Left: Carey Mulligan stands holding a metal stick. Right: a close-up of Sidney Flanigan wearing earbuds on a train or bus.

کری مولیگان در امیدوار کننده زن جوان و سیدنی Flanigan در هرگز به ندرت گاهی اوقات همیشه.

تمرکز امکانات / ساندنس

فیلم من جالب ترین مکالمات در مورد در فستیوال فیلم ساندنس در این سال بود که اولین جسورانه صدای جدید در سینمای آمریکا اما یک بلند گو حرف زدن برای یک صدا است که در حال حاضر یکی از بلندترین در فرهنگ آمریکایی: تیلور سویفت. بسیاری از مردم من را به صحبت در مورد از دست Americanaآیا آنها در رفت و به عنوان Swifties یا منتقدان شد شگفت زده چگونه آشنا آنها یافت می شود این ستاره پاپ را مبارزه برای احترام و حرفه ای ثبات در یک جهان که در آن شرایط که در آن آنها تعلق می گیرد تا حد زیادی تعیین شده توسط مردان است. “من مربوط به او به عنوان یک هنرمند زن در یک مردسالار صنعت” گفت: مدیر لانا ویلسون که سریع برداشت برای این کار پس از تماشای پس از پنجه, مستند ویلسون و مارتا شین ساخته شده در مورد سقط جنین ارائه دهندگان.

ساندنس صف ممکن است نزدیک شدن به برابری جنسیتی—با توجه به این جشنواره 46 درصد از مدیران در این سال رقابت زن هستند—اما در خود فیلم زنان در مواجهه با موانع در همه جا آنها تبدیل شده است. در Zola, Janicza براوو را توربو شارژ اقتباس از ویروسی توییتر موضوع Taylour پیج را دوست می شود داستان زندگی توسط یکی از همکاران (Riley Keough) که وعده پول نقد سریع در ازای یک کار سریع در تمپا و به پایان می رسد تا implicating او در فحشا و سرقت مسلحانه. در دستیاریک انتزاعی, Jeanne Dielman-inflected در Harvey Weinstein, داستان جولیا گارنر نقش یک جوان کارگر که شروع به درک کنند که او از هر اقدام از رزرو جت خصوصی به در حال اجرا نسخه رسالت خود را در فرهنگ ، و در این مستند در ضبطاین ادعا قربانیان تجاوز جنسی و آزار و اذیت سابق هیپ هاپ مغول Russell Simmons شکست دهه سکوت و تحت فشار قرار دادند از طریق این ایده است که به می گویند هر چیزی به خیانت به خود و جامعه است.

این ویژگی اولین زمرد Fennell, امیدوار کننده زن جوانآمد به عنوان یکی از ساندنس پیش بینی ترین عناوین بر اساس یک تریلر است که به تصویر کشیده کری مولیگان شخصیت به عنوان یک براق فرشته عذاب luring می شود متجاوزان با بازی مست در میله و سپس تعیین انتقام زمانی که آنها سعی می کنید برای استفاده. اما در حالی که فیلم تساوی در استعارههای از تجاوز به عنف-انتقام نوع که در معرض تروما باعث می شود زنان جسورانه و حتی جذاب آن را در بهترین حالت آن زمانی که آن را اخلال آنها به جای فقط پیدا کردن slickest و بیشتر پاپ-زرنگ و دانا راه آنها را بسته. در باز کردن توالی مولیگان تبدیل جداول در آدم برودی که به عنوان نجات دهنده خود را در نوار اما پس از آن بیراهه به آپارتمان خود را هنگامی که او می شود به این معنا است که او نمی خواهد به یاد داشته باشید هر چیزی که او می کند به او.

به عنوان ما به دیدن او آمد و رفت پایین خیابان صبح روز بعد دوربین تابه تا همراه او stockinged, پاهای, spattered با آنچه که ما فرض است برودی را به خاک و خون تا زمانی که ما رسیدن به دهان او و متوجه او lustily پاره شدن به یک گیلاس پر از درمان است. مانند قتل و حوادر آن Fennell به عنوان showrunner برای فصل دوم امیدوار کننده زن جوان wobbles بین reveling در آن شخصیت مرکزی قدرت و تعمق به آسیب های روانی در زیر آن و بیشتر از دومی ما را در درک سخت تر این است که برای رفتن به reveling در ماموریت او از انتقام به خصوص که تلفات آن را طول می کشد در او بیشتر آشکار می شود. فیلم پایان تلاش می کند برای حل و فصل آن جنگ اما طرح هر شکلی در آن طول می کشد برای انجام این کار به طور موثر پارگی فیلم از هم جدا ارسال یک پیام که به نظر می رسد در تضاد به یکی از آن احتمالا به معنی انتقال است.

الیزا Hittman را هرگز به ندرت گاهی اوقات همیشه به طور مشابه wedded به دیدگاه یک زن تنها در این مورد یک دانش آموز دبیرستانی از پنسیلوانیا مرکزی که تصمیم به پایان دادن به بارداری. او به عنوان هدایت او کوچک زنگ کمربند شهر پاییز (Sidney Flanagan) است که در نزدیکی-نبرد ثابت: در مدرسه پسران مسخره زمزمه “فاحشه” را به عنوان او انجام می دهد در آن استعداد نشان می دهد; در فروشگاه مواد غذایی که در آن او کار می کند غیب انسان در دست خود را به عنوان او را هل می دهد روز رسید از طریق یک اسلات; یک زن ارائه می دهد و همدردی تا یادگیری او را “سقط جنین فکر” و سپس ورقه در یک دی وی دی از نرم افزار-زندگی تبلیغات.

در نهایت پاییز و پسر عموی او کوچ کردن برای شهر نیویورک, اما در هر مرحله یکی از دشوار و حتی MetroCard تلوان ماشین آلات یک پازل را حل کند. Hittman نگه می دارد و دوربین و تمرکز کم عمق به طوری که این شهر به نظر می رسد با صدای بلند و عجیب و غریب بیگانه اگر نه لزوما نامهربان. در این صحنه که فیلم آن به عنوان یک درمانگاه کارگر یک تاریخچه از پاییز زندگی—و نه فقط دوران بارداری, اما شرایطی که منجر به آن—و Hittman باقی می ماند بر روی صورت خود بدون حرکت و یا برش دور. این یک صحنه فوق العاده ای هم در آن سطحی سادگی و راه شما متوجه فیلم ساختمان شده است نسبت به آن و بدون نیاز به شما متوجه چگونه آن را ندارد. هرگز به ندرت خواهد شد تجزیه به عنوان یک فیلم در مورد حلقه زنان به خصوص اگر آنها جوان و فقیر را مجبور به پرش از طریق به سقط جنین و باید آن را. اما آن را نیز هماهنگ با موضوع چگونه زنان جوان زندگی می تواند تبدیل به علوفه برای جنبش های سیاسی و آن مقاوم در برابر چرخش پاییز به یک مطالعه موردی. تجربه او نیست, منحصر به فرد, اما این او و Hittman هرگز اجازه می دهد تا ما آن را فراموش کرده ام.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

خرید کتاب زبان اصلی