Funfetti در تمام آن شکوه رنگارنگ زمانی که ما به آن نیاز ترین

این هفته که ما متوجه است که همه چیز کیک. رسانه های اجتماعی در حال حاضر یک مونتاژ از چاقو برش به اشیاء روزمره — Crocs, Coca-Cola قوطی فیله ماهی-O-ساندویچ — فقط برای این دوربین به زوم در نشان دادن آنها در واقع ساخته شده از آرد رویه خامهای کیک یا شیرینی و مقدار فراوان از fondant.

تمام گوشه و کنار اینترنت در حال حاضر چسبیده به این روند وجود دارد توییتر موضوعات از گروه های K-Pop به عنوان کیک “هانیبال” جوک که نوشتن خود را و نسخه تجدید نظر شده از کتاب مقدس داستان سلیمان معرفی یک نوزاد بود به نصف کاهش دهد. و همه به من می گویند این است: اگر شما مرا قطع باز و این نشان داد که من هم هستم صرفا کیک — من واقعا امیدوارم که من هستم پر از Funfetti.

تبلیغات:

Funfetti یک جا رختی از “سرگرم کننده” و “شیرینی” توسعه داده شد Pillsbury در سال 1989. اصلی تجاری ویژگی های Pillsbury Doughboy هل دادن بنفش وان از پوشش کوتاه مدت روشن فیوز دید از بالا است. “می خواهم یک بزرگتر کردن خود بعد تولد ؟” عمیق-ابراز راوی نمایش داده شد قبل از پوشش مانند انفجار یک ترقه آشکار کیک بهمراه رگه های نئون sprinkles. “هیچ چیز می گوید: lovin’ مانند Funfetti.”

و در واقع OG Funfetti عطر و طعم —شامل کسانی کوچک saccharine sprinkles معلق در نور جعبه کیک سفید — مترادف با جشن تولد کودکان. این نوع از جشن تولد برگزار dimly روشن غلتک غلطک و محله استخر شنا که در آن achingly شیرین forkfuls از کیک برش از طریق طولانی طعم و کلر را در دهان خود و شما و دوستان شما خواهد تمام ژست برای عکس با پوست سوخته و sprinkles در گیر دندان های خود را.

به عنوان مولی یه میزبان شبکه غذایی “Girl Meets مزرعه” و شناخته شده برای نسخه های خانگی از کیک نیویورک تایمز گفت “در 1990s به یک جشن تولد موفق شما تا به حال به التماس مادر خود را برای Funfetti کیک. این بود که اگر شکلات و وانیل دیگر وجود داشته است.”

تبلیغات:

پس از آن تغییرات: Funfetti فصلی مخلوط: Funfetti با سیاه و سفید و نارنجی و یا قرمز و سبز هالووین و کریسمس sprinkles; Funfetti شکر کوکی مخلوط; Aqua Blue وانیلی پوشش; Galaxy فضای آبی پوشش; نارنجی همه ستاره وانیل رویه خامهای کیک یا شیرینی.

وجود دارد به زودی به ظاهر Funfetti برای هر مناسبت, اما پس از آن در سال 2018 به عنوان وال استریت ژورنال گزارش داد, J. M. Smucker شرکت ، که تا به حال متعلق به Pillsbury از سال 2004 به فروش می رسد پخت کسب و کار “به یک خصوصی-حقوق صاحبان سهام شرکت به صورت $375 میلیون دلار از جمله بدهی معکوس حرکت می کند و توسط دیگر شرکت های مواد غذایی به سمت چند دهه مارک های که فروش در حال کاهش به دلیل تغییر سلیقه مصرف کننده.”

با توجه به وال استریت ژورنال, علامت Smucker مدیر اجرایی J. M Smucker شرکت ، گفت که او تا به حال سرمایه گذاری های زیادی را در Pillsbury در طول سال و قبل از فروش به دلیل آن خواهد صدمه دیده اند سود. “ما آگاهانه تصمیم به رفتن عمیق او گفت:” در یک درآمد تماس با بیان اینکه کسب و کار وارد شده بود طولانی کاهش پس از چند سال از رشد به عنوان مصرف کنندگان شروع به خرید تازه پخته شده و کالاهای ترک جعبه کیک مخلوط ،

تبلیغات:

آن را نمی گشت

اما پس از فروش به کانکتیکات مبتنی بر سهام خصوصی شرکت Brynwood شرکای Funfetti بازگشت به قفسه های مواد غذایی با انتقام.

