تحویل خانه کمک کرده است چین از طریق آن coronavirus بحران است. ما نیاز به گرفتن.

در اوج چین Covid-19 شیوع بیش از نیمی از جمعیت کشور — برخی از 760 میلیون نفر زندگی می کردند تحت نوعی از صفحه اصلی مستند. اما حتی به عنوان آنها ماندم, به پشت دروازه قفل شده و محافظت بازرسی تحویل مواد غذایی و KFC بودند اغلب به عنوان کمی تا 20 دقیقه دور در حالی که بسته های حاوی تلفن شارژر و لباس خواب می تواند وارد در ساعت است.

چین عظیم e-commerce زیرساخت های ساخته شده برای تحقق سریع: در حالی که قبل از coronavirus بحران آمازون سرمایه گذاری میلیاردها دلار برای حک تحویل آن وعده برای اعضای نخست را از دو روز به یک (یک شمارش معکوس که شروع نمی کند تا زمانی که بسته است به سمت چپ انبار) چینی رقیب JD.com می بالد که 90 درصد آن تحویل سفارشات در عرض 24 ساعت.

“چین خوب است چهار یا پنج سال پیش از آن غرب است و از نظر تدارکات و دیجیتال تجارت و خرده فروشی می گوید:” مایکل Zakkour جهانی دیجیتال, تجارت, مشاور و نویسنده جدید خرده فروشی: دنیا در چین رفتن جهانی.

این در حال تبدیل شدن به خصوص آشکار به شیوع بیماری مرگبار در آمریکای شمالی و بیشتر و بیشتر مردم هر روز گفت: برای جلوگیری از جمعیت و در خانه بمانند. افزایش تقاضا برای مواد غذایی و لوازم خانگی منجر به خط کردن درب در Costco خالی مواد غذایی-قفسه های فروشگاه و به ظاهر بی پایان اجرا بر روی کاغذ توالت — و در حال حاضر آن را هل دادن حتی ما آنلاین بزرگترین تحقق شبکه های فراتر از ظرفیت.

در آمازون برای تحویل برخی موارد غیر ضروری به شمار می رود به تعویق افتاد تا آنجا که یک ماه به عنوان شرکت تصدیق به restock و کشتی بالا و تقاضا محصولات مانند ضد عفونی کننده دست و لوازم تمیز کردن وسایل. این گفته های شخص ثالث و تجار در 17 مارس که آن را به طور موقت متوقف پذیرش محموله از موارد اختیاری در آن انبارها ترک بسیاری از کسانی که با استفاده از آن تحقق خدمات در تلو تلو خوردن. در فرانسه و ایتالیا e-commerce کرگدن را متوقف کرده است و حمل و نقل این محصولات به طور کامل در تلاش آن را می گوید برای کمک به کارگران حفظ حرارت اجتماعی فاصله.

مواد غذایی کسب و کار تحویل نشده است مراتب خیلی بهتر: در 17 مارس آمازون خود را به حالت تعلیق نخست شربت خانه خدمات به منظور سازگاری با سیل سفارشات. توییتر در ضمن آب گرفتگی است با شکایت در مورد فروخته محصولات نشده سفارشات و تحویل در دسترس در آمازون تازه Instacart خارج شده و Shipt.

برای برخی از مشتریان ممکن است این صرفا یک دلخوری; برای افراد معلول یا سالمند که بستگی به این خدمات می تواند خطرناک باشد. در تورنتو من 97 ساله مادر بزرگ تلاش شده است به برنامه معمول هفتگی خارج سفارش مواد غذایی از مارس 17, اما اولین وقت موجود اسلات برای تحویل و یا انتخاب کنید تا در اواسط ماه آوریل است. (نگران نباشید. ما کاهش یافته است برخی از برای او — اما آنچه در مورد کسانی که خانواده در این نزدیکی هست؟) ما فروشگاه ها رو شبیه تاخیر با توجه به شکایات متعدد در رسانه های اجتماعی.

