در اینجا چیزی است که COVID-19 احتیاطی شبیه به شرکت های هواپیمایی مختلف


A pilot walks by a window, through which multiple parked United Airlines planes are visible.

یک خلبان در سان فرانسیسکو در فرودگاه بین المللی در ماه آوریل است.*

جاستین سالیوان/گتی ایماژ

Coronavirus همه گیر است طرح میتوانست بی شماری در صنایع از جمله حمل و نقل هوایی تجاری. با توجه پرواز لغو ممنوعیت سفر و کارمند اخراج یک حمل و نقل هوایی تجاری پروژه های گروه industrywide زیان $97 میلیارد دلار برای سال 2020 است. اما با چهارم جولای سرعت نزدیک این احتمال وجود دارد که بیشتر مردم را در معرض خطر COVID-19 قرار گرفتن در معرض به خاطر تابستان گریز و هواپیمایی خوشبین هستند. این ماه دلتا با اضافه کردن 100 پرواز بیش از آن در اصل برنامه ریزی شده و باد از غرب انتظار برای پر کردن تا 45 درصد از آن صندلی های عمده شکوفایی از 8 درصد آن پر شده در ماه آوریل است.

کسانی که تصمیم به سفر باید بریس برای مقررات ایمنی در فرودگاه و سوار هواپیما. اگر چه برخی از اقدامات مانند افزایش اجتماعی فاصله و افزایش روش های تمیز کردن را تبدیل به استانداردهای صنعت, بسیاری از شرکت های هواپیمایی در نظر گرفتن روش های مجزا به خط مشی ایمنی و سلامت. در اینجا این است که شکست چگونه برخی از داخلی و بین المللی حامل های در حال تغییر روش های خود را در پرواز.

خطوط هوایی آمریکا

شبانه روزی: خطوط هوایی آمریکا می گوید این است که تشویق اجتماعی فاصله در طول شبانه روزی روند اما شرکت هواپیمایی است که در ادامه به هیئت مدیره بر اساس نوع بلیط وضعیت و اولویت و نه از عقب به جلو سفارش خطوط هوایی دیگر در حال استفاده است. مشتریان نیست هیجان زده.

صندلی فاصله: شرکت هواپیمایی پاکستان به خاطر محدود کردن تعداد مسافران در هر پرواز (اما اشاره نمی کند که چقدر) اما برخی از توییت نشان می دهد آمریکایی مسافران را مجبور به حفظ رقابت برای armrests:

دروازه عوامل ممکن است جابهجا کرسی در آخرین دقیقه به اجازه می دهد برای اضافه اجتماعی فاصله و یا به صندلی خانواده با هم. آن سایت همچنین آمده است که مسافران ممکن است تبدیل صندلی های داخل کابین خود را پس از سوار شدن به اتمام است. اما زمانی که الگین بانک ها اقدام به انجام این کار در مارس 31, او برداشته شد از پرواز به مسافران که به دفاع از خود. بانک ها که سیاه است و چند مسافر دیگر را در زمینه تبعیض علیه آمریکا.

به روز رسانی ژوئن 26, 4:45 بعد از ظهر: آمریکا امروز گفت که برخی از پروازها خواهد بود رزرو به ظرفیت شروع ژوئیه 1. شرکت هواپیمایی می گوید آن را ادامه خواهد داد به مشتریان اجازه می دهد برای تغییر به بیشتر باز پرواز زمانی که در دسترس بدون هیچ هزینه.

تمیز کردن: آمریکا می گوید آن است که با استفاده از فیلترهای هپا و افزایش استفاده از آن از یک بیمارستان درجه ضد عفونی کننده. هواپیمایی کارکنان تمیز کردن عمیق بالا-تماس با سطوح مانند کمربند سگک سینی جداول و نرده و پنجره سایه هر چند آمریکا هنوز مشخص نیست که چگونه اغلب. دستمال مرطوب و ضد عفونی کننده دست در دسترس خواهد بود در برخی از پروازهای داخلی بیش از 900 کیلومتر و در اکثر پروازهای بین المللی. آمریکا همچنین قصد دارد به پیاده سازی یک روش تمیز کردن به نام مه پاش.

ماسک پروتکل: شرکت هواپیمایی می گوید ماسک مورد نیاز هستند به جز برای کودکان و مسافران با شرایط بهداشتی است که جلوگیری از آنها را از پوشیدن یک. کسانی که حاضر به پوشیدن یکی ممکن است ممنوع از آینده سفر با خطوط هوایی آمریکا به عنوان یک مسافر آموخته شده است.

