تب-تشخیص هواپیماهای بدون سرنشین کار نمی


A drone flying over and taking the temperatures of a group of people

تصویر عکس توسط ناتالی ماتیوز-Ramo/تخته سنگ. عکس توسط یعقوب Wackerhausen و coddy/iStock/گتی ایماژ به علاوه.

این مقاله بخشی از حریم خصوصی در این بیماری همه گیردر یک زمان آینده سری.

پس از همه گیر شروع مقامات در New Delhi, ایتالیا, عمان, کانکتیکات و چین شروع به آزمایش با تب-پیدا کردن هواپیماهای بدون سرنشین به عنوان یک وسیله توده COVID-19 غربالگری. آنها ادعا هواپیما می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای درک بهتر سلامت مردم در بزرگ و حتی به شناسایی بالقوه افراد بیمار که می تواند پس از آن کنار کشیده برای بیشتر تست تشخیصی. در ایتالیا و نیروهای پلیس در حال بنا به گزارش ها با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای خواندن درجه حرارت از افرادی که در خارج از خانه در طول قرنطینه در حالی که مقامات در هند امیدوارند که برای استفاده های حرارتی-اسکنر-مجهز به هواپیماهای بدون سرنشین به جستجو برای “حرارت ناهنجاری” در مردم بر روی زمین. یک لیتوانیایی خلبان هواپیماهای بدون سرنشین و حتی با استفاده از یک حرارتی-اسکن هواپیماهای بدون سرنشین به خواندن دما از یک دوست بیمار که خود را نمی دماسنج.

متاسفانه تقریبا هیچ مدرکی وجود ندارد که این تب-تشخیص هواپیماهای بدون سرنشین در واقع کار.

وجود دارد به طور گسترده دو نوع از هواپیماهای بدون سرنشین و سنسور که به دنبال تب: thermographic و کامپیوتر-چشم انداز. نوع اول متکی بر مادون قرمز (یا thermographic) دوربین برای جستجوی نشانه ای از بالا پوست انسان دما. آنها تشخیص اشعه مادون قرمز ساطع شده از یک شی و سپس تبدیل آن به خوانش تصاویر با گرمتر اشیاء نمایش به رنگ قرمز و کولر اشیاء به عنوان میشن. در هواپیماهای بدون سرنشین جهان thermographic دوربین های دیجیتال استفاده می شود در درجه اول برای زیرساخت های بازرسی هر چند آنها دیگر برنامه های کاربردی.

در طب thermographic دوربین های دیجیتال و اسکنر اول شد مورد استفاده برای تب غربالگری پس از شیوع سارس در اوایل 2000s. Thermographic دوربین تصاویر را می توان مورد استفاده برای برآورد یک فرد core درجه حرارت بدن اندازه گیری خود را از سطح پوست متوسط: افرادی که در بالا به عنوان خوانده شده برخی تعداد به طور متوسط می تواند کنار کشیده به صورت جامع تر غربالگری. در حال حاضر آنها نسبتا استاندارد به معنی از انجام جرم غربالگری در مرزها در طول شیوع بیماری—اگر چه کارشناسان به مدت طولانی خود را مورد سوال و قابلیت اطمینان و این انتقادات فقط در حال رشد به عنوان شواهدی وجود دارد که متوسط غربالگری کمتر از یک وسیله قابل اعتماد شناسایی بالقوه بیمار است. هنوز هم برخی از مردم فکر می کنم که آنها فقط می تواند چوب حرارتی اسکنر بر روی هواپیماهای بدون سرنشین برای نهایی توده-تب-غربالگری نوآوری است.

اما آن را خیلی ساده نیست. در حالی که تب-هواپیماهای بدون سرنشین کاربران و سازندگان ممکن است ادعا می کنند که آنها می توانید با استفاده از هواپیما خود را برای شناسایی امکان پذیر است COVID-19 علائم, من می توانم بدون مطالعات علمی و یا گزارش ثابت کرد که این درست بود. در صورت عدم وجود این شواهد ما باید با تکیه بر آنچه در حال حاضر شناخته شده در مورد مسائل قابلیت اطمینان با تصویربرداری حرارتی. و شواهد به نظر نمی آید خوب برای هواپیماهای بدون سرنشین است.

