود ما می تواند ما را بهتر در کمک به دیگران.

این یک چیز را به درک آموزش و فکری کاملا دیگری به می دانم که چگونه به آن اعمال می شود. کمک به ما در درک چگونه ما در واقع می تواند استفاده از آموزش دوم arrow ما در حال حاضر در حال حاضر من به نام روندا مگی یک تمرکز حواس معلم با تمرکز بر اجتماعی و نژادی عدالت است.

“این آموزش بخشی از هسته برنامه درسی سنتی بودیسم,” او گفت:. “این است که یک برنامه برای چگونه به فراتر از دشواری. این یک برنامه برای چگونه به بیشتر و بیشتر به میزان گسترده ای از مشکل است که می تواند نشان می دهد تا در زندگی … و تعامل بیشتر به طرز ماهرانه ای با همه است.”

وقتی که من پرسید که چه باید بکنم اگر من احساس گناه — به عنوان مثال پس از خواندن که Covid-19 طور نامتناسبی گرفتن سیاه و سفید زندگی می کند — او توصیه می شود با استفاده از یک عمل به نام باران است که محبوبیت معاصر مدیتیشن معلمان مانند تارا Brach. مخفف می ایستد برای تشخیص دهد بررسی, پرورش. در اینجا چگونه مگی پیشنهاد در حال حرکت را از طریق فرایند.

می دانیم که یک فلش ضربه شما — تکه ای از اخبار باعث شده شما درد — و در صورت امکان فقط با نشستن که به جای بلافاصله تیراندازی خود را با فلش دوم از گناه. اگر شما در حال حاضر احساس گناه تشخیص آن بوجود آمده در واکنش به این قطعه از اخبار.

قبول آنچه که اتفاق می افتد. اجازه دهید خود را به طور کامل احساس در بدن چه احساس و احساسات ناشی هنگامی که شما دریافت خواهید کرد که تکه ای از اخبار. متوجه آنها و نام آنها را بدون گرفتار شدن در آنها.

سپس با بررسی احساسات. “باز کردن گناه” مگی گفت. “احساس گناه در خود و برای خود یک چیز بد نیست. این سوال به نگاهی است: این عصبی گناه که در آن نه واقعا در مورد چیزی است که من انجام داده ام اما من بیش از من مناسب سهم از مسئولیت ؟ یا این احساس گناه [ناشی زیرا] من زندگی در راه است که تراز وسط قرار دارد با ارزش من? من شخصا عمل در راه است که نتواند خود من اخلاقی علامت ؟ این تلاش به من بگویید چیزی است که من نیاز به دانستن در مورد چگونه من ساختار زندگی من؟”

مگی نیز اشاره کرد که گاهی اوقات چنان غرق در گناه است راهی برای اجازه دادن به خودمان را قلاب. “اگر من بگو من خیلی ممتاز اما هیچ چیز وجود دارد من می توانم در مورد آن انجام دهید به دلیل آن را سیستمیک’ — است که من اجتناب از نیاز به انجام کاری متفاوت و اقدام است؟” آن را به ارزش بررسی بیش از حد.

در نهایت شما می خواهید به خودتان پرورش شاید روزنامه نگاری در تماس تلفنی با یک دوست و یا گفتن چیزی تسکین دهنده برای خودتان. پس از آن مهمتر شما همچنین می خواهید به پرورش دیگران است. که می تواند به معنای تماس با کمک های متقابل به سوال در مورد فرصت های داوطلب و یا کمک به یک موسسه خیریه موثر و یا کار با جامعه خود را به خوبی مقامات منتخب.

“سعی کنید به گرفتن برخی از اقدام و بدون متصل شدن به نتیجه” مگی گفت. “تمرکز حواس را از بودن فقط یک شخصی آزادی عمل به [درباره] چگونه ممکن است ما به حداقل رساندن فلش است که در حال ضربه زدن بیشتر به دلیل آسیب پذیر از راه ما ساختار جامعه ما است.”

خط پایین: اگر شما در حال انجام خوب در طول بیماری همه گیر وجود دارد هیچ حس در چنان غرق در گناه بیش از آن. خود گناه نمی کند و در واقع کمک به هر کسی که آن فقط می افزاید: بیشتر رنج می برند به جهان است. در عوض شما می توانید آن را به عنوان نشانه ای است که شما به خوبی منابع به اندازه کافی قادر به دادن بیشتر به دیگران — و سپس به انجام این کار است.