کالاهای رسیده به آمازون و خارج برای نظر.

در حالی که اکثر کارشناسان extolled قدرت ما عرضه زنجیره ای برای مواد غذایی و کاغذ توالت چند استدلال کرده اند که خرده فروشان مانند آمازون و خارج شده بودند به خوبی آماده شده به سرعت در مقیاس بالا برای این نوع از بحران است. با وجود آن به نظر می رسد در همه جا, e-commerce تنها حدود 11 درصد از کل فروش های خرده فروشی در ایالات متحده با توجه به 2019 اداره آمار. در طول اوج فصل تعطیلات در هر یک مسترکارت گزارش این سهم رسیده 14.6 درصد — یک رکورد اما هیچ جا در نزدیکی حجم است که می تواند به عنوان مورد نیاز دولت ها به طور فزاینده ای اعمال اقدامات سختگیرانه برای جلوگیری از ویروس.

تحویل فرد در نیویورک می پوشد یک ماسک صورت در حال حاضر ما در کانون این بیماری همه گیر کوروناویروس.
پابلو Monsalve / VIEWpress via Getty Images

برای آماده شدن برای عرفی افزایش سفارشات در ماه های نوامبر و دسامبر خرده فروشان اضافه کردن صدها نفر از هزاران نفر از کارگران موقت. در حال حاضر آنها همچنین باید به در نظر گرفتن پتانسیل کمبود نیروی کار اگر کارگران سقوط بیمار در کار و یا نیاز به ماندن در خانه برای مراقبت از خانواده خود را. به عنوان یک نتیجه ما شاهد بسیاری از رفتن در استخدام sprees از جمله وال مارت (150,000 کارگران) آمازون (100,000), Instacart (300,000 پیمانکاران) CVS (50,000) و Walgreens (9,500) با چند ساخت صریح به پیشنهادهای گذاشته و رستوران ها و خرده فروشی کارگران است.

از مارس 23, بیش از 34 درصد از ما فروشگاه های خرده فروشی بسته شد و یا بسته شدن با توجه به GlobalData, تحقیقات و چندین ایالت از جمله کالیفرنیا و نیویورک و ایلینوی — دستور داده بود همه غیر ضروری کسب و کار به رستوران ها اجازه می دهد برای باز بماند برای بایگانی اطلاعات و تحویل تنها. با ساکنان ماندن در داخل خانه سفارش آنلاین تبدیل خواهد شد بیشتر ضروری فقط به عنوان سیستم است که آن را پشتیبانی گونه به نگه دارید تا با تقاضا است.

“من فکر می کنم برخی از شهرستانها در حال رفتن به رسیدگی این بهتر [از] شهرهای دیگر می گوید:” Senthil Veeraraghavan یک وارتون استاد عملیات و اطلاعات و تصمیم گیری. “اما چالش این است که تقاضا در حال رفتن به رفتن در همه جا و آن را برای رفتن در مقیاس است که بسیار بالاتر از فصل تعطیلات تقاضا بنابراین ما در حال رفتن به همان مشکل اما ضرب منظور از قدر.”

چینی تحویل غول نبود ایمنی به مسائل تدارکات در طول شیوع: راهنمایی گرفتار شد با تاخیر در اواخر ژانویه و اوایل فوریه به عنوان بسیاری از شهرستانها رفت و در مستند کارخانه های معلق حمل و نقل و کارگران قادر به بازگشت از زادگاه خود پس از تعطیلات سال جدید قمری. ساکنان شهرهای کوچکتر واقع ساعت از کلانشهرهای مانند ووهان یا پکن مواجه خصوص انتظار طولانی به عنوان برخی از جاده ها مسدود شد به خارجی ها.

اما این شرکت ها نیز مزایای خود را از رقبای آمریکایی نبود.

