فورد v فراری احساس می کند مانند یک کلاسیک اسکار فیلم. می توانید آن برنده بهترین تصویر ؟

هر سال بین پنج تا 10 فیلم رقابت برای اسکار ” بهترین عکس جایزه. این جایزه معتبر که Academy of Motion Pictures و علم و هنر می دهد هر سال, اعلام راست در پایان این مراسم است. و وجود ندارد هر مجموعه قوانین در مورد آنچه به منزله یک “بهترین تصویر”. این فیلم برای بهتر یا بدتر با توجه به سال — که هالیوود تعیین, آن را به عنوان پرچمدار برای لحظه ای جاری است.

و به این ترتیب این فیلم که برنده بهترین عکس در اصل نشان دهنده آمریکایی فیلم صنعت نمایش دستاوردهای آن در حال حاضر و آن آرمان برای آینده است.

هر سال نامزدی تخته سنگ تقریبا تخمین فیلم این صنعت فکر می کند که نمایشگاه بزرگترین دستاوردهای از 12 ماه گذشته. و یکی از چیزهایی که قطعا درست در مورد نه بهترین عکس نامزد از 2019 است که در تن و موضوع آنها همه جا.

ترین فیلم نامزد دریافت جایزه کلی نیز یکی از سال های موفق تجاری و یکی از بحث برانگیز ترین. یک معشوق اجتماعی هیجان انگیز از کره جنوبی رسیده به نقطه عطف تبدیل شدن به که کشور در بهترین تصویر و بهترین های بین المللی از ویژگی های نامزد. وجود تاریخی درام: یک مجموعه در طول جنگ جهانی اول یکی از این مراکز در سال 1966 مسابقه ماشین و یکی که شرکت ستاره خیالی هیتلر. وجود دارد بی سر و صدا خنده دار درام در مورد عشق و طلاق و تاریخ بازنگری هالیوود در تابستان سال 1969. جهان مسلما تاثیر گذار ترین زندگی مولف ساخته شده یک گانگستر حماسه با ابدیت در ذهن خود. و تحسین اقتباس از یک رمان جشن دور از گروه.

در runup به اسکار در فوریه 9, Vox کارکنان است که به دنبال در هر یک از نه بهترین عکس نامزد به نوبه خود. آنچه باعث می شود این فیلم جذاب به آکادمی رای دهندگان ؟ آنچه باعث می شود آن را سمبل سال ؟ و باید آن را برنده می شود ؟

زیر Vox منتقد بزرگ امیلی VanDerWerff Vox تصویری مدیر خلاق جو Posner و منتقد فیلم Alissa Wilkinson بحث در مورد فورد v فراریواقعی-داستان زندگی دو مرد در مسابقه در برابر بزرگترین رقیب خود و خود را با شیاطین.

Alissa: آن زمان من در حالی که به اطراف برای دیدن فورد v فراری, نه به خاطر من نیست که ایمان در آن — پس از لوگانمن واقعا علاقه مند به همه چیز کارگردان جیمز مانگولد می آید تا با — اما به دلیل آن فروخته شد به من به عنوان یک “پدر فیلم” و من آن را در بالای لیست اولویت است. (نگاه کنید, من عاشق پدران است, اما وجود دارد بسیاری از فیلم است.)

اما زمانی که من در نهایت به تماشای آن من غافلگیر شده بود. آن را واقعا به خوبی گردد فیلم با برخی از اجراهای عالی (یکی به طور خاص ما را در یک بیت) و بسیاری که تحت آه هود. من از آنها بدم میاید “آنها نمی توان فیلم هایی از این دست دیگر” کلیشه, دلیل, البته, آنها, اما چیزی وجود دارد بسیار قدیمی از مد افتاده در مورد فورد v فراری است که من دوست داشتم.