اول مسائل وجود دارد و با فاصله. Thermographic دوربین باید قادر به دیدن تعداد پیکسل در چهره یک فرد را به خواندن دقیق. به طور معمول دوربین های مورد استفاده برای تب غربالگری سعی کنید برای گرفتن یک شات روشن از گوشه ای از چشم یک فرد. دوربین باید بسیار نزدیک به این موضوع به تصرف پیکسل به اندازه کافی از این کوچک هدف است.

FLIR پیشرو تولید کننده دوربین های حرارتی متحده در ادبیات آن است که دوربین های خود باید “به طور کلی” استفاده می شود بیش از 1 تا 1.6 متر دور از این موضوع برای اطمینان از درجه حرارت ثابت اندازه گیری. در حالی که این شرکت فروش دوربین های حرارتی طراحی شده برای هواپیماهای بدون سرنشین می کند آنها را در بازار برای اهداف پزشکی است. FLIR کارمند و هواپیماهای بدون سرنشین متخصص Randall Warnas به من گفت که در این نزدیکی است “مناسب نیست” برای هواپیماهای بدون سرنشین و که او نمی “پیشنهاد رفتن پایین که جاده ها با در دسترس تکنولوژی امروز است.” به سادگی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین نزدیک تر به این موضوع کمک خواهد کرد یا نه. برای آشکار دلایل ایمنی—هیچ کس می خواهد یک پلاستیک پروانه در کره چشم—هواپیماهای بدون سرنشین معمولا پرواز بسیار دورتر از مردم بر روی زمین از صرف 1 تا 1.6 متر است. در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده آنها حتی توسط قانون منع از پرواز به طور مستقیم بیش از مردم است.

دوربین تثبیت کننده باد و درجه حرارت نیز می تواند باعث مشکلات. یک 2019 کاغذ که تست دقت از هواپیماهای بدون سرنشین thermographic دوربین خوانش به صورت غير مقاصد یافت, دوربین, در, پرواز, زمانی درجه حرارت خواندن دقت (یا عدم) از به اضافه یا منهای 5 درجه سانتیگراد به احتمال زیاد با توجه به وزش باد و تغییرات دما. که طیف بسیار گسترده ای برای تشخیص تفاوت های کوچک که علامت انسان تب. غذا و داروی آمریکا توصیه می کند که تب غربالگری دستگاه های حرارتی’ دقت باید کمتر یا مساوی به علاوه یا منهای 0.5 درجه سانتیگراد است.

شما می توانید در واقع همان نتایج را اگر شما نصب یک دوربین حرارتی در یک قطب در کنار مواد غذایی فروشگاه.

علاوه بر این معلوم نیست که آیا آن را حتی ممکن است به دقت صفحه نمایش چند نفر به صورت تب در یک بار با این روش ها—حتی ثابت بر روی زمین است. در حالی که FDA به طور موقت آرام برخی از قوانین و مقررات خود را بر روی دوربین های حرارتی در طول همه گیر ترین آن های اخیر تب-دستورالعمل غربالگری به وضوح توصیه می کنند که این فن آوری باید “استفاده می شود برای اندازه گیری تنها یک موضوع را متوسط زمان” و پس از انجام استانداردهای منتشر شده توسط سازمان بین المللی استاندارد.

هم این عوامل توطئه را thermographic “تب غربالگری” هواپیماهای بدون سرنشین عمیقا مشکوک فن آوری است. شما می توانید در واقع همان نتایج را اگر شما نصب یک دوربین حرارتی در یک قطب بعدی به فروشگاه مواد غذایی.

نوع دوم از COVID-19 غربالگری هواپیماهای بدون سرنشین متکی بر بینایی کامپیوتر. هواپیماهای بدون سرنشین شرکت Draganfly عناوین ساخته شده که در آن اعلام شده در تاریخ 21 آوریل که این امر می تواند همکاری با وست پورت پلیس در بلند پروازانه برنامه آزمایشی است که با استفاده از آن سیستم برای تشخیص نه تنها افزایش درجه حرارت بدن, بلکه انسان و ضربان قلب و میزان تنفس نزدیکی به دیگران و سرفه است. در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت ادعا کرد که هواپیماهای بدون سرنشین سیستم (که هنوز به صورت تجاری در دسترس) می تواند “دقت تشخیص عفونی شرایط از فاصله 190 پا و همچنین اندازه گیری اجتماعی فاصله برای فعال ایمنی عمومی شیوه است.” (وستپورت نیست پاسخ به سوال من که آیا این شهر پرداخت شده برای هواپیماهای بدون سرنشین و یا اینکه آیا آنها به صورت رایگان ارائه شده توسط Draganfly.)

