در اوایل ژانویه, Academy of Motion Pictures اعلام کرد که مبتنی بر گیاه مواد غذایی خواهد بود در منو در این سال جوایز اسکار مراسم در فوریه. 9. در این اطلاعیه آمده پس از گلدن گلوب و صفحه جوایز انجمن بازیگران شام هر دو روشن به وگان منوها (درخواست حداقل در بخشی از وگان “Joker” ستاره Joaquin Phoenix را پیشنهاد میکنند) اما قبل از Google جستجو برای “وگان سوپر باول تنقلات” افزایش نزدیک به 133 درصد نسبت به سال گذشته است.

این دهه جدید لگد کردن با “Veganuary.” این طرح که تا به حال 250,000 شرکت کنندگان در 2019 تشویق شرکت کنندگان به رفتن گیاهی برای ماه; و در حالی که برای چند سال گذشته روند پیش بینی و تحلیلگران بازار پیش بینی کرده اند که وگان ادامه خواهد داد در افزایش محبوبیت این به نظر می رسد واقعا به این سال که تقویت شده توسط جنبش های فرهنگی و, افراد مشهور, تاییدیه, گیاه خواری امن یک صدا در فضا در جریان اصلی — بعد از ژانویه به این نتیجه رسیدند.

تبلیغات:

اعضای مواد غذایی گیاهی وگان صنعت مانند cookbook نویسنده و وبلاگ نویس سام Turnball را مشاهده تغییر در نحوه گیاه خواری در نظر گرفته شده توسط جمعیت عمومی است.

“برای مدت زمان طولانی گیاهخواران دیده می شد به عنوان weirdos,” Turnball گفت. “اما در حال حاضر با یک تن از شگفت انگیز, مستند, کتاب ها و رسانه ها آن را تبدیل به بیشتر به طور گسترده ای درک که گیاهخوار و یا خوردن یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاه مفید برای محیط زیست و سلامت خود و البته حیوانات.”

او می گوید که او فکر می کند افزایش آگاهی از تغییرات آب و هوایی است که الهام بخش بسیاری از مردم — به عنوان به خوبی به عنوان سازمان دهندگان پشت جایزه بزرگ را نشان می دهد — برای حرکت به سمت گیاهی بیشتر گزینه های. این انعکاس در یک بیانیه ژانویه ساخته شده توسط Academy of Motion Pictures.

تبلیغات:

“آکادمی است که یک سازمان از سرایان از سراسر جهان و ما مدیون جهانی ما عضویت تعهد به حمایت از این سیاره گفت:” بیانیه است. “در دهه گذشته آکادمی متعهد شده است به کاهش ردپای کربن خود را. برای هفت سال گذشته به اسکار تا به حال صفر-کربن مشخصات ناشر. ما همچنان به گسترش پایداری طرح با هدف نهایی شدن کربن خنثی است.”

در حال حاضر با گیاه خواری تبدیل شدن به محبوب تر Turnball گفت: تقاضا برای محصولات مبتنی بر گیاه در حال افزایش است و کیفیت و محدوده در حال گسترش است. “اگر شما می توانید یک برگر گیاهی است که طعم مشابه گوشت-بر اساس یکی اما هیچ کس تا به حال به مرگ برای آن که چرا شما نمی خواهد؟”

به عنوان برایان Kateman گزارش سالن در ماه جولای با توجه به داده ها از گیاه مواد غذایی بر اساس انجمن (PBFA) و خوب غذا موسسه, ارزش کل کارخانه مواد غذایی در بازار در حال حاضر حدود 4.5 میلیارد دلار. قابل توجه محصولات مانند غیر ممکن برگر گیاهی گوشت گاو patty جایگزین در حال حاضر در منوها در بیش از 9000 رستوران در سراسر کشور از جمله Burger King, Red, Robin, و قلعه سفید.