بسیاری از مصرف کنندگان چینی در حال حاضر انجام بسیاری از خرید خود را از طریق برنامه های کاربردی: این کشور حاضر بازار خرده فروشی به ارزش نزدیک به 2 تریلیون دلار در سال 2019 با توجه به eMarketer حسابداری برای 35.3 درصد از کل خرده فروشی — مراتب بالاتر از هر کشور دیگری در جهان است.

“آن را مانند به طور ناگهانی وجود دارد بزرگ عصری مردم نیاز به حرکت از خود را آفلاین و سنتی مواد غذایی [خرید] بر روی دیجیتال می گوید:” توماس Piachaud یک مدیر در Kantar مشاوره در شانگهای. “وجود دارد بسیاری از مردم که در حال حاضر بسیار استفاده می شود به این رفتار و یک سیستم است که وجود دارد به حمایت منطقی مقدار زیادی از تقاضا در زمان عادی.”

برای کمک به محافظت از مشتریان و پیک در طول شیوع کسب و کار چینی نورد “تماس با ما تحویل” است که در آن سفارشات می تواند به سمت چپ در یک درب در یک قفسه و یا در تعیین افت کردن ایستگاه. گزینه های مشابه در حال حاضر شده است به تصویب رسید و توسط اکثر آمریکایی تحویل خدمات از جمله تدارکات غول های UPS و فدرال اکسپرس. برخی از تحویل نرم افزار در چین آن را در زمان یک گام بیشتر, اما, ارائه خوانش درجه حرارت از کارگران رستوران و پیک در کنار هر سفارش از رشته فرنگی یا مرغ سرخ شده

کشور پیشرو در تجارت الکترونیک و مواد غذایی تحویل برنامه نیز به شدت سرمایه گذاری در انبار اتوماسیون تحویل هواپیماهای بدون سرنشین و بدون سرنشین تحویل ربات — حرکت می کند که در حالی که شاید در نظر گرفته شده برای کاهش دراز مدت هزینه ها نیز به این شرکت ها کمتر در معرض بالقوه کمبود نیروی کار.

“درک افراد نسبت به بدون راننده تحویل در حال کامل 180 درجه تغییر [در طول شیوع کروناویروس],” یو Enyuan بنیانگذار پکن مبتنی بر بدون راننده-تحویل کسب و کار Neolix گفت: بلومبرگ. “مردم متوجه است که این قبیل وسایل نقلیه می توانید کارهایی انجام می شود که این خطرناک است برای یک انسان به انجام این کار است.”

تصویب آنلاین سفارش شده است بالا و رو به رشد در چین در بخشی به دلیل راهنمایی و JD.com’s موفقیت در ادغام خود را آنلاین و آفلاین تجربه خرید و تدارکات عملیات از جمله اعمال نفوذ فیزیکی فروشگاه های خرده فروشی به عنوان تحقق هاب.

“بازیکنان بزرگ ساخته شده اند اکوسیستم مجزا با زیستگاه های که به طور کامل به هم پیوسته می گوید:” Zakkour با اشاره به Alibaba است Taobao و TMall آنلاین, بازار سوپر مارکت های زنجیره ای Freshippo و آنلاین شراب و ارواح فروشگاه 1919.cn — دومی دو که مکان فیزیکی در سراسر کشور است. “آنها همه در ارتباط با همان تکنولوژی همان سیستم تدارکات و همان شخصی ID کاربر که همه 800 میلیون نفر از مشتریان خود را داشته باشد.”

در طول این مستند در هوبئی استان, کانون Covid-19 گیر Freshippo برخورد با افزایش تقاضا توسط اجاره اتوبوس برای تحویل پاره شدن باز جعبه هدیه پر از میوه به فروش مطالب قطعه قطعه و استخدام هزاران گذاشته و رستوران ها و خرده فروشی کارگران با توجه به انتخاب.