در وستپرت پروژه بود اما کوتاه. در آوریل 23, اداره پلیس اعلام کرد که آن را بیرون کشیدن از خلبان اولیه برنامه بر اساس بازخورد منفی از جامعه و از ACLU.

Draganfly است گروگان توسط مدیر عامل کامرون Chell یک بحث تکنولوژی کارآفرین که رزومه را پوشش می دهد همه چیز را از حفاری به فضا دوربین به یک کاتولیک بیت کوین پروژه در همکاری با ریک سانتوروم. آن علامت-پیدا کردن تکنولوژی از حیاتی پروژه هوش جدید مراقبت های بهداشتی اطلاعات خدمات راه اندازی است که تحقیقات و تجاری سازی توافق با دانشگاه استرالیای جنوبی. Draganfly شده است قرارداد از طریق اطلاعاتی حیاتی به کمک تکنولوژی—که توسعه یافته توسط دانشگاه جنوب استرالیا محققان و استرالیا, وزارت دفاع, علم و فناوری, گروه—به بازار است. اطلاعاتی حیاتی را “touchless اندازه گیری سلامت” تکنولوژی با استفاده از بینایی کامپیوتر هوش مصنوعی و با وضوح بالا دوربین های دیجیتال را امتحان کنید برای نظارت بر علائم حیاتی در انسان و حیوانات باغ وحش) در فاصله. آن را تجزیه و تحلیل فیلم را انتخاب کنید تا در حرکات ظریف مانند افزایش قفسه سینه به عنوان یک فرد طول می کشد نفس که می توان به برآورد قلبی و تنفسی نرخ و یا برای شناسایی بازماندگان پس از بلایای طبیعی است.

آن را مسلم تحقیقات امیدوار کننده. اما در این مقاله من به عنوان خوانده شده از دانشگاه South Australia, تیم تحقیقاتی, تکنولوژی فقط تست شده در کنترل تجربی تنظیمات است که این تصور شما می خواهم اگر شما صرفا توجه به Draganfly را جارو وعده ها در مورد این فن آوری را به دقت. (من خواسته Draganfly اگر آن را به حال تولید شده در هر پژوهش برای حمایت از ادعای خود را, اما آن را به ارائه اطلاعات اضافی در.)

مثلا Chell در مصاحبه ای گفت که سیستم قادر به تشخیص فیزیولوژیکی انسان نشانه “بین 50 تا 60 متری” به دور از این موضوع اما در این مقاله او با اشاره به استفاده از یک ثابت دوربین دیجیتال یکی نصب شده بر روی هواپیماهای بدون سرنشین در حال حرکت. اگر چه یک مرحله از این آزمایش را در رسیدن به موفقیت به طور همزمان در خواندن علائم حیاتی در یک گروه شش نفر در سنین مختلف و رنگ پوست با هواپیماهای بدون سرنشین دوربین هواپیماهای بدون سرنشین ماند در محل در فاصله فقط 3 متر از اين افراد ، افراد آموزش داده شد در یک سناریو به بحث پلک زدن و حرکت سر خود را, اما آنها هنوز هم نمی خواست به حرکت از مکان خود را در طول آزمون. Javaan Chahl رهبر از دانشگاه جنوب استرالیا تیم تحقیقاتی و همکاری نویسنده این مقاله گفت: من در یک ایمیل که “اساسی عامل محدود کننده است که ما باید قادر به دیدن چهره افراد برای حداقل چند cardiorespiratory چرخه.”