یکی از شما یک پدر و یک از شما نیست هر چند که آن چیزی نیست که من می خواستم به صحبت در مورد فیلم با شما. زیرا من می دانم که شما هر دو توجه به مسائل مربوط به صنایع دستی و چگونه آنها را در پیشبرد داستان سرایی صرف فراتر طرح — و این فیلم به عنوان هر دو شما می دانید که بسیار وابسته به چیزهایی مانند طراحی صدا و تصاویر به مخاطبان تقریبا احشایی تجربه. بنابراین قبل از ما به داستان فورد v فراریمی تواند ما صحبت در مورد چگونه داستان گفته شده است ؟ چه ایستاده به شما ؟

جو: من این را از راه: بله من در اینجا. و من لذت بردن از این فیلم است. (تنها حدود نیمی از آنجا که آکادمی-رد زرنگ و جدا نشده جواهرات ، ) اما گل کلم (خام) و شرکت ساخته شده است این بازی سرگرم کننده — از چیزهای کوچک مانند به طور مداوم با اشاره به هنری فورد دوم (با بازی Tracy Letts) به عنوان “شیطان” به چیزهای بزرگتر مثل قرار دادن شیطان از طریق برخی واقعا فک انداختن رانندگی و سپس اجازه دادن به ما فقط تماشای او گریه برای چه احساس مانند یک دقیقه ای پس از آن.

از نظر ویژگی های صنایع دستی راستش اولین چیزی که گیر کردن به من بود فقط چگونه با صدای بلند این فیلم بود. یک نوزاد در حال خواب طبقه پایین به معنی من هستم رفتن به تئاتر کمتر اما حتی در خانه به معنی با صدای بلند “وروم”s باعث ترس عمیق از بیداری نوزاد. در عین حال من نمی توانستم نوبه خود حجم — شخصیت’ صداهای شده اند با دقت کالیبره می شود آنقدر آرام که از این ماشین سر و صدا را تضمین شد اشک را از طریق بدن خود را مانند یک دست انداز است. نوع بی ادب حرکت به صورت واقعی جدید, پدر و مادر, اما واضح است که من تا به حال بسیاری از سرگرم کننده به طور کلی. و هی صدا میکسر و سردبیران حتی ممکن است برنده اسکار. آن را نامزد دریافت جایزه برای هر دو شاید ساخت تا خود را برای عدم بر روی صفحه نمایش تنوع با “وروم” تنوع?

اما چه شد با صدای خارج از قاب? این فیلم می خواهد مرا به این باور است که اگر من رانندگی یک ماشین در بیش از 7000 RPMs هر چیز دیگری ناپدید می شوند و من فقط یک “بدن در حال حرکت در فضا است.” آیا هر کدام از شما را در درک چرا واقعا سرگرم کننده فیلم مثل این یکی که این نوع از قشنگ, کون, VO? آن را مانند کسی که در تلاش برای نوشتن یک Bruce Springsteen song برای فیلم اما فقط رفت و مانند 33 درصد از راه وجود دارد.

امیلی: شریک زندگی من و من یک نیمه منظم شب فیلم با برخی از دوستان و یک مرد کوچک ما کوارتت نگه داشته و اصرار دارد که ما نیاز به سازمان دیده بان این فیلم برای یکی از کسانی که دریافت-togethers. او می خواهم آن را دیده و در تئاتر و فکر ما را از آن لذت ببرید. بنابراین ما آن را لود می شود — و ما تا به حال یک fuckin’ انفجار. (بله, وجود دارد هیچ G در انتهای آن کلمه!)

شاید دلیل عمده برای تماشای این فیلم مسابقه توالی که فروغ با وجود شدت احساس می کند که به طرز عجیبی classicist در این نقطه در تاریخ سینمایی. آن را دشوار است برای من تصور می گویند تونی اسکات یا ران هوارد ساخته شده پس از این در اواسط-90s و برنده شدن در یک دسته از اسکار برای آن فیلم نژادها با سرعت بالا را احساس پیشگامانه در آن زمان است. در حال حاضر آن را بطور عجیب و جالب یک یادآوری از آنچه پدر و فیلم تبدیل شده است و در دورانی که بسیاری از پدران نسل Xers.