JD.com در ضمن دیدم آنلاین فروش مواد غذایی بیش از سه سال بیش از سال در طول 10 روز دوره بین اواخر ماه ژانویه و اوایل فوریه; آن را به کار گرفته و رو به کاهش موجودی انبار توسط منابع از فروشگاه رفاه و دیگر مغازه های محلی و ارائه مزایای ویژه و چشم پوشی هزینه به کسب و کار در استان هوبئی. چرا که سرمایه گذاری در آن در خانه و شبکه توزیع آن را نیز قادر به انتخاب کنید تا برخی از Alibaba است به شل.

آمازون تحویل فرد رول یک سبد از بسته های از طریق خالی steets از پایین منهتن.
Newsweek/گتی ایماژ

آیا آمریکا غول خرده فروشی می تواند نشان می دهد این نوع از انعطاف پذیری باقی مانده است دیده می شود به خصوص با توجه به خود اتکا بزرگ متمرکز انبارها — که در آن بیش از 1500 نفر ممکن است کار در کنار یکدیگر — به جای یک شبکه توزیع از فروشگاه ها و کوچکتر تحقق هاب.

آمازون حرکت برای محدود کردن و تاخیر حمل و نقل در دسته بندی خاصی را نیز می دهد برخی از کارشناسان مکث به دلیل پتانسیل ضربه مالی به بسیاری از کوچک و متوسط اندازه کسب و کار است که استفاده از پلت فرم آن که با هم مسئول نیمی از آمازون فروش توسط واحد حجم.

در حالی که محصولات مانند ضد عفونی کننده دست بدون شک بسیار مهم است در حال حاضر “آنچه در مورد تمام افراد دیگر که تکیه در آمازون به فروش محصول خود را?” می پرسد جیم Tompkins رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت از زنجیره تامین مشاوره Tompkins بین المللی است. “من باور دارم که یک شرکت به مراقبت از مشتری و کارمندان و تامین کنندگان خود را. و اگر شما تنها مراقبت از یکی از آن سه, شما در حال رفتن به یک ظرف غذا تا.”

Zakkour انتظار دارد که تحریم می تواند سرعت بخشیدن به حرکت به دور از آمازون تحقق شبکه به سمت خدمات رقابت خارج شده و Shopify اعلام کرد در اوایل این سال است. “من فکر می کنم [فروشنده] بودند بیشتر نگران — و به حق تا بودن قفل شده است و به این مگا اکوسیستم که در آن اجازه دهید آن صورت, آمازون جمع آوری تلفات در تمام نقاط سیستم تدارکات. اما اکنون شما به من گفتن شما در حال رفتن به کالا ؟ از کجا می توانم از اینجا بروم؟”

آمازون است که در میان ده ها تن از خرده فروشان را ساخته اند که حرکت می کند به رسمیت شناختن ارزش کارکنان خود را در روزهای اخیر تداوم آن ساعتی کارگران پرداخت 2 $در هر ساعت از طریق پایان ماه آوریل ارائه دو هفته از زمان پرداخت کردن (PTO) به کارکنان مبتلا به قرنطینه یا با توجه به Covid-19 و گسترش انجمن اولیا و مربیان به مزایای پاره وقت و فصلی کارگران است. همچنین وعده داده شده نامحدود پرداخت نشده زمان به تشویق کارکنان به ماندن در خانه اگر آنها احساس بیمار و همچنین به عنوان اضافه کاری پرداخت افزایش برای کارکنان ساعتی که کار بیش از 40 ساعت در هفته بین 15 مارس تا مه 9.

“خود من زمان و تفکر است که در حال حاضر به طور کامل متمرکز بر COVID-19 و چگونه آمازون می توانید بهترین بازی خود در نقش” مدیر عامل شرکت جف بزوس گفت: در نامه ای سرگشاده نوشته شده آنلاین.

تقریبا هر عمده فروشی و خرده فروشی زنجیره ای طبقه بندی شده به عنوان یک “کسب و کار ضروری” اعلام کرده است برنامه های مشابه برای پاداش, پرداخت افزایش و بسط منافع در هفته گذشته از جمله خارج, Kroger, Stop & Shop و CVS.

اما نگرانی در مورد ایمنی محل کار باقی می ماند به عنوان یک لیست در حال رشد از انبار, فروشگاه و کارگران پستی تست مثبت برای این ویروس در حالی که همکاران می گویند که آنها لازم نیست که دسترسی به ضد عفونی کننده دست و یا دنده محافظ مانند ماسک و دستکش. در مارس 22, Kroger, کشور بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای گفت: این امر نصب پلکسی گلاس سپر به عنوان یک مانع برای صندوقداران و خواهد اجازه کارگران برای پوشیدن ماسک و دستکش در محل کار اگر آنها را دارند.

“ما در حال حمایت به مقامات دولتی در همه سطوح برای کمک به تامین امنیت اولویت در محل خط برای همه خواروبار کارگران — پس از مراقبت های بهداشتی کارگران — دسترسی به ماسک محافظ و دستکش” این شرکت در بیانیه ای گفت.

از جمله تجهیزات در حال حاضر در حال هدایت به بیمارستان ها و تجهیزات پزشکی که در آن است در تامین کوتاه مدت هر چند خواروبار کارگران در زنجیره ای از جمله معامله گر جو گفته اند به آنها گفته شده است و نه به آنها را می پوشند زیرا آنها می تواند ترساندن مشتریان.

اگر مواد غذایی, انبار و تحویل کارگران در حال رفتن به باقی می ماند در خط مقدم اگر چه آنها نیاز به محافظت می شود. “حمل و نقل مردم به عنوان مهم به عنوان متخصصان پزشکی در بلایای طبیعی — و من نمی گویم که به آرامی می گوید:” جثه هلگوین-Veras استاد در موسسه پلی تکنیک رنسلیر و کارشناس لجستیک بشردوستانه. “آنها به عنوان مهم است زیرا آنها هستند که تحویل این مسائل است. و در حوادث شما نیاز به یک مقدار زیادی از مسائل است.”

شرایط بحران, او می گوید: تقاضای نیروی کار سالم, اما آنها همچنین خواهان آن است که ما به عنوان مصرف کنندگان کاهش بار بر روی سیستم (که است که می گویند: جلوگیری از احتکار). “بیشتر ما تقاضا سخت تر از آن است که به نحوی گسترش هر چه در دسترس است در میان همه است.”

در کوتاه مدت حداقل اکثر کارشناسان معتقدند تاخیر اجتناب ناپذیر است چرا که زیرساخت های ما به سادگی نمی ساخته شده است به جای یک تودهای به سفارش آنلاین شبانه.

“آیا ما می توانیم آن را ساخت ؟ البته ما می توانیم. ما? از دوره خواهد شد. اما تنها در تعادل عرضه و تقاضا” می گوید Tompkins. “اگر شما و یا من تا به حال تمام پول در جهان و تمام مردم هوشمند در جهان ما نمی قادر خواهد بود به [انجام 30 درصد از تمام خرده فروشی از طریق e-commerce امروز] چون ما را مجبور به ایجاد تغییرات عمده در نحوه چیزهای تحویل داده شد.”

اگر یک چیز وجود دارد این لحظه در تاریخ به نظر می رسد آماده سازی ما برای آن تغییرات عمده.

“من فکر می کنم در پایان می گوید:” Zakkour “این یک لحظه ای سرنوشت ساز در چگونگی رویکرد ما چگونه حرکت می کند, فروش و خرید همه چیز.”ثبت نام برای کالاهای عضویت در خبرنامه. در هفته دو بار ما برای شما ارسال محصولات بهترین داستان های کاوش در آنچه ما خرید چرا ما آن را خرید و به همین دلیل آن مهم است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>