تازی نمی متعهد به حفاظت از مسافران آن از دهها وجود CBP راهنمایی


Two passengers board a Greyhound bus.

شما هنوز هم امن نیست در یک تازی اتوبوس از CBP آزار و اذیت اگر شما یک فرد از رنگ به لطف سیاست های شرکت.

پل Ratje/گتی ایماژ

روز جمعه آسوشیتد پرس گزارش داد که گمرک و حفاظت مرزی در ماه گذشته با صدور یادداشتی به عوامل گفتن آنها را آنها نمی تواند جستجو اتوبوس در امتداد مرز بدون, اتوبوس, شرکت, رضایت, به عنوان مورد نیاز توسط قانون اساسی, متمم چهارم. موقعیت—که متمم چهارم قانون اساسی هنوز هم در این کشور حتی در امتداد مرز—ساخته شده است قابل انتشار توسط این واقعیت است که این کشور بزرگترین اتوبوس حامل تازی بود حفظ مخالف نظر حقوقی برای ماه این ادعا آن ناتوان بود برای جلوگیری از CBP از شبانه روزی ناوگان خود را و جستجو مسافران آن در امتداد مرز شمالی مرز جنوبی و سواحل.

تازی در حال حاضر به تصمیم می گیرید که آیا آن را می خواهد برای ادامه به خواسته abet جستجو که مسافران باید قاطعانه ادعا درگیر دهها که مقامات دولتی ادعا می کنند شامل دیگر موارد نقض قوانین ایالتی.

در ماه اوت زمانی که من برای اولین بار گزارش تازی موقعیت این شرکت به من گفت که به استدلال می کنند که متمم چهارم قانون اساسی به شرکت اتوبوس مناسب برای جلوگیری از CBP از شبانه روزی آن اتوبوس بود “tendentious و نادرست است.” یک سخنگوی FirstGroup این شرکت که صاحب تازی گفت: در این زمان:

ما نه “رضایت” و یا “اجازه” به جستجوهای توسط CBP از مسافران در هر سنی; ما می گویند در این موضوع است. … نشان می دهد ما باید قانونی انتخاب موضوع است tendentious و نادرست است.

این بود که در خط با هفت-صفحه نامه ای که تازی ارشد معاون امور حقوقی Tricia مارتینز فرستاده واشنگتن دادستان کل باب فرگوسن در ماه فوریه گذشته این ادعا که “تازی نمی توان انکار گمرک و حفاظت از مرزها (CBP) دسترسی به آن اتوبوس.”

در حال حاضر CBP می گوید این شرکت موقعیت حقوقی—که متمم چهارم قانون اساسی اعمال نمی شود در آن اتوبوس و هیچ چیز وجود دارد می توانید آن را به نگه داشتن عوامل از جستجو مسافران آن—نادرست است. با توجه به یادداشت صادر شده توسط خروجی رئیس گشت مرزی کارلا کشيش در Jan. 28: “زمانی که حمل و نقل چک رخ می دهد در یک اتوبوس در غیر بازرسی مکان های عامل باید نشان دهد که او و یا او به دست اورد دسترسی به اتوبوس با رضایت صاحب شرکت و یا یکی از کارمندان این شرکت.” این یادداشت در ادامه گفتن آن عوامل آنها می تواند هر چیزی را انجام دهید که “آیا نمی شود یک فرد معقول و منطقی به این باور است که او و یا او قادر به خاتمه برخورد با عامل است.”

وقتی که من پرسید: Tricia مارتینز در روز جمعه اگر او حفظ موقعیت حقوقی که “تازی نمی توان انکار گمرک و حفاظت از مرزها (CBP) دسترسی به آن اتوبوس,” او به من گفت: “من حفظ این موقعیت است که شما نیاز به تماس با ما متخصص ارتباطات.”

تازی متخصص ارتباطات و اطلاع تخته سنگ است که “[t]او شرکت نمی خواهد ارائه هر گونه اظهارات در این زمان است.” تازی است که شکایت در کالیفرنیا توسط یک شهروند آمریکایی به اتهام, اجازه می دهد CBP به دلیل مشخصات مسافران آن است.

این معلوم نیست چه چیزی باعث این تغییر از CBP است که موضوع را به اتهام آزار و اذیت و دهها برای جستجو در اتوبوس برای سال قصد بازگشت به دولت اوباما. روز جمعه یک کمدین که توضیحات خود CBP جستجو در یک تازی اتوبوس رفت و, ویروسی, Mohanad Elshieky شکایت دولت فدرال برای نادرست بازداشت.

آیتالله سیستانی که فشرده هر دو تازی و CBP جشن در روز جمعه این خبر را به عنوان برنده اما خواستار آن شدند که تازی بازدیدها: در حال حاضر با سیاست های دیگر اتوبوس حامل است که اجازه نمی دهد CBP مقامات در اتوبوس بدون حکم و یا علت احتمالی.

“این تغییر توسط CBP, بزرگترین فدرال سازمان اجرای قانون در کشور یک پیروزی برای حقوق مدنی و آزادی های مدنی. شما نمی توانید بگویید که کسی وضعیت مهاجرت بر اساس آنها چگونه نگاه یا صدا. تلاش برای انجام این کار منجر به مضر پروفایل نژادی غیر قانونی بازداشت و گسترده ترس و آزار و اذیت سیاه و قهوه ای مسافران” گفت: Andrea Flores, معاون مدیر سیاست آیتالله سیستانی را برابری را بدست آورد. “هنوز هم وجود دارد که کار بیشتری باید انجام شود: هر دو برای اطمینان از افسران CBP مطابق با سیاست جدید و تازی را روشن است که این رضایت نیست برای این جستجو. تعهد نباید سقوط فردی کارکنان به ایستادن به اجرای قانون است. این شرکت به عنوان یک کل است که مسئولیت را به یک موضع روشن در برابر دهها و آزار و اذیت از مشتریان خود—ما را به اطمینان حاصل شود آن را ندارد ،

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>