اما دیگر نقطه فروش از فورد v فراریتا آنجا که به من مربوط است کریستین بیل. او فقط با شکوه به عنوان کن مایل مردی که نزدیک سیاره به عنوان یک چیز او می تواند به چرخش در بیشتر دور در دقیقه در سفارش به فراتر از خود و … چیزی چیزی در چیزی. (شما حق جو که این فیلم مرتب کردن بر اساس فرض بر این است که آنچه شما می خواهید به انجام در زندگی این است که درایو یک ماشین واقعا سریع است. شاید که درست است.) او مجریان فیلم در چنین راهی است که زمانی که این فیلم طول می کشد یک چرخش کامل به سمت “او بیش از حد به زودی” در آخرین آن 15 دقیقه کن (تاریخی) مرگ در یک تصادف از نوع خوش فیلم از حرکت خود را در راه آن واقعا هرگز بدست آورده. اما هنوز هم!

همچنین, بله, Tracy Letts ما فوق العاده ترین فیلم پدر. چگونه او بیشتر توجه کنید برای یک فیلم که در آن او بازی می کند که سری طولانی از احساسات پس از او کشیده به یک ماشین است که می رود بسیار سریع است که فراتر از من و در یک فیلم پر از شماتیک خائنانی (مثل ایتالیایی ها در این فیلم اساسا از بازی ماریو) او ارائه می دهد ظریف در نگاه یک مرد با مقدار زیادی از قدرت است که فقط می خواهد به بازی با اسباب بازی های خود را.

چه جالب در مورد فورد است که چگونه آن را تشکیل شده از شاید های مختلف 15 دو دست تو در تو در آن است. (دو-hander یک فیلم در مورد دو شخصیت که به طور معمول غیر رابطه عاشقانه است که درایوهای هر دو آنها را به جلو معمولا با این دو شخصیت بازیگران با بازیگران شناخته شده.) بله البته این فیلم در مورد رابطه بين عدل و مت دیمون, شخصیت, اما هر دو مردان روابط با هنری فورد دوم می تواند در مرکز این فیلم بیش از حد. بنابراین می تواند واقعی رقابت بین فورد و فراری اگر شما می خواستم.

این است که تمایل به ظاهری نسبت به پیچیدگی همه از این شخصیت ها است که باعث می شود فورد v. فراری مانند یک انفجار به تماشای. آن را بهترین فیلم سال ؟ هیچ. اما آن را کاملا یک فیلم در میان نامزدهای است که به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به یک تلویزیون کابلی اصلی در سال به آمده است. و این خود نوعی پیروزی است.

Alissa: پس از آنچه من می شنوم این مانع (یک.k.a.: همه که رانندگی) عمدتا واقعی در این فیلم به جای CGI می خواهم (هر چند وجود دارد مقدار زیادی از جلوه های ویژه بیش از حد). که به ارمغان می آورد تا یک سوال برای من: چرا ما باید یک جایزه اسکار برای stunts? و آیا شما فکر می کنم این یکی که پیروزی از آن در این سال اگر ما?

امیلی: این امر می تواند کاملا فوق العاده برنده نظری اسکار برای بهترین مانع است. و شما چه می دانید ؟ فورد v. فراری دریافت خم شدن نامزدی خود را برای شیرین کاری گروه نزدیک ترین چیزی که ما باید به یک اسکار برای آنها. بنابراین من فکر می کنم شما را به چیزی در اینجا Alissa.