راهبان بودایی می پوشند صورت سپر نگرانی بیش از این گسترش Covid-19 در بانکوک.
گتی ایماژ

چیزی آرامش وجود دارد در مورد دانستن که مردم باید دست و پنجه نرم با سوالات مشابه با آن مواجه هستیم — این که آیا و چگونه به رنج می برند با دیگران — برای هزاران سال و چپ ما خود را عقل بهترین.

این ماهایانای شاخه ای از بودیسم است که دارای یک سنت غنی از تفکر از طریق این سوالات شامل مفهوم بودهیچیتا: کسی که قادر به رسیدن به روشنگری اما چه کسی نگه می دارد بر روی آن به دلیل آنها می خواهند برای کمک به دیگر موجودات که هنوز رنج می برند.

هر یک از ما دارای پتانسیل برای تبدیل شدن به یک بودهیچیتا اما این نیاز به مقدار زیادی از محبت و از خود گذشتگی. شما باید مایل به تعویق انداختن نهایی خود را به خوبی بودن خود را نیروانا به منظور کمک به دیگران در طول مسیر خود را به خوبی بودن.

“ما باید از خودمان بپرسیم: آیا ما مایل به رنج می برند از یک بیت بیشتر است؟” مگی به من گفت. “ما در حال حاضر به رنج می برند با دیگران به تحصیل در آن لحظات زمانی که ما گسترش خود را با شفقت است.”

توجه داشته باشید که نکته اینجا است که ما باید unthinkingly اجازه دهید خودمان را در دوم arrow رنج می برند که به ما تحمیل بر خودمان اما آن را نمی کند در واقع به کمک کسی. به عنوان ذکر شده در بالا که فقط با اضافه کردن درد و رنج بیشتر به جهان آن معکوس است. به جای این ایده است که ما می توانیم یک فکر انتخاب به نگه داشتن در برخی از ما خود را ارضاء در خدمت کمک به بسیاری از دیگران رنج می برند کمتر است.

اما وجود یک دام در اینجا ما باید به مراقب است. “اگر شما به طور مداوم در تلاش برای تبدیل شدن به یک بودهیچیتا که چسبیده به یکی دیگر از داستان” مگی هشدار داد. به عبارت دیگر اگر شما مرده-مجموعه هدف نجات تمام موجودات دیگر شما در حال چرخش تا یک روایت و متصل شدن به برخی از ایده های خود را — شما در حال ساخت خود هدف از آنچه شما در حال تلاش برای انجام. این حتی ممکن است شما را منجر به آسیب: شما ممکن است احساس مانند شما نیاز به دور همه چیز شما رو به کسانی که کمتر خوش شانس تا زمانی که شما خودتان را تبدیل به بیمار است.

بودایی آموزش از راه میانه هشدار در برابر این زرق و برق دار نژاد از زهد. این اصرار دارد که ما باید برای جلوگیری از افراط و تفریط از هر دو انکار نفس و زیاده روی.

“که آموزش وجود دارد برای کمک به ما انسان بودن انجام بهترین ما می توانیم برای مقابله با درد و رنج ما را ببینید” مگی گفت: “در حالی که دانستن که وجود دارد یک وسوسه به آمده تا با یک داستان جدید از ‘اما شما نیاز به انجام بیشتر! اگر شما واقعا می خواهید برای کمک به همین دلیل شما در متوقف کردن وجود دارد ؟ انجام بیشتر!'”

در پایان روز او گفت: ما نیاز به پیدا کردن تعادل: خودمان کمک در حالی که همچنین کمک به دیگران. نه خوب است و بدون دیگر. در واقع دانستن چگونه به انجام این کار سابق می تواند ما را بهتر از دومی.

به عنوان مگی قرار داده و آن را “مراقبت از خودمان است اول تقریب فکر شفقت است.”


پشتیبانی بورسی را توضیح روزنامه نگاری

هر روز در Vox هدف ما برای پاسخ به مهم ترین سوالات و ارائه شما و مخاطبان ما در سراسر جهان با اطلاعات است که قدرت را به صرفه جویی در زندگی می کند. ماموریت ما این شده است هرگز حیاتی تر از آن است که در این لحظه: برای توانمند سازی شما از طریق درک. Vox کار رسیدن به مردم بیشتر از همیشه اما متمایز ما با نام تجاری توضیحی روزنامه نگاری طول می کشد تا منابع — به خصوص در طول یک بیماری همه گیر و رکود اقتصادی. مالی خود را کمک خواهد تلقی نمی اهدای اما آن را قادر می سازد کارکنان ما به ادامه به ارائه مقالات رایگان, فیلم ها و پادکست ها در کیفیت و حجم که در این لحظه نیاز دارد. لطفا نظر سهم به بورسی امروز.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>