تبلیغات:

“بهتر مزه و بیشتر به راحتی در دسترس غذاهای گیاهی ارائه کرده اند مردم با یک راه راحت تر — کمتر قربانی — به آزمایش با غذاهای گیاهی” گفت: جاستین Lambeth, مدیر عامل شرکت پنیر وگان شرکت Treeline. “و بیشتر و بیشتر از این مصرف کنندگان در حال ساخت سوئیچ از ‘finding vegan’ به گیاهخواری و سرانجام به وگان.”

اگر کسی احساس نمی کند آنها می توانند پرش به گیاه خواری به طور کامل, the vegan society, رژیم غذایی در درجه اول متشکل از غذاهای گیاهی, اما گاهی اوقات شامل گوشت یا ماهی است. و در حال حاضر با حتی خوشمزه تر مسخره گوشت و محصولات لبنی آن را آسان تر از همیشه برای انتقال به رژیم غذایی مبتنی بر گیاه.

تبلیغات:

Treeline مانند غیر ممکن برگر, یک نمونه از نوآوری های اخیر در مواد غذایی گیاهی وگان بخش. از لحاظ تاریخی, وگان پنیر ساخته شده با نشاسته و روغن پایه; نشاسته به آن نوعی در حالی که روغن نارگیل به طور معمول اجازه این محصول به کشش و ذوب مانند پنیر معمولی.

با توجه به Lambeth وجود دارد بسیار مشکل بزرگ با این فرمول است.

“نشاسته و روغن-محصولات بر اساس سلیقه وحشتناک,” او گفت:. “علاوه بر این, این پنیر, نیست, کشت, پس, آشنا اسیدیته و عطر و طعم پنیر گم شد.”

تبلیغات:

Treeline ساخته شده است با استفاده از بادام هندی بدون افزودن نشاسته یا روغن.

“ما در واقع تخمیر یا فرهنگ کاشو با سالم پروبیوتیک شناخته شده به عنوان L. اسيدوفيلوس که تولید خامه قوام بافت صاف و غنی طبیعی تخمیر طعم به طور معمول همراه با جریمه های لبنی و پنیر” Lambeth گفت.

Treelines محصولات در حال حاضر در دسترس با خرده فروشان عمده مانند تمام مواد غذایی Kroger و Wegmans و همچنین از foodservice رسانه ها مانند Le Pain Quotidien و در کارخانه بر اساس بنفش, هویج, وعده غذایی کیت.

تبلیغات:

این یک همزیستی چرخه از انواع. همانطور که بیشتر مردم به دنبال غذاهای گیاهی, آیا با الهام از اعتقادات شخصی و یا افراد مشهور نفوذ بازار پاسخ بهتر وگان گزینه; هنگامی که وجود دارد بهتر وگان گزینه های بیشتر مردم مایل به گیاه خواری یک شات و یا حداقل پست در مورد آن در رسانه های اجتماعی.

با توجه به مرکز تحقیقات پیو مطالعه 88 درصد از آمریکایی ها در سنین 18 تا 29 استفاده از نوعی از رسانه های اجتماعی. گیاه خواری, در ضمن یک جنبش به شدت مسکونی و رانده شده توسط افراد جوان است. یک 2018 فوربس گزارش که 70% از جمعیت جهان گزارش “است یا کاهش مصرف گوشت و یا ترک گوشت را از روی میز در دسترس نباشد.”

“بگویید یک نسل شما یک وگان و شما عجیب و غریب ‘آه’ نظر ‘شما یکی از آنها را “نگاه” گفت: Lambeth. “بگویید یک هزاره شما وگان و شما ‘که سرد زمانی که شما را تبدیل به وگان?’ [این] یک استارت مکالمه.”

بنابراین جای تعجب نیست که گیاه خواری بیشتر قابل مشاهده تا کنون در رسانه های اجتماعی و نه ظهور “veganfluencers.”

تبلیغات:

وگان تاثیر نیست یونیفرم, اگر چه. فرمانداران توپ, جایزه اسکار, مراسم حزب پس از رویداد هنوز هم در خدمت ماهی و گوشت است. در ضمن Grammy شرکت کنندگان مجبور به انتخاب بین “Mötley Crüe-الهام دکتر FeelGood superfood صفحه گرامافون” و 64 اونس استیک.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

خرید کتاب زبان اصلی