کلاس اول: در پروازهای داخلی تنها این مشتریان قادر خواهد بود به منظور آبجو و یا کوکتل. (هر کس می تواند هنوز هم ø در مسافت های طولانی پروازهای بین المللی.)

خطوط هوایی دلتا

شبانه روزی: Delta خواهد شد در هیئت مدیره هواپیما خود را از عقب به جلو و این شرکت می گوید این تنها صفحه 10 مسافر در یک زمان. مسافر در مسافت های طولانی پروازهای بین المللی را دریافت ملایمت کیت که شامل دست شوینده یا پاک کننده towelettes.

صندلی فاصله: دلتا مسدود کردن همه وسط صندلی. صندلی دربسته در 50 درصد برای کلاس اول و 60 درصد برای کابین اصلی.

تمیز کردن: دلتا با استفاده از پاشش الکترواستاتیک و اسپری برای پاکسازی آن هواپیما قبل از پرواز هر, تمیز کردن سرویسهای بهداشتی مجهز در طول و بعد از پرواز و ضد عفونی اغلب لمس سطوح مانند armrests و سربار bin دسته.

ماسک پروتکل: همه باید ماسک می پوشند, با شروع بررسی نقاط در فرودگاه لابی.

همچنین: دلتا دارای الکل ممنوع در تمام پروازهای داخلی, در علاوه بر این به پرواز به کانادا, مکزیک کارائیب و آمریکای مرکزی. شرکت هواپیمایی نیز تلاش کرده است با خدمات مشتری خود را ترک بسیاری از مسافران در پایان عقل در تلاش برای دریافت از طریق به نمایندگان.

United Airlines

شبانه روزی: ایران می گوید آن را به هیئت مدیره کمتر مشتریان در یک زمان و همچنین هیئت مدیره آن هواپیما از عقب به جلو. مسافران خواسته خواهد شد که به عزت خود را اسکن شبانه روزی می گذرد و حامل می گوید آن را ارائه مسافران با دست دستمال مرطوب ضد عفونی کننده به عنوان آنها وارد هواپیما.

صندلی فاصله: ایران می گوید از آن است که ساخت تنظیمات برای آنلاین انتخاب صندلی به توقف مسافران از نشستن در کنار یک دیگر بسته به هواپیما. پس از مواجهه با رسانه ها واکنش بیش از پر پرواز ایران قول داده است برای تماس مسافران از 24 ساعت قبل از زمان پرواز اگر پرواز خود را کامل است. مسافر ممکن است پس از آن انتخاب کنید که آیا به کتاب های مختلف پرواز رایگان و یا با دریافت اعتباری سفر نسبت به آینده سفر می کند.

تمیز کردن: تمام ایالات هواپیما دارای فیلتر هپا. ایران در حال اجرای الکترواستاتیک اسپری و اسپری را در داخل کابین روش های تمیز کردن و ضد عفونی کردن همه مشتری لمس نقاط قبل از پرواز.

ماسک پروتکل: ماسک ها مورد نیاز است. مسافران که حاضر به پوشیدن ماسک قرار داده خواهد شد در یک سفر داخلی محدودیت لیست.

خطوط هوایی جت بلو

شبانه روزی: JetBlue خواهد مدیره هواپیما از عقب به جلو.

صندلی فاصله: JetBlue که ادعا می کند که آن هواپیما باید فضای بیشتری بین هر ردیف از دیگر خطوط هوایی ایالات متحده است که مسدود کردن وسط صندلی های بزرگتر هواپیما و مسدود کردن اکثر راهرو صندلی کوچکتر هواپیما. خدمه را نقد و بررسی صندلی تکالیف اطمینان حاصل کرد که مسافران باید به عنوان فضای زیادی که ممکن است. JetBlue برنامه ای برای ایجاد “مناطق بافر” در اطراف در خدمه پرواز عضو پرش صندلی به عنوان به خوبی.

تمیز کردن: JetBlue می گوید آن است که مواد ضد عفونی کننده سینی جداول و سرویسهای بهداشتی مجهز قبل از هر پرواز است. آن را نیز ارائه دست ضد عفونی کننده و پاک کننده دستمال مرطوب به مسافران در پایانه ها و سرنشین پرواز و بنا به درخواست. حامل است انجام عمیق پاک به طور شبانه با استفاده از یک بیمارستان درجه الکترواستاتیک ضد عفونی کننده و سم پاش. در طول این شستشو کارکنان تمرکز بالا-تماس با سطوح مانند صندلی را پوشش می دهد, دسته های صندلی و کمربند ایمنی. مانند دیگر حامل JetBlue مجهز است آن هواپیما با هپا فیلتر هوا.