که فیلم با استفاده از بیشتر واقعی راننده شیرین کاری فوق العاده است چرا که این روابط به چه فورد v. فراری است که در مورد در هسته ی اصلی آن است که این ایده از مد افتاده ساخت. بدیهی است که چیزی است که تجدید نظر به مانگولد یک مدیر که هرگز ملاقات یک مفهوم او نمی تواند پاشنه کش به یک غربی, اما آن را نیز اغلب یک ایده اصلی از پدر و فیلم. این نظریه می رود که در یک زمان مردان مرد بودند و صنعتگری پادشاه شد. در حال حاضر همه چیز در حال سقوط از هم جدا. مردم حتی نمی خود مانع دیگر! این همه ایجاد شده توسط یک کامپیوتر! چه اتفاقی افتاد به امریکا ؟

کلید به پدر و فیلم اغلب این است که این واقعا یک فیلم در مورد پدر و تماشای آن اما در مورد خود را پدر. به عنوان مثال ایده این است که شما جو ممکن است تماشای این فیلم و فکر می کنم در مورد خود و پدر و چگونه اگر او واقعا قرار دادن ذهن خود را به آن او می تواند در ساخت یک ماشین مسابقه که به خارج فراری در لومان. به همین دلیل است که واقعا بزرگ, پدر و فیلم تجدید نظر به مردم از همه جنس و صرف نظر از والدین وضعیت: ما می توانیم به یاد داشته باشید ما پدران خود و یا برخی از دیگر دقیق شکل مردانه که نهفته زندگی ما در راه به یاد ماندنی (مانند زمانی که آنها متقاعد هنری فورد دوم به کن مایل فرصت دیگری با در نظر گرفتن او را در یک سوار وحشی در اطراف باند فرودگاه).

چه مرغ پیچیده در مورد پدر و فیلم در این فیلم این است که او واقعا به ما آسان قهرمانان و خائنانی. هر چند این فیلم با عنوان فورد v. فراری, فراری شرکت خودروسازی استاندارد حامل نوعی از بس به یک نگرانی عمده در مورد دو سوم از راه را از طریق فیلم. ما تا پایان با یک داستان در مورد فورد v. فورد به عنوان کارول شلبی (دیمون) و تیم خود را به طور مستقیم فورد-اسپانسر تیم سپس گول خورده به دادن کن مایل را پیروزی بزرگ است.

من مبهم سوخته توسط این bamboozlement بیش از حد. من واقعا به سرمایه گذاری در کن مایل برد و هنگامی که او آهسته اجازه دهید به هم تیمی های خود را عبور از خط پایان قبل از او من احساس می کردم که او نیز موفق به کسب پیروزی خود را. در عوض او شده است می خواهم فریب توسط خود شرکت اربابان. آن را بسیار مانگولد برای ساخت یک فیلم در مورد چگونه یک پاپ هنر است که هنوز هم در خدمت انسان و این ممکن است خود را نهایی بیانیه از قصد در این راستا است.

اما من هم دوست داشتم تمام راه های کوچک این فیلم غوطه ور ما در جزئیات لومان مانند نمودار مایل سهام با پسر خود از این دوره یا پا مسابقه برای رسیدن به اتومبیل که باز می شود مسابقه بزرگ است. و چیزی وجود دارد به طوری مجازات در مورد تصور نگه داشتن یک ماشین در جاده برای 24 ساعت بی وقفه مانع فاجعه در راه است که کارول همه به خوبی می داند.

این فقط یک فیلم در مورد بچه ها که بچه ها هر چند. آن هم دقیقا در مورد یک زن است که می شود به چند خط از گفت و گو است که در کن, همسر, Mollie با بازی Caitriona Balfe. اگر این فیلم شده است به طور مداوم برای انتقاد از هر چیزی این راه Mollie است که اساسا رجعت به “حمایت همسر” شخصیت از یکی از کسانی که فوق ’90s ، جو, آیا شما در پیدا کردن Mollie فوتی و فوری ، و چگونه شما احساس می کنید در مورد فیلم عجیب و غریب و غمگین پایانی ؟