در ماه ژانویه, Coffee-Mate منتشر Funfetti-قهوه با طعم قهوه (ظاهرا طعم مانند کیک تولد بدون علامت تجاری sprinkles). در اوایل این ماه خریداران آغاز شده تا اهدای Pillsbury جدید Funfetti کیک شکلاتی & نوعی کیک کوچک مخلوط و در ماه آگوست این شرکت خواهد بود با انتشار یک رنگی جدید حبوبات خواهد شد که “درست به Funfetti کیک طعم.”

تبلیغات:

در حالی که آن باقی مانده است دیده می شود اگر این محصولات جدید قرار داده خواهد شد Pillsbury در سیاه برای بسیاری از مردم عشق Funfetti — و تغییرات آن و مقلدان — هرگز فروکش کرد.

لاریسا Neto است آتلانتا-بر اساس بیکر که Funfetti الهام گرفته از خلاقیت مثل این Funfetti نان را به دست آورد او ثابت Instagram زیر است. نتو می گوید که چندین عملی عوامل است که کمک به توضیح پایدار تجدید نظر از طعم یعنی اضافی بحران و ضربه از قند sprinkles اضافه کنید و همچنین واضح درخواست تجدید نظر بصری.

اما چیزی دیگری که کمی مشکل تر است برای تعیین کمیت یک عنصر خاص از نوستالژی ذاتی محصول است.

تبلیغات:

“من فکر می کنم وجود دارد یک سطح معینی از افرادی که مایل به دست آوردن مجدد این احساسات از دوران کودکی خود را از کسانی که در جشن تولد” Neto گفت. “و من فکر می کنم بسیاری از صنایع مختلف و نه فقط صنعت پخت مایل به دست آوردن مجدد برخی از نوستالژی. من فکر می کنم وجود دارد نوظهور درخواست تجدید نظر به بسیاری از چیزها از گذشته است.”

این شرکت برای بازی با غربت ظاهر شد در راه های مختلفی از کلبه پیتزا بازگشت به آرم آنها استفاده می شود از سال 1967 تا سال 1999 به انتشار مجدد کک جدید. در عرصه نم نم پر, دسر, بچه ها که عاشق Funfetti اولین بار در اطراف در حال حاضر بزرگسالان هستند و به دنبال (یا ایجاد) محصولات است که گوش دادن به آن سال است.

برای مثال آشپز شیرینی کریستینا طوسی کیک تولد که Funfetti الهام گرفته از چیزی است که کمک به او قرار داده نانوایی, نوار شیر بر روی نقشه در سال 2008 در حالی که به گزارش نیویورک تایمز در سال 2016 با توجه به پینترست در سال گذشته, کاربران 25 تا 34 سال ذخیره کرده بود 260 درصد بیشتر Funfetti ایده از سال قبل است.

تبلیغات:

این علاقه در Funfetti ساخته شده راه خود را از پینترست صفحه به صفحه اصلی آشپزخانه ،

گرجستان-بر اساس سفر نویسنده کارولین Eubanks گفت که او نیست تا به حال بیشتر از یک دندان شیرین اما Funfetti را نوستالژی عامل آن ساخته شده پایدار مورد علاقه.

“پس از آن من به استرالیا نقل مکان کرد برای یک سال,” او گفت:. “این اولین بار من دور شدن از خانه برای مدت طولانی و پدر و مادر من به من فرستاده بسته مراقبتی با Funfetti مخلوط و دیگر آیتم های مورد علاقه از صفحه اصلی. آنها احتمالا صرف $50 به پست الکترونیکی اقلام در مجموع در 10 دلار ارزش دارد. اما از آن ساخته شده من احساس می کنم کمتر دلتنگ.”

ایمان Kramer اوکلند-بر اساس روزنامه نگار می گوید که Funfetti مورد علاقه باقی می ماند برای او 32 ساله است. او ساخته شده او را Funfetti-الهام کیک پنیر برای حزب لیسانس در سال 2017. “همچنین او در لندن زندگی می کند در حال حاضر و هر زمان که او بازدید او میدارد تا مخلوط کیک و پوشش به عنوان یک شگفتی برای او” کرامر گفت.

تبلیغات:

قطعا وجود دارد مشروط که باید ترک Funfetti برای آنچه که آنها درک بیشتر “بالغ” دسر; اما به عنوان یک کاربر Reddit در پاسخ به یک پرس و جو در مورد اینکه آیا 30 بود بیش از حد قدیمی برای Funfetti کیک تولد “من شما را به خوردن [F]unfetti تا زمانی که من در بستر مرگ.” و چرا که نه ؟ به عنوان جهان اطراف ما همچنان به نگاه بسیار تیره و تار چرا تزئین هر آنچه که شما می توانید با sprinkles?

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>