ماسک پروتکل: JetBlue اولین هواپیمایی به نیاز مسافران به پوشیدن ماسک در طول سفر خود را روز و این حکم در محل باقی می ماند.

همچنین: JetBlue در حال انجام روال متوسط چک برای مشتری رو به خدمه.

روح Airlines

شبانه روزی: روح تشویق اجتماعی فاصله و درخواست مسافران برای اسکن خود را شبانه روزی می گذرد در طول شبانه روزی روند.

صندلی فاصله: تکان دهنده تقریبا هیچ یک روح است نه مسدود کردن وسط صندلی رزرو و هشدار به مشتریان که برخی از پروازها ممکن است بیشتر از دیگران است. مشتریان راضی نیست.

تمیز کردن: روح است که با استفاده از ultralow-حجم اسپری روند برای ضد عفونی کردن هواپیما خود را در علاوه بر این به فیلتر هپا و افزایش تمیز کردن اغلب لمس سطوح مانند دستگیره صندلی سگک کمربند و armrests.

ماسک پروتکل: همه مسافران به جز کودکان ملزم به پوشیدن ماسک. هر چند روح وب سایت می گوید که کارکنان آن نیز نیاز به پوشیدن ماسک نه همه به نظر می رسد پس از آن قانون است.

همچنین: روح می گوید که در حال همکاری با دولت های محلی و سفارت خانه ها در ایالات متحده و آمریکای لاتین و کارائیب به ارائه بشردوستانه پروازها به شهروندان که در حال تلاش برای بازگشت به خانه. مشتریان در حال گرفتن به رسانه های اجتماعی برای بیان ناکامی های خود را بیش از روح عدم مدیریت و بازپرداخت و coronavirus مربوط به پرواز لغو شد.

Southwest Airlines

شبانه روزی: معلوم است تمام طول می کشد یک بیماری همه گیر به غرب به نیشگون گرفتن و کشیدن آن هرج و مرج شیوه های شبانه روزی. مسافران خواهد مدیره جنوب غربی پرواز در گروه 10.

صندلی فاصله: غرب نمی, اختصاص کرسی و نه بلوک وسط صندلی. حامل است که محدود کردن تعداد رزرو در هر پرواز تا وسط صندلی ارائه می اجتماعی فاصله برای نامربوط مسافران نشسته در همان ردیف.

تمیز کردن: غرب می گوید آن را خرج می کند و به سمت بالا از یک ساعت تمیز کردن هر هواپیما هر شب با استفاده از بیمارستان های درجه ضد عفونی کننده. آن را مجهز به تمام پروازها با فیلتر هپا.

ماسک پروتکل: تمام مسافران باید از ماسک می پوشند اما توییتر نشان می دهد این قانون همیشه اجرا گذاشته است.

هواپیمایی آلاسکا

شبانه روزی: آلاسکا می گوید آن را به فضای بیرون شبانه روزی گروه به ترویج اجتماعی فاصله و جلوگیری از jetway ازدحام.

صندلی فاصله: آلاسکا است دربندی رزرو در 65 درصد ظرفیت است و آن مسدود کردن وسط صندلی رزرو از طریق ژوئیه 31. مسافران که می خواهید به نشستن در کنار یک دیگر ممکن است درخواست برای انجام این کار در پیشبرد یا آنلاین و یا در فرودگاه. (من به پرواز آلاسکا در ژوئن 20. با هیچ کس دیگری در ردیف من تا به حال بیش از اندازه کافی فضا برای احساس راحتی در طول شش ساعت پرواز.)

تمیز کردن: این شرکت هواپیمایی است که سرمایه گذاری بیشتر زمان به تمیز کردن پروتکل نیز از جمله مطابق با اصول بهداشتی اغلب لمس سطوح.

ماسک پروتکل: تمام مسافران باید از ماسک می پوشند.

همچنین: آلاسکا است که از بین بردن تمام پشتی مطالب ذخیره ایمنی کارت. آن را نیز nixed سرگرمی, قرص در اکثر پروازها به اتاق را برای بیشتر سطل زباله چرخ دستی.

بریتیش ایرویز

شبانه روزی: بریتیش ایرویز انتظار مسافران به نفس خود را اسکن شبانه روزی می گذرد.

صندلی فاصله: بریتیش ایرویز’ وب سایت باعث می شود هیچ اشاره ای به صندلی خاص پروتکل های ایمنی.