جو: من حدس می زنم Mollie کاملا hewing به نوع — او هرگز به نظر می رسد بیش از حد نگران کن را در معرض خطر avocation — اما شخصیت بسیار کم عمق است. Caitriona Balfe عملکرد به اندازه کافی به دانستن بیشتر از آن را; تماشای او را بکشد تا روی یک صندلی به “دیده بان” پسران مبارزه با احساس غیر قابل تصور در خارج از فیلم ، اما راه او به نظر می رسد بیش از او عینک آفتابی, آن را به عنوان اگر او می داند که بیش از حد. شاید Mollie است حسرت برای گردد تر از زندگی کلیشه های هالیوود قدیم و بازیگران خودش را در آن قاب ؟ یا شاید مرد نویسنده فقط … اهمیتی نمی دهند.

همانطور که برای پایان دادن به آن را به وضوح چیزی نیست که این فیلم می خواستم به ساکن ، این شات گسترده ای از سقوط برگ شما تعجب آنچه دقیقا اتفاق افتاده است. صدای خارج از قاب بازده نشان می دهد که شاید رسیدن به بالا با سرعت ارزش مرگ برای. ما از شنیدن مبهم اکو به ما گفتن که “گاهی اوقات آنها فقط نمی توانید از ماشین” اما این فیلم هرگز به طور مستقیم هایش با جزئیات آنچه اتفاق افتاده است با همان جزئیات فراهم شده به زحمت دوباره مسابقه صحنه است.

خوب در خارج از فیلم ما گوگل و گذرا برخی از تحقیقات نشان می دهد واقعی کن مایل بود از ماشین به بیرون — چرا که او به شدت از آن به عنوان ماشین سقوط end-بیش-پایان او را به قتل. هیچ شواهد خاص این تصادف به علت خطای راننده ترک که امکان و یا فورد شلبی می تواند به اشتراک گذاری مسئولیت.

اما به جای اجازه می دهد Mollie کن پسر پیتر یا شلبی برای پرسیدن این سوال فیلمسازان بی سر و صدا در سرعت آن است.

من آرزو می کنم آنها تا به حال. من لذت می برد لذت از فیلم و عمیقا لذت بردم هر لحظه از Tracy Letts تصویر هنری فورد دوم ناامنی است. اما فیلمسازان نگاه دور که همیشه ، “او انجام آنچه او دوست داشت” این فیلم می خواهد ما را به خودمان می گویند امید به عنوان امیلی می گوید که ما فکر می کنم مشتاقانه در مورد پدران ما در این فرآیند است. اما کن شد و تنها 47 و من دچار به فکر می کنم چگونه زندگی من متفاوت خواهد بود اگر پدرم گذشت که جوان است. شما نمی خواهید به می دانم که اگر پدر خود را فوت کرد به عنوان یک نتیجه از شیطان را شاشیدن در مسابقه ؟

Alissa: پدر من در واقع با تصویب دور در 47 (از لوسمی هر چند دقیقا نمی شاشیدن مسابقه) و من فکر می کردم بسیار زیادی در مورد او و شکاف عبور خود را در سمت چپ در حالی که من از تماشای فیلم. دیگر فیلم های این فصل (مانند The Irishman) همراه با این واقعیت است که من به آرامی به آرامی نزدیک شدن به سن او آن را ساخته شده من فکر می کنم در مورد چگونه من می دانم که هرگز او را به عنوان یک مرد است. و وجود دارد یک حس است که در آن فورد v فراری ماهرانه بررسی سن میانه راه به Irishman سوزان بینش سن.

سوال آخر: آنچه در فیلم های دیگر به شما داده می شود همان احساس آدرنالین و احساسات است که تماشای فورد v فراری می کند ؟ یکی دیگر از راه پرسیدن این — اگر کسی عاشق فورد v فراریچه چیز دیگری نشان می دهد که شما به آنها چیست ؟ نه از این است یک انتخاب واضح اما من توصیه می مانگولد تاریخ و زمان آخرین فیلم های لوگانکه طول می کشد X-Men و انواع پستانداران گوشتخوار دله و شخصیت او باعث می شود ستاره های غربی, و سال گذشته بزرگ, مستند, آپولو 11, که در برخی از راه های که مردم در تلاش برای بیرون کشیدن یک شاهکار فقط به عنوان لوده به عنوان یکی از در این فیلم است.