این شرایط سخت خواهد بود که برای دیدار در یک دنیای واقعی تنظیم خواهد شد که به احتمال زیاد شامل یک حرکت هواپیماهای بدون سرنشین دوربین در تلاش برای خواندن علائم حیاتی از گروه های از مردم راه رفتن از جایی به جای دیگر در فاصله قابل ملاحظه ای بیشتر از 3 متر است. این غربالگری تکنولوژی—که Draganfly را Chell به صراحت گفت که طراحی شده است برای جمع آوری “جمعیت نمونه”—نیاز به آدرس این نیست ناچیز چالش های فنی قبل از آن بازدید بازار است.

این به نظر من خواسته Chahl که آیا Draganfly حیاتی ثبت نام–نظارت بر تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین دارای اعتبار بوده است در تنظیمات در دنیای واقعی که ممکن است بیشتر از نزدیک شبیه به کسانی که مشغول اماکن عمومی. او به من گفت در یک ایمیل مصاحبه که آن را “بسیار سخت برای انتشار در مورد کنترل نشده/غیر تجربی تنظیمات” اگر چه او فکر می کند که مکان های که تیم تحقیقاتی خود را انتخاب و برای مطالعات آن (قبل از Draganfly مشارکت) بودند “معقول اثبات مفهوم—در خارج از منزل در باغ و مزارع و غیره.” او همچنین به من گفت که این تیم “خواهد بود انجام مطالعات بزرگتر هر دو در استرالیا و ایالات متحده آمریکا” و این که او فکر می کند جدیدتر هواپیماهای بدون سرنشین فن آوری قادر خواهد بود برای غلبه بر موانع فنی در دست است. Draganfly هنوز به انتشار مقالات, گزارش, یا وسایل دیگر به طور مستقل بررسی اگر آن تکنولوژی واقعا می تواند در جذب جمعیت COVID-19 داده است که آن را می گوید آن را می توانید. دو خلبان پروژه با توجه به Chell در حال برنامه ریزی برای آینده ای نزدیک است.

شاید همه این می آید به عنوان یک ناعادلانه نقد خوبی در نظر گرفته شده فن که فقط تلاش برای نوآوری جامعه جهانی مستند. اما این مسائل که آیا تکنولوژی می کند آنچه در آن فروشندگان می گویند در آن نیست—و این مسائل حتی بیشتر از زمانی که تاثیر آن بر سلامت ما و آزادی است.

فاجعه اغلب دهید شرکت ها و محققان برای انتشار تا حد زیادی تست نشده فن آوری, مفاهیم پزشکی و مداخلات به وحشی, عامل تحت این استدلال که وجود دارد نه به اندازه کافی زمان برای اعمال مقدار معمول از دقت و موشکافی به نوآوری است که ممکن است کمک به صرفه جویی در زندگی می کند. فاجعه پاسخ کارشناسان به این اشاره به “بشردوستانه آزمایش” در آن بلند پروازانه فن آزمون نوآوری های جدید در آسیب پذیر و disempowered مردم است. با تشکر از همه گیر تمام جهان در حال حاضر موضوع به این فریزر “آنچه می تواند به اشتباه” اخلاق.

در حالی که Chell ادعا کرد در مصاحبه ای که داده های بیومتریک Draganfly را هواپیماهای بدون سرنشین جمع آوری تمام است “ناشناس” شرکت تبلیغاتی ویدئوها برای فن آوری های آن در حال شات بسیار پایین ارتفاعات و به وضوح نشان می دهد افراد ویژگی های. که ناشناخته خواهد ماند و مردم اطلاعات داده ها است که به راحتی می تواند مورد استفاده برای شناسایی و بازداشت مردم توسط کاربران آن از جمله پلیس است. حتی اگر شرکت می کند پیدا کردن برخی از راه برای بهتر مبهم اطلاعات فردی در آن هواپیماهای بدون سرنشین اطلاعات—در چنین راهی است که کاربران نمی توانند deanonymize آن—این بدان معنی نیست که آن را بی ضرر است. چه اتفاقی می افتد اگر هواپیماهای بدون سرنشین شاهد (به نامشخص درجه از یقین) که در یک محله فقیر یا یک توسط یک گروه اقلیت است نرخ بالاتر از COVID-19 علائم ؟ کسانی که مردم به صورت جمعی اضافی دریافت خواهید کرد سلامت حمایت و یا آنها را از ملاقات با نظارت و سرزنش ؟

اخلاقی و مسائل مربوط به حقوق مدنی مانند اینها از نتیجه وقتی که می آید به یک تب-هواپیماهای بدون سرنشین-تشخیص آینده. “برای تشخیص و یا حتی تا حدی تشخیص مردم ناخواه احساس می کند کاملا غیر اخلاقی به من در حال حاضر در جامعه ما و در نوع پزشکی ما تمرین می گوید:” مایکل مینا استادیار اپیدمیولوژی در دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت عمومی. “چه چیزی شما را با این اطلاعات ؟ … ما لازم نیست که یک جامعه است که با دست و پنجه نرم که به هیچ وجه در مقیاس.”