تمیز کردن: حامل می گوید آن را ضد عفونی کردن “سطوح کلیدی” مانند صندلی سینی جداول کمربند سگک توالت و armrests قبل و بعد از هر پرواز است. بریتیش ایرویز همچنین مجهز به هواپیما خود را با فیلتر هپا.

ماسک پروتکل: مسافران باید از پوشیدن یک ماسک صورت در تمام زمانها. شرکت هواپیمایی می گوید آن را فراهم می کند مسافران با حفاظت شخصی پک کامل با ضد باکتری پاک کردن و ضد عفونی کننده دست.

امارات

شبانه روزی: امارات متحده عربی می گوید: کارکنان فصل کامل تجهیزات حفاظت فردی در طول شبانه روزی روند و پرواز است. مانند خطوط هوایی داخلی امارات خواهد مدیره مسافران در گروه های کوچک شروع با آخرین ردیف هواپیما. مسافران ممکن است تنها آوردن یک کیف لپ تاپ, کیف دستی, کیف, و یا موارد کودک به داخل کابین.

صندلی فاصله: امارات,’ سایت اشاره می کند و نه هر صندلی-اقدامات ایمنی خاص.

تمیز کردن: امارات هواپیما مجهز به فیلتر هپا و در پروازهای بیش از 90 دقیقه یک عضو از خدمه کابین است وظیفه تمیز کردن سرویسهای بهداشتی مجهز در طول پرواز. هواپیما در حال ضد عفونی زیر هر سفر.

ماسک پروتکل: مسافران باید پوشیدن ماسک. هواپیمایی را در هر فرد تعریف بهداشت کیت که شامل یک ماسک به عنوان به خوبی به عنوان دستمال مرطوب ضد باکتری و ضد عفونی کننده دست.

شرکت هواپیمایی رایان ایر

شبانه روزی: شرکت هواپیمایی می گوید مسافران نیاز به بررسی در آنلاین و به کمتر از کیسه های. مسافران نیز نیاز به تمرین های اجتماعی فاصله در اطراف دروازه و در گردشگاه و آنها را درجه حرارت خود را چک پس از ورود.

صندلی فاصله: no-frills هواپیمایی مسدود کردن وسط صندلی.

تمیز کردن: Ryanair كشتن تمام فضای داخلی هواپیما سطوح به طور شبانه.

ماسک پروتکل: حامل تشویق مسافران به سایش پوشش صورت.

همچنین: Ryanair نیاز مسافران به درخواست برای استفاده از توالت و آن را محدود کرده است که در آن پردازنده خدمات به آماده تنقلات و نوشیدنی. هواپیمایی اتحاد دوباره هم زده تا برخی از جنجال بر طرح خود برای بازگرداندن 40 درصد از آن پروازها توسط ژوئیه 1. مدیر عامل شرکت مایکل اولری به نام u. k. مقررات قرنطینه “ساده لوحانه و unimplementable.”

خطوط هوایی ترکیه

شبانه روزی: مسافران خواهد مدیره در گروه های کوچک و تمام جنبه های شبانه روزی فرایند (از جمله گذرنامه اسکن) بدون تماس بگیرید. مسافران تنها اجازه داده می شود به یکی تعلق شخصی از جمله لپ تاپ, کیف دوربین و یا چتر در داخل کابین. تمام وسایل دیگر باید بررسی شود و یا نشستن در سطل های سربار.

صندلی فاصله: هر چند شرکت هواپیمایی ترکیه تشویق اجتماعی فاصله آن سایت اشاره می کند و نه محدودیت در صندلی رزرو و یا کاهش می یابد رزرو ظرفیت.

تمیز کردن: تمام نقاط تماس در حال ضد عفونی پس از هر پرواز است. پس از آن شرکت هواپیمایی ترکیه کارکنان با استفاده از مه پاش بیشتر به پاک کردن هواپیما.

ماسک پروتکل: شرکت هواپیمایی نیاز به تمام مسافران به پوشیدن ماسک. این شرکت هواپیمایی به ارائه هر مسافری با یک کیت که شامل یک ماسک و همچنین به عنوان یک ضد عفونی کننده بافت و ضد عفونی کننده دست.

همچنین: شهروندان ترکیه سن 65 سالگی و بیش باید برای به دست آوردن یک سفر سند مجوز از دولت ترکیه به هیئت مدیره پرواز و تمام مسافران باید انتظار به درجه حرارت خود را چک در فرودگاه.

اصلاح ژوئن 26, 2020: عنوان عکس در اصل اشتباه سان فرانسیسکو.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>