جو: اوه خدای من خیلی متاسفم برای از دست دادن شما Alissa.

برای پاسخ به سوال شما من به یاد پیکسار راتاتویی در حالی که تماشای فورد v فراری. نه ماشینکه به درستی نمی توان آن را در هر نقطه نزدیک به بالای بورسی را پیکسار رتبه بندی. من در اینجا: من درک ویژگی های جزئیات چگونه به یک ماشین سریعتر مورد به وضوح به عنوان چگونه یک موش می تواند کنترل یک انسان از طریق مو خود را. اما فیلم به اشتراک گذاشتن یک افراطی جستجو برای کمال غیر قابل اجتناب از سازش و پیچیده برخی از پدر و مادر.

و این است که حتی بیشتر afield, اما اگر شما به دنبال برای یکی دیگر از فیلم های برخی کاملا فوق العاده, اجرای عمیقا چشمگیر, تعهد به هنر و صنعت برخی مسلما کم عمق شخصیت و یک پایان خوش به جای یک در طول تاریخ موظف غم انگیز یک: آواز در باران. من زندگی می کردند از 35 سال بدون دیدن این فیلم. عزیزترین خواننده جلوگیری از اشتباه من اگر شما می توانید.

اما من خیلی هیجان زده به شنیدن امیلی پیشنهادات خود را — آن را به دور!

امیلی: من از دست من پدر بیولوژیکی (که من هرگز ملاقات کرد) هنگامی که او 48 بود و حتی اگر من تا به حال هرگز صحبت به او از دست دادن برش همه یکسان است. من انتظار نداشتم که او به طور ناگهانی به من “بابا” بود اما به خوبی می دانم که او بود در خارج وجود دارد در جهان بودن, کسی , پدر, احتمالا. (معلوم شد این سوء ظن درست بود. دو بچه خود را تبدیل به یک بخش از زندگی من پس از من آنها را ملاقات کرد.)

بنابراین پدر خوب, فیلم, اغلب لمس سودا به آنها. و از آنجا که ما پیر رفیق James Mangold و پدر که در واقع مطرح شده من هر دو عاشق وسترن اجازه می دهد من به توصیه چند تن از کسانی که. UnforgivenClint Eastwood را برای paean بلند رفته نوع و رفته راه و رسم زندگی را برای اطمینان حاصل کنید. بلکه چگونه در مورد خوب و بد و زشتیک فیلم است که بسیاری از سرگرم کننده و در عین حال خیس طریق با ترحم? یا حتی جستجوگرانکه 2020 چشم توجه داشته باشید مقدار زیادی از کلیشه های نژادپرستانه است اما حداقل استفاده از آنها در سرویس poking در هالیوود نژادپرستانه فرضیات است و قطعا افسرده.

یا شاید فقط می خواهید یک “ماشین رفتن سریع” در آن مورد Ron Howard 2013 دانلود فیلم Rush یک زمان خوب است. (هک, Howard 1995 فیلم Apollo 13 بزرگ فورد v. فراری انرژی نیز هست.) در عین حال این چیزی که در مورد پدر و فیلم: آنها تا پایان فوق العاده-انتخاب شخصی چون آنها همیشه به شما یادآوری می کنند در برخی از سطح از تمام پدرانه مردمی در زندگی خود هر دو شناخته شده و ناشناخته است. فورد v. فراری ساخته شده من احساس می کنم کسانی که ارواح حاد, اما آن را نیز اجازه دهید من دیدن برخی از ماشین ها واقعا سریع است. بیشتر چه شما واقعا می خواهید از یک فیلم ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>