آمار اولیه است و در حال حاضر نشان می دهد که آمریکایی های سیاه و سفید در حال بازداشت در disproportionally اعداد بزرگ اجتماعی فاصله نقض. “آنچه که ما آموخته اند که از طریق تجربه طولانی است اگر شما ساختگی تکنولوژی که کار نمی کند به خوبی و تولید تصادفی و مبهم نتایج که اغلب به پایان می رسد تا تبدیل به نژادی و تبعیض می گوید:” جی استنلی ارشد تحلیلگر سیاست با ACLU. او امتیاز به عنوان مثال از چه سیاه و سفید آمریکایی “شکست” تست دروغ سنج نامتناسب اغلب به احتمال زیاد با توجه به تعصب در بخشی از امتحان.

وجود دارد به خوبی تثبیت مسائل با الگوریتم های تشخیص صورت و دیگر کامپیوتر-vision روش خواندن نتایج از مردم از رنگ و زنان کمتر دقیق است. در مصاحبه اخیر خود با VentureBeat, Chell خود اذعان کرد که وجود دارد برخی از “چالش” با Draganfly فناوری و این که “پوست تیره تر و انواع مختلف چراغ و بقیه از آن می توانید برخی از مشکلات.”

وجود دارد چند چیز ما می توانید انجام دهید برای اطمینان حاصل شود که تب-تشخیص هواپیماهای بدون سرنشین نمی نورد در غیر اخلاقی و منابع به هدر رفتن راه. مقامات باید کاملا مشخص است که جدید و قابل توجه-صدایی همه گیر فن آوری است که استفاده از آنها (و پرداخت پول مالیات دهندگان برای) در واقع کار می کند. اگر سازمان های عمومی می خواهید به مطالعه اثبات نشده تب-هواپیماهای بدون سرنشین فن آوری و سپس این آزمون باید هیچ ارتباط آنچه به دنیای واقعی اجرای فعالیت های. این تحقیقات باید همراه با شفافیت در مورد چگونگی مقامات که خرید این هواپیماهای بدون سرنشین در حال تفسیر داده ها است که آنها را جمع آوری و چگونه آنها در حال محافظت از حریم شخصی مردم و آنچه اتفاق می افتد به افراد و گروه ها از مردم—که پرچم. در نهایت هواپیماهای بدون سرنشین شرکت ها باید بسیار با احتیاط با استفاده از زبان است که باعث می شود COVID-19-پیدا کردن تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین صدا بیشتر ثابت تر از آن واقعا است. ترویج این راه حل به ادراک و فهم مشتریان یک مظنون عمل در بهترین زمان است. آن است که کاملا غیر اخلاقی در طول یک فاجعه است. هواپیماهای بدون سرنشین فروشندگان طولانی تلاش برای برنده شدن اعتماد عمومی به فن آوری های خود را و عجله سیستم های اثبات نشده به بازار در طول یک فاجعه ممکن است مردم را حتی بیشتر مشکوک هواپیماهای بدون سرنشین از آنها در حال حاضر هستند.

ما به طور فزاینده ای از جان گذشته در حال حاضر صرف زمان و پول در تست نشده tech مانند COVID-19-تشخیص هواپیماهای بدون سرنشین است که زمان و پول است که می تواند قریب به سوی امیدوار کننده تر اقدامات است. تا زمانی که وجود دارد را داده است که ثابت می کند ارزش خود را در دنیای واقعی و تب هواپیماهای بدون سرنشین خواهد بود کمی بیشتر از افکار واهی و پوچ, اشیاء است که ما احساس بیشتر در کنترل این بیماری همه گیر از ما واقع